Eryko. 0 Napisano 3 Października 2006 te zetory 7245 maja mniej KM od MTZ a ciągaja to samo co MTZ...wałek z przodu by sie przydał.sprobuje poszukac czegos takiego jak nie znajde to pojade to zobaczyc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 3 Października 2006 Bez problemu MTZ da rade takiemu agregatowi, a co do latającego przodu, to wystarczy go dociążyć i po sprawie, też miałem agregat "LECH" z Expomu, zakładałem na przód ruskowi kilka tylnych obciążników kół od 4011 i nie miałem problemu z jazdą, ani po szosie, ani po dziurawej polnej drodze, a co do opadywania podnośnika z tym agregatem, to przecież rusek ma bardzo sprytną i wygodną blokade podnośnika. jaka blokade?????????????? chyba te stare Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubu 0 Napisano 3 Października 2006 A mnie pokusiło na agregat Bomet 3,6m na kultywatorze + przedni wał ,no i mtz 82 przy nim wymięka.dodatkowe 200kg. na przodzie i jeszcze tańczy. agregat wazy 1250kg wg.instrukcji- a na stronie producenta ten sam zestaw 950kg i gdyby tyle ważył ,mtz bez problemu by go podniósł, a tak lipa- kwiczy i stęka..klasa ciągnika pod ten agregat?- 2.0, czyli najmniej 6 garów- ale 6-tką ciągac 3,6 metra?( a na składnicy((toruń))mówili,że mtz da radę-sie znawcy tematu znaleźli.bez problemu udzwignął by taki agregat,ale bez przedniego wałka- 70 cm krótszy zestaw,no i mniejsza waga)czy Farmer 105-tka da mu radę?się okaże..szkoda tylko ,że prędzej nie wiedziałem o Expomie-całkiem zgrabne i ciut lzejsze agregaty. pozdrawiam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 3 Października 2006 jaka blokade?????????????? chyba te stare mój był z 89 roku i miał blokade podnośnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 3 Października 2006 mój z 1999 roku i też ma blokadę , chyba wszystkie z tłokiem 100mm miały i z większym pewnie też . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 3 Października 2006 mój z 1999 roku i też ma blokadę , chyba wszystkie z tłokiem 100mm miały i z większym pewnie też . gdzie jak?????????????gdzie ona jest ???????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 4 Października 2006 nad tłokiem masz zapadkę i na uniesionym na max opuszczasz ją blokuje ona ten półksiężyc czy jak to nazwać na wale od podnośnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Października 2006 Gdzie jest zawór do regulacji cisnienia oleju???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 4 Października 2006 nad tłokiem masz zapadkę i na uniesionym na max opuszczasz ją blokuje ona ten półksiężyc czy jak to nazwać na wale od podnośnikaeeeeeeee chlopaki u mnie to nigdy nie działało 96 rok /edit - Sro Paź 4 15:55:46kiedys juz to pisałem jest przy filtrze olejusrubokrętem robisz se nowy silnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 4 Października 2006 Ale jak to moze nie działać przeciez to jest tak proste jek konstrukcja cepa, tam nie ma nic takiego co mogło by się popsuć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 4 Października 2006 No poprostu nie działa jak by tego nie ustawił to i tak nie działa Dobre rozwiązanie jest w starszych gdzie blokujesz sobie wajchą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 4 Października 2006 A to przepraszam jak nie masz na wajche, ja myślałem ze chodzi tu o blokade z wajchą taką z tyłu, ale szczerze mówiąc to innej blokady ne widziałem jeszcze przy mtz-cie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 4 Października 2006 eeeeeee chodziło ci o blokade przy transporcie (ta zapadka z tyłu)a mi o blokade hydrauliki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Października 2006 Do "LUK" Sprawdzałem twoje posty ale nic tam nie widziałem żeby był gdzieś jakiś opis tego regulatora ciśnienia jeżeli mógłbyś opisać to dokładniej byłbym bardzo wdzięczny:) Jak już wspomniałem wymieniłem całą oś filtra odśrodkowego bo uległa uszkodzeniu ale nie widziałem tam żadnej regulacji na wkrętak. jestem w kropce:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 4 Października 2006 mam pytanie...jak są w MTZ światła w masce.i jest ta blacha z otworami na swiatła.to co tam jest z drugiej strony od silnika za guma, ona podtrzymuje swiatła czy co??bo ja mam swiatła na pałakach i kupiłem ta blache nie wiem co dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 4 Października 2006 Do "LUK" Sprawdzałem twoje posty ale nic tam nie widziałem żeby był gdzieś jakiś opis tego regulatora ciśnienia jeżeli mógłbyś opisać to dokładniej byłbym bardzo wdzięczny:) Jak już wspomniałem wymieniłem całą oś filtra odśrodkowego bo uległa uszkodzeniu ale nie widziałem tam żadnej regulacji na wkrętak. jestem w kropce:( jutro lukne co i jak i ci to opisze (chodzi ci o MTZ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 4 Października 2006 Tak 82 TS r.1996 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 5 Października 2006 Mój też ma blokadę z 88r..... /edit - Czw Paź 5 10:08:38Panowie--Rodacy ----mam 82 z 88r z napędem i gdy jadę na średnim gazie to koła robią ósemki po zwolnieniu znika i tak w kółko--porady----------dzięki...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 5 Października 2006 wymień plastiki i gumy na przegubach kierownicy, powinny być sztywne ręką ich nie ruszysz i sprawdż czy nie masz luzu na sworzniu przedniej osi to najczęstsza przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 5 Października 2006 Myślę, że problem tkwi nieco wyżej ślimak wycinek ślimacznicy siłownik zębatka oś luzów się nazbiera a tak w ogóle ten serwomotor jest popie___ny Ciekawe czy gdyby siłownik przenieść do koła (pomiędzy ramię zwrotnicy a oś) czy by coś pomogło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawoln 0 Napisano 5 Października 2006 sprawdź jeszcze zbieżność, to też ma wpływ i to spory - wiem do miałem taki sam problem. trochę pokręciłem i da sie jechać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 5 Października 2006 jaka powinna być zbieżność w MTZ z napędem i mostem bramowym u siebie zrobiłem rozbieżność i trochę mniej zdierają się opony , bo jak ustawiłem tak jak w instrukcji to na szosie opony malały w oczach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 5 Października 2006 w mtz jest wszystko na odwrót.rozmawiałem kiedyś z serwisantem tego wspaniałego sprzętu to mówił że powinno być na równo a nawet lekko rozbieżny. u siebie zrobiłem 5mm zbieżności i było dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 5 Października 2006 Dzisiaj rozebrałem i wyjąłem filtr powietrza i cały jest ona zawalony olejem i papruchami.czy to moze byc przyczyna przegrzewania sie ciagnika??zapchany filter... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk 0 Napisano 5 Października 2006 wywal termostat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach