Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A jak u Ciebie ze stanem filtra powietrza? Może silnik dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa i wtedy też może kopcić na czarno. Może też dostawać zbyt dużą paliwa ale musiałbyś sprawdzić tę regenerowaną pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejka słuchajcie podajcie stronke gdzie sa zdjecia traktorow utopionych w błocie,wywruconych,kombajnow wiem ze gdzies była na forum ale nie moge jej dzis znalesc Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napisałem, że winą mogą być pierścienie, bo nie doczytałem, że kopci na czarno. Ale rację ma tatamarty. Gdyby pierścienie były złe to dym byłby siwy. Sam w tym roku wymieniłem pierścienie i na początku mi kopcił, poszedłem do mechanik, który mi je wymieniał i dowiedziałem się, ze tak może być przez najbliższe 30 mth, zanim się nie dotrą. I rzeczywiście, teraz nim już trochę robiłem i dymi mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu zobacz te pierścienie albo pompe masz chusteczkową jak miałem pompę typową od 360 to kopcił ale załozyłem od zetora5211 nowkę i orka idzie az miło pług 2x40 włazi posamą ramę a traktor nie kopci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może od Zetora 7211? Bo bez jednego tłoka to by miał ciężko .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam napisałem zetor 52.. to się pomyliłem bo jest od zetora 62.. ato juz ma 4 gary za bład sorki bo jestem podlany zdeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie wygląda to na fajny sprzęt szczególnie to radio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz może ładnie wyglądać, a jak jest w środku to nikt nie wie. Maska może być super a silnik do bani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też 13 lat temu napaliłem się na pięknie wymalowaną sześdziesiątkę , zawierzyłem że jest po remoncie , a później przykra rzeczywistość , nie wiem czy uwierzycie ale miał panewki po szóstym szlifie a wał to by nie wydał chyba dziesiątego . Rozebrałem go całego na czynniki pierwsze , łącznie ze skrzynią i mostem .Dwa lata temu szukałem zetora to chociaż poznałem polskę , jeżdziłem za nim prawie rok ale to już inna historia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie co do tylnego mostu, czy koło talerzowe trzeba nitować do kosza mechanizmu różnicowego na gorąco, czy jestem w stanie sam to zrobić(mam trochę pojęcia)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrz jeśli masz sporo pojęcia to możesz to zrobić , pamiętaj że nit ma 8 mm a otwór 8,5 mm(chyba że takie kupisz), zawsze gorący nit jest bardziej plastyczny , moji znajomi nitowali w pobliskim POM . A ja wpadłem na karkołomny pomysł ( z 10 lat do tyłu) i skręciłem na śrubki 8,8 ( mam na myśli wytrzymałość) , z tym że musiałem korygować luz pomiędzy otworem a śrubką przy pomocy blaszek zwijanych w rulon , tak by śrubka ciasno weszła w otwór 8,5 mm , póżniej śrubki zostały zaspawane i trzyma ze 2000 mtg ,ale raczej tego nie polecam chyba dla wytrwałych .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie na goraco, tak przynitowalem i chodzic bedzie nastepne 30 lat . zeby sprawnie poszlo to najlepiej we dwoch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote...

 

dokładnie sprawdż tuleje w tej części co pracuje w niej tłok,mogę mieć wadę fabryczną polegająca na tym że w odlewie mogł znajdoweć sie malótki kawałek weglika który teraz poprostu wypadł zrobiła sie mała dziórka i tędy może sie przedostawac woda do oleju,albo to będzie bardziej pewne(i wymagające wiecej kręcenia) zrób próbę cisnieniową bloku, odkręć miskę olejową zdejmij głowice i pompę wodną dokładnie uszczelń w bloku kanaliki którędy szła woda do głowic i do pompy wodnej,po czym napełnij cały blok wodą i sprężarką pod dużym cisnieniem wprowadz do tedo obiegu powietrze,zobaczysz pod spodem i u góry co sie bedzie działo jesłi będą wycieki to łatwo znajdziesz ich żródło jeśli nie to pobaw sie tak z głowicami,pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor Wiadomość

Macin2 Wysłany: Wto Kwi 10 23:42:47 GMT Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

GDYNIA JASIU napisał:

witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote...

 

 

hej!jesli ci planowanie glowic niepomoglo to radze sprawdzic czy niemasz pozanizanych tuleji cylindrowych,badz jesli pakuje sie woda do oleju w dalszym ciagu to odkrec miske olejowa i nalej wody do chlodnicy i jesli beda puszczaly oringi uszczelniajace na cylindrze to ci bedzie woda kapac z danego cylindra.pozdrawiam i powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak i tak wczoraj robiłem probe i to samo.dobrze ze wlałem starego oleju bynajmniej oszczedzilem10litrow pozdrowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GDYNIA JASIU a nie pękła ci przypadkiem tuleja , ja tak kiedyś miałem na dole jak by nożem ciął ,a pękła dlatego że na zimnym silniku była potrzebna od razu pełna moc a było to późną jesienią , i przybywało oleju ale dość wolno na pół dnia roboty z 3-4 litry .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie???

a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...