eco-rol 0 Napisano 16 Lutego 2011 Ja kiedyś miałem tylko MF 255 (drobinka) - palił +- 5 l prawdziwego ON/ mth, teraz mam "smoka" 6150 pali ok. 8/mth przy braku narzędzi, czyli czwórce zagonowej, trzypolowej bronie, 2,7 - gruberze, 3m siewniku, ale mam pagórki , ale on się ze mnie i tak śmieje) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 16 Lutego 2011 ... i zapomniałem dodać: jestem z Cieszyna - polskiego Cieszyna - mam tu sąsiadów z "za miedzy" z Zetoram (różnymi)i i póki mój Ferdek (na nieco skomplikowanej hydraulice) będzie chodził - będą mi Oni wszyscy zazdrościli, ale jak padnie - będą się ze mnie śmiali!!! Podejrzewam jednak, że na razie gryzą wargi, a ja nie zrobię nic innego (i mój MF-też), aby im dać powody do zadowolenia! Z Kolegą z Bażanowic (30xx) i Goleszowa(61xx) robimy wszystko, aby dać powody do zadowolenia Firmie MF. Oczywiście czekamy na tantiemy z darmowej reklamy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 17 Lutego 2011 A ja własnie rozwaliłem zwolnice w 3060;) (prawy przód) I gdyby ktoś miał jakieś części do tego to byłbym bardzo wdzięczny i za podrzucenie numerów ludzi z urzywkami też;) tzn popuściło koło zerwało główke śruby i wlazła w mechanizm planetarny;) Nie przeżyło -> Całe to trybo duże z ząbkami od środka 1 satelita i trybo środkowe i dodatkowo spękała obudowa do której się koło przykręca;) Na razie jeżdżę bez tego ale już mnie obróciło przez to;) A co do tych z Cieszyna i okolic - Jestem z ustronia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 17 Lutego 2011 Witam! Posiadam problem z MF 6110 (skrzynia 16x16). Problem polega na tym, że pólbieg nie załącza się tylko gdy się go włączy wajchą pod kierownicą na obojętnie którym biegu i puści sprzęgło to ciągnik się "dusi", tak jakby koła się zablokowały i nie da się nic zrobic:/ co może być przyczyną tego? Dodam że mechanik robił mi w nim rervers ( wymiana synchronizatora) i po tym remoncie po złożeniu ciągnika nie mam połowki. Czy to jest wina złego złożenie czy coś innego jest przyczyna? proszę o pomoc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 17 Lutego 2011 Potrzebuje rysunek techniczy do walka ataku 6180 poniewz mój jest juz slaby a fachowiec potrzebuje jakies dane do dorobienia posiada ktos rysunek techniczny do tego albo stary uwalonymi frezami ? zaplace !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 18 Lutego 2011 ... no Gustlik - to dopiero teraz się przyznajesz??? Chyba, że jesteś tego ... Morskiego!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Lutego 2011 Nie ja tego koło ciebie:P Tylko ja swojego Ferdka przestaje lubić;) Bo już mi na nerwy działa;) - Przestaje pamiętać ile awarii miałem to to już jednak za dużo;) Tzn 2x wałek ataku;) Silnik - remont potem głowica:P Potem coś tam przy silniku znowu odwalało;) Potem mi odwalała skrzyni (tez 2x) Później się wałek WOM zgubił;) Felerny egzemplaż kupiłem i tyle;) A no i pompę mam do wymiany;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 18 Lutego 2011 witam chciałem sie zapytac w sprawie ogrzewania mf 3060 co powino byc na górze kabiny bo dzis jak sprawdzałem to nic tam niema tylko zaslepione weze jak kupywałem to nie zwrociłem uwagi na to i to mój problem teraz troche napewno bedzie kosztowac??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Lutego 2011 Nagrzewnica i nadmuchy;) No i jakiś zawór regulujący przepływ;) Jak ci się chce bawić to montuj od jakieś osobówki z szrotu;) Dodatkowo filtr powietrza tam jest;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 19 Lutego 2011 gustlik o jakim zaworze mowisz i gdzie go sie montuje dzis patrzyłem to wszystko jest tylko nagrzewnicy nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 19 Lutego 2011 Drugi obrazek nr 8 do nagrzewnicy przykręcony jest;) Do niego idzie linka od tego przesuwacza zimno ciepło;) mi się rozleciał to dałem zwykły kulowy;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz22 0 Napisano 20 Lutego 2011 witam. potrzebuję rady do ciągnika mf 3080. Nie mogę przełączyć biegów z żółwia na zająca, poza tym wszystkie biegi działają. z góry za odpowiedź dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Lutego 2011 Zostało na zającu czy żółwiu? Może wypadła wtyczka z przełącznika pod kabina tzn na skrzyni pod miejscem gdzie wajcha w skrzynie wchodzi? Albo przełącznik tam padł? Kontrolki się zmieniają czy nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz22 0 Napisano 20 Lutego 2011 zostało na żółwiu , kontrolki się nie przełączają, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz22 0 Napisano 20 Lutego 2011 parę razy udało się przełączyć kiedyś na zająca ale jak dłużej postoi to po załączeniu ciągnika kontrolka jest ustawiona na żółwia i teraz już nie mogę przełączyć, gdzie jest ten przełącznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Lutego 2011 Na deklu skrzyni;) Chodź może ci się elektrozawór przycinać tylko wydaje się mi że wtedy by się kontrolki przełączały;) Albo coś nie łączyć na drodze do elektrozaworu;) Prawa strona traktora pod miejscem gdzie wajcha w skrzynie wchodzi taki stosunkowo mały;) 2 kabelki do niego idą;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz22 0 Napisano 20 Lutego 2011 Dzięki za rade, wiem o który chodzi włącznik, wymienie go na nowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 20 Lutego 2011 Maiłem kiedyś podobny problem z przełączaniem z żółwia na zająca. Lekko wkręciłem ten przełącznik i działa do dzisiaj, prawdopodobnie byłą za duża przerwa pomiędzy przełącznikiem a wajchą. U mnie wygląda on podobnie jak włącznik stopu np w polonezie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 21 Lutego 2011 witam wie moze ktos od jakiego samochodu mniej wiecej dobrac nagrzewnice do mf3060 bo uzywane nagrzewnice do mf troche kosztuja najtansza 400 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 21 Lutego 2011 Rozmiarowo dobieraj;) Myślałem ze z tysiąc będą za urzywke chcieć:P Jednak coś taniego do MF jest:] Tzn mierzysz miejsce i potem idziesz na auto złom i szukasz;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 21 Lutego 2011 to ciekawe ile nowe kosztuja aten zawór od czego dopasowac???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 21 Lutego 2011 W moim natomiast kontrolka po przełączeniu wskazuje zająca ,ale jeżdzi na żółwiu,po kolejnej próbie albo przełączy albo nie,ja myślę, że to za gęsty olej w skrzyni.nie wiem który elektrozawór jest od żółw-zając bo bym go spróbował wykręcić.Po każdym uderzeniu kontrolki się zmieniają prawidłowo,ale nie za każdym razem przełączy,może Ktoś coś podpowie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 21 Lutego 2011 u mnie elektrozawór zółw zajac mf3060 jest pierwszy od dołu moze i u ciebie jest ten sam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 21 Lutego 2011 Za gęsty olej tzn? Maż tam to co ma być? Wykręć elektrozawór i go wyczyść dokładnie;) Może być że ci się wiesza;) Bo jakiś syf się uzbierał;) Dla pana od nagrzewnicy: http://allegro.pl/massey-ferguson-3050-3060-3070-i1454894710.html pogadaj z nim może coś znajdzie dla ciebie w normalnej cenie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Lutego 2011 W moim natomiast kontrolka po przełączeniu wskazuje zająca ,ale jeżdzi na żółwiu,po kolejnej próbie albo przełączy albo nie,ja myślę, że to za gęsty olej w skrzyni.nie wiem który elektrozawór jest od żółw-zając bo bym go spróbował wykręcić.Po każdym uderzeniu kontrolki się zmieniają prawidłowo,ale nie za każdym razem przełączy,może Ktoś coś podpowie. ty nie powinienes tylko uderzac zeby przełączyc miedzy żłówiem a zającem tylko chwile ta dzwignie przytrzymać bo tez przez to moze sie tak dziac i moze nawet blokowac tą dzwignie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach