piootr 0 Napisano 17 Lutego 2006 Troszke nie jest tak u mnie już podostawali za jazde szóstkami z z 30 tonami na ogonie patrzyli w dowód Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 17 Lutego 2006 Troszke nie jest tak u mnie już podostawali za jazde szóstkami z z 30 tonami na ogonie patrzyli w dowód to współczuje ostrych policjantów. ja jakieś 10 lat temu pamiętam ciąhnąłem 330 dwie przyczepy 4 tonowe z ziemniakami i do łysej opony z przodu ciągnika się doczepili i mandat wlepili ale do ładownosc 330 nie mieli zastrzeżeń. Jeszcze chyba wcześniej woziłem burkaki 330 z przyczepą na 6 ton i mnie zaczepili policjanici i pytali gdzie ktoś tam mnieszka(akurat nie wiedziałem) a do ładownosci 330 też nie mieli zastrzeżeń. W sumie to w ksiazce do mojej przyczepy na 6 ton napisali że 330 to najmniejszy ciągnik jaki moze tą przyczepę ciągnąc wiec ja bym jedził 330 z przyczepą na 6 ton to bym woził ksiazke od przyczepy 6 ton gdzie pisze ze ta przyczepa się do 330 nadaje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pixel 0 Napisano 19 Lutego 2006 polak potrafi 30 przerobiona na opryskiwacz http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=2186 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 23 Lutego 2006 ma uszkodzony rożdzielacz wymień i będzie ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 25 Lutego 2006 Ja ma 330M nie narzekam i jestem z niej zadowolony spokojnie sobie djae rade na 10 ha Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Witam ma ktos moze jakies materialy dotyczace naprawy 330 ??:) jakies skany ksiazki lub linki stron www Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest dopuszczalna masa całkowita przyczepy którą może ciągnąć po drogach publicznych C330 aby było to zgodne z obowiązującymi przepisami. Uciąg ciągnika według instrukcji jest 1600 kg. Może ktoś wie? MirekI nie znajdziesz, bo w instrukcji tego ,,niet", jest tylko max siła uciągu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 28 Lutego 2006 Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest dopuszczalna masa całkowita przyczepy którą może ciągnąć po drogach publicznych C330 aby było to zgodne z obowiązującymi przepisami. Uciąg ciągnika według instrukcji jest 1600 kg. Może ktoś wie? MirekI nie znajdziesz, bo w instrukcji tego ,,niet", jest tylko max siła uciągu. http://www.grene.pl/index.php?id=26 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 335 ma udźwig podnosnika o 50 kilogramów większy niż 330. W 335 jest też regulacja siłowa i pozycyjna.335 jest cięższy od zwykłej trzydziestki o jakieź 100 kilo.Poza tym wszystko jest identyczne;ten sam silnik i skrzynia.335 jest więc ulepszoną wersją trzydziestki. Każda trzydzietka będzie mieć większą moc jeśli deliaktnie zwiększysz jej dawkę paliwa. Jesteś tego pewien? To spróbuj zamienić części z 330 do 335(np. podnośnik), powodzenia.Jeśli chodzi o 330 to zgoda skrzynia jest ok, 330M to juz jedno wielkie nieporozumienie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 waldi ty chyba z ksiezyca spadłeś.Nie opowiadaj że 330M to złom bo to nie prawda Naprawdę tacy ludzie jak ty mnie strasznie wkurzają Kiedy tacy ludzie mają racje. C330M to jedna wielka pomyłka(skrzynia) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 28 Lutego 2006 mam pytanie czy w c330 da sie tak że przy pracującym ładowaczu czołowym dołożyć jeszcze jeden siłownik dwustronnego działania ? Czy trzydziestka obsłuży to? jeśli tak to jak to podłączyć i co trzeba przestawiać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 28 Lutego 2006 C-330 M to nie jest żadna pomyłka. Jest o wiele lepsza od tradycyjnej C-330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 28 Lutego 2006 W czym jest lepsza wg ciebie od zwykłej 330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 28 Lutego 2006 C-330 M to nie jest żadna pomyłka. Jest o wiele lepsza od tradycyjnej C-330.ja tez nie wiem ja bynajmniej tak uwazam ze c330m to ogromna pomylka poniewaz skrzynie strasznie sie wala moze i u unnych ludi chodza ale widac ze nie chodza w plugu poniewaz ta skrzynia jest za slaba do takich obciazen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 mam pytanie czy w c330 da sie tak że przy pracującym ładowaczu czołowym dołożyć jeszcze jeden siłownik dwustronnego działania ? Czy trzydziestka obsłuży to? jeśli tak to jak to podłączyć i co trzeba przestawiać ? Da się,tylko musisz dołożyć dodatkowy rozdzielacz.Jesli chcesz jednostronnego działania to olej weź z rozdzielacza (sruba na korpusie rozdzielacza), sterowanie tradycyjne w pozycji środkowej podnoszenie, opuszczanie normalnie.Pamiętaj tez o poziomie oleju w skrzyni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 C-330 M to nie jest żadna pomyłka. Jest o wiele lepsza od tradycyjnej C-330. I to wielka pomyłka. Mam M-ke 20 lat od nowego , dbam o nia jak nikt , mimo to skrzynie robiłem juz dwa razy i ,,trza robić dalej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 28 Lutego 2006 Jaka przyczyna w tej skrzyni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Zatarlem silnik w mojej trzydziestce i zastanawiam się czy to ma sens??Absolutnie nie!!!! To jedna wielka pomyłka. Silnik MF- jest silnikiem wysoko obrotowym. Mechanizmy tego nie wytrzymaja. Właśnie M-ki to pozostałość po fabrycznych próbach podpinania silnika MF do 330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Jaka przyczyna w tej skrzyni? Skośne tryby. Poprawia to cichobieznośc ale przy polskim wykonaniu scina zabezpieczenia. To w skr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 28 Lutego 2006 Panie Mgr spiesze z pomocą ,zabezpieczenie zaspawac i jest ok na 10 lat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 28 Lutego 2006 To nie moge podpiąć tego siłownika pod te gniazda co są na błotniku ? i ta dzwignia ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Panie Mgr spiesze z pomocą ,zabezpieczenie zaspawac i jest ok na 10 lat. ,,Tak tak a świstak zawija te pazłotka" chciało by sie powiedziec, Tylko jest mały problem. Wałek wykonany jest ze stali nie spawalnej, i tylko kompletny ignorant może dawać takie rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 To nie moge podpiąć tego siłownika pod te gniazda co są na błotniku ? i ta dzwignia ? Jesli masz cztery wyjscia to możesz, jesli tylko dwa to nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 28 Lutego 2006 Nie ignorant tylko rolnik praktyk z25 letnim stażem.a ten nie spawalny stop to co??????????. A pytanko mg to za masło ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Lutego 2006 Nie ignorant tylko rolnik praktyk z25 letnim stażem.a ten nie spawalny stop to co??????????. A pytanko mg to za masło ???? Może i za masło ten mgr. Stal nie spawalna to ta ktora zawiera wiecej niz ok. 0,5%C.Jesli uda Ci sie pospawac w kultywatorze zęby to zjem swoj dyplom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach