Kris01 0 Napisano 3 Czerwca 2011 witam co do zaczepu se dorabiałem nawet niewiem od czego był,ale raz w internecie przeglądałem i były w cenie 450zl,używane od mf więc moze poszperaj to lepiej wyjdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 6 Czerwca 2011 witam . mam pytanie mam tylko prawko kat B a moj mf 3065 z turem wazy ponad 4 tony czy moge jezdzic nim legalnie po drodze(tylko z narzedziami zawieszanymi) bo niby b jest do 3,5 tony masy calkowitej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 7 Czerwca 2011 Polecam przeczytanie art.88 prawa o ruchu drogowym a także deficji co to DMC i masa rzeczywista. Tylko bez zbędnego gdybania przeczytać i wykonać - jak w wojsku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 7 Czerwca 2011 witam, jakie powinno być cisnienie na wtryskach w MF 6180 i jak sie ustawia ciśnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 10 Czerwca 2011 witam wie moze ktos ile kosztuje regeneracjia pompy paliwowej w mf 3060 lub jej sprawdzenie. jeszcze mam take pytanko jak zapale ciagnik i jak stoi w miejscu to ma wysoke obroty dochodzi nawet do jednego tysiąca obrotów wczesniej tak nie było jakamoze byc przyczyna???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 10 Czerwca 2011 moze ci linka od gazu nie odbija do konca ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 10 Czerwca 2011 witam wie moze ktos ile kosztuje regeneracjia pompy paliwowej w mf 3060 lub jej sprawdzenie. jeszcze mam take pytanko jak zapale ciagnik i jak stoi w miejscu to ma wysoke obroty dochodzi nawet do jednego tysiąca obrotów wczesniej tak nie było jakamoze byc przyczyna???? za regeneracje wtrysków dałem 250 zł 2 az ciekło jeden zapieczony pozostałe lały tylko jeden dobry chodzily od nowosci dymil na czarno na wolnych i do 1500 obrotow teraz nie ten ciagnik zero dymu przy zapaleniu i przygazowie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 11 Czerwca 2011 ja w tamtym roku sprawdzałem wtryski to powiedział ze dobre sau mnie na wolnych obrotach czy na szybkich to tak samo dymi na czarno jak z lokomotywy linke sprawdzałem to odbija Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Czerwca 2011 witam ktoś kiedyś pisal że te dymy to mogo być od zużytych filtrow powietrza ,czy masz ok.?jesteśmy przy silniku więc moze ktos wie luz zaworów w mf3115? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 11 Czerwca 2011 filtry sprawdzałem to sa ok ale teraz po ostatnich pracach pompa zaczeła byc mokra tylko niewiem ile kosztuje ta regeneracjia pompy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek1122 0 Napisano 11 Czerwca 2011 Czy posiada ktorys z urzytkownikow ciagnik MF 6290 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 11 Czerwca 2011 Jeżeli wymiany wymaga pomporozdzielacz to około 1500PLN. Jeżeli uszczelnienie i czyszczenie pompy to trochę taniej . A końcówki wtryskiwaczy kolega ma od 3060 czy 3065? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 11 Czerwca 2011 no własnie niewiema jake sa a czym sie róznia te koncówki od mf3060 a 3065 i w jaki sposób mozna je rozpoznac ze sa te własciwe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 14 Czerwca 2011 Czy posiada ktorys z urzytkownikow ciagnik MF 6290tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 18 Czerwca 2011 hej,a co taka cisza?czy nikt nigdy nie ustawiał zaworów? może ktos posiada przewracarke LELY LOTUS 600? pozdrawiam wszystkich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 18 Czerwca 2011 Witam.W tym półroczu na forum już były podawane wymiary luzów zaworów.Dla silnika perkins serii 1000 luz zaworów wynosi : ssący 0,20 a wydechowy 0,45 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Czerwca 2011 to taki sam luz jak np do 6180 wiec Kris01 przy twoim 3115 tez powinien obowiązywaćswego czasu jak jeszcze miałem 3115 to ustawiłem ssacy 0,20 a wydech 0,40 bo 0,45 wydawało mi sie za duzo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 18 Czerwca 2011 tak wiem ze było pisane nawet zapamiętałem ,ale myslałem o tym że każdy model ma swoje. dzięki, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 19 Czerwca 2011 witam czasami jest tak że podnosząc (na ehr tym przełącznikiem)występują takie drgawki.Czy to jest spowodowane w tym przełączniku(jakieś przepalenia,zaśniedzenie kabli )czy to wina tych czujników z bolcami na dole? Widzę że przewracarki LELY chyba nikt nieposiada? miłej niedzieli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 19 Czerwca 2011 czujniki w "bolcach" odpadają, możesz je nawet odłączyć i tak bedzie wszystko działaćsam sprawdzałem kiedyś jeszcze przy 3115 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 19 Czerwca 2011 ja mam przewracarkę ale Stoll 680 HydroSpeed. Moze troche nie na temat, ale pisałem kiedys(1-2 miesiące temu) o dziwnym zachowaniu ehr tzn, ze na wolnych obrotach silnika działał normalnie ale jak przegazowałem to panel się rozłączał. rozebralem panel ehr w celu czyszczenia i szukania przyczyny, sprawdzałem wszystkie czujniki po kolei a okazalo sie ze wina leżała na kablach przy alternatorze. kable na wsówkach przysniedzialy i zaczęly sie przepalac. wywaliłem te kable i dorobiłem w zamian drugie i teraz wszystko działa prawidłowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 19 Czerwca 2011 dzięki apropo tych bolców,jeden ten właśnie bolec KOSZTUJE 1800 zł,ładne jaja co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 19 Czerwca 2011 no nieźle nieźle, mi kiedyś jeden mądry kazał je wymienić bo twierdził że przez nie podnośnik po podniesieniu do końca sie nie wyłącza, przyczyna była jednak w czujniku wysokości który jest do góry (nie łączyła kable), po usunięciu usterki kiedy wszystko działało odłączyłem te właśnie "bolce" i nic sie nie zmieniło bo wszystko działało dobrze (one chyba są od regulacji dociążania ale tego akurat nie sprawdzałem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 19 Czerwca 2011 ja mam przewracarkę ale Stoll 680 HydroSpeed. Moze troche nie na temat, ale pisałem kiedys(1-2 miesiące temu) o dziwnym zachowaniu ehr tzn, ze na wolnych obrotach silnika działał normalnie ale jak przegazowałem to panel się rozłączał. rozebralem panel ehr w celu czyszczenia i szukania przyczyny, sprawdzałem wszystkie czujniki po kolei a okazalo sie ze wina leżała na kablach przy alternatorze. kable na wsówkach przysniedzialy i zaczęly sie przepalac. wywaliłem te kable i dorobiłem w zamian drugie i teraz wszystko działa prawidłowo. a ja chyba wtedy pisałem że to problem z zasilaniem:) czy jakoś tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 19 Czerwca 2011 Te "bolce" to tensometry czasmi nazywane wagami ich inne wersje mają zastosowanie w róznego rodzaju wagach elektronicznych. Jeżeli ustawimy regulację siłową faktycznie EHR będzie brał je pod uwagę. Jeżeli pozycyjną ich sygnał nie jest brany pod uwagę -równie dobrze możemy rozłączyć wtyczki. Ale tu uwaga - takie działanie dotyczy panelu EHR bez diody sygnalizacji błędów. Jeżeli dioda jest będzie generować kod błędu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach