tekmie 0 Napisano 24 Lutego 2011 Witam.Jeszcze odnośnie obciążników na felgach.Czy nie będzie problemu z wyważeniem kół?Bo ja sądzę że może być pewien problem,objawiający się szczególnie przy szybkiej jeżdzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Lutego 2011 no wiadomo i kolejny powód do powstawania większych luzów jakbym miał dać 2tyś za obciążniki to lepiej poszukać jakiegoś TUZa który sie przyda do wielu rzeczy i na niego zdrobić odlew z betonu i elegancka sprawa, podjeżdżasz, zabierasz i juz a jak niepotrzebny to odstawiasz i jedziesz dalej:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 24 Lutego 2011 A będzie problem jeżeli nie teraz to po jakmś czasie. Bezwładność 300kg a 600kg da znać o sobie tak przy ruszaniu jak i hamowaniu szczególnie gdy załączy się przedni most. Zwróć uwagę że koła przednie , ze względu na mniejszą średnicę, obracają się szybciej od tylnych czyli siły cały czas rosną.A jeżeli poluzują się śruby mocujące obciążniki do felgi ubaw gwarantowany.Jeżeli na polu nie korzystasz z napędu uklad też musi pchać z większą siłą aby pokonać bezwładność przód zaczyna się sunąć a tył ślizgać. Ale to tylko moje zdanie i może być wypaczone ujemną temperaturą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michy1111 0 Napisano 24 Lutego 2011 jestem za tym żeby kupić tuz i zamontować do mf można znaleźć nawet bez przeróbki chociaż i ta nie jest trudna bo mf ma wąską ramę nad przednim mostem. ja założyłem do swojej reni 120,14 do casse po niewielkich przeróbkach siedzi a to super sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Lutego 2011 witam ja kupiłem swojego messeya z przednim tuzem bez wałka wom, naprawde fajna sprawa jak toś myśli o dociążeniu przodu to jest dobre rozwiązanie ,ja jak zapnę pługi które ważą jakieś 900kg i jak jadę po nierównościach to nawet bez dodatkowego obciążenia przodu mi nie podnosi ,czyli sam tuz to już jest obciążenie nie wiem może jakieś 100kg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 25 Lutego 2011 Dzięki Wszystkim. Miło poczytać - mróz robi swoje! Odważniki - z półtora do dwóch, tuz - min. 3 bańki - za resztę możesz zapłacić kartą master card Och te pieniądze! Jeżeli nie ma poważnych przeciwwskazań to trochę odważników bezpośrednio na koła i trochę grubej blachy, spawarka i skrzynia na przód - chyba najmniejszy koszt. Zgrabnie zrobiona może nawet posłużyć za skrzynkę narzędziową. Pozdrawiam i trzymajcie sie ciepło. I jeszcze jedno:W zamian za porady poniżej podaję tłumaczenie funkcji EHR (raczej dla tych "młodych". Kiedyś Tekmie (dzięki) posłał mi tłumaczenie z automatu przez Google-tłumacza trochę starszej wersji funkcji EHR. Znajoma, która kiedyś przypadkiem widziała jak męczę się z tą książką powiedziała, że za kilka groszy przyniesie mi to przetłumaczone "po polsku" i oczywiście pozwoliła udostępnić innym. Link do obrazków chyba macie wszyscy, więc tylko przypiąć to tłumaczenie do obrazków i gotowe. Późnym wieczorem dzisiaj opis funkcji EHR będzie na www.tymbes.pl/6150.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 25 Lutego 2011 Jeżeli mogę coś sugerować. Odpuść sobie te obciążniki na kołach. Już lepiej potnij je i wrzuć do tej skrzynki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 25 Lutego 2011 Ok - Dzięki. Zadałem to filozoficzne pytanie, bo miałem pewne wątpliwości czy ciężarki na przednie koła to to samo co na "dziobie" Nie mam skrzynki narzędziowej pod kabiną (wożę cały maras w środku)- to zrobię ciężką skrzynię na przód Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 26 Lutego 2011 Witam.Według mnie nie to samo.Na kole obniżą środek ciężkości,a na "dziobie"lepiej dociążą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik1324 0 Napisano 26 Lutego 2011 Potrzebuje pomalowac rame w MF 3070 rok prod 1991 i mam dylemat w wyvraniu koloru farby.Ten sam kolor jest na ramie, silniku, skrzyni, tylnym mościeKolory:-brunatna szarosc-krzemowa szarosc-kamienna szarosc-popielatyJezeli ktos wie jaki jest odpowiedni kolor to prosze o odpZ góry dziekuje;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 26 Lutego 2011 Sobotni wieczór, luźna atmosfera, wypełniam PIT, więc odpowiem tak: gdy mam podobny dylemat pytam o zdanie żonę ( inaczej mówiąc - w sprawach kolorów zawsze spuszczam się na żonę), a tak zupełnie poważnie - osobiście rozpoznaję tylko popielaty, a ta reszta nic mi nie mówi. Rolnik - bierz, który Ci się najbardziej podoba! Miłego wieczoru Wszystkim Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Lutego 2011 nazwa koloru za dużo nie mówi bo pewnie u różnych producentów i tak będzie sie różnił odcieńnajlepiej wziąć coś ze sobą i niech dobierają pod ten kolor bo według mnie orginał najlepiej wygląda a na pewno przy sprzedaży każdy będzie się mniej czepiał albo wcale jak dobrze będzie zrobione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 27 Lutego 2011 silnik w seri 30xx jest pomalowany fabrycznie Brunatną szarośćią, a kabina popielatym ale są różne odcienie, proponuje kawałek starego elementu na wzór Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin103 0 Napisano 28 Lutego 2011 jestem nowy na forum potrzebuję pomocy technicznej jakie są luzy zaworów mf 1014 95KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin103 0 Napisano 28 Lutego 2011 jestem nowy na forum potrzebuję pomocy technicznej jakie są luzy zaworów mf 1014 95KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 28 Lutego 2011 W silniku Perkins 6,354 luz zaworów na zimnym silniku wynosi 0,3mm. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronin103 0 Napisano 28 Lutego 2011 dostałem informacje żessący-0.20wydech-0.45czy to możliwe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 28 Lutego 2011 mozliwe, ja przy 6180 tak mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 28 Lutego 2011 Podałem według tego http://www.sendspace.com/file/clviay Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.bogacz 0 Napisano 28 Lutego 2011 Witam forumowiczówMam od niedawna mf-a 375 ze skrzynią 12/12 i chciałem wymienić olej w skrzyni. Jaki olej byście doradzili? Czy ta skrzynia też ma takie wymagania w oleju jak Dynashift? Pozdrawiam:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 1 Marca 2011 hej,mam pytanie może ktoś tak miał;mniej -więcej 30l paliwa w zbiorniku jest traktor zgasł !odpowietrzałem códowałem i nic,czujnik w pompie od odcięcia paliwa wydaje się że działa(wykręciłem go tam siedzi w środku tulejka z główką plastikową i sprężynka może ktoś rozbierał to czy on jest w kupie zlany czy tak jak pisze ja w rozsypce czyli obudowa oddzielnie a tulejka i spręzynka oddzielnie?)pomyślałem niechcący ktoś gdzieś tam mówił że w Dojcu jest tak że np.30l paliwa jest i jego sie nie ruszy trza dolać bo tych 30l się niewypali. po nerwówce wlałem jakięś 25l ,trach i mf chodzi. czy i tu tak jest jak w dojcu? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 1 Marca 2011 Kriso1 sprawdź sobie długość rurki w zbiorniku ,tą co jest zasysane paliwo może jest za krótka ,w moim na przykład wypala prawie wszystko paliwo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Marca 2011 dostałem informacje żessący-0.20wydech-0.45czy to możliweTo są dane dla silników serii 1000.U Ciebie oryginalnie powinien być 6,3541.Szukałem materiałów czym się te silniku różnią.Ale trafiłem tylko na informacje ogólne http://www.moonraker.dk/danish/service/PERKINS.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 1 Marca 2011 Witam Wszystkich. Potrzebuje części do skrzyni biegów potrzebny mi jest tryb zajaca po obu stronach synchronizowany i przesówka 3-4 bieg. Prosze o jakieś namiary gdzie mogę to dostać tylko używane. Jeszcze zamierzam wymienić olej w skrzyni jakiej firmy kupic filtr do hydrauliki bo podobno są jakieś co po kilku motogodzinach się zapychają i zamierzam skrzynie zalać olejem HIPOL ATF II D czy to będzie dobry wybór tego oleju. Porsze o pomoc. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 1 Marca 2011 Coś mi ostatnio po odpaleniu zaczęły wariować kontrolki,migają na zmianę A i D I SKRZYNIA NIE DZIAŁA ,gaszę rozłączam prąd i raz pomorze ,a raz nie. Czy to ma związek z mrozem czy ze zużyciem traktorka, rok prod 1996? Ktoś podpowie jak temu zaradzić.Ostatnio przyjechał z wapnem do sąsiada i i zapadła mu się naczepa z ładunkiem jednym bokiem, to trzy razy gasiłem i rozłączałem prąd ,aż w końcu zaczął działać, ale wyciągneliśmy, tylko żeśmy trochę lin pourywali i pomęczyli ciągniczki, a wszystko przez pazerność sąsiada, ale niech mu tam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach