Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam a która to nakrętka od kata wtrysku i gdzie się znajduje??proszę o szybka odpowiedz!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luki moi zdaniem gdzieś jest nieszczelny układ, lub niedrożny gdyż jak zapalił i chodził chwile i zgasł, a później wszedł na maksymalne obroty to znaczy ze pozbył się tego powietrza które miał, ale co z tego jak pociągną znów powietrze i dlatego zaczął pyrkać, takie jest moje zdanie, coś musi być z układem gdzieś jest nie szczelny może przewody posprawdzaj wszystko! Może filtry, może wtryski, ale nie równo podaje paliwo na tłoki, może pompa to regulacji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale jak popuszcze cztery śruby od pompy i mam przestawić leciutke pompe w strone silnka??jest to możliwe że to jest tego przyczyna???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak pompa nie będzie chciala sie przestawić w strone silnika to co wtedy????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi ciągnik jest słaby jak diabli dziś nie był w stanie pociągnąć opryskiwacza 1200l pod mała góreczkę. jak już był na pół gazie to szedł ale jak przyszło zredukować bieg to masakra normalnie gasł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ale jak popuszcze cztery śruby od pompy i mam przestawić leciutke pompe w strone silnka??jest to możliwe że to jest tego przyczyna???

Ustawienie kąta wtrysku to "wyższa szkoła jazdy'' jeszcze bardziej rozregulujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem o co chodzi ciągnik jest słaby jak diabli dziś nie był w stanie pociągnąć opryskiwacza 1200l pod mała góreczkę. jak już był na pół gazie to szedł ale jak przyszło zredukować bieg to masakra normalnie gasł.

Pompa wtryskowa nie dostaje dostatecznej ilości paliwa.Przyczyną tego bywa:

1.Zanieczeszczone filtry.

2.Korek z zanieczyszczeń w przewodzie zasilania.

3.Niesprawna pompa zasilania.

W ww. przypadkach silnik jest slaby , ale nie zapowietrzony.W przypadku prawidłowo ustawionego zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Filtry wymienione wczoraj.

2. Sprawdziłem już wszystkie rurki oprócz właśnie tych od baku do pompy zasilającej.

3.Pompa sprawna.

4. Zapłon -odwieczna zagadka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ale jak popuszcze cztery śruby od pompy i mam przestawić leciutke pompe w strone silnka??jest to możliwe że to jest tego przyczyna???

Zaplon i kąt wtrysku ustawia się wtedy gdy wyciągało się pompę,lub robilo się remont sinika.Nie w każdym przypadku gdy silnik żle pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czyli tak jak u mnie i wyciągałem pompę i robiłem remont i jestem teraz w czarnej dupie.

Kąt ustawiałem tak:

 

1. Odkręciłem wlew oleju.

 

2. Na króciec pierwszego gara pompy wtryskowej nakręciłem odciętą starą końcówkę od przewodów WC zakończoną cieńkim przeźroczystym wężykiem

 

3. Kręciłem wałem aż wężyk napełnił się paliwem.

 

4. Następnie kręciłem wałem aż do momentu ruchu podnoszenia się paliwa w wężyku.

 

5.Odkręcałem dwie śruby mocujące kołnierze napędzające wałek pompy.

 

6. Kręciłem wałem w stronę GMP na pierwszym tłoku (pompa wtryskowa stała w miejscu) aż było ok 25 stopni przed GMP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie czyli tak jak u mnie i wyciągałem pompę i robiłem remont i jestem teraz w czarnej dupie.

Kąt ustawiałem tak:

 

1. Odkręciłem wlew oleju.

 

2. Na króciec pierwszego gara pompy wtryskowej nakręciłem odciętą starą końcówkę od przewodów WC zakończoną cieńkim przeźroczystym wężykiem

 

3. Kręciłem wałem aż wężyk napełnił się paliwem.

 

4. Następnie kręciłem wałem aż do momentu ruchu podnoszenia się paliwa w wężyku.

 

5.Odkręcałem dwie śruby mocujące kołnierze napędzające wałek pompy.

 

6. Kręciłem wałem w stronę GMP na pierwszym tłoku (pompa wtryskowa stała w miejscu) aż było ok 25 stopni przed GMP.

Jak jest zapłon żle ustawiony to silnik objawy zlego ustawienia ma stale a nie raz pali a drugi raz nie.U Ciebie objawy wskazują na problem z ukladem zasilania,problem w którym miejscu jest przyczyna.Jeżeli w paliwie jest powietrze,to będziesz miał problem dotąd , aż nie znajdzesz przyczyny.Dopiero wtedy po usunięciu w razie potrzeby szukamy dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę wtryskową wykluczam bo byla robiona.Wykręć przewody metalowe i elastyczne przedmuchaj,sprawdż na szczelność Podkladki miedziane nowe lub jak już pisałem rozgrzać i do zimnej wody.Ważna dokładność wykonania. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak było, jak był odstojnik to ciągnęło powietrze i silnik miał objaw takiego, że tak powiem "tachania" i spadek mocy, wymieniłem odstojnik i dalej to samo w końcu go wyrzuciłem a zamiast niego założyłem przelotowy filtr paliwa. Ciągnik nie ten sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje objawy trwają praktycznie od roku jak uprawiałem na pełnym gazie i nagle ciągnik zaczął przygasać musiałem wciskać sprzęgło żeby się rozbujał i jakoś dojechałem do domu. Wyczyściłem wtedy odstojnik i zmieniłem filtry i pojechałem w pole ciągnik nie gasł ale na obroty już nie wchodził. fuck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też tak było, jak był odstojnik to ciągnęło powietrze i silnik miał objaw takiego, że tak powiem "tachania" i spadek mocy, wymieniłem odstojnik i dalej to samo w końcu go wyrzuciłem a zamiast niego założyłem przelotowy filtr paliwa. Ciągnik nie ten sam

Jakby odstojnik był niepotrzebny to by go tam nie było. Ty zamiast uszczelnić układ wyrzucileś odstojnik. Twoja sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób w miarę dokładnie określić ilość stopni wyprzedzenia wtrysku? Ja myślę aby zmierzyć obwód koła pasowego jakąś taśmą lub sznurkiem wyjdzie jakaś długość podzielić ją przez 360 i uzyskam wartość jednego stopnia pomnożyć przez ok 23 i mam miejsce na kole gdzie powinien pójść wtrysk na pierwszy gar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam:

 

http://targ.rolniczy24.pl

 

dużo ogłoszeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wie ktoś może jak podłączyć stop, tak że wciskam hamulec i świeca się światła z tyłu? Tam koło hamulca jest taki dzyndzel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam kilka pytań odnośnie Władka

 

1. jak przerobić instalacje w której silnik jest odpalany z przycisku bo z tego co się dowiedziałem właśnie przez to nie działa klakson światła stop i chyba wskaźnik paliwa

 

2. Czy ma ktoś instrukcje do Władka z roku 1989

 

3. Czy ten odstojnik paliwa to jest ta pierwsza puszka która idzie przewodem od baku.

 

4. Czy kluczyki do stacyjki były takie same chodzi mi o dokupienie kluczyka zamiast całej stacyjki

 

5. Czy takie dwa kable odchodzące od głównej wiązki gniazda przyczepy sa od świateł stop bo mam tylko dwa kabelki i domyślam się że muszę dokupić włącznik stopu

 

6 Czy podczas włączanie świateł mijania (krótkich) i drogowych (długich) powinny się palić te małe żaróweczki (postojówki)

 

7. czy do filtra powietrza idą dwa wkłady czy jeden bo kupiłem jeden ale jakiś gruby i chyba drugi się nie zmieści

 

Jeżeli coś mi się przypomni to dopiszę

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mój rusek też nie wchodzi na obroty do końca dojdzie 4 tys i nie chce iść dalej a może jest za duże dawkowanie na pompie i go zalewa???ale jak mu dam gaz do spodu i popuszce srube od popmy z tylu i zakrece to dobrze przez chwile chodzi a jak popuszce gazu i dam do spodu to już zle a ile cięszko pali odzywa sie i gaśnie prosze o pomoc bardzo prosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Mój rusek też nie wchodzi na obroty do końca dojdzie 4 tys i nie chce iść dalej a może jest za duże dawkowanie na pompie i go zalewa???ale jak mu dam gaz do spodu i popuszce srube od popmy z tylu i zakrece to dobrze przez chwile chodzi a jak popuszce gazu i dam do spodu to już zle a ile cięszko pali odzywa sie i gaśnie prosze o pomoc bardzo prosze.

Zrób sobie w końcu porządnie ten układ zasilania ,albo gdy nie dajesz rady poproś kogo o pomoc .Ciągnie Ci gdzieś powietrze ale trzeba poszukać gdzie. Nic go nie zalewa to nie ten temat.Samo się nie naprawi ,chyba że święconą wodą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Mam założony przezroczysty wężyk paliwowy od zbiornika do pompy zasilającej i tak silnik pracuje to widać jak pompka zaciąga paliwo, ale gdy go zgaszę to paliwo cofa się do zbiornika, w czasie pracy silnik zachowuje się idealnie i ma full obrotów. Zatem moje pytanie czy mam zwalone już zaworki w pompie, czy jest to powrót paliwa z rurki nadmiarowej pompy wtryskowej?, bo u mnie idzie taka rurka z pompy wtryskowej do przewodu ssącego pompy zasilającej. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi tobie zapala zwłaszcza na tyk to nie zawracaj sobie głowy paliwem czy sie cofa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dam wam taką zagadkę której nikt nie rozgryzie.

Ciągnik nie wchodzi na obroty max czego efektem jest takie dławienie dymienie z komina i "pyrkanie". A jak mu popuszczę jakąś śrubę w układzie zasilania pompy wtryskowej np przy odstojniku żeby poszło ciut powietrza na chwilkę i zaraz dokręcę to robi się ciągnik rakieto ani dymu, wskazówkę obrotomierza aż przegina.

Kto wymyśli zostanie nagrodzony browarem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...