Skocz do zawartości
Gość erykol

Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus

Rekomendowane odpowiedzi

te zetory 7245 maja mniej KM od MTZ a ciągaja to samo co MTZ...wałek z przodu by sie przydał.sprobuje poszukac czegos takiego jak nie znajde to pojade to zobaczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez problemu MTZ da rade takiemu agregatowi, a co do latającego przodu, to wystarczy go dociążyć i po sprawie, też miałem agregat "LECH" z Expomu, zakładałem na przód ruskowi kilka tylnych obciążników kół od 4011 i nie miałem problemu z jazdą, ani po szosie, ani po dziurawej polnej drodze, a co do opadywania podnośnika z tym agregatem, to przecież rusek ma bardzo sprytną i wygodną blokade podnośnika.

 

 

jaka blokade?????????????? chyba te stare

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie pokusiło na agregat Bomet 3,6m na kultywatorze + przedni wał ,no i mtz 82 przy nim wymięka.dodatkowe 200kg. na przodzie i jeszcze tańczy. agregat wazy 1250kg wg.instrukcji- a na stronie producenta ten sam zestaw 950kg i gdyby tyle ważył ,mtz bez problemu by go podniósł, a tak lipa- kwiczy i stęka..klasa ciągnika pod ten agregat?- 2.0, czyli najmniej 6 garów- ale 6-tką ciągac 3,6 metra?( a na składnicy((toruń))mówili,że mtz da radę-sie znawcy tematu znaleźli.bez problemu udzwignął by taki agregat,ale bez przedniego wałka- 70 cm krótszy zestaw,no i mniejsza waga)czy Farmer 105-tka da mu radę?się okaże..szkoda tylko ,że prędzej nie wiedziałem o Expomie-całkiem zgrabne i ciut lzejsze agregaty. pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój z 1999 roku i też ma blokadę , chyba wszystkie z tłokiem 100mm miały i z większym pewnie też .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój z 1999 roku i też ma blokadę , chyba wszystkie z tłokiem 100mm miały i z większym pewnie też .

 

gdzie jak?????????????

gdzie ona jest ????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nad tłokiem masz zapadkę i na uniesionym na max opuszczasz ją blokuje ona ten półksiężyc czy jak to nazwać na wale od podnośnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nad tłokiem masz zapadkę i na uniesionym na max opuszczasz ją blokuje ona ten półksiężyc czy jak to nazwać na wale od podnośnika

eeeeeeee chlopaki u mnie to nigdy nie działało 96 rok

 

/edit - Sro Paź 4 15:55:46

kiedys juz to pisałem jest przy filtrze oleju

srubokrętem robisz se nowy silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak to moze nie działać przeciez to jest tak proste jek konstrukcja cepa, tam nie ma nic takiego co mogło by się popsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No poprostu nie działa jak by tego nie ustawił to i tak nie działa

Dobre rozwiązanie jest w starszych gdzie blokujesz sobie wajchą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam jak nie masz na wajche, ja myślałem ze chodzi tu o blokade z wajchą taką z tyłu, ale szczerze mówiąc to innej blokady ne widziałem jeszcze przy mtz-cie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeeeeee chodziło ci o blokade przy transporcie (ta zapadka z tyłu)

a mi o blokade hydrauliki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do "LUK"

 

 

 

 

Sprawdzałem twoje posty ale nic tam nie widziałem żeby był gdzieś jakiś opis tego regulatora ciśnienia jeżeli mógłbyś opisać to dokładniej byłbym bardzo wdzięczny:) Jak już wspomniałem wymieniłem całą oś filtra odśrodkowego bo uległa uszkodzeniu ale nie widziałem tam żadnej regulacji na wkrętak. jestem w kropce:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie...jak są w MTZ światła w masce.i jest ta blacha z otworami na swiatła.to co tam jest z drugiej strony od silnika za guma, ona podtrzymuje swiatła czy co??bo ja mam swiatła na pałakach i kupiłem ta blache nie wiem co dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do "LUK"

 

 

 

 

Sprawdzałem twoje posty ale nic tam nie widziałem żeby był gdzieś jakiś opis tego regulatora ciśnienia jeżeli mógłbyś opisać to dokładniej byłbym bardzo wdzięczny:) Jak już wspomniałem wymieniłem całą oś filtra odśrodkowego bo uległa uszkodzeniu ale nie widziałem tam żadnej regulacji na wkrętak. jestem w kropce:(

 

jutro lukne co i jak i ci to opisze (chodzi ci o MTZ)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój też ma blokadę z 88r.....

 

/edit - Czw Paź 5 10:08:38

Panowie--Rodacy ----mam 82 z 88r z napędem i gdy jadę na średnim gazie to koła robią ósemki po zwolnieniu znika i tak w kółko--porady----------dzięki......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień plastiki i gumy na przegubach kierownicy, powinny być sztywne ręką ich nie ruszysz i sprawdż czy nie masz luzu na sworzniu przedniej osi to najczęstsza przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że problem tkwi nieco wyżej ślimak wycinek ślimacznicy siłownik zębatka oś luzów się nazbiera a tak w ogóle ten serwomotor jest popie___ny Ciekawe czy gdyby siłownik przenieść do koła (pomiędzy ramię zwrotnicy a oś) czy by coś pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze zbieżność, to też ma wpływ i to spory - wiem do miałem taki sam problem. trochę pokręciłem i da sie jechać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka powinna być zbieżność w MTZ z napędem i mostem bramowym u siebie zrobiłem rozbieżność i trochę mniej zdierają się opony , bo jak ustawiłem tak jak w instrukcji to na szosie opony malały w oczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w mtz jest wszystko na odwrót.rozmawiałem kiedyś z serwisantem tego wspaniałego sprzętu to mówił że powinno być na równo a nawet lekko rozbieżny. u siebie zrobiłem 5mm zbieżności i było dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebrałem i wyjąłem filtr powietrza i cały jest ona zawalony olejem i papruchami.czy to moze byc przyczyna przegrzewania sie ciagnika??zapchany filter...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...