Sebastian 0 Napisano 20 Marca 2006 Myślę,że to powinno rozwiać wątpliwości.http://porownanie.patrz.plczy to u was chodzi (to porownanie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 20 Marca 2006 czy to u was chodzi (to porownanie) A jak chodzi u Ciebie? Jakiej aplikacji uzywasz do otwarcia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 21 Marca 2006 aga dzieki Marku /edito jeszcze iedno pytanko do eryko wiesz moze ile kosztuje pronat 82 TSA Zalezy o jaka generacje Ci chodzi. jesli o II to TSA kosztuje 103 600zł - 104 000zł.a I 95 350zł - 96 450zł ceny te są zalezne od ogumienia jakie sobie wybierzesz.Dopłata:-Przedni TUZ 4000zł-Przedni WOM 6800zł-Reduktor biegów pełzajacych 6400zł-Podgrzewacz 650zł-Koimatyzacja 6050zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Marca 2006 WitamMam jedno pytanko jak orac mtz 82 ktorej dzwigni uzyc do opuszczania pluga bo ja uzywam tej przy kierownicy a slyszalem ze orza ta kolo gazu recznego.czy moglby mi to ktos wyjasnic bylbym bardzo wdzieczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 21 Marca 2006 aga dzieki Marku /edito jeszcze iedno pytanko do eryko wiesz moze ile kosztuje pronat 82 TSA Zalezy o jaka generacje Ci chodzi. jesli o II to TSA kosztuje 103 600zł - 104 000zł.a I 95 350zł - 96 450zł ceny te są zalezne od ogumienia jakie sobie wybierzesz.Dopłata:-Przedni TUZ 4000zł-Przedni WOM 6800zł-Reduktor biegów pełzajacych 6400zł-Podgrzewacz 650zł-Koimatyzacja 6050złale te ceny sa brutto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 21 Marca 2006 aga dzieki Marku /edito jeszcze iedno pytanko do eryko wiesz moze ile kosztuje pronat 82 TSA Zalezy o jaka generacje Ci chodzi. jesli o II to TSA kosztuje 103 600zł - 104 000zł.a I 95 350zł - 96 450zł ceny te są zalezne od ogumienia jakie sobie wybierzesz.Dopłata:-Przedni TUZ 4000zł-Przedni WOM 6800zł-Reduktor biegów pełzajacych 6400zł-Podgrzewacz 650zł-Koimatyzacja 6050złale te ceny sa brutto niestety ceny netto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 21 Marca 2006 za co tak drogo bylo mi brac w 2004r wtedy jezdzilem za czyms i moglem wtedy kupic nowke za bezcen sasiad kupil w 2000r u4514 za 50tys a teraz jak by go sprzedawal to min ze 60tys by wziol to jest interes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ades 0 Napisano 21 Marca 2006 Do Gościa:poczytaj moje posty znajdziesz tam z całą pewnością odpowiedź na swoje pytanie jeśli Ci to nie wystarczy pisz na gg lub wyślij prywatną wiadomość.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 21 Marca 2006 za co tak drogo bylo mi brac w 2004r wtedy jezdzilem za czyms i moglem wtedy kupic nowke za bezcen sasiad kupil w 2000r u4514 za 50tys a teraz jak by go sprzedawal to min ze 60tys by wziol to jest interes Za co tak drogo to się zapytaj już w Nawrwi to Ci odpowiedzą:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 21 Marca 2006 za co tak drogo bylo mi brac w 2004r wtedy jezdzilem za czyms i moglem wtedy kupic nowke za bezcen sasiad kupil w 2000r u4514 za 50tys a teraz jak by go sprzedawal to min ze 60tys by wziol to jest interes Za co tak drogo to się zapytaj już w Nawrwi to Ci odpowiedzą:Pu deilera t6aniej kupie niz w narwi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DOMINATOR 0 Napisano 21 Marca 2006 To po co się pytasz dlaczego tak drogo. Jedź po prostu do dealera, kup i będziesz miał problem z głowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf 0 Napisano 21 Marca 2006 dla pewnosci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Marca 2006 To po co się pytasz dlaczego tak drogo. Jedź po prostu do dealera, kup i będziesz miał problem z głowy. I tak wyjdzie o wiele taniej niż za złomopodobnego zefiryna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Marca 2006 Jak sprawuje się ten rozrusznik w MTZ?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T82603 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 23 Marca 2006 Dla tych, którym nie mógł się otworzyć plik, który podał Janek44:Porównanie Pronar'ów 82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsc924 0 Napisano 24 Marca 2006 UWAGA!!!!Pilnie poszukuje bocznej pokrywy skrzyni biegów do ciagnika belarus 6-AM o numerze katalogowym: 40-1701454-A nowa lub uzywana !!!!jesli ktos posiaga cos takiego pisac na PM lub na emial: xsc924@gmial.com Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 27 Marca 2006 Oferta importera BIRAWIT ze Szczuczyna:MTZ 82.1 (80KM)- 55tys. zł:- stożkowy most przedni- mechaniczna skrzynia biegów z półbiegami- przód - obciążniki 200kg- ogumienie 11,2R20/15,5R38MTZ 82.1 (80KM)- 63tys. zł:- wzmocniona rama- pełna obudowa silnika- mechaniczna zsynchronizowana skrzynia- ogumienie 13,6R20/16,9R38MTZ 892 Turbo (90KM) - 70tys. zł:- przedni most stożkowy- zsynchronizowana skrzynia biegów- obciążniki przód 450kg- siedzenie GrammerMTZ 952 Standard (90KM)- 77tys. zł:- bez turnosprężarkiMTZ 952.1 (90KM) - 82tys. zł- z turbosprężarką- ogumienie 360/70R24/18,4R34Wszystkie modele mogą być wyposażone w maskę plastikową - koszt 3000złMTZ 1025 (105KM) - 87tys. złMTZ 1025.3 (110KM) - 103tys. zł:- elektryczna blokada mostów- mechaniczno-elektryczne włączanie WOM- wzmocniona rama- plastikowa maskaMTZ 1523.3 (156KM) - 195tys. zł:- silnik spełniający normy Euro2- EHR- plastikowa pełna maska- wzmocniona rama Ciągniki objęte są gwarancją i obsługa serwisową z dojazdem do rolnika włącznie. Informacje zaczerpnięte z najnowszego numeru AGROmechanika. Co o tym sądzicie? Trzeba coś pisać, bo widzę, że po ostatniej sytuacji związanej z hakerami mało piszecie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Marca 2006 Może mi ktoś napisać gdzie podpiąć się do hydrauliki w iwanie z turem. Koledze mam założyć. Ma rozdzielacz 2-u sekcyjny do którego potrzebuje doprowadzić olej. Wszystkie rady mile widziane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek 0 Napisano 30 Marca 2006 Masz do wyboru 3 pary wejść hydraulicznych. Możesz podpiąć sie z boku pod kabiną i wtedy będziesz miał wolne wyjścia z tyłu i możliwość podłączenia jakiejś maszyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Marca 2006 A można się wpiąć gdzieś bezpośrednio pod olej z pompy nie przez rozdzielacz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek 0 Napisano 31 Marca 2006 Wiem że w zetorze 5340 z turem traclift można tak podłączyć omijając rozdzielacz a w mtz nie spotkalem sie z takim rozwiązaniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ades 0 Napisano 31 Marca 2006 Nie ma takiej możliwości zeby podpiać sie du hydrauliki w mtz aby nie używać rozdzielacza, można natomiast założyć drugi układ hydrauliczny gdzie druga pompe podłącza sie do lewego wyjścia ze skrzyni oraz montuje sie dodatkowy zbiornik tak jak to ma miejsce w koparko-spycharkach na bazie belarusa, co niesie za soba duże koszty... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 31 Marca 2006 Dla tych, którym nie mógł się otworzyć plik, który podał Dziękuje p. Marku, czasem jesteś przydatny. A ja nie zwróciłem uwagi, że po wgraniu nowego nero wszystkie pliki otwierały mi się w nim. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADZIO 0 Napisano 2 Kwietnia 2006 a co sądzicie panowie o Pronarach powyżej 100 koni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek B 0 Napisano 2 Kwietnia 2006 ja myśle ze sa dobre nawet lepsze od tych 82sa,sta itphydraulika lepsza od tych mniejszych ......ja tak mysle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach