Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki jeszcze raz

u mnie tez wlasnie jak jest bardzo gorący to lekko musi zakręcić (więcej niz zimny) i tez wlasnie nie chce isc powyżej 2000obr np przy pługu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzie w masseyu 1135 jest filtr hydrauliczny? Bardzo ciężko pracuje wspomaganie, podnośnik podnosi, ale bardzo wolno. Może ktoś ma katalog, schematy budowy tego ciągnika. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam take pytanko głosno wyje mi orbitrol nawet jak jest zimny wie moze jaka to moze byc przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam rozebrałem ten cały napęd jak wyjołem ośki to mechanizm sam w najwięcej roboty to z tymi trzpieniami przy zwrotniocach musiałem taki mały sprzecik dorobić ale wylazły i bez grzania najbardziej wywalone łożyska na wałku ale w grene po numerach sprawdzilm i jedno 18zł drugie 31zl wewnątrz mechanizm wygląda bardzo dobrze generalnie niejest tak ciężko do tego sie dobrać jak to wygląda pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie pompa tesz pomału siada jak sie zagrzeje to niezapale dopiero jak ostygnie albo jak ją wodą poleje to zaskakuje bez problemu następny wydatek sie kroi hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie głowiczkę wymieniałem 1,5 roku temu kosztowało mnie to coś ok 2,5 tys. zł. z tym ze miałem jeszcze małą przygodę bo pierwsza głowiczka miała wadę fabryczną i dopiero druga zadziałała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u mnie pompa tesz pomału siada jak sie zagrzeje to niezapale dopiero jak ostygnie albo jak ją wodą poleje to zaskakuje bez problemu następny wydatek sie kroi hehe

 

a zauważyłeś może większe zużycie paliwa? niz wczesniej jak jeszcze dobrze zapalał o ile masz go juz dłuższy czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam go dwa lata to datatronic ale komp mu niechodzi i jakoś niemam zbędnej kasy żeby go zrobić a szczerze ci powiem że niemonitorowałem złużycia ale mam wrażenie jakby troche więcej palił pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

no lubas gratuluje ,teraz i ja si zabiore. a czy symeryngi w zwolennicach też zmieniałeś?czy i zwolennice rozbierałeś(aby symeryngi zmienić)czy w mośćie i na ośkach w moście też zmieniałeś symeryngi ?

 

no datatronik kosztuje jak nowy brutto 5.600zł

 

 

ten filter pewno gdzieś z prawej strony prawego tylnego koła,ale to mój domyśł nieznam tego modelu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze 2 zdania dot. mth i spalania. Jakoś wcześniej nie było okazji bo sucho, a teraz trochę lało i też nie za bardzo szło wjechać w pole. Moja czwórkę (6150) odpaliłem dokładnie o 16.40. Na liczniku mth była końcówka 210,4. Nim zapiąłem czwórkę zagonową i ustawiłem, po drodze wytargałem w sadzie korzeń i na polu byłem 5 po piątej. Kawałek 120m x 90m trochę pod górę, obroty 1500 - w porywach 1700, włączona 4-ka polowa na D z włączonym przodkiem. O 19.00 zgasiłem ciągnik na liczniku było 211,9. Znowu dolałem do pełna - wlazło 10,5l ropy. Co z tego wynika? 2h 20 min pracy wg zegarka, 1,5 mth wg licznika i 10,5 l spaliłem. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,no tak wtedy podpięcie pługa,korzen,dojazd no to też troche na obrotach i sile zaoszczędziłeś. czyli dochodzim powoli do wspólnej diagnozy, a czy datatronik u nikogo nie działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej kris ja zwolnic nieruszałem a uszczelniacze wymieniam te rzy ośkach i przy wałku w moście tak samo wszystkie oringi co tam są tesz u mnmie datatronik niedziałał jak go kupiłem tam ktoś podobno to naprawia jkieś 1200 zł około trzeba będzie pomyśleć czasem by sie przydał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie DATATRONIC to tylko połowa szczęścia do jego pelni potrzebny jest jeszcze sprawny przepływomierz. Zanim zaczniecie wydawać pieniądze na sam wyświetlacz sprawdźcie czy ktoś wcześniej nie wyrzucił przeplywomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

 

pewnie we wszystkich tych naszych mf te funkcje tak samo działają hehe.Chyba u mnie stacyjka szwankuje bo nie włancza rozrusznika czasem,a elektromagnes jest dobry .Miał kto taki przypadek?Ma kto pług NIEMEYER obracany,zrywane zabezpieczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kostki pod maską nad silnikiem bardziej z lewej strony a dokładnie tą w której jest pomarańczowy kabel, wyczyść, podoginaj żeby dobrze łączyło

u mnie pomogło

 

co do pługa to akurat mam inny, zabezpieczenia sprężynowe na szczęście:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem mf 3080 e i wyciekł mi olej przez węża z przyczepy i chciałbym się dowiedzieć: Jaki filtr najlepszy i jaki olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,mój 3115mf filter hydraulic filter PART NO.: SPH 9300 z siatką nie papierowy.OLEJ RENOLIN VG 100. ALE wybór do cie należy,inni też coś poradzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakis znajomy miał MF 2840 serii lub podobny 1084 około rok (dobrze nie pamiętam) i podnosnik mu przestał podnośnik gość Mieszka koło Ryczywołu jest ktoś chciałby podjąć się naprawy albo wie o co chodzi telefon na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z moim mf 690. otóż miesiąc temu był u mechanika(wybił mi uszczelkę pod głowicą, miał robione zawory, wtryski i uszczelnienie). jednak gdy powrócił do domu nie chodzi jak należy. nie chce zapalać, ciągle się zapowietrza. ostatnio tata orał, przyjechał do domu, postawił go i od tej pory nie mogę go odpalić. na początku był zapowietrzony, odpowietrzyłem i jak kręcę rozrusznikiem to pokazuje się dymek znaczy się paliwo jest.i wygląda to tak że kręcę, załapie na 3 sekundy i spowrotem gaśnie. wie ktoś co może jest z nim nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...