bogdan28 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 A jak u Ciebie ze stanem filtra powietrza? Może silnik dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa i wtedy też może kopcić na czarno. Może też dostawać zbyt dużą paliwa ale musiałbyś sprawdzić tę regenerowaną pompę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 hejka słuchajcie podajcie stronke gdzie sa zdjecia traktorow utopionych w błocie,wywruconych,kombajnow wiem ze gdzies była na forum ale nie moge jej dzis znalesc Dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 Ja napisałem, że winą mogą być pierścienie, bo nie doczytałem, że kopci na czarno. Ale rację ma tatamarty. Gdyby pierścienie były złe to dym byłby siwy. Sam w tym roku wymieniłem pierścienie i na początku mi kopcił, poszedłem do mechanik, który mi je wymieniał i dowiedziałem się, ze tak może być przez najbliższe 30 mth, zanim się nie dotrą. I rzeczywiście, teraz nim już trochę robiłem i dymi mniej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 Gościu zobacz te pierścienie albo pompe masz chusteczkową jak miałem pompę typową od 360 to kopcił ale załozyłem od zetora5211 nowkę i orka idzie az miło pług 2x40 włazi posamą ramę a traktor nie kopci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 ale coz jednym garem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 A może od Zetora 7211? Bo bez jednego tłoka to by miał ciężko . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 przepraszam napisałem zetor 52.. to się pomyliłem bo jest od zetora 62.. ato juz ma 4 gary za bład sorki bo jestem podlany zdeka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 jaromal 85 a jak z apetytem na paliwo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 Znalazłem na allegro fajny sprzęt: http://www.allegro.pl/item183871645_ciagnik_ursus_c_360_w_idealnym_stanie.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 9 Kwietnia 2007 faktycznie wygląda to na fajny sprzęt szczególnie to radio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Z zewnątrz może ładnie wyglądać, a jak jest w środku to nikt nie wie. Maska może być super a silnik do bani. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Mój wygląda równie ładnie i w didatku jest po kapitalce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Ja też 13 lat temu napaliłem się na pięknie wymalowaną sześdziesiątkę , zawierzyłem że jest po remoncie , a później przykra rzeczywistość , nie wiem czy uwierzycie ale miał panewki po szóstym szlifie a wał to by nie wydał chyba dziesiątego . Rozebrałem go całego na czynniki pierwsze , łącznie ze skrzynią i mostem .Dwa lata temu szukałem zetora to chociaż poznałem polskę , jeżdziłem za nim prawie rok ale to już inna historia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Mam jeszcze pytanie co do tylnego mostu, czy koło talerzowe trzeba nitować do kosza mechanizmu różnicowego na gorąco, czy jestem w stanie sam to zrobić(mam trochę pojęcia)? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 piotrz jeśli masz sporo pojęcia to możesz to zrobić , pamiętaj że nit ma 8 mm a otwór 8,5 mm(chyba że takie kupisz), zawsze gorący nit jest bardziej plastyczny , moji znajomi nitowali w pobliskim POM . A ja wpadłem na karkołomny pomysł ( z 10 lat do tyłu) i skręciłem na śrubki 8,8 ( mam na myśli wytrzymałość) , z tym że musiałem korygować luz pomiędzy otworem a śrubką przy pomocy blaszek zwijanych w rulon , tak by śrubka ciasno weszła w otwór 8,5 mm , póżniej śrubki zostały zaspawane i trzyma ze 2000 mtg ,ale raczej tego nie polecam chyba dla wytrwałych . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Zdecydowanie na goraco, tak przynitowalem i chodzic bedzie nastepne 30 lat . zeby sprawnie poszlo to najlepiej we dwoch. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote... dokładnie sprawdż tuleje w tej części co pracuje w niej tłok,mogę mieć wadę fabryczną polegająca na tym że w odlewie mogł znajdoweć sie malótki kawałek weglika który teraz poprostu wypadł zrobiła sie mała dziórka i tędy może sie przedostawac woda do oleju,albo to będzie bardziej pewne(i wymagające wiecej kręcenia) zrób próbę cisnieniową bloku, odkręć miskę olejową zdejmij głowice i pompę wodną dokładnie uszczelń w bloku kanaliki którędy szła woda do głowic i do pompy wodnej,po czym napełnij cały blok wodą i sprężarką pod dużym cisnieniem wprowadz do tedo obiegu powietrze,zobaczysz pod spodem i u góry co sie bedzie działo jesłi będą wycieki to łatwo znajdziesz ich żródło jeśli nie to pobaw sie tak z głowicami,pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek331 0 Napisano 11 Kwietnia 2007 Autor Wiadomość Macin2 Wysłany: Wto Kwi 10 23:42:47 GMT Temat postu: -------------------------------------------------------------------------------- GDYNIA JASIU napisał: witam po swietach.Mam problem przed swietami poszla mi woda do oleju zdjałem glowice z planowałem tuleje nie wygladaly na peknite. bylo małe wyszczerbienie przy kanale wodnym ale sklejiłem iiiiiiiiiii dzisiaj skreciłem reszte Proba i to samo jak myslicie tuleja uszczelka pod nia czy moze głowica peknieta niewiem juz miałem dwa dni zeby to zrobic z planowaniem wlacznie sobote i dzisiaj ale niestety bede musiał pozyczyc 60 od sasiada bo mam pilna robote... hej!jesli ci planowanie glowic niepomoglo to radze sprawdzic czy niemasz pozanizanych tuleji cylindrowych,badz jesli pakuje sie woda do oleju w dalszym ciagu to odkrec miske olejowa i nalej wody do chlodnicy i jesli beda puszczaly oringi uszczelniajace na cylindrze to ci bedzie woda kapac z danego cylindra.pozdrawiam i powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Kwietnia 2007 Przerdzewiała ci może już głowica i woda wali do środka, a dzieje się to w czasie pracy, czy na postoju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 11 Kwietnia 2007 tak i tak wczoraj robiłem probe i to samo.dobrze ze wlałem starego oleju bynajmniej oszczedzilem10litrow pozdrowka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1991 0 Napisano 11 Kwietnia 2007 a może blok przerdzewiał jeśli zalewałeś go wodą a nie płynem to może tak być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 11 Kwietnia 2007 GDYNIA JASIU a nie pękła ci przypadkiem tuleja , ja tak kiedyś miałem na dole jak by nożem ciął ,a pękła dlatego że na zimnym silniku była potrzebna od razu pełna moc a było to późną jesienią , i przybywało oleju ale dość wolno na pół dnia roboty z 3-4 litry . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 12 Kwietnia 2007 blok raczej nie ale nie strasz mnie na przod Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GDYNIA JASIU 0 Napisano 12 Kwietnia 2007 podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie??? a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach