rafal1981 0 Napisano 16 Czerwca 2013 Panowie mam problem z moim MF3635 otóz zaswieciła sie kontrolka od cisnienia oleju w przekładni [ ta kontrolka która normalnie zaswieca sie gdy wciskamy pedał sprzegła przed odpaleniem traktora] swieci cały czas jesli traktor jest zgaszony ,a po wcisnieciu pedałą sprzegła mrógnie i swieci ona i dwie kontrolki z grupy biegów D i zajac ktore po pewnym czasie zgasna . A po odpaleniu traktora ta kontrolka od cisnienia lećutko sie pali oraz trzy kontrolki z gruby biegów są to C,D ,oraz zajac ktore równiez lekko sie jarzą i brak jest tych bółbiegów które nie działają. Co może być przyczyną tego . Dzieki za odp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Czerwca 2013 Sprawdź masę modułu pod prawymi drzwiami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 17 Czerwca 2013 Co do tego wycieku to rzeczywiście brok lekko siedział w obudowie, ale jest tam jeszcze założona na brok silokonowa uszczelka - jest tak w orginale czy któś ją dołożył ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Czerwca 2013 tom znakiem tego że ktoś założył starą zaślepkę na silikon ,za każdym razem nowa powinna być nowa na wcisk , a nie było śladów wyjmowania jej . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 18 Czerwca 2013 Witam. Pojawił się u mnie kolejny problem. Mianowicie na wolnych obrotach silnika( 700-800 do 1000 obr/min) czasami ciężko się kręci kierownicą. Objawia się to takim jakby zacinaniem się podczas pokręcania kierownicą.Jak dokręce do końca kierownicą to strasznie pulsuje. Jak np. wcisnę sprzęgło i ruszam tak jakby na pół sprzęgle kręcąc kierownicą to cały czas się zacina. Nie idzie ukręcić. Jak dodam lekko gazu to jest ok ale tylko chwile. Podczas używania wraz z pokręcaniem kierownicy jakiegoś wyjścia hydraulicznego też mu coś odbije i zacina . Czy może to być zepsuty orbitrol?Może się coś w nim zacinać?Za co dokładnie odpowiada ten rozdzielacz nad silnikiem do którego jest podłączona pompka sprzęgła, hamulce,orbitrol i chłodniczka? Jest tam jakiś zawór w środku z tego co wiem. Może być źle ustawiony albo zużyty i dlatego ma takie objawy? Pompa hydrauliczna prawa(odpowiadająca za dynashifty, układ kierowniczy, WOM, hamulce, sprzęgło) jest nowa(porządna nie bubel) Lewa od podnośnika nie była wymieniana bo nie uległa awarii ale da się odczuć że podnośnik wolniej podnosi niż w MF z lepszą pompą. Czy są one jakoś połączone i ciśnienia z obu pomp się uśredniają?Jest to w ogóle możliwe? Bo jak wymieniałem to były połączone rurką ale nie wyglądało to na rurkę w której jest ciśnienie tylko bardziej połączonie dodatkowe ssania oleju. Każda z pomp ma swoją osobną rurę do wciągania oleju. Na tylnym wyjściu hydraulicznym ma ciśnienie 170 bar. Czy może to być zepsuty jakiś inny zawór w tej obudowie pompy?jakie ciśnienie powinien mieć na wyjściu? pomóżcie bo już mi ręce opadają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 19 Czerwca 2013 Jaki MF? Może powietrze w układzie? tzn na ssaniu coś źle uszczelnione? Ten nad silnikim jest ZA orbitrolem, Zawory od orbitrola są w nim. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 19 Czerwca 2013 Witam. Mam mf 3635 i problem jest następujący. coś mi sie dzieje z "dynashift". Mianowicie na "A" jeździ choćby był na "D" z "A"->"B" to zwalnia,z "B"->"C" to nic sie nie dzieje,z "C"->"D" to przyspiesza,z "D"->"C" to zwalnia,z "C"->"B" nic,z "B"->"A" przyspiesza. Może jakieś pomysły jak to rozwiązać i co jest nie tak...?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 19 Czerwca 2013 Do Gustlik. Mf 3655. Uszczelnione wszystko było, nowe uszczelniacze. musze rozkręcić te zawory nad silnikiem bo jak zgasiłem traktor i na drugi dzień wsiadłem i pokręciłem kierownicą na zgaszonym silniku to szło bez problemu w lewo i w prawo kręcić. Coś musi być tam chyba zacięte albo orbitrol do naprawy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 20 Czerwca 2013 Witam. Panowie potrzebuje pomocy, a mianowicie w moim MF co sie stało z WOM, chodzi oto że czasami się załączy lecz na krótko i się rozłączy, wcześniej rozłączanie było sygnalizowanie czerwoną kontrolką która bodajrze jest od ciśnienia oleju, po wymianie filtru na nowy kontrolka już nie świeci a wałek dalej rozłącza, w filtrze znalazłem jakieś jakby kawałki żołtego i czarnego plastiku. Czy ktoś mial podobny problem i/lub wie jak to można samemu sobie sprawdzić lub co rozbierać ? Czy lepiej samemu się za to nie zabierać tylko wołać jakiegoś znawce tematu ?Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 21 Czerwca 2013 ramzessik CO to za model ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 21 Czerwca 2013 Model 6150 95 rok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 21 Czerwca 2013 ja mialem ten problem,raz wsówka na tylnim moscie nie lonczyla, a teraz z prawej strony pod kabino ten modol czy jak to sie zwie tam na wtyczce nie lonczylo! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 5 Lipca 2013 Zapraszam na http://targ.rolniczy24.pl/ darmowy portal z ogłoszeniami rolniczymi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko1977 0 Napisano 10 Lipca 2013 witam mam zamiar kupić ferdka około 100 kucyków zastanawiam się nad modelem 2640 lub 699 ale mało o nich wiem proszę o opinie i komentarze Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekziolo 0 Napisano 11 Lipca 2013 Ja mam Ferdka 2685, to trochę większy od 2640 i szczerzę polecam. Pracuję nim od 8 lat i praktycznie żadnych awarii. Trochę szwankowało elektryczne sterowanie podnośnika, ale przerobiłem to sobie z ominięciem tego sterownika (komputera) i działa bez zarzutu już 4 lata. Tak poza tym to nic się nie psuje i maszyna pięknie chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1981 0 Napisano 13 Lipca 2013 Sprawdź masę modułu pod prawymi drzwiami. czy moze byc wina filtra oleju hydrauliki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Lipca 2013 Nie raczej to nie wygląda na to. Wie ktoś jakie są momenty i kolejność dokręcania głowicy MF 3060 - A 4.248 silnik ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1981 0 Napisano 14 Lipca 2013 Sprawdź masę modułu pod prawymi drzwiami. czy moze byc wina filtra oleju hydrauliki sprawdzalem ta mase i to nie to moze cos innego podpowiesz ,dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Lipca 2013 ...... Wie ktoś jakie są momenty i kolejność dokręcania głowicy MF 3060 - A 4.248 silnik ?Witam . Sprawdż to http://www.workshopservicemanuals.com/manuals/func-startdown/2862/ Może podpasuje.Pewnie Twój angielski lepszy niż mój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Lipca 2013 Dzięki Znalazłem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 18 Lipca 2013 naprawy ciagnikow rolniczych massey ferguson case jd fend nh renault i inne dojazd do klijeta porady 508061026 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 30 Lipca 2013 Witam! Czy może ktoś sie orientuje czy do wspomagania kierownicy w MF 6150 idize jakiś filterek lub coś podobnego ? Nie wiem z jakiej przyczyny na rozgranym oleju przy wolnych obrotach ciężko jest krecić kierownicą, dodam że w tamtym roku została założona nowa pompa hydrauliczna Bosch. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 31 Lipca 2013 filterek (średnio prawdopodobne) mogła paść pompa (zły filtr, olej lub źle ustawione zawory przelewowe albo powietrze w oleju) no albo orbitrol jest do d... Jak ktoś ma inne pomysły to pisać;) Weź pomierz ciśnienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 1 Sierpnia 2013 u mnie jak tak bylo to musiaelm zmienic filter hydrauliki dodam ze tak było i na zimnym oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 1 Sierpnia 2013 Jak na zimnym to tak - ale nie koniecznie musieli filtr mogłeś mieć tylko powietrze w oleju bop koło filtra ciągnęło - filtr raczej na zimnym daje większe objawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach