Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tracker05
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 3
|
Wysłany: 21:27 Sob 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nowa prądnica?? Człowieku w jakich Ty czasach żyjesz ALTERNATOR!!! (sobie kup)  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawelmf
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 20:02 Sob 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie mam taki proble w moim ursusie c-360 jest nowa prądnica i nowy regulaztor 150mtg a na wolnych obrotach od 1200 do 1600 kontrolka gaśnie od ładowania a na wyższych sie świeci . Pomocy |
|
Powrót do góry |
|
 |
miccao

Dołączył: 24 Gru 2006 Posty: 943 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 17:32 Pon 8 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
ROBERTD napisał: | No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki  | Miałem takie przypadki, że kontrolka się nie świeciła, a po jeździe z przyczepą (na światłach) kompletnie padały aku - założyłem alternator i gra muzyka. Tylko teraz zrobiłem na odwrót - altek chodzi - kontrolka się świeci, a pobudzam go wciśnięciem hamulca. |
|
Powrót do góry |
|
 |
marles360
Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Święcice
|
Wysłany: 11:39 Pon 8 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
raz jak myjka silnik mylem odpalilem a tu kontrolka sie swieci sprawdzilem regulator wszystko ok okazalo sie ze zawiesila sie jedna szczotka z powodu kurzu oczyscilem przesmarowalem i dziala  |
|
Powrót do góry |
|
 |
ROBERTD

Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 202 Skąd: Łodzkie
|
Wysłany: 21:28 Nie 7 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Izydor

Dołączył: 26 Mar 2006 Posty: 355 Skąd: wielkopolska, Wysoka
|
Wysłany: 16:51 Nie 7 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
Potrzebuje klosz od 60 od tylnej lampy. Moze być w ostateczności od samego kierunku bo jest on rozbieralny. Nie mogę go nigdzie dostać W agromach i sklepach maja tylko takie jak od przyczepy a one są szajsowate. Chodzi mi o orginalny MADE IN POLAND. Odkupie od kogoś kto ma z okolic Piły.
Pisze tu a nie w ogłoszeniach bo nie każdy tam zaglada. |
|
Powrót do góry |
|
 |
koseś
Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 273 Skąd: nidzica
|
Wysłany: 12:31 Nie 7 Wrz 2008 Temat postu: Re: :) |
|
|
marles360 napisał: | ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo  | dobry pomyśł !dodatkowo zaopatrzyć się w wodę z mydłem |
|
Powrót do góry |
|
 |
marles360
Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Święcice
|
Wysłany: 12:09 Nie 7 Wrz 2008 Temat postu: :) |
|
|
ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo  |
|
Powrót do góry |
|
 |
tracker05
Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 3
|
Wysłany: 21:46 Sob 6 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
lippek2505 napisał: | tracker05 napisał: | Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/
A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować macie może jakieś pomysły jak to naprawić ?? |
skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam |
Że mam wyciek sądze po tym że gdy naleje do baku ponad 20 litrów ropy to pod ciągnikiem robi się mokro .... napewno nie jest to więc wyciek z wężyka... |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 23:07 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
tracker05 napisał: | Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/
A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować macie może jakieś pomysły jak to naprawić ?? |
skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 22:40 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
wim wim troszke robie w mechanice tylko bardzej samochody. w tym przypadku bylem pewny ze jak wymieniałem wał od innego to i tak trzeba bedzie wszystko rocić od nowa z rozrządem ale sie pomyliłem pośredniego,pompy i rozrządu mogłem nie ruszać tylko wymienić wałi było by ok ale nie pomyslałem dopiero jak składałem to sie stukłem w głowe. człowik uczy sie przez całe życie pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
marles360
Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Święcice
|
Wysłany: 22:21 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: :) |
|
|
na przyszlosc jak rozbierasz silnik czy cos podobnego to nie wszystko naraz stopniowo i tylko to co cie interesuje 60 to ciagnik w ktorym mozna naprawic jedna rzecz nie ruszajac innych czlowiek uczy sie na bledach sam tak mialem ) |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 22:03 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
"BOOBU" I "marles360" jeszcze raz dzięki  |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 21:59 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Wielkie dzieki za pomoc. teraz juz sobie poradziłem. zapalił troszke sie pomęczyłem ale sie udało. jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam  |
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOBU
Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 46 Skąd: WIEś
|
Wysłany: 20:25 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
lippek2505 napisał: | BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC |
na kole pośrednim są rozmieszczone odpowiednio znaki :punkt pojedyńczy do wału korbowego, dwa punkty do wałka rozrządu i kółeczko do pompy paliwowej. Koła od wałka rozrządu i pompy paliwowej są te same tylko ustawia się na znak odpowiednio kółeczko do kółeczka na pompę paliwową, dwa punkty pomiędzy dwa punkty na wałek rozrządu i punkt pomiędzy punkty na wale korbowym. |
|
Powrót do góry |
|
 |
marles360
Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Święcice
|
Wysłany: 12:06 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: :) |
|
|
jak pozakladzasz te tryby to zaloz nakretke od kola pasowego i w prawa strone przekrec walem oczywiscie glowice i to wszystko pozakladaj wtryski ustaw luz zaworow i przekrec jak nie zblokuje to bedzie dobrze nie zakladaj pokrywy od rozrzadu wlej troche oleju zeby pompa zassala i podala na wal i sprobuj odpalic jak zapali to git |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 11:00 Pią 5 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
wiem kolego troszke sie pospieszylem i rozebrałem nie potrzebnie. bo wymieniałem tez na tych kołach łożyska i dlatego pościagałem. polak mądry po szkodzie niestety. postaram sie cos tam próbować tak jak napisałeś moze sie uda.a mam jeszcze pytanie a jak bym zle ustawił to może sie cos stac? może sie cos uszkodzić? jesli kots jeszcze moze mi pomóc to bardzo prosze. |
|
Powrót do góry |
|
 |
marles360
Dołączył: 15 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Święcice
|
Wysłany: 22:24 Czw 4 Wrz 2008 Temat postu: :) |
|
|
kolego z tym rozrzadem to troche nie potrzebnie rozkreciles wszystko odrazu trzeba bylo wyjac wal zaznaczyc sobie ewentualnie polozenie kola zebateo walu i i kola tego posredniego srodkowego teraz ja to bym zrobil w taki sposob ze ustawiam wal na 1 tloku tak zeby tlok byl u samej gory na pompie zeby na 1 sekcji patrzac od chlodnicy oczywiscie nastapil wtrysk paliwa a na walku rozrzadu ustaw tak zeby obydwa zawory byly zamkniete na jedynce wtedy mniej wiecej ci sie spasuja te znaki na kolach i latwiej trafisz z trybami zwykle na kolach znacza tak ze kolka sa od kola nalezacego do walka rozrzadu i od pomy natomiast takie male kropki sa od walu i tego malego kola zebatego |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marek1969
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 105 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 21:34 Czw 4 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
panowie gdzie można dostc niemieckie niebieskie uszczelniacze na tłoczyskodo podnośnika? |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 21:33 Czw 4 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
tak sa tam znaki tylko po kilka na jednym kole i to jeszcze rożnych a wał jest od innego silnika nie ten co był dlatego nie da sie ustawic na te znaki. trzeba wszystko od poczatku na nowo tylko właśnie nie mam pojecia jak, tak wiec bardzo prosze o pomoc.a czy taka instrukcje napraw morzna sciagnać z internetu jesli tak to prosze o jakiś link. juz sie z tym mecze kilka dni i nic nie moge ustawić. |
|
Powrót do góry |
|
 |
JACUS
Dołączył: 18 Sty 2007 Posty: 649 Skąd: MALOPOLSKA
|
Wysłany: 20:13 Czw 4 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
na kazdym kole zebatym sa wybite znaki-takie kropki,zakladasz je tak zeby sie stykaly.nie ma innej mozliwosci.albo kup instrukcje napraw i am jest to dokladnie opisane |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 19:46 Sro 3 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin.go
Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 216 Skąd: Złoczew
|
Wysłany: 19:41 Sro 3 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Mój znajomy jeździł C330 na 2800 obrotów a nawet na większych i nic się specjalnego nie działo, ale jak koledzy wspominali wcześniej silnik nie musi tego wytrzymać. Moim zdaniem ustawione jest fabrycznie 2200 obr/min bo wtedy silnik ma największą wydajność jaką można osiągnąć, a praca przy obrotach wyższych jest dopuszczalna ale wtedy spalanie rośnie jak diabli. Zbyt wysokie obroty również nie są zbyt korzystne ze względu na dosyć spore masy wirujące a poza tym występuje zjawisko wstrzeliwania zaworów ponieważ sprężyny już nie wyrabiają. |
|
Powrót do góry |
|
 |
lippek2505
Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 11
|
Wysłany: 19:40 Sro 3 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc. potrzebuje jakich kolwiek informacji na temat rozrzadu ursusa c 360, jakieś instrukcje co kolwiek. robiłwm remont silnika i dalem inny wał korbowy a teraz nie wszystko juz po skrecałem i teraz ma bardzo duze problem z kołami od rozrzadu nie mam pojecia co i jak. sa oznaczenia jakies ale rozne czesci wiec nic sie nie zgadza BARZDO PROSZE O POMOC jak to teraz morzna ustawic. prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2685 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 18:20 Wto 2 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
przy 2800 i tak będzie je kiedyś szukał  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|