xxxskalpel114 0 Napisano 19 Września 2010 Witam Panowie! Mam pytanko, jak u was chodzi układ kierowniczy w rusku tzn czy w miarę lekko się kręci, bo u mnie się ukręcić kierownicą nieda, a przesmarowany jest dobrze, olej też jest, co mogę zrobić? Dziadek mówi ze jak oni mieli ruskiego to można było jednym palcem kręcić. Proszę o podpowiedzi! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Września 2010 Mam taki problem jak kupiłem ciągnik jakiś rok temu z odmy nic się nie wydostawało teraz po roku zaczął lekki dymek lecieć ale gdy wczoraj podczas orki ciągnik nagle zwolniał i zgasł gdy wyszedlem zobaczyc co sie stało to bylo duzo dymu ale teraz gdy go odpale to z odmy leci nawet intensywnie dym . ale tylko jak jest nagrzany od 80 stopni bo jak jest zimny to prawie nie leci ?? Co się mogło stać czy to pierścienie ?? Proszę o porady !Nie dodałem ,że zużycie a zapieczenie pierścieni to dwa różne pojęcia.Zapieczenie pierścieni następuje na skutek przegrzania i złego smarowania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Września 2010 Witam Panowie! Mam pytanko, jak u was chodzi układ kierowniczy w rusku tzn czy w miarę lekko się kręci, bo u mnie się ukręcić kierownicą nieda, a przesmarowany jest dobrze, olej też jest, co mogę zrobić? Dziadek mówi ze jak oni mieli ruskiego to można było jednym palcem kręcić. Proszę o podpowiedzi! Bardzo cięzko się kręciła a ponadto miała luzy nie do usunięcia.Założyłem przekladnię od C360.Polecam.Opis założenia w moich postach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 20 Września 2010 To tak dzisiaj rozebralem cało gore silnika i okazalo sie ze sa zapieczone pierscienie na jednym tloku pierwszy i trzeci od gory jakby tego było mało jest duży próg na tulei czyli trzeba cały komplet naprawczy jest do roboty glowica trzeba splanowac dotrzec gniazda oraz wymienic prowadnice zaworow bo jest ogromny luz . Ile takie coś może kosztowac chodzi mi o zrobienie glowicy ?? I Czy jak zrobie glowice to zakladać podkladke pod glowice czy nie bo orginalnie jej chyba nie bylo ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Września 2010 Załóż podkładkę pod głowice, ja nie założyłem i mi olejem zyga spod głowicy, jak to nie wiem! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Września 2010 Mam pytanko, jak i gdzie się reguluje luz w układzie kierowniczym w rusku, żeby się lżej kręciło? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 21 Września 2010 Mam takie pytanie, czy zużycie paliwa 4,5 litra/ mth to dużo , czy mało?, dzisiaj zrobiłem 6 mth i pochłonęło 26,5l. Była orka głęboka, 2x bronowanie i siew na powierzchni 2ha (w borowinie), w tym, że przy oraniu to pomagał mi wujek swoim Władymircem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Września 2010 Jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Września 2010 Jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 22 Września 2010 To tak dzisiaj rozebralem cało gore silnika i okazalo sie ze sa zapieczone pierscienie na jednym tloku pierwszy i trzeci od gory jakby tego było mało jest duży próg na tulei czyli trzeba cały komplet naprawczy jest do roboty glowica trzeba splanowac dotrzec gniazda oraz wymienic prowadnice zaworow bo jest ogromny luz . Ile takie coś może kosztowac chodzi mi o zrobienie glowicy ?? I Czy jak zrobie glowice to zakladać podkladke pod glowice czy nie bo orginalnie jej chyba nie bylo ??Nowa głowica z gniazdami,zaworami i sprężynami (uzbrojona) kosztuje 200 zł.Ja bym chyba kupił nową,niż remontował starą.Podkładkę pod głowicę założyłem to mi wydmuchnął i wyciąłem z blachy miedzianej i jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 22 Września 2010 Mam pytanko, jak i gdzie się reguluje luz w układzie kierowniczym w rusku, żeby się lżej kręciło?Jak w każdej przekładni kielowniczej jest z z boku na przekładni duża nakrętka którą trzeba odkęcić. Następnie w śrubie pod nakrętką , kluczem imbusowym ustawic luz na przekładni.Jednak budowa przekładni T 25 często nie pozwala z powodów lużów wewnętrznych tego luzu ustawić Nic to jednak nie pomoże na duży opór kierownicy "Te typy tak mają". Dlatego założyłem od C360. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 23 Września 2010 A jaki jest koszt takiej kolumny? od c360? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 23 Września 2010 Powymienialem juz wsystko czyli tuleje nowe i tloki glowica po regeneracji wszystko poskladalem do pewnego momentu a dokładnie do przewodu smarowania głowicy gdy dokrecalem sroba zaczela mi sie obracac i tą szpilke ktorą jest w głowicy zerwalo gwint i ja wyciągnolem z gwintem z glowicy . I mam teraz problem co zrobić myslalem zeby to dać na klej do gwintów tą szpilke jak myslicie zda to egzamin ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 23 Września 2010 A jaki jest koszt takiej kolumny? od c360?Kupiłem używaną z ogłoszenia za 500zł.Jest solidniejsza i lekko się kręci.Opis założenia w moich postach.Jak się zdecydujesz wyślę Ci zdjęcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 23 Września 2010 Powymienialem juz wsystko czyli tuleje nowe i tloki glowica po regeneracji wszystko poskladalem do pewnego momentu a dokładnie do przewodu smarowania głowicy gdy dokrecalem sroba zaczela mi sie obracac i tą szpilke ktorą jest w głowicy zerwalo gwint i ja wyciągnolem z gwintem z glowicy . I mam teraz problem co zrobić myslalem zeby to dać na klej do gwintów tą szpilke jak myslicie zda to egzamin ??Masz ciężką rękę.Za duża siła na klej.Można jedynie próbować dorobić(dotoczyć) szpilkę powiększając średnicę gwintu w glowicy a góra szpilki do srednicy nakrętki.Będzie trudne bo otwór w środku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELEK24 0 Napisano 25 Września 2010 panowie mam pytanie,czy ktos z was uzywa wladka z agregatem uprawowym przedsiewnyn?mam dosc ciezko ziemie i po orce musze przed sianiem sporo sie nameczyc zeby pole wygladalo jak nalezy,dzis poprosilem kolege wjechal frontera ze sporym agregetem i po pol godziny bylo po robocie.zastanawiam sie nad zakupem czegos takiego:http://allegro.pl/1-agregat-uprawowy-brona-firma-henryk-batyra-i1217852408.html szer.1,80m. ewentualnie podwójny walek strunowy jako solo.co sadzicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 26 Września 2010 głowice własnie oddalem do zakładu aby mi ten gwint zrobili . Mam jeszcze pytanie zawory to sie ustawia gdy tłok jest w GMP i i oba zawory są zamknięte ?? Ile muszę zrobic po tej wymianie mtg aby sie dotarl i mozna by było podczepić mu pług ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 26 Września 2010 głowice własnie oddalem do zakładu aby mi ten gwint zrobili . Mam jeszcze pytanie zawory to sie ustawia gdy tłok jest w GMP i i oba zawory są zamknięte ?? Ile muszę zrobic po tej wymianie mtg aby sie dotarl i mozna by było podczepić mu pług ??Nie musi być w GMP, zawory mają być oba zamknięte.Po wymianienie dobrze by bylo by troche pochodził przy lżejszej pracy, znowu bez przesady.Zresztą orka nie jest najcieższą pracą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 26 Września 2010 głowice własnie oddalem do zakładu aby mi ten gwint zrobili . Mam jeszcze pytanie zawory to sie ustawia gdy tłok jest w GMP i i oba zawory są zamknięte ?? Ile muszę zrobic po tej wymianie mtg aby sie dotarl i mozna by było podczepić mu pług ??Nie musi być w GMP, zawory mają być oba zamknięte.Po wymianienie dobrze by bylo by troche pochodził przy lżejszej pracy, znowu bez przesady.Zresztą orka nie jest najcieższą pracą. Ale z 5 mtg trzeba bedzie zrobić na pusto zanim pod czepie plug > Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 26 Września 2010 Witam.Przy ustawianiu zaworów tłok w GMP na suw pracy,a jeśli chodzi o dotarcie to wiedz że im lepiej go dotrzesz to jest większa szansa że dłużej pochodzi bez remontu.Według mnie do orki to dopiero po ok.50mth.Bo orka to raczej ciężka praca,chyba że piaseczek i płyciutko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 26 Września 2010 Witam.Przy ustawianiu zaworów tłok w GMP na suw pracy,a jeśli chodzi o dotarcie to wiedz że im lepiej go dotrzesz to jest większa szansa że dłużej pochodzi bez remontu.Według mnie do orki to dopiero po ok.50mth.Bo orka to raczej ciężka praca,chyba że piaseczek i płyciutko.Teoetycznie zgadzam się z kolegą, ale praktyczie tego się nie stosuje.50 to on do zimy nie zrobi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markus 0 Napisano 27 Września 2010 Witam. Mam problem z władkiem. Mianowicie od jakiegoś czasu wyskakują mi biegi gdy pracuje pod obciążeniem. Zaczeło się to w zeszłym roku na jesieni i wymieniłem sprężyny dociskowe na zapadkach. Biegi dużo ciężej wchodzą ale nadal wyskakują. Miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną i jak to zlikwidować? Władek z jedną dźwignią do zmiany biegów. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Września 2010 Witam. Mam problem z władkiem. Mianowicie od jakiegoś czasu wyskakują mi biegi gdy pracuje pod obciążeniem. Zaczeło się to w zeszłym roku na jesieni i wymieniłem sprężyny dociskowe na zapadkach. Biegi dużo ciężej wchodzą ale nadal wyskakują. Miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną i jak to zlikwidować? Władek z jedną dźwignią do zmiany biegów. PozdrawiamJak to zrobić opisywałem ok 15 kwietnia. Poszukaj w moich postach.Gdy nie będziesz mógł sobie poradzić -podpowiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markus 0 Napisano 28 Września 2010 Jak to zrobić opisywałem ok 15 kwietnia. Poszukaj w moich postach.Gdy nie będziesz mógł sobie poradzić -podpowiem.Przeszukałem wszystkie Twoje posty i niestety nie znalazłem informacji o zakleszczających się biegach. Jak możesz to coś podpowiedz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Września 2010 Mam takie pytanko czy mogę mieć za dużo oleju w silniku? bo nalałem za dużo i mam 1,5 cm ponad max, i jeszcze jedna sprawa pod dużym obciążęniem np. podczas orki pod wzniesienie wyskakują mi biegi na przełaczniku szosowe terenowe.Oleju można upuścić.Powinno być najwyżej maX.Sprawa biegów.Ze sprzęgłem jest połączony mechanizm blokady.Należy go tak wyregulować by biegi można było wbić tylko przy wcisniętym sprzęgle Pedał sprzęgła musi powracać zawsze do górnego położenia, Do regulacji blokady służą dżwigienki zamocowane na ośce pedału sprzęgła, po prawej stronie.Zeby nie pisać przeniosłem z 8 kwietnia .Chodzi o to samo.Natomiast zakleszczanie biegów to inne pojęcieBlokadą regulujemy przez skrocenie lub wydlużenie łącznika dżwigienek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach