pawlo36 0 Napisano 8 Maja 2011 a tak jakoś mam od dziecka:Pdyplom mechanika też gdzieś tam mam:Pmiałem już kilka MFów to trzeba było sie trochę nauczyćprzekażniki masz w okolicy kierownicy (po lewej, prawej str)tylko teraz nie pamiętam czy jak to jest wina przekażnika to redio działa czy nie działa bo np w serii 3xxx jest bodajże tak że jak padnie przekażnik tonie ma prądu w dachu i wszystko co jest tam załączane nie działajeśli ci wogóle nie działał możesz mieć winne te szczotki jak pisał kolega a może był też winne łożysko silnika (tak taż kiedyś miałem ale to akurat przy renaulcie)najlepiej wdrap sie na dach i zobacz czy dochodzi prąd do włącznika lub samego silnika a przedtem sprawdz bezpieczniki w kabinie i jak będą ok to zamień przekażniki miedzy soba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 8 Maja 2011 Radio u mnie działa. Nie chce mi jeszcze ciągnik odpalić tylko klika ten przekaźnik przy rozruszniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 8 Maja 2011 z zapalaniem to standard przy tych maszynach i to bez znaczenia czy MF, renault czy nawet landiniżeby ciągnik zapalał za każdym razem musisz przeczyścić kable pod maską a dokładnie z lewej str nad silnikiem są kostki w jednej okrągłej masz pomarańczowy kabel, rozłącz kostkę poczyść, lekko porozginaj styki i maszyna musi palić za każdym razema klika raczej elektromagnes od rozrusznikazrób to co napisałem i pochwal sie jaki skutek bo jest jeszcze inne rozwiązanie ale to juz nie polegające tylko na czyszczeniu styków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 8 Maja 2011 A moge wiedzieć dlaczego tylko przy tych maszynach? Czy to dlatego że Fendt juz z samej nazwy jest najlepszy.To wina przekażnika czasem nie łączy ale już odpala. Te nawiewy sprawdzę i napisze. A żeby się dostać do włacznika to trzeba od góry ą pokrywę odkręcić taką czarną plastikową nad filtrami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 8 Maja 2011 tak tą czarno plastikowo pokrywke. jak tam maciek?coś ucichł,czy znalazł awarie i sie nie pochwali? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 8 Maja 2011 nie tylko te co wymieniłem-na tych akurat doświadczyłem te objawy niezapalania za każdym razem i to nie wina żadnego przekaźnika tylko poprostu słabego prądu dzięki zaśniedziałym stykom i to miałeś napisać jak poprawisz i bedzie zapalał za każdym razem:)co do włącznika to tak jak piszesz musisz odkręcić całą półkę z radiem i lekko ją opuścić, jeśli masz klime to ostrożnie bo tam jest cienka rurka doprowadzona do włącznika klimy i żebyś jej nie uszkodziłjeśli przy włączniku bedzie miał prąd i z niego też on bedzie wychodził dalej to musisz juz szukać winy od góry na silkniku wentylatora lub kostkach które też sie znajdują do góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 8 Maja 2011 Dobra jak sprawdze to napisze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 8 Maja 2011 witam mam mF6180 i zaczal mi dymić w robocie popuszcza czearny dym oleju nie bierze w zimie dobrze pali turbo tez niby ladnie gwizdze moc tez niby ma co moze byc przyczyną ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 8 Maja 2011 A zawory kiedyś sprawdzałes? a propo zaworów ni pisali my czy ktoś ustawiał luzy ,i jakie są czy takie same jak do każdego mf? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 8 Maja 2011 Nie działają mi nawiewy w MF 6170. Czy są od tego jakieś bezpieczniki jeśli tak to gdzie. POMOCY MATEUSZ zobacz czy silnik dmuchawy obraca się lekko czy ciężko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 9 Maja 2011 witam mam mF6180 i zaczal mi dymić w robocie popuszcza czearny dym oleju nie bierze w zimie dobrze pali turbo tez niby ladnie gwizdze moc tez niby ma co moze byc przyczyną ? opisz w jakiej sytuacji dymi??czy przy:-obciążeniu-jak stoisz i trzymasz na pełnym gazie i strzela taki chmurki -na wolnych obrotach coś widać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 9 Maja 2011 A zawory kiedyś sprawdzałes? a propo zaworów ni pisali my czy ktoś ustawiał luzy ,i jakie są czy takie same jak do każdego mf? takie same czyli jakie masz na myśli?np szóstka z turbiną 0,20 i 0,45 seria 61xx (dane serwisu korbanków) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 9 Maja 2011 witam mój to 3115mf,6cylindrowy bez turbiny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 9 Maja 2011 Ja mam MF 6170 ,on ma 6 cylindrów ,bez turbiny,powinien mieć 110KM,ALE SPALANIE ok.10l to mi się wydaje za małe,i tak jak podpowiada Pawlo86 spróbuję dać pompę do zwiększenia dawki, ale to trochę potrwa, bo mechanik ma mi posprawdzać ciśnienie w cylindrach i na wale, ale jest tak rozchwytywany,że będzie dopiero za tydzień. Przy okazji ,ktoś wspominał ,że niektóre pompy wtryskowe nie dopuszczają do zapowietrzenia się silnika ,jak to można rozpoznać,wymieniłem mu filtry paliwa i je poodpowietrzałem, a już z pompy nic mi nie chciało lecieć,to go odpaliłem i od razu załapał i równo pracuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 9 Maja 2011 Co do dymienia to bym posprawdzał wtryskiwacze,wymienił filtry,zwłaszcza powietrzne jak są przypchane to będzie dymił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 9 Maja 2011 witam mam mF6180 i zaczal mi dymić w robocie popuszcza czearny dym oleju nie bierze w zimie dobrze pali turbo tez niby ladnie gwizdze moc tez niby ma co moze byc przyczyną ? opisz w jakiej sytuacji dymi??czy przy:-obciążeniu-jak stoisz i trzymasz na pełnym gazie i strzela taki chmurki -na wolnych obrotach coś widać na wolnych obrotach puszcza lekko dym na srednich podobnie na wikszych dym sie gubi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 9 Maja 2011 to wyciągaj wtryski i do sprawdzenia bo prawdopodobnie zaczynają laćewentualnie pompa zaczyna wariować ale to już ostatecznośćoczywiście filtry to w pierwszej kolejności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 10 Maja 2011 Jak masz turbo, to powinien być przewód podciśnieniowy łączacy turbine z pompą (przynajmniej w nowszych modelach ciagników jest), bo pompa powinna jakoś wiedzieć, ze turbo się załączyło i pracuje, żeby zwiększyć dawkę paliwa. W starszych ciągnikach jest to ustawione na stałe w pompie i niezaleznie, czy turbo pracuje czy nie, pompa daje wiekszą dawkę paliwa od pewnych obrotówJa bym zaczął od wtrysków, ale warto sprawdzić sterowanie dawką wzbogacenia pompy, jeśli jest, zajmie ci to 5 minut. Czasami przewód spadnie lub ma nieszczelność i cyrki się dzieją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 10 Maja 2011 panowie mój jak jest zimny pali idealnie jak popracuje zagrzeje się gasze go i niechce zapalić dopiero jak postoji i ostygnie to znowu zapali co morze być pozdrawiam ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Maja 2011 jeśli układ paliwowy sprawny to zostaje regulacja zaworów lub już ich wymiana lub następnie słabe sprężanie na tłokachco to w ogóle jest za ciągnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Maja 2011 marszewo to ci 10l to mało pali?może ci potrzeba mf ale 150km minimum hehe. jak piszesz twój ma 110km,ale to jest TYLKO 110 km nie jakiś czołg. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 10 Maja 2011 massey ferguson 3645 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 10 Maja 2011 panowie mój jak jest zimny pali idealnie jak popracuje zagrzeje się gasze go i niechce zapalić dopiero jak postoji i ostygnie to znowu zapali co morze być pozdrawiam ?Może zużyta głowica pompy wtryskowej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 10 Maja 2011 panowie mój jak jest zimny pali idealnie jak popracuje zagrzeje się gasze go i niechce zapalić dopiero jak postoji i ostygnie to znowu zapali co morze być pozdrawiam ? Miałem ten sam problem.. znaczy że pompę paliwową masz do remontu.. wymień głowicę i będzie ok..! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 11 Maja 2011 witam w moim mfie gdy mam cos ciezkiego na podnosniku to gdy chce pomalu opuscic to skacze jak szalony strasznie denerwujace to jest czy to znaczy ze mam do wymiany filtr hydrauliki?? ten mam rok czasu dalem za niego 270zl to chyba jakis zamiennik slabej firmy czy to jego wina? z gory dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach