paweł74 0 Napisano 25 Czerwca 2007 Wielkie serdeczne dzięki (coś tak przeczówałem z tym wodzikiem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek21 0 Napisano 26 Czerwca 2007 Jak ustawić znaki na kołach rozżądu w Ursusie c 360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 26 Czerwca 2007 w tym temacie była kiedyś udostępniona instrukcja do c-360 ściągnij sobie tam jest wszystko opisane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 26 Czerwca 2007 Jak ustawić znaki na kołach rozżądu w Ursusie c 360 We wszystkich kołach jeden naznaczony punkt musi iść pomiędzy dwa punkty z wyjątkiem oznaczeń na kole napędu pompy wtryskowej tam idzie 0 pomiędzy 2 punkty (oznaczone na kole 'napędzającym') Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 28 Czerwca 2007 Czy można kupić klucz do odkręcenia trzeciej śróby od pompy paliwowej. Co jest przyczyną dymienia na biało(przedtem na czarno ale po zmianie wtrysków kolor zrobił sie biały) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Czerwca 2007 Co jest przyczyną dymienia na biało(przedtem na czarno ale po zmianie wtrysków kolor zrobił sie biały) Kiepskie wtryskiwacze(,,leją"). Biały dym znaczy: nie spalone paliwo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 28 Czerwca 2007 jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku zły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Czerwca 2007 jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku złyNie do końca tak jest. A przy jakiej tem. silnika występują te objawy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Czerwca 2007 jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku złyNie do końca tak jest. A przy jakiej tem. silnika występują te objawy, czy silnik rozwija pełną moc? Na biało kopci też przy b. późnym zapłonie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 28 Czerwca 2007 Czy można kupić klucz do odkręcenia trzeciej śruby od pompy paliwowej.Po co?Potrzebne:- klucz nasadowy 17,- przedłużka- giętka przedłużka, (ten taki krzyżak, nie wiem jak to dokładnie się nazywa)- oczywiście też ten pręt aby na początku poluzować nakrętkę. (zależy od zestawu, może tez być tzw. 'grzechotka', tylko dobra)później wystarczy tylko używać przedłużek z kluczemBez problemu w ten sposób odkręcisz. Znam to z praktyki, jak w zeszłym roku pompa trafiła do pompiarza-partacza to kilka razy trzeba było ją zakładać i zdejmować niestety, ale za to ile praktyki się nabrało dzięki temu, całe zdejmowanie pompy to max 10min. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 28 Czerwca 2007 wiesz co wydaje mi się że troche wolniej się wkręca na obroty niż 360 sąśiada a z mocą to wydaje sie tak samo z tym że jego nie kopci a moja na biało a kapitalka była Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 28 Czerwca 2007 - giętka przedłużka, (ten taki krzyżak, nie wiem jak to dokładnie się nazywa) Przegub kardana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 29 Czerwca 2007 mam silnik zetora z czeskim wałem i pasuja do niego tuleje z 60 czy nie wiecie jaki to model bo nigdzie to nie pisze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 29 Czerwca 2007 Bedziesz do 60 wkładał silnik Zetora? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Czerwca 2007 Juz jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Czerwca 2007 Jakiej mocy ten silnik,musiałeś coś przerabiać żeby pasował? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 30 Czerwca 2007 lukano,moze zrobisz jakis fotki tego silniczka wpietego do 360 ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Czerwca 2007 No własnie nie na silniku pisze zetor i jest i blok jest identyk jak w c360 posida tylko jeszcze odpreznik i szpilki na sruby 16 mm tyleje zostały załozone bo tamte zardzewiały bo silnik nie był przepalany a tak pozatym to wszystko jest orginalne od zetora i ja tez nie wiem jakiej mocy były te silniki i prubukje sie dowiedziec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Czerwca 2007 Poszperałem troche i mysle że jest to silnik od Zetora 5711 o mocy 57KM lub od 5511 o mocy 55KM albo od 4511(4011) o mocy 48KM(45KM).Silniki tych Zetorów to taka sama konstrukcja jak ten od C-360,nawet ma tą samą pojemność co Ursus-3120cc tylko różnią się mocą,rozmiar tuleji mają taki sam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Czerwca 2007 Na silniku znalazłem jakies numery 350671 i za pompa wtryskowa 40010104 i napis ZETOR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Czerwca 2007 A nie znalazłeś przypadkiem tam typu silnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 30 Czerwca 2007 Bedziesz do 60 wkładał silnik Zetora? Ale się rozdrabnia ! Sąsiad zasadził perkinsa 90 KM ! Daje czadu ile wlezie ! Tylko jak z sipmą chodził to sprzęgło co dwa lata było robione ! A teraz będzie pewnie co 4 latka bo prasę sprzedał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 30 Czerwca 2007 No własnie nie na silniku pisze zetor i jest i blok jest identyk jak w c360 posida tylko jeszcze odpreznik i szpilki na sruby 16 mm tyleje zostały załozone bo tamte zardzewiały bo silnik nie był przepalany a tak pozatym to wszystko jest orginalne od zetora i ja tez nie wiem jakiej mocy były te silniki i prubukje sie dowiedziec Tak się przyglądam waszej dyskusji i powiem wam że w moim c-355 też mam blok silnika z napisem zetor w miejscu ponad filtrami paliwa,w środku silnik jest identyko jak w c-360,czyżby to był silnik z pierwszych modeli c-4011?ma może ktoś z was taki sam silnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 1 Lipca 2007 A może to silnik nie od c-4011 ale od Zetora 4011? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 1 Lipca 2007 A nie znalazłeś przypadkiem tam typu silnika? Nie znalazłem nic inego tylko te numery Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach