Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Shit, nie zauważyłem że miałem temat na 155 stronie i dałem odpowiedź na starego posta. 2 moje posty do wywalenia.

 

PS Dlaczego nie ma tu opcji edycji posta ani zgłoszenia do moderatora ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiał byś mieć przekaźnik czasowy, którego cewka była by podłączona szeregowo z czujnikiem temp. Np jeśli temp powietrza jest poniżej 7 st celcjusza to czujnik przewodzi i podczas włożenia kluczyka przekaźnik sie załączą i grzeje świece. Po czasie t przekaźnik sie wyłącza i heya. Tez kiedyśo tym myslałem ale standardowy sytarter jest ok. Więc gitara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ładowacz TUR-1 z Hydrametu (na linkę),otóż zastanawiam się jak podłącza się instalację hydrauliczną do ciągnika C-330.W zestawie jest przewód olejowy doprowadzający(rurka metalowa łamana).Gdzie to podłączyć,w instrukcji nie jest jasno napisane,ale wywnioskowałem że do rozdzielacza podnośnika.Przy ciągniku mam też rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej jednosekcyjny(ten na prawym błotniku),ale za diabła nie wiem jak można by podłączyć TUR pod ten rozdzielacz.U nas nikt nie ma TUR-a przy C-330 i nie mam u kogo podpatrzeć.Może ktoś montował TUR na C-330 i może mi doradzić jak podłączyć tę hydraulikę i jak będzie lepiej.Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego tego tura musisz podpiąć do rozdzielacza na błotniku innej opcji niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do zakładania silnika od MF do 330 to moje zdanie jest takie ze to w ogóle niema sensu!! Skrzynia jest za słaba zwolnice też tam łożyska nie wytrzymują przy zwykłym silniku a co dopiero MF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do zakładania silnika od MF do 330 to moje zdanie jest takie ze to w ogóle niema sensu!! Skrzynia jest za słaba zwolnice też tam łożyska nie wytrzymują przy zwykłym silniku a co dopiero MF
Wisz o czym gadasz ? Jak nie wytrzyma to na pewno sprzęgło................... Jak wytłumaczysz fakt że sąsiad wstawił do C -360 silnik 90 koników i jakoś wytrzymuje zwłaszcza że w oryginale ten kaszlak ma 52 koniki ............. a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ty wiesz????? C-360 ma inną budowę skrzyni i tylnego mostu!!! Wiesz może jakie są łożyska w tylnych kołach w 330? A widziałeś skrzynie biegów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powracając do sprzęgła to ciekawym jest czy może się orjętójesz czym sie różni sprzęgło 360 od330??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A Ty wiesz????? C-360 ma inną budowę skrzyni i tylnego mostu!!! Wiesz może jakie są łożyska w tylnych kołach w 330? A widziałeś skrzynie biegów?
Co podać ci numery łozysk w zwolnicach ?

6210 i 6212 o ile dobrze pamiętam ....... bo w skrzyni to prawie wszystkie 6208 jesli chodzi o C -330 ........ owszem stare ciapki mają zwolnice na łozyskach zwykłych i to jest błąd , m-ki na stozkowych ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do pawlika!! mądry to Ty niejesteś 330 poruwnójesz do360??? takie cherezyje to dzieciom opowiadaj!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A Ty wiesz????? C-360 ma inną budowę skrzyni i tylnego mostu!!! Wiesz może jakie są łożyska w tylnych kołach w 330? A widziałeś skrzynie biegów?
A tak na marginesie to widziałem skrzynię ciapka z 1963 oraz 1965 roku ............. i nie było w niej co naprawiać bo obie były ok poza pierdołami typu pęknięte sprężynki na zatrzaskach ......... widziałem także skrzynie ciapka z 1972 roku i tu gorsza sprawa .............. padnięte wszystkie łożyska i tryb 1 i 4 biegu ..... i nie czyń mi wykładów bo w życiu widziałem nie jedno.... a zarazem wystarczająco dużo aby powiedzieć że głupio gadasz ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do pawlika!! mądry to Ty niejesteś 330 poruwnójesz do360??? takie cherezyje to dzieciom opowiadaj!!!!!!
Do niczego nie porównuję ....... mówię co zrobił ....... poprostu na ursusowski most i skrzynię wstawił silnik o 40 % mocniejszy ........ to tylko przykład za płotu ...... żadne porównanie ! Umiesz czytać ze zrozumieniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A powracając do sprzęgła to ciekawym jest czy może się orjętójesz czym sie różni sprzęgło 360 od330??
przęgło starego czy nowego typu ? w c- 330 ? 3 czy 6 łapowe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
90 KM od czego??
Do c- 360 ! a wiesz co zaoszczęedził na tym interesie ? paliwo czy czas ? To jest pytanie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak??? to super!!! to powiedz mi dlaczego 330 lubi się rozkręcić dolny wałek?? I dlaczego łozyska w tylnych kołach się rozlatóją i wybijają dziure w zwolnicy? Która nadaje się tylko do wymiany!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak??? to super!!! to powiedz mi dlaczego 330 lubi się rozkręcić dolny wałek?? I dlaczego łozyska w tylnych kołach się rozlatóją i wybijają dziure w zwolnicy? Która nadaje się tylko do wymiany!
Bbo mało kto potrafi ten wałek prawidłowo zabezpieczyć na nakrętce .................z przodu ....... ograniczony dostęp .................. a zwolnice to h .... konstrukcja mistrzu ............ w m - ce to zmieniono na łożyska stożkowe jak wcześniej napisałem ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w360 było 3 łapkowe??
nie maiłem z c -360 zbyt wiele styczniości ........... ale z tego co widziałem i się spotkałem to tylko 6 łap ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się 360 ma tylko6! ale 330 tez maj 6 w nowszych zakładali sprzęgło nowego typu! a co do łożysk to pracuje na sklepie z częściami do ciągników tych starszych i tych nowych tyle że w górach. U nas jest bardzo ciężko i się wszystko sypie!! A wałki sie rozkręcaj bo skrzynie to kiepski patent i tile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się 360 ma tylko6! ale 330 tez maj 6 w nowszych zakładali sprzęgło nowego typu! a co do łożysk to pracuje na sklepie z częściami do ciągników tych starszych i tych nowych tyle że w górach. U nas jest bardzo ciężko i się wszystko sypie!! A wałki sie rozkręcaj bo skrzynie to kiepski patent i tile.
Oj chłopie ............życzę wszystjim aby te skrzynie w każdym ciagniku wytrzymywały połowę z tego co w ciapku ......... Akoro pracujesz w sklepie z cześciami to powiedź mi czy masz pompkę paliwową Boscha FP/ks AD10/ 4 i do czego to jest ........... i jaka cena tego ustrojstwa ............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...