proMateusz 0 Napisano 27 Listopada 2011 Mirro nie rozumiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Listopada 2011 To wyskakiwanie to jest odbicie po dojściu do maksymalnego ciśnienia bodajże - doszedł tłok do końca i wybija bardzo fajna rzecz np przy otwieraniu klapy prasy;) Podepnij pod gniazda które tego nie maja a jak nie to weź i ja przywiąż;) albo inna przywiąż i podepnij pod inne gniazda;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 27 Listopada 2011 No ale to chyba nie zdrowe dla pompy. Czyli np. moge mieć węże hydrauliczne które mają za mała średnice albo cos takiego. A wie ktos jak zrobić wolny wpływ jakims prostym i tanim sposobem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 27 Listopada 2011 Gniazdo z pokrętlem od przepływu. Przewód powrotny zawsze grubszy od zasilania. Wolny powrót- dziura we wlewie oleju do skrzyni i kwkręcona wtyczka od szybkozłącza, gniazdo na końcu przewodu powrotnego. Masz pewnośc że nie będzie pomyłek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 27 Listopada 2011 A czym się różni to gniazdo z pokrętłem od przepływu od innych? bo u mnie jest ten problem ze do niego jest przedni tuz podłączony. To napisz dokładnie o co chodzi. Przepraszam jeśli kogoś denerwuje moimi głupimi pytaniami ale wole wiedziec jak mam być niz samemu kombinować i przy okazji coś zepsuć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Listopada 2011 Ja mam wolny powrót zrobiony koło korka (wpinałem się turem w przewód idący na podnośnik i musiałem jakoś powrót zrobić aby mi przy dolewaniu nie przeszkadzał) tzn wyjmujesz cała ta klapę z korkiem oleju (4 śruby duże i 4 małe) i po prostu w niej robisz dziurę albo tak jak ja poszerzasz już istniejącą. tam są 2 do czegoś czego nie miałem po prostu wkręcone;) Ale pewno u innych coś tam jest:) A i jeszcze niektóre szybko złącza mają problemy z dużą ilością oleju;) Np ja miałem takie w przyczepie które przy spuszczaniu z czymś na przyczepie lubiło sobie zaskoczyć i się "zatkać" a jak się dźwigało to strasznie hałasowało (najtańsze jakie mieli w rolniczym) Więc w tym tez może być przyczyna... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 30 Listopada 2011 Panowie o ile mogę zapłon przestawić w przód? Tzn wtrysk? Bo to chyba jedyny pomysł dlaczego mi to tak słabo pali... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Panowie o ile mogę zapłon przestawić w przód? Tzn wtrysk? Bo to chyba jedyny pomysł dlaczego mi to tak słabo pali...jeżeli chodzi ci na rozrządzie to ani ząbka , a jeżeli na pompie paliwa to próbuj różnych możliwości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Na pompie kręcić nią czyli nic się nie rozleci? Jak będę kręcił? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Najpierw zaznacz położenie pompy, przed poluzowaniem śrub mocujących pompę najlepiej zrobić rysę naprzeciwko tej co jest na korpusie ,aby można było powrócić w to samo miejsce.A swoją drogą to Gustlik nie pamiętasz jak Grigori z Czereśniakiem przestawiali pompę w kaczuszce?????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Czy tez tak macie że jak chcecie wrzucic bieg to ciezko wchodzi i lekko buja traktorem do przodu albo do tyłu. Słyszałem że mozna cos skalibrować i bedą biegi lekko wchodziły? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Mam Rysy i na papie i na korpusie chyba oryginalne i było na nich jak to kupiłem;) Tylko z dziwnych rzeczy rysy są w skrajnym położeniu "późno" pompy. i tak nad tym kombinuje 2 rok czemu cholerstwo nie pali jak jest zimno i chyba tylko to może być źle;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 1 Grudnia 2011 W moim 6170 dynasift,jest problem jak przełączę na wolne/żółw/ ,to dżwignia się zawiesza,nie można włączyć żadnego biegu,po kilku próbach przełanczania na zająca i z powrotem wraca wszystko do normy.Coś jest pewnie zużyte,albo tylko żle wyregulowane.Chętnie skorzystam z pomocy ,jak Ktoś może coś poradzić ,z góry podziękował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 1 Grudnia 2011 W moim 6170 dynasift,jest problem jak przełączę na wolne/żółw/ ,to dżwignia się zawiesza,nie można włączyć żadnego biegu,po kilku próbach przełanczania na zająca i z powrotem wraca wszystko do normy.Coś jest pewnie zużyte,albo tylko żle wyregulowane.Chętnie skorzystam z pomocy ,jak Ktoś może coś poradzić ,z góry podziękował.witam ; przyciągnij dźwignie do siebie i przytrzymaj kilka sekund Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 1 Grudnia 2011 witam. mam problem ze sprzęgłem w massey ferguson 3095. wymieniłem pompke na nową, na siłowniku wciskającym sprzęgło są nowe uszczelnienia, nigdzie nic nie leci, nie kapie. wszystko jest suche i nie ma zadnych wycieków,sprzęgło jest odpowietrzone a mimo to jak włączam bieg to podrywa do przodu lub do tyłu. dodam też ze jak odpowietrzam to nie leci z odpowietrznika z dużą prędkościa olej lecz tylko lekko poleci . A z tego co widziałem u znajomego to powinno ostro ,,siknąć olejem''. Czy gdzieś jest jakiś zaworek lub coś w tym stylu? czy może mieć winę kostka do której są podłączone węże hydrauliki nad silnikiem.czy tam sąjakies zaworki lub cos w tym stylu? prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Mam Rysy i na papie i na korpusie chyba oryginalne i było na nich jak to kupiłem;) Tylko z dziwnych rzeczy rysy są w skrajnym położeniu "późno" pompy. i tak nad tym kombinuje 2 rok czemu cholerstwo nie pali jak jest zimno i chyba tylko to może być źle;)MF jak ma 15 albo 20 lat i bóg wie jaki przebieg to jak jest 10 -15 gradusa to każdy ciężko pali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Marszewo - tak jak Miron pisze - nie przebijaj gwałtownie dzwigni z żółwia na zająca i odwrotnie. Przyciągaj wolno i przytrzymaj. Kiedyś Pawlo też o tym pisał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 1 Grudnia 2011 Ten od zaworka napisz do mnie 5258001 tzn ten od sprzęgła - no tylko mój 20 latek jest po remoncie i przestaje palić po +3-4 stopnie;) nie zapali za cholerę;) Tzn przy tym sprzęgle mógł ci się kanał zatkać który doprowadza olej do sprzęgła... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 3 Grudnia 2011 hej,nio gustlik wsio wymienione i nic?kiedyś było podobnie w moim 3-p i miał lat może 6,zimniej jak to i u ciebie i palić nie!w koncu wyjołem głowice i zawiozłem do zrobienia gniazd zaworów,potem ustawiłem zawory i jak ręko odjoł. teraz dbam raczej o zawory ustawić co jakieś 600mt,i możecie wiazyc lub nie rok jego jest 86 ma ponad 12000 mt,niemiał remontu w życiu i pali bez problemu. no oczywiśćie olej bierze np(w rotacyjnej no ale jeszcze ujdzie). dlatego zawsze o zawory pytałem czy kto ustawiał w mf ,bo to jest chyba najważniejsze.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 3 Grudnia 2011 A czy w twoim Gustlik jest dobra świeca płomieniowa, ona przecież dobrze pomaga, jak ją podgrzejesz ok. 15-23 sekundy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 3 Grudnia 2011 Czy ktoś może wymieniał pompę wodną..czy istnieje mozliwość regeneracji ? A jeśli nową...to czy zamienniki są trwałe czy lepiej zamówić orginał..? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 3 Grudnia 2011 Czy ktoś może wymieniał pompę wodną..czy istnieje mozliwość regeneracji ? A jeśli nową...to czy zamienniki są trwałe czy lepiej zamówić orginał..? Zapomniałem dodać że chodzi o MF 3125 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 4 Grudnia 2011 witam mam takie pytanie czy ktoś odkręcał kiedyś pokrywę tą od strony zmiany biegów na co trzeba zwrócić uwagę żeby coś nie zepsuć ,chodzi mi o serie 6100. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 4 Grudnia 2011 Czy tez tak macie że jak chcecie wrzucic bieg to ciezko wchodzi i lekko buja traktorem do przodu albo do tyłu. Słyszałem że mozna cos skalibrować i bedą biegi lekko wchodziły? proMateusz u mnie też tak jest z tymi biegami ale jak zimny, jak sie rozgrzeje olej to lepiej wchodzą , a u ciebie niema różnicy zimny czy ciepły? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 4 Grudnia 2011 No u mnie właśnie jak jest zimny i jak go odpale wcisne sprzęgło i chce wrzucić bieg to tak jest ale jak dwa razy wcisne po odpaleniu to juz dobrze, czasem mi tez sie reduktor zatnie ale to tylko zimą. Jeszcze jak u was wygląda temat płynu chłodzącego bo u mnie od kupienia jest coś wlane i przez zime był na tym ale nie wiem co to i nie wiem czy to jest tak jak z olejami ze sie "gryzą" bo w koncu trzeba bedzie dolac. Co polecacie? A i jeszcze jakie oleje do skrzyni bo sie zastanawiam nad jakimś BP ale nie moge znaleźć to chyba wleje Agrol tylko podobno z Lotosu jest zły. A do silnika zamierzam Turdusa i tu pytanie jakie sa rodzaje Turdusa i jaki ewentualnie byłby lepszy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach