john1 0 Napisano 10 Stycznia 2012 witam jaki manometr do sprawdzania cisnienia oleju hydraulicznego najlepiej kupic a wogle to droge one sa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek8 0 Napisano 11 Stycznia 2012 Witam Wszystkich, ja też mam problem ze sprzęgłem w MF 8120, a mianowicie jak jest zimny to wszystko działa ok, jak się rozgrzeje to przy ruszaniu szarpie, nie można delikatnie ruszać chyba że jest włączony przedni napęd wtedy rusza normalnie, przecieków nigdzie nie ma i z pompą chyba też, bo nie ma różnicy przy jednoczesny puszczaniu sprzęgła i np skręcaniu kierownicą czy używaniem podnośnika albo hydrauliki zewnętrznej. Ktoś mi powiedział że to może być nieszczelna pompka wspomagająca sprzęgło-wysprzęglik. Może ktoś coś podpowie mi na ten temat?? Z tym szarpaniem to masz problem z napendem przedniej osi jest pod skrzynią biegów puszcza olej na pierścieniach jak wyłonczony przód to szarpie jak włączony to nie mam to samo w 6170 sciągnełem mechanika z korbanków i pomierzył mi ciśnienie i tam jest chwilowy spadek tego małego ciśnienia miałem to robic ale mechanik z korbanków już wiezie mi te pierścienie z dwa miesiące Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 11 Stycznia 2012 Jeżeli tuleja u której pracują te pierścienie ma rowki po nich wymien też tuleję inaczej podczas zakładania pozrywasz zamki spinające na pierscieniach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubryszek 0 Napisano 11 Stycznia 2012 Rzeczywiście, jak szarpnie to można zauważyć jakby przednie koła lekko zerwały, da się to zrobić samemu czy lepiej nie ruszać, wiesz może jaki koszt naprawy?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Stycznia 2012 witka sory,ale możecie jakos pisać normalniej;jakie pierśćienie?jaka tuleja? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 14 Stycznia 2012 http://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-A122665.htmlCzy to podświetlenie prędkośc i obrotów wałka jest w każdym ciągniku tej serii? Tam są żarówki jakieś czy co bo u mnie nie działa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 14 Stycznia 2012 http://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-A122665.htmlCzy to podświetlenie prędkośc i obrotów wałka jest w każdym ciągniku tej serii? Tam są żarówki jakieś czy co bo u mnie nie działa? no są trzeba powymieniać bo się po paliły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 14 Stycznia 2012 Dzięki jutro sie tym zajmę. Jak się włącza tylną wycieraczke bo ja nie mam jej wogóle i zamierzam dorobic ale nie wiem nawet jak jest w oryginale. Chodzi mi o serie 61XX Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Stycznia 2012 włącznik jest orginalnie przy dachu koło włącznika koguta (tam są tylko dwa włączniki)instalacje powinieneś mieć pod tapicerkąhttp://otomoto.pl/massey-ferguson-6180-A125597.html7 zdjęcie po lewej str widocznego głośnika sa te dwa włączniki m. in jeden od wycieraczki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 15 Stycznia 2012 Czyli jest tam tylko jedna prędkośc wycieraczki? JA nie mam nawet tego włącznika. Jest przy tej wycieraczce spryskiwacz i jak go się włącza i czy ma osobny zbiornik na płyn czy ten (nie mam też instalacji) przy schodach. I gdzie są końcówki od spryskiwaczy tzn. gdzie z przodu i gdzie z tyłu? Zamierzam dorobic to z części ze starych samochodów bo nowe wszystko to chyba za drogo by wyszło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 15 Stycznia 2012 tak tylnia ma tylko jeden bieg, jest bez spryskiwaczaprzednia ma spryskiwacz na wycieraczce i zbiornik tak jak piszesz za stopniem od kabiny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 15 Stycznia 2012 Dzieki za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie. U znajomego w 6160 jak się redukuje bieg (szybko sie jedzie i na mniejszy) to mimo że jest sprzęgło do końca wciśnięte to jest lekki zgrzyt. Czego to jest wina? Czy skrzynia sie rozkalibrowa" czy może to już znak że coś do remontu? I jakie koszty? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 17 Stycznia 2012 A biegi na postoju gładko wchodzą bez zgrzytów ?bez wduszania ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dakotah21 0 Napisano 17 Stycznia 2012 Koledzy ,mam problem , zapowietrzyl sie mi sie mf 8110.Dawniej odpowietrzałem kręcąc rozrusznikiem.Tym razem to nie przechodzi.Ciągnik chodził jak zegarek .Odkręcilem przewód od pieraszego wtryskiwacza przy pompie i jest sucho .Czy należy odpowietrzyc pompę jeżeli tak to w jaki sposób. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 17 Stycznia 2012 Czasem tak jak u mnie buja lekko ciągnikiem a czasem w miarę lekko. Na postoju nigdy nie ma zgrzytów. A może to być sprzęgło zapowietrzone? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 17 Stycznia 2012 co do zapowietrzenia to ja miałem taki przypadek w swoim 3635 że mam obluzowany kabelek od załanczania pompy głównej i jak nie płynął prąd to nie podawała pompa paliwa. jeśli to nie to i chcesz pomóc mu w odpowietrzeniu to podpompuj go ręcznie małą pompką szybciej mu uzupełni jakieś braki paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dakotah21 0 Napisano 18 Stycznia 2012 Dzięki kolego za pomoc.Jeszcze jedno pytanie / tam są dwa przewody i do czego one służą ?? czy są zabezpieczane bezbiecznikiem i dokąd one prowadzą?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 19 Stycznia 2012 Czasem tak jak u mnie buja lekko ciągnikiem a czasem w miarę lekko. Na postoju nigdy nie ma zgrzytów. A może to być sprzęgło zapowietrzone? może zapowietrzone , ale zobacz jeszcze czy pedał sprzęgła jest na równi z pedałem hamulca jeżeli jest po niżej to go podkręć na cz pieniu żeby był centymetr dwa powyżej pedału hamulcowego ,wtedy cylinderek w pompce będzie dalej wypychany a tym samym będzie większy luz między tarczami sprzęgła, bo tam masz sprzęgło wielotarczowe mokre, by najmniej u mnie tak było i biegi lepiej wchodzą , ale na zimnym oleju to musze sprzęgło wdusić i kilka sekund poczekać z włączeniem biegu i dopiero włączam bieg ale to tylko w zimne dni . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 19 Stycznia 2012 Dzięki kolego za pomoc.Jeszcze jedno pytanie / tam są dwa przewody i do czego one służą ?? czy są zabezpieczane bezbiecznikiem i dokąd one prowadzą??te przewody są podłączone pod stacyjkę jak przekręcisz zapłon to słychać w pompie takie pstyknięcie i wtedy otwiera dopływ paliwa, musisz to usłyszeć. a ciągnik miał dłuższą przerwę w odpalaniu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 19 Stycznia 2012 Dzięki kolego za pomoc.Jeszcze jedno pytanie / tam są dwa przewody i do czego one służą ?? czy są zabezpieczane bezbiecznikiem i dokąd one prowadzą??te przewody są podłączone pod stacyjkę, przynajmniej u mnie nie ma bezpieczników i jak przekręcisz zapłon to słychać w pompie takie pstyknięcie i wtedy otwiera dopływ paliwa, musisz to usłyszeć. a ciągnik miał dłuższą przerwę w odpalaniu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dakotah21 0 Napisano 19 Stycznia 2012 Wszystko w pożądku ,bezpiecznik sie spalił ktory odpowiadał za załączenie pompy.Dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 19 Stycznia 2012 Wszystko w pożądku ,bezpiecznik sie spalił ktory odpowiadał za załączenie pompy.Dzięki za pomoc WITAM tu chyba chodzi o zawór odcinający dopływ paliwa do pompy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 19 Stycznia 2012 A jak to się podkręca. Jeśli mozesz dokładniej opisac co i jak. Dzięki z góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 19 Stycznia 2012 A jak to się podkręca. Jeśli mozesz dokładniej opisac co i jak. Dzięki z góry najpierw zobacz jak masz te pedały ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Stycznia 2012 hej,nio tak jest bezpiecznik.Natomiast mi kiedyś si zapowietrzał i nie mogłem odpowietrzyć, powód jak zaóważyłem(KOREK BAKU ,dziwne co?tak zasysało bak że przy otwarciu korka ąż strzelało,odpowietrznik zapchany i w przepływomierzu wtedy nie było paliwa,gdy w ten kubek przepływomierza nalałem stan paliwa odrazu odpalał)po poradach też innych wyczyśćiłem korek i dawno jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach