Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

co do zaczepu se dorabiałem nawet niewiem od czego był,ale raz w internecie przeglądałem i były w cenie 450zl,używane od mf więc moze poszperaj to lepiej wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam . mam pytanie mam tylko prawko kat B a moj mf 3065 z turem wazy ponad 4 tony czy moge jezdzic nim legalnie po drodze(tylko z narzedziami zawieszanymi) bo niby b jest do 3,5 tony masy calkowitej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam przeczytanie art.88 prawa o ruchu drogowym a także deficji co to DMC i masa rzeczywista. Tylko bez zbędnego gdybania przeczytać i wykonać - jak w wojsku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie moze ktos ile kosztuje regeneracjia pompy paliwowej w mf 3060 lub jej sprawdzenie. jeszcze mam take pytanko jak zapale ciagnik i jak stoi w miejscu to ma wysoke obroty dochodzi nawet do jednego tysiąca obrotów wczesniej tak nie było jakamoze byc przyczyna????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wie moze ktos ile kosztuje regeneracjia pompy paliwowej w mf 3060 lub jej sprawdzenie. jeszcze mam take pytanko jak zapale ciagnik i jak stoi w miejscu to ma wysoke obroty dochodzi nawet do jednego tysiąca obrotów wczesniej tak nie było jakamoze byc przyczyna????

 

za regeneracje wtrysków dałem 250 zł 2 az ciekło jeden zapieczony pozostałe lały tylko jeden dobry chodzily od nowosci dymil na czarno na wolnych i do 1500 obrotow teraz nie ten ciagnik zero dymu przy zapaleniu i przygazowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w tamtym roku sprawdzałem wtryski to powiedział ze dobre sau mnie na wolnych obrotach czy na szybkich to tak samo dymi na czarno jak z lokomotywy linke sprawdzałem to odbija

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

ktoś kiedyś pisal że te dymy to mogo być od zużytych filtrow powietrza ,czy masz ok.?jesteśmy przy silniku więc moze ktos wie luz zaworów w mf3115?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtry sprawdzałem to sa ok ale teraz po ostatnich pracach pompa zaczeła byc mokra tylko niewiem ile kosztuje ta regeneracjia pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wymiany wymaga pomporozdzielacz to około 1500PLN. Jeżeli uszczelnienie i czyszczenie pompy to trochę taniej . A końcówki wtryskiwaczy kolega ma od 3060 czy 3065?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie niewiema jake sa a czym sie róznia te koncówki od mf3060 a 3065 i w jaki sposób mozna je rozpoznac ze sa te własciwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,a co taka cisza?czy nikt nigdy nie ustawiał zaworów?

 

może ktos posiada przewracarke LELY LOTUS 600?

 

pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.W tym półroczu na forum już były podawane wymiary luzów zaworów.Dla silnika perkins serii 1000 luz zaworów wynosi : ssący 0,20 a wydechowy 0,45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to taki sam luz jak np do 6180 wiec Kris01 przy twoim 3115 tez powinien obowiązywać

swego czasu jak jeszcze miałem 3115 to ustawiłem ssacy 0,20 a wydech 0,40 bo 0,45 wydawało mi sie za duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ze było pisane nawet zapamiętałem ,ale myslałem o tym że każdy model ma swoje.

 

dzięki,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

czasami jest tak że podnosząc (na ehr tym przełącznikiem)występują takie drgawki.Czy to jest spowodowane w tym przełączniku(jakieś przepalenia,zaśniedzenie kabli )czy to wina tych czujników z bolcami na dole?

Widzę że przewracarki LELY chyba nikt nieposiada?

 

miłej niedzieli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujniki w "bolcach" odpadają, możesz je nawet odłączyć i tak bedzie wszystko działać

sam sprawdzałem kiedyś jeszcze przy 3115

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam przewracarkę ale Stoll 680 HydroSpeed.

 

Moze troche nie na temat, ale pisałem kiedys(1-2 miesiące temu) o dziwnym zachowaniu ehr tzn, ze na wolnych obrotach silnika działał normalnie ale jak przegazowałem to panel się rozłączał. rozebralem panel ehr w celu czyszczenia i szukania przyczyny, sprawdzałem wszystkie czujniki po kolei a okazalo sie ze wina leżała na kablach przy alternatorze. kable na wsówkach przysniedzialy i zaczęly sie przepalac. wywaliłem te kable i dorobiłem w zamian drugie i teraz wszystko działa prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki

 

apropo tych bolców,jeden ten właśnie bolec KOSZTUJE 1800 zł,ładne jaja co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nieźle nieźle, mi kiedyś jeden mądry kazał je wymienić bo twierdził że przez nie podnośnik po podniesieniu do końca sie nie wyłącza, przyczyna była jednak w czujniku wysokości który jest do góry (nie łączyła kable), po usunięciu usterki kiedy wszystko działało odłączyłem te właśnie "bolce" i nic sie nie zmieniło bo wszystko działało dobrze (one chyba są od regulacji dociążania ale tego akurat nie sprawdzałem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam przewracarkę ale Stoll 680 HydroSpeed.

 

Moze troche nie na temat, ale pisałem kiedys(1-2 miesiące temu) o dziwnym zachowaniu ehr tzn, ze na wolnych obrotach silnika działał normalnie ale jak przegazowałem to panel się rozłączał. rozebralem panel ehr w celu czyszczenia i szukania przyczyny, sprawdzałem wszystkie czujniki po kolei a okazalo sie ze wina leżała na kablach przy alternatorze. kable na wsówkach przysniedzialy i zaczęly sie przepalac. wywaliłem te kable i dorobiłem w zamian drugie i teraz wszystko działa prawidłowo.

 

a ja chyba wtedy pisałem że to problem z zasilaniem:) czy jakoś tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te "bolce" to tensometry czasmi nazywane wagami ich inne wersje mają zastosowanie w róznego rodzaju wagach elektronicznych. Jeżeli ustawimy regulację siłową faktycznie EHR będzie brał je pod uwagę. Jeżeli pozycyjną ich sygnał nie jest brany pod uwagę -równie dobrze możemy rozłączyć wtyczki. Ale tu uwaga - takie działanie dotyczy panelu EHR bez diody sygnalizacji błędów. Jeżeli dioda jest będzie generować kod błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...