URSUS C-355 0 Napisano 24 Lipca 2009 No z ramionami to już w ogóle kongo bo trzeba wszystko wywalić ze środka czyli wał tuleje pierścienie oringi to samo jest przy drążku skrętnym więc kolego jeśli cieknie ci z drążka skrętnego z tych środkowych oringów to i tak musisz zdjąć plecak i wyjąć wszystko co jest w środku włącznie z rozdzielaczem tłokiem cylindrem itd. tak że na sam koniec zostanie ci tylko korpus.Niestety ale taka jest prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 25 Lipca 2009 Masz żle wyregulowane sprzęgło i nie rozłancza 2 stopnia i ciężko wyłonczyć WOM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 31 Lipca 2009 WitamMam takie oto pytanie odnośnie podnośnika.Przy pracy na regulacji mieszanej podnośnik podnosi dobrze w całm zakresie, jednak gdy przełącze na regulację pozycyjną to żeby podnieść coś to muszę najpierw wajchę od podnoszenia dać na sam dół i dopiero wtedy na podnoszneie i podniesie. Myślę żę to wina suwaków, któryśpo prostu spaduje ale nie jestem pewien, może ktoś miał taką sytuację?Druga sprawa to znalazłen na tym forum że jeżeli podnośnik słabo podnosi to możliwe że poszły oringi w pompie. Jednak ja rozebrałem pompę i żadnych oringów nie było. mam pytanie gdzie one się znajdują i ile jest ich sztuk. Jak odkręciłem pokrywę to była tylko taka jakby podkładka dziwnie wycięta w dwa półkola. Może ma ktośjakieś zdjęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Problem z podnośnikiem rozwiązany.Mam takie pytanie, chcę ściągnąć piastę przedniego koła, ale nie chce zejść małe łożysko z czopa. Albo się zaklinowało albo było za mocno docignięte, na jedno wychodzi. Jak to zdjąć, czy pozostaje naparzanie ciężkim młotem i nadzieja że felga nie pęknie, czy może odkręcić czop i próbować go wybić z piasty. Macie może jakieś pomysły, może rozgrzanie palnikiem? Problem dotyczy koła 18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 25 Sierpnia 2009 Odkręć koło i spróbuj ściągaczem zdjęć całą piastę. Jak nie pójdzie - tylko "ruski klucz" - przecinak i młotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Wczoraj zacząłem orać i pojawił się problem. Co może być przyczyną niemożności włączenia 2 biegu? Zatrzaski? Dodam,że i nieraz 3 bieg ciężko włączyć,ale jeśli wbije 3 to po ok 2 próbach przeskakiwania z 3 na 2 udaje mi się wbić tę 2. Normalnie 2 nie mogę włączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Wyreguluj sprzęgło, sprawdź jak wchodząbiegi bez zatrzasku, zamień zatrzask. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Sprzęgło ok, bo z innymi biegami jest ok,z wałkiem też. Sprawdze te zatrzaski. Mam jeszcze jeden problem-ubywa mi wody w chłodnicy,nigdzie przecieków nie ma co najgorsze,zostaje uszczelka pod głowicą i przegnita tuleja ale mam nadzieje że to nie to bo według mojej oceny organoleptycznej w oleju nie znajduje sie woda bo po pierwsze oleju ubyło a nie przybyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Mam pytanie, czy przez zużyte głowice, a dokładniej prowadnice zaworów, silnik w c-360 może brać niewielkie ilości oleju? Za odp. z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek208 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Jeśli jest wyczywalny luz to przez zawór ssący będzie brał razem z zasysanym powietrzem no i oczywiście będzie widać niebieskie spaliny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 28 Sierpnia 2009 Marcin C-360 sprawdz czy w rowkach listew nie są odgniecione okrągłe dołki od zatrzasków. U mnie tak było i zatrzask wchodzi za głęboko. Wymieniłem listwy i jest lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Sierpnia 2009 Wczoraj właśnie grzebałem przy tych zatrzaskach pozamieniałem je miejscami i jest git. Ale zauważyłem tak jak piszesz Robert,że listwy mają odgniecenie,jeszcze się pojeździ na tych listwach. A i jeszcze jedno jak pozakładałem nowe zatrzaski to ni cholery,żadnego biegu nie mogłem włożyć-to chyba wina właśnie tych odgnieceń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 29 Sierpnia 2009 No jeszcze możesz wyregulować siłe docisku przez te ruby w zatrzaskach u góry/w zatrzask jest wkręcona śruba na klucz 13/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 4 Września 2009 Panowie ilu watowe żarówki do przednich lamp do do C 360 w sklepie dał mi 75/75 i pozycyjne bardzo słabo świecą dodam że akumulator i prądnica sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 4 Września 2009 Ja mam 12v/35/35W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz0859 0 Napisano 4 Września 2009 a ja założyłem H4 50x75. Dopóki gliny nie zatrzymają będę na nich jeździł. Tylko, że mam alternator zamiast prądnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 5 Września 2009 75 W powinny świecić dobrze, może masz odblaski pordzewiałe od środka w lampach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 5 Września 2009 Nie bardzo rozumiem dyskusję. Kolega Marek założył żarówki 75/75 W i napisał że słabo mu świecą pozycyjne. Przecież te żarówki nie są od świateł pozycyjnych tylko od mijania (krótkich) i od drogowych (długich). Od światła pozycyjnego jest malutka żarówka 5W która świeci słabo. Ja u siebie mam 45/55 W o ile dobrze pamiętam, czyli standard.Też muszę założyć takie H4 75/75 W, ale to dopiero jak będe miał alternator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 5 Września 2009 Chyba że kolega Marek miał na myśli pozostałe światła pozycyjne na błotnikach i z tyłu. 75 W trochę obciążenia robi ale nie na tyle żeby pozostałe światła słabo świeciły skoro akumulator i prądnica sprawne. A jak świecą te żarówki to przewody nie grzeją się? Może warto byłoby założyć przekaźniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 6 Września 2009 Panowie ilu watowe żarówki do przednich lamp do do C 360 w sklepie dał mi 75/75 i pozycyjne bardzo słabo świecą dodam że akumulator i prądnica sprawne Ja mam takie same i świecą super. Pewnie masz starą instalacje i duże spadki napięć na przewodach i na masie. Poczyść to i zobacz wtedy. Ja w swoim założyłem nową instalację ale przewody do świateł dałem grubsze niż były w wiązkach ze sklepu. Oprócz tego założyłem przekaźniki żeby kable sie nie grzały. No i oczywiście alternator. I teraz jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 6 Września 2009 Muszę sprostować pozycyjne są ok. tylko krótkie słabe całe lampy nowe żarówki ze starych lamp świecą ok. ale nie pasują są bez kołnierza.chyba zmienię żarówki. Dziękuje wszystkim za rady pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kropelka7414 0 Napisano 15 Września 2009 a ja założyłem H4 50x75. Dopóki gliny nie zatrzymają będę na nich jeździł. Tylko, że mam alternator zamiast prądnicyjak podłączyłeś alternator bo mi po podłączeniu alternatora pali się kontrolka od ładowania plus do plusa w rozruszniku minus na masę plus od szczotki do kontrolki ładowania i pozostaje mi kabel z oznaczeniem L gdzie nie wiem gdzie go podpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Września 2009 jak masz kabel z pod szczotki wyprowadzony to jesteś pewien że ten altek ma regulator napięcia wbudowany??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kropelka7414 0 Napisano 15 Września 2009 jak masz kabel z pod szczotki wyprowadzony to jesteś pewien że ten altek ma regulator napięcia wbudowany???altek to valeo od renault 19 z 93r z wbudowanym regulatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Września 2009 wstaw fote altka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach