Gość Napisano 3 Grudnia 2005 To prawda że są rózne kombinacje rozmiarów kół w ursusach. Problem polega na tym że trzeba dobrać odpowiednie tryby napędzające sprzęgło przedniego mostu(są do tego tabele) i go rozpołowić żeby te tryby wymienić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Grudnia 2005 Muszę kupić ciągnik o mocy około 200 KM.Chcę kupic nowy traktor i się zastanawiam nad ursusem 1934.Tylko jest trochę drogi Wpadłem też na opis tego ciagnikahttp://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_040968.htm co to jest za maszyna?Kto to produkuje?Jak sie skontaktować z producentem?jaka jest jego cena? Nigdy wcześniej nie słyszałem o ślązakach zagraniczne ciągniki odpadają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Grudnia 2005 www.slazak.pl Ciężko znaleźć w wyszukiwarkach, mogliby skorzystać z jakiegoś www.webaudit.pl to łatwiej im byłoby klientów znaleźć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Grudnia 2005 tutaj masz adres Ślązak Technika Rolnicza Zakład Produkcyjny i Biuro:ul. Topolowa 19,49-318 Skarbimierz Osiedle,woj. opolskie tel./fax.: 077 404 64 35tel. kom. 0605 382 033e-mail: biuro@slazak.pl 170 km kosztuje chyba około 200000 tyś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Grudnia 2005 przeczytajcie to: http://www.slazak.pl/index.php?cmd=produkcja nie wiedzialem ze w polsce produje sie tak dobre maszyny Cudze chwalicie, swego nie znacie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Grudnia 2005 Widzę, że jest już dostępna wersja 210 KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf 0 Napisano 4 Grudnia 2005 silnik andori z bizona + turbina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 4 Grudnia 2005 blok jest taki jak w sw 400 areszta to już całkiem inna bajka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 5 Grudnia 2005 Muszę kupić ciągnik o mocy około 200 KM.Chcę kupic nowy traktor i się zastanawiam nad ursusem 1934.Tylko jest trochę drogi Wpadłem też na opis tego ciagnikahttp://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_040968.htm co to jest za maszyna?Kto to produkuje?Jak sie skontaktować z producentem?jaka jest jego cena? Nigdy wcześniej nie słyszałem o ślązakach zagraniczne ciągniki odpadają Podaj maila to moge sie z toba podzielic spostrzezeniami dotyczacymi tego ciagnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek 0 Napisano 5 Grudnia 2005 Do oli007:wysokość opony zalezy od szerokości.Żeby szersza opona miała taką samą wysokość jak węższa musi miec mniejszy profil. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 5 Grudnia 2005 A to tak jest we wsystkich czy tylko w radialkach?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Grudnia 2005 Muszę kupić ciągnik o mocy około 200 KM.Chcę kupic nowy traktor i się zastanawiam nad ursusem 1934.Tylko jest trochę drogi Wpadłem też na opis tego ciagnikahttp://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_040968.htm co to jest za maszyna?Kto to produkuje?Jak sie skontaktować z producentem?jaka jest jego cena? Nigdy wcześniej nie słyszałem o ślązakach zagraniczne ciągniki odpadają Podaj maila to moge sie z toba podzielic spostrzezeniami dotyczacymi tego ciagnika Moj mail: dlugouchyzajac@interia.pl Z góry bardzo bardzo za wszystko dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek 0 Napisano 6 Grudnia 2005 A to tak jest we wsystkich czy tylko w radialkach??W diagonalnych jest w prawie wszystkich taki sam profil a w radialnych sa rozne profile 75, 70, 65. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 7 Grudnia 2005 A to tak jest we wsystkich czy tylko w radialkach??W diagonalnych jest w prawie wszystkich taki sam profil a w radialnych sa rozne profile 75, 70, 65. co dają te profile w radialnych?jaki profil wybarć i dlaczego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 7 Grudnia 2005 co dają te profile w radialnych?jaki profil wybarć i dlaczegoProfil opony jest to stosunek wysokości opony do jej szerokości. wysokośćprofil % = ------------------- x 100 szerokość profil nic nie daje wazna sprawą jest dobranie profilu przy ciagnikach z przednim napedem.np. masz opony jakies tam 18,4 ( jej szerokość w calach x2,5) na 34 - rozmiar felgi i chcesz założyć niski profil 520 to potrzebujesz profilu opony 70 - a jezeli zechcesz założyć 600 (czysto teoretycznie) to jej profil 70 nie bedzie już pasował 540/65-R34520/70-R34 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbofarmer 0 Napisano 10 Grudnia 2005 dziś oglądaliśmy 1614 z 1990 roku za 48 tysiecy.Może go kupimy bo zrobił na nas dobre wrażenie kupiliśmy go za 47 tysięcy.Przednie opony do wymiany ale tylnie za to bardzo dobre.Stan ciągnika bardzo dobry.Teraz trzeba będzie rozglądnąć się za maszynami do naszego 1614 czy jeśli z tyłu 1614 ma opony diagonalne to czy na przód da sie założyć radialne? /editJeszcze jedno pytanko:czy 1614 który ma udźwig podnośnika 4000 kg poradzi sobie z obrotowcem 4x40 cm?jakie wymagania w sferze podnośnika i wydajności pompy mają 4 skibowe obrotówki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 10 Grudnia 2005 ciekawe ile to kosztuje:http://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_0512_3.htm spodobał mi się niesamowicie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 10 Grudnia 2005 ciekawe ile to kosztuje:http://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_0512_3.htm spodobał mi się niesamowicie z 300000zł napewno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 11 Grudnia 2005 ciekawe ile to kosztuje:http://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_0512_3.htm spodobał mi się niesamowicie smieszne obciazniki ma -facet zapłacił za ful wypas bryke a z opcji auto cośtam nie korzysta, regulowany wydatek i czas przepływu , piecdziesiat pokretełek - do bani moim zdaniem.dobre ma opony ja tez sie na takie czaiłem ale myślałem ze w orce bedzie bałagan......i zrezygnowałem na plus - amortyzowana przednia oś i 50 km /ho cenie sie nie dyskutuje - kazdy ma taką- jaką sobie wywalczy ,mysle ze około 250 netto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 11 Grudnia 2005 za dużo elektroniki silnik bardzo dobry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kawasaki 0 Napisano 11 Grudnia 2005 za dużo elektroniki To kup Ursusa tam nie ma żadnej elektroniki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kawasaki 0 Napisano 11 Grudnia 2005 A o takim traktorze to możemy sobie tylko pomazyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 11 Grudnia 2005 za dużo elektroniki To kup Ursusa tam nie ma żadnej elektroniki nie mam zamiaru a co do elektroniki wiem czym smakuje zjebie sie nowy traktor i wleczesz go na linie prez wieś i kicha chodi mi o to że do pracy nie potrzeba aż tyle ja mam rewers i nigdy niewiem czy jak wsiąde do traktora to ruszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer z okolic Raciborza 0 Napisano 11 Grudnia 2005 Według mnie po co komu elektronika w ciągniku.Wiadomo duży komfort, ale jak sie coś zepsuje to stoisz.Nie mówie już o cenach naprawy.Takie jest moje zdanie na temat elektroniki w traktorze . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 11 Grudnia 2005 To mają być woły robocze a nie luksusowe salony:) Potrzeba tyle zeby ułatwić prace chociaz czasem jej nadmiar tylko utrudnia bo nie można sie połapać:P No i jak sie popsuje to inna sprawa:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach