wrobel902 0 Napisano 22 Lipca 2010 Witam Czym najlepiej uszczelnić złączenie miądzy pochwą a skrzynią?Wystarczy uszczelka,czy trzeba Dać sylikon? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 22 Lipca 2010 Witam Czym najlepiej uszczelnić złączenie miądzy pochwą a skrzynią?Wystarczy uszczelka,czy trzeba Dać sylikon? Ja jak w swoim dawalem uszczelke i takze silikon i nie mam żadnych wyciekow . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 22 Lipca 2010 nie zwracalem na to uwagi, ale chyba jest tylko jeden rodzaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Lipca 2010 Witam Panowie! Mam pytanie, od czego jest ostatnia kontrolka w rusku na desce zegarowej(patrząc od lewej strony) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 23 Lipca 2010 To jest kontrolka ładowania akumulatora, albo od świec żarowych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarix 0 Napisano 23 Lipca 2010 Witam mam problem otóż bardzo powoli podnosi mi się nawet gdy ktoś stanie na niego on nie ma siły żeby unieść nie mówię już o podczepieniu pługu bo na to nie ma szans sprawdziłem właśnie i przeczyściłem pompę hydrauliczna filtr hydrauliczny tak że ale nic nie podnosi olej był zmieniany nie wiem co zrobić prosił bym o waszą pomoc i o wasze sugestie w tej sprawie z góry dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 23 Lipca 2010 xxxskalpel114 jest to lampka kątrolna kierunkowskazów-jesli dobrze zrozumiałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 23 Lipca 2010 Witam.Odpowiedni fragment instrukcji obsługi z 1977r http://i25.tinypic.com/2hq9zf9.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 24 Lipca 2010 czarix A jak tam masz stan rozdzielacza?Ma jakieś wycieki?Mysle ze tam tkwi cały problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 24 Lipca 2010 wycieki nie maja nic do tego. ja ma przełożone przewody na dzwignie do wywrotu i tylko pyka. z tyłu sa 2 wyjsciahydrauliczne i pod nie musisz podpiac przewody i bedzie grało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 24 Lipca 2010 oczywiscie przewdoy od silownika :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 25 Lipca 2010 Takie cudowanie nie jest dobre...Lepiej zrobic raz i dobrze. Gdzieś wyczytałem ze uszczelki w pompie jeśli są wyrobione, to własnie taki objaw jest--siłownik słabo podnośi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 25 Lipca 2010 Witam mam problem otóż bardzo powoli podnosi mi się nawet gdy ktoś stanie na niego on nie ma siły żeby unieść nie mówię już o podczepieniu pługu bo na to nie ma szans sprawdziłem właśnie i przeczyściłem pompę hydrauliczna filtr hydrauliczny tak że ale nic nie podnosi olej był zmieniany nie wiem co zrobić prosił bym o waszą pomoc i o wasze sugestie w tej sprawie z góry dziękujePrzyczyną słabego podnoszenia może być:1.Zużyta ,lub uszkodzona pompa.(Jak długo użytkowana)2.Rozdzielacz-zużyty,lub tylko zanieczyszczony.W tym wypadku przeczyścić.Można przemienić dorażnie przewody od przyczepy ,są potarzalne3 Siłownik. (Stan uszczelek)Przypominam o kotrolowaniu stanu oleju w zbiorniku oraz w napędzie pompy.Gratuluję erotycznego stylu opisu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 27 Lipca 2010 jak zwiekszyc dawke paliwa na pompie wtryskowej ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 27 Lipca 2010 Z tyłu w pompie wtryskowej jest taka śruba ukośna od strony kabiny i nią się kręci, nie pamiętam już w którą stronę się obraca, żeby zwiększyć dawkę. Najlepiej znajdź sobie dobrego pompiarza, niech Ci doprowadzi ciągnik do ładu, bo samemu jak nie wiesz co robić to możesz sobie tylko zaszkodzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 28 Lipca 2010 To tak przed ustawianiem obrotomierz dochodzil do 17 tyś a jak zwiekszylem dawke paliwa o 2 obroty srubki to wtedy doszło do 20 tyś ale od 17tys troche sie dlawil to pomyslalem ze jest za duza dawka i zwmniejszylem tez o 2 obroty od wszczesniejszego ustawienia i tak samo dochodzi do 20 tys ale tez od 17 tys troche sie dlawi . Czyli jest troche lepiej niz przed jakimkolwiek ustawieniem bo doszlo wczesniej tylko do 17 tys. i dalej nic . I nie wiem co dalej robić aby wszedl na maxymalne obroty.Do pompiarza albo do mechanika nie oddam bo nie mam na to kasy . Prosze o jakies porady . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Lipca 2010 To tak przed ustawianiem obrotomierz dochodzil do 17 tyś a jak zwiekszylem dawke paliwa o 2 obroty srubki to wtedy doszło do 20 tyś ale od 17tys troche sie dlawil to pomyslalem ze jest za duza dawka i zwmniejszylem tez o 2 obroty od wszczesniejszego ustawienia i tak samo dochodzi do 20 tys ale tez od 17 tys troche sie dlawi . Czyli jest troche lepiej niz przed jakimkolwiek ustawieniem bo doszlo wczesniej tylko do 17 tys. i dalej nic . I nie wiem co dalej robić aby wszedl na maxymalne obroty.Do pompiarza albo do mechanika nie oddam bo nie mam na to kasy . Prosze o jakies porady .Nie zabieraj się do ustawiania pompy jak nie masz o tym pojęcia ,tylko s(słowo zostało usunięte) pompę.Czy słyszałeś o regulatorze obrotów w pompie.Możę być też tak że majstrujesz przy mechanizmie pompy a ona po prostu nie dostaje dostatecznej ilości paliwa.Od naprawy jest pompiarz bo ma ku temu oprzyrządowanie.Amen!Pomyliło Ci się też z obrotami-1700. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 29 Lipca 2010 jestem tego samego zdania co kolega Wiarus. przy pompie nie ma co samemu majstrowac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 29 Lipca 2010 To tak przed ustawianiem obrotomierz dochodzil do 17 tyś a jak zwiekszylem dawke paliwa o 2 obroty srubki to wtedy doszło do 20 tyś ale od 17tys troche sie dlawil to pomyslalem ze jest za duza dawka i zwmniejszylem tez o 2 obroty od wszczesniejszego ustawienia i tak samo dochodzi do 20 tys ale tez od 17 tys troche sie dlawi . Czyli jest troche lepiej niz przed jakimkolwiek ustawieniem bo doszlo wczesniej tylko do 17 tys. i dalej nic . I nie wiem co dalej robić aby wszedl na maxymalne obroty.Do pompiarza albo do mechanika nie oddam bo nie mam na to kasy . Prosze o jakies porady .Nie zabieraj się do ustawiania pompy jak nie masz o tym pojęcia ,tylko s(słowo zostało usunięte) pompę.Czy słyszałeś o regulatorze obrotów w pompie.Możę być też tak że majstrujesz przy mechanizmie pompy a ona po prostu nie dostaje dostatecznej ilości paliwa.Od naprawy jest pompiarz bo ma ku temu oprzyrządowanie.Amen!Pomyliło Ci się też z obrotami-1700. Nic wiecej nie bede robil przeciez jak zwiekszam dawke jedną sruba i innych nie ruszam to nic sie stanie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qki 0 Napisano 30 Lipca 2010 Witam!! Chciałem się Wam pochwalić efektem remontu jaki przeprowadziłem na moim Władymircu T-25. Ciągnik jest z 1995 r. wydaje się więc że nie dużo jednak był bardzo zaniedbany wizualnie, a elektrykę miał całą rozharataną i praktycznie nie było sensu jej łatać. Wszystko zrobiłem sam, począwszy od dokładnego wymycia ze smarów, ziemi 15 letniej zalegającej wszędzie, przez położenie podkładu, przecieranie papierem, lakierowanie bazą i w trakcie również praca nad elektryką. Elektrykę zaprojektowałem od podstaw. Wszystko jest wg. mojego schematu. Obecnie ciągnik ma oryginalną "stacyjkę" tj. tą skrzyneczkę, ale w środku nie ma nic oryginalnego. Zamontowałem 11 przekaźników, różnego rodzaju włączniki (w większości jednak oryginalne), lampki sygnalizacyjne oryginał. Elektryka cała jest oparta na 13 bezpiecznikach - nie jak w oryginale na trzech.. Całość zrobiona na solidnych, dużego przekroju kablach i 12V akumulatorze. Co do mechaniki to na szczęście dużo zmieniać nie musiałem. Do regeneracji jednak musiała iść pompa wtryskowa - teraz chodzi jak zegarek, z tyłu musiałem siłownik podłączyć pod "zapasowe" wyjścia hydrauliki ponieważ sekcja pierwsza była zużyta - w przyszłości planuję zakup rozdzielacza 3 sekcyjnego i założenie TURa. Rozrusznik jest oczywiście z przekładnią planetarną - jak do tej pory pracuje super i bez zastrzeżeń. Przerobiłem filtr powietrza - lekko zmodyfikowana wkładka i sam wlot jest inny. Muszę jeszcze nadmienić że ciągnik jest dopiero w 80-90% skończony także z tego powodu nie ma jeszcze dokładnych fotek ponieważ nie jest to jeszcze projekt jaki mam w wyobraźni i jaki chciałbym pokazać, niemniej, już widać koniec.. Teraz z racji żniw muszę brać się za robotę - pszeniczka czeka na zbiory, i pracę przy ciągniku zostawić na jesień, niemniej będę go ciągle dopieszczał i dam znać o efektach.. Jeśli macie jakieś pytania, komentarze, pozytywne i negatywne w stylu PROFANACJA to zapraszam do pisania . Pozdrawiam! Qki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 31 Lipca 2010 WitamPodziw i ukłony dle ciebie, naprawde.Ten remont zrobił na mnie wrozenie...Tylko dlaczego na masce pisze belarus? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qki 0 Napisano 31 Lipca 2010 WitamPodziw i ukłony dle ciebie, naprawde.Ten remont zrobił na mnie wrozenie...Tylko dlaczego na masce pisze belarus? W sumie to pisze dlatego samego co i jest zielony . Po prostu.. dla odmiany. Z tym że Belarus 250 to to samo co Władymirec T-25 także wiesz . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 31 Lipca 2010 Szacunek Kolego! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 1 Sierpnia 2010 WitamNawet niewiedziałem że te dwa ciągniki to samo.A od czego masz wspomaganie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qki 0 Napisano 2 Sierpnia 2010 WitamNawet niewiedziałem że te dwa ciągniki to samo.A od czego masz wspomaganie? Nie mam wspomagania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach