AroMST 0 Napisano 29 Lipca 2007 Slyszlem rużne zdania na temat obrotow silnika podczas normalnego koszeniaObroty musza byc wieksze niz 20000 obr.????? Chodzi mi obizona Z056 silnik leyland. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 29 Lipca 2007 Slyszlem rużne zdania na temat obrotow silnika podczas normalnego koszenia Obroty musza byc wieksze niz 2000 obr.????? Chodzi mi obizona Z056 silnik leyland. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yosef99 0 Napisano 29 Lipca 2007 Slyszlem rużne zdania na temat obrotow silnika podczas normalnego koszenia Obroty musza byc wieksze niz 2000 obr.????? Chodzi mi obizona Z056 silnik leyland. u mnie jest 2400 obr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yosef99 0 Napisano 29 Lipca 2007 Z tego co wiem i z mojego doświadczenia pasy jezdne musza byc dobrze naciągniete napinaczem w przekładni. Na pewno nie moga być tak luzno ze widać jak chodzą na boki. no właśnie nie za bardzo umiem to ustawić, bo jak ich dobrze napne to zasuwam po polu jak Robert Kubica po torze F1... ogólnie to chyba chodzi o to że oba muszą być tak samo napięte, tylko napinać ich napinaczem czy także rozkręcając regulację na siłowniku przyśpieszacza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 29 Lipca 2007 Najlepiej zeby byly tak samo napiete. Regulacja od przyspieszacza na silowniku nic nie tykaj bo to sie reguluje glownie przyspieszenie, kombajnu na cofnietym przyspieszaczu bedziesz pomykal jak dwojka. A jak wlaczysz przyspieszacz to asfalt bedzie zwijal. pasy reguluje sie przy przekladni. Trzeba odkątrowac nakredke nie zapominajac o poluznieniu przekladni z ramy. I w tedy naciągac nakredka . popatrz uwaznie to zobaczysz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 29 Lipca 2007 Jeszcze jedno mnie trapi, po spuszczeniu oleju z silnika ile powino wlać sie litrow oleju?? oczywiscie TURDUS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Lipca 2007 Z tego co wiem i z mojego doświadczenia pasy jezdne musza byc dobrze naciągniete napinaczem w przekładni. Na pewno nie moga być tak luzno ze widać jak chodzą na boki. no właśnie nie za bardzo umiem to ustawić, bo jak ich dobrze napne to zasuwam po polu jak Robert Kubica po torze F1... ogólnie to chyba chodzi o to że oba muszą być tak samo napięte, tylko napinać ich napinaczem czy także rozkręcając regulację na siłowniku przyśpieszacza?Jak dobrze pamiętam to pasy jezdne w Bizonie napina się tą śrubą która przesuwa wariator. Ona była u mnie na klucz 24. Najpierw poluźniało się tą śrubę która trzyma wariator na jego mocowaniu do ramy a potem kręciło się tą drugą śrubką. Ta przy siłowniku służy do zmiany zakresu prędkości na każdym biegu tylko nie należy tak jej ustawić że pas wyskoczy ponad wariator. A i pasy muszą być równej długości. Jak jeden pas jest bardziej wyciągniety od drugiego to kaplica. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 29 Lipca 2007 Ile Trzeba wlac oleju do silnika leyland sw 400. I NA ILE obrotow POWINIEN pracować silnik??? 2400?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 29 Lipca 2007 Co do oleju, to chyba masz miarkę(bagnet) w silniku, co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 29 Lipca 2007 Nie dotykać siłownika wariatora ,ma on ścisle okresloną długośc,nie trzymanie wartości zniszczy wariator.Regulację naciagu pasow można wykonać tylko naciągiem śruby M12 czyli klucz 19 po poluzowaniu wariatora kluczem 24.Gdy ktoś zacznie grzebać przy siłowniku wariatora i zmieni jego dlugośc spowoduje zetknięcie tarczy pływajacej z stałymi i żywot tego mechanizmu jest przesądzony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 30 Lipca 2007 Witam!Mam nastepujace ksiazki : -instrukcji obsługi i katalogu części do Kombajnu zbożowego Bizon Super ZO56-instrukcja montarzu, obsługi i katalog części rozdrabaniacza słomy zmodernizowanego do kombajnu zbożowego Bizon Super Z056- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /K1,SW 400/K1/1- instrukcja obsługi silnika wysokopreznego SW 400- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /R3/4, SW 400/R3/5 -rozdrabniacza słomy R935/3 do Fortschmitt’a E514 -katalog czesci do Fortschmitt’a E514 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 30 Lipca 2007 Witam!Mam nastepujace ksiazki : -instrukcji obsługi i katalogu części do Kombajnu zbożowego Bizon Super ZO56-instrukcja montarzu, obsługi i katalog części rozdrabaniacza słomy zmodernizowanego do kombajnu zbożowego Bizon Super Z056- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /K1,SW 400/K1/1- instrukcja obsługi silnika wysokopreznego SW 400- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /R3/4, SW 400/R3/5 -rozdrabniacza słomy R935/3 do Fortschmitt’a E514 -katalog czesci do Fortschmitt’a E514 Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl A ja mam instrukcję obsługi motoroweru romet Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yosef99 0 Napisano 30 Lipca 2007 Nie dotykać siłownika wariatora ,ma on ścisle okresloną długośc,nie trzymanie wartości zniszczy wariator.Regulację naciagu pasow można wykonać tylko naciągiem śruby M12 czyli klucz 19 po poluzowaniu wariatora kluczem 24.Gdy ktoś zacznie grzebać przy siłowniku wariatora i zmieni jego dlugośc spowoduje zetknięcie tarczy pływajacej z stałymi i żywot tego mechanizmu jest przesądzony. ups... na to już za późno... ;| jaka jest nominalna długość ramienia tego siłownika? Zresztą i tak nie mam pewności czy ktoś wcześniej nie grzebał przy tej regulacji..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 30 Lipca 2007 witam wszystkich pytanie z innej beczki słyszał ktoś o rekordzie świata w młóceniu zboża podobno jakiś kombajn chyba jakiś ferguson wymłócił około 100ton w 1h w jakichś kołchozach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 31 Lipca 2007 A jesli bagnet nie jest orginalny???!!!jak spuścilem olej to byl;o go 9 litrow calkowicie.a na bagnecie mialem z gOrna kreska. cuda na kiju pomyslalem.w c-330 jest 10liotrow a w takim silniku leyland. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AroMST 0 Napisano 31 Lipca 2007 Interesujace sa te ksiazki? interesuje mnie pierwsza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 31 Lipca 2007 Podaje dlugosc siłownika przekładni bezstopniowej(wariator) max. dlugość w osiach sworzni to 760mm natomiast max skok siłownika to 115(+1) luz dla tarczy plywającej do koła stalego od nap.silnika.1mm a tarczy pływającej do stałej nap. sprzęgła 1,5mm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsc924 0 Napisano 31 Lipca 2007 mierzyles to, czy masz z jakies instrukcji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 31 Lipca 2007 To są dane z ksiązki serwisowej którą dostalem wraz z nowym kombajnem Z056/6 wydana przez FMZ Plock 'Instrukcja napraw" osobiście ja polecam każdemu użytkownikowi poczciwego BIZONKA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargamel 0 Napisano 31 Lipca 2007 Sorry ze powtarzam ale wszystkim "w potrzebie" chetnie udostępnie jakieś potrzebne parametry montazowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 31 Lipca 2007 w c-330 jest 10liotrow Ale gdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati1230 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 szukam części do dominatora 100 dokładnie silnik typu mercedes om 360 jakby ktoś coś takiego miał prosze pisać na emaila mmeinert@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekSz 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Co potrzebujesz do tego OM360?W każdym sklepie z częściami do merca dostaniesz co chcesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p_zajaczkowski 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Mam Claasa Protectora prawie identyczny co Mercator 50 różni się tylko jakimiś drobiazgami. Kupiłem go za 23000zł pod koniec kwietnia heder 270 silnik 4 perkinsa 1ha koszę od 50minut w wzysz w zależności od jakości zboża (to się dotyczy wszystkich kombajnów) jak masz zamiar kupować kombajn to wstrzymaj się do jesieni albo i do zimy i nie kupuj od rolnika w polsce tylko sprowadzonego z zagranicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maaxio 0 Napisano 1 Sierpnia 2007 Witam, poszukuję informacji dotyczących CLAAS MEGA 208 i 218, jakie mają wady i zalety,na co zwrucić uwagę przy kupnie?? interesują mnie modele po 1996 roku.(znam parametry techniczne poza wymiarami) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach