kserkses 0 Napisano 14 Września 2007 Wszystko cacy parametry zefir ma ok, Jakie cacy, jeśli ma udźwig 3 tony na końcach cięgen to już nie jest cacy bo przy ciężkim sprzęcie będzie stękał tak samo jak MTZ. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timasz 0 Napisano 14 Września 2007 Marcin 20578 ile masz mtg w zefize Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 14 Września 2007 Wszystko cacy parametry zefir ma ok, Jakie cacy, jeśli ma udźwig 3 tony na końcach cięgen to już nie jest cacy bo przy ciężkim sprzęcie będzie stękał tak samo jak MTZ. Jak na tani ciągnik to jest cacy, farmtrac ma 2,4t, new holland td też niewiele wiecej, różnież 5714 cieniutko, farmer może i ma 3,8 ale też słaby,Pozatym każdy producent podaje co mu się podoba, a stare mtz to chyba mają niecałe 3t? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin20578 0 Napisano 14 Września 2007 Marcin20578 Masz może porównanie z Pronarem 82A/SA czy zefir jest solidniej poskładany, lepiej wyciszony, tzn czy jest wygodniejszy w obsłudze spalanie uciąg? Bo laczki to ma niewąskie 14.9 przód 18.4 tył i dobrze dociążony przód. Części mają pasowac od new hollanda, a może lepiej kupic starego new hollanda a części kupowac w pronarze , wie ktoś może jaki model new hollanda ma takie napędy? Chydraulika podnośnik układ kierowniczy elektryka to też new hollanda?Niestety nie mam porównania ale jest wygodny i łatwy w obsłudze, pali mniej niż c-360 a co do uciągów to wydaje mi się że ma dobre a napewno bardzo dobre gdy się włączy przód. Przód jest dobrze dociążony bo ok 450 kg. chydraulika podnośnik układ kierowniczy i elektryka to wszystko napewno nie on new hollanda . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin20578 0 Napisano 14 Września 2007 Marcin 20578 ile masz mtg w zefize[/quote w tej chwili ma 160 mtg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 14 Września 2007 pali mniej niż c-360 - w robocie z tymi samymi maszynami?To nie nowośc raczej a tak w najlżejszych robotach jakie ma potrzeby bytowe ? 5 l/ na godz???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 14 Września 2007 Co poza kabiną jest jeszcze z pronaru?> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin20578 0 Napisano 15 Września 2007 kabina, koła, elektryka, zbiornik paliwa deska rozdzielcza instalacja pneumatyczna i czyba to wszystko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdano 0 Napisano 15 Września 2007 Zmieniłem w moim MTZcie na nowe pompę hydrauliczną, rozdzielacz hydrauliczny, regulator siłowy a nawet główny siłownik i niestety mam problemy z podnoszeniem. Podnoszenie odbywa się za pomocą regulatora siłowego do którego idą dwa przewody grube( jeden zasilający od pompy a drugi do zbiornika oleju) i jeden cienki do rozdzielacza hydraulicznego. Sterowanie regulatorem siłowym w pozycji podnoszenie daje taki efekt, że cięgna podnoszą się ale bardzo powoli, w pozycji neutralnej regulator siłowy trzyma tak jak trzeba olej no i opuszczanie działa normalnie. Nie mam pojęcia o co w tym wszystkim chodzi. W dodatku regulatora siłowego po jednym z gniazd do którego podłacza się przewód łączący go z siłownikiem głównym pojawił się drobny wyciek. Zapewne chodzi o jakiś drobny szczegół. Będę wdzięczny za cenne wskazówki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 15 Września 2007 Gdzieś w którymś z dławików wlazł brudek i tamuje przepływ oleju, sprawdź między siłownikiem a regulatorem siłowym, gdzieś w przewodach, na łączeniach są dławiki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Września 2007 z boku regulatora jest taki "wihajster" od szybkosci podnoszenia jak dobrze pamiętam to jak go przestawisz do przodu to największa szybkość. znajduje się pod siedzeniem po lewej stronie regulatora Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdano 0 Napisano 16 Września 2007 Wczoraj jeszcze zdążyłem sprawdzić ciśnienie na pompie. Podpiąłem zegar do miejsca w którym jest podłączany przewód podajacy ciśnienie do tylnego regulatora hydraulicznego i jest bardzo niskie. Wziąłem i odkreciłem pompę, właczyłem silnik żeby zobaczyć czy obraca się koło napędzające pompe i wszystko jest tak jak trzeba. Założyłem więc starą pompę i jest to samo. Wygląda to tak jakby olej który pompuje pompa szedł od razu naprzelew w górnym rozdzielaczu. Już nie wiem cio o tym wszystkim myśleć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 16 Września 2007 Rozdzielacz założyłeś oryginalny, czy jakąś podróbę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Września 2007 może zawór się zawiesił podepnij zegar pod szybkozłącze i zobacz czy masz tam ciśnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdano 0 Napisano 16 Września 2007 Rozdzielacz mam oryginalny. A w kwesti zawieszenia zaworu to jutro podepnę zegar. Gdy na szybkozłączu nie będzie ciśnienia to rozumiem ten zaworek sobie "wisi" i będę musiał go jakoś opuścić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yMHTKCWg 0 Napisano 16 Września 2007 słuchaj jesli muwisz że wymieniłeś głuwne podzespoły hydrauliki i podnosi słabolub z przerwami i nie ma durzego udzwigu to tylko jedno rozdzielacz a dokładnie zawór bezpieczeństwa w rozdzielaczu jest podnisiony tak się własnie dzieje ale nie zawsze że gdy olej jest spuszczony i pużniej gdy nalewasz nowy to drobny nawet kawałek lakieru wejdzie pod zawór i lipa sprawdzić można wsposób taki, że znajdz przewód przelewowy zrozdzielacza i odłącz go na chwile , podnieś dzwignie w pozycje podnoszeniei zakręć rozrusznikiem, jeśli będzie płyną olej z rozdzielacza a nie powinien to tylko zawór musiszgo wyjąć i przeczyścic.Miałem takie przypadki nie raz ,a nawet taki, że podniesłem agregat zawieszany z siewnikiem i lipa został w gurze i ani na dółani do góry noi przyjechałem do domu spusciłem powoli olej z siłownika i okazało się że przytkał się zawórzwrotny a jeszcze to było dziwne ,że z rozdzielacza pękł oring na suwaku i dostał się do zaworu ale była zabawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 17 Września 2007 .Miałem takie przypadki nie raz ,a nawet taki, że podniesłem agregat zawieszany z siewnikiem i lipa został w gurze i ani na dółani do góry noi przyjechałem do domu spusciłem powoli olej z siłownika i okazało się że przytkał się zawórzwrotny a jeszcze to było dziwne ,że z rozdzielacza pękł oring na suwaku i dostał się do zaworu ale była zabawa. Też miałem taki przypadek i w końcu załóżyłem sprężynkę pod ten zaworek - nawet jest tam do tego gniazdo fi10 - i od tej pory nie mam kłopotów. Dwa razy przez to zablokowałem drogę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 17 Września 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B16050 co to jest ten zaczep hich, czy ten chak da się opuszczac do ziemi jak w mf 255, czy ten chich jest lepszy od zaczepu szynowego, jeśli często przeczepiam maszyny jednoosiowe rozrzutnik beczka itp, oraz czy da się z tym ciągnąc przyczepe i miec maszyne uczepioną na tuz np kolec do bel O co chodzi z oznaczeniami silnika d 243 C o co chodzi z tym c, bo są euro 1 to wiem ale i są inne specyfikacje?/? d 243? Czy bosh monoblok to tylko dodatkowe dwa siłowniki które w przyszłosci da się dokupic i zamontowac?Czy na tego bosha skłąda się jeszcze jakiś iinny rozdzielacz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_1990 0 Napisano 18 Września 2007 Posiadam MTZ 952 z roku 2007r w którym pojawił mi sie problem z włączeniem wałka przekaźnikowego. Kiedy przesuwam dźwignie, aby włączyć wałek i wciskam odpowiedni przycisk żeby go uruchomić nic sie nie dzieje. Około miesiąc temu wykonałem te czynności identycznie to wałek działał. Co mogło sie zepsuć ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_1990 0 Napisano 18 Września 2007 Posiadam MTZ 952 z roku 2007r w którym pojawił mi sie problem z włączeniem wałka przekaźnikowego. Kiedy przesuwam dźwignie, aby włączyć wałek i wciskam odpowiedni przycisk żeby go uruchomić nic sie nie dzieje. Około miesiąc temu wykonałem te czynności identycznie to wałek działał. Co mogło sie zepsuć ? dziękuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 18 Września 2007 Przy wymianie elementów hydrauliki wymieniłeś również filtr w zbiorniku oleju hydrauliki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 18 Września 2007 co to jest ten zaczep hich, czy ten chak da się opuszczac do ziemi jak w mf 255, czy ten chich jest lepszy od zaczepu szynowego, jeśli często przeczepiam maszyny jednoosiowe rozrzutnik beczka itp, oraz czy da się z tym ciągnąc przyczepe i miec maszyne uczepioną na tuz np kolec do bel Tak Hitch to ten hak jak w MF, opuszcza się do ziemi. Do ciężkim maszyn jednoosiowych to idealna sprawa, ale już z dwuosiowymi jest gorzej choć ja ciągam - ale szynowy do tego byłby lepszy. Czy do kolca przyczepa nie będzie przeszkadzać to nie wiem, ale zaczep jest dość nisko więc nie powinna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 18 Września 2007 Kserkses dzięki, tylko jak jest z trwałością tego hitch-a, czy mi się to nie rozgiełda i będzie latac na boki i dzwonic tak jak mam teraz w mf, do beczki i rozrzytnika to była by bajka ( bo jak podniose to sie zatrzaśnie?), dlaczego do 2 osiowej jest kiepopski/?, O co chodzi z tymi ramionami łamanymi na pół i z tym zaczepem na ramionach tuz czy to jest sztywne?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Września 2007 do dwuosiowej to przeważnie zaczep nie bardzo się układa na haku. Jeśli śruby się nie poluzują to z trwałością nie będzie problemu.Zaczep na ramionach ? raz że ciężko się to zakłada i trudno dobrze usztywnić. te łamane ramiona też nie są najmocniejsze, właśnie wczoraj mi pękło, na szczęście miałem zapas i kilkanaście minut roboty i do przodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 19 Września 2007 do dwuosiowej to przeważnie zaczep nie bardzo się układa na haku. Jeśli śruby się nie poluzują to z trwałością nie będzie problemu.Zaczep na ramionach ? raz że ciężko się to zakłada i trudno dobrze usztywnić. te łamane ramiona też nie są najmocniejsze, właśnie wczoraj mi pękło, na szczęście miałem zapas i kilkanaście minut roboty i do przodu. Jednym słowem jednak lepszy szynowy, tylko że przy szynowym już nie będę miał możliwości opuszczania dolnego zaczepu?> Czy ten bosh monoblock to tylko dwa siłowniki zamiast jednego a rozdzielacze i pompa ta sama? czy da się to dokupic za jakis czas po zakupie ciągnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach