pawlo36 0 Napisano 22 Października 2011 pytanie czy mechanik zrobił tak jak sie należy, czy odpowiednie wtryski, odpowiedni luz na zaworachna początek zawież go spowrotem i niech poprawia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 22 Października 2011 no jak go zawiozę jak nie odpala:/mechanik znany tutaj na okolicę. części kupował ponoć oryginały u gąsek kupował. wtryski mówił ze pasowały od naszego polskiego 4514. a zawory chyba oryginalne do tego typu silnika kupił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 22 Października 2011 tylko ze tutaj nie mam mowy o czyms takim że pasowały, ze chyba itptu musi być tak a nie inaczej jak ma to chodzic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 22 Października 2011 mówił że to są te same. już nei wiem co mam z nim robić:/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 22 Października 2011 wcześniej tak mi sie zachowywał w zimie.teraz wziąłęm maszynkę do grzania podstawiłęm pod mise zeby go ogrzać i jeszcze spróbuje zapalić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Października 2011 hej,może najpierw sprawdz korek wlewu ropy tak dla wszystkiego. Kiedyś umnie tak się zapowietrzał poradzil mi tu ktoś właśnie rozebrać i wyczyśćić korek(brak odpowietrzenia,korek zasyfiony i w przepływomierzu nie było paliwa gdy zajrzałem tam a po odkręceniu korka aż strzelało)oczyśćiłem i ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 22 Października 2011 hej,może najpierw sprawdz korek wlewu ropy tak dla wszystkiego. Kiedyś umnie tak się zapowietrzał poradzil mi tu ktoś właśnie rozebrać i wyczyśćić korek(brak odpowietrzenia,korek zasyfiony i w przepływomierzu nie było paliwa gdy zajrzałem tam a po odkręceniu korka aż strzelało)oczyśćiłem i ok. jak rozebrać korek?u mnie korek to zwykłą taka zakrętka coś jak w c-360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 23 Października 2011 hej,no to mamy inne. U mnie zbiornik z tyłu i ma dużo większy korek plastikowy złożony z dwóch częśći który się rozbiera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Października 2011 no u nas tak jest ale 690 ma innymoze po wymianie wtrysków (jeśli były wymienione całkowicie) pompa nie wytrzymała i siadła lub też po prostu coś nie tak z pompką podającą albo z przewodami i łapie powietrzezacząłbym od końca tego co napisałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 23 Października 2011 Kolego, sprawdź ten korek jednak. Ten od C-360 też ma odpowietrzenie i gumę uszczelniającą. No i sprawdź sobie przewody metalowe i uszczelki. Metalowy przewód na "ssaniu" ze zbiornika zazwyczaj nie cieknie. Ja tak walczyłem w kombajnie, pękł przewód między odstojnikiem a pompką. Właściwie, to nie pękł, tylko się rozlutował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 23 Października 2011 patrzyłęm po przewodach i wszystkei są suche więc chyba nie ma mowy o przecieku. ale ciagnik chodził w robocie normalnie. ostatnio tata zaorał nim 3 hektary i postawił go koło domu i od tej pory nie idzie go odpalić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 23 Października 2011 1. Może ciągnąć powietrze na gumowych uszczelkach metalowych przewodów2.Może być zapchane sitko na wejściu pompy wtryskowej3. Może świeca płomieniowa być uszkodzona.4. Pompki podającej nie żałować tylko wymienić.5.Może nie wracać do końca dźwignia gaszenia.Spróbuj odpalić go na samostart coś się na pewno okaże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 23 Października 2011 pompka zasilająca jest nowa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 23 Października 2011 i rozkręciłem żeby się dostać do tego sitka, ale tam jest tylko jakaś sprężynka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Października 2011 na moje na 99% jest cos nie tak z układem zasilania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 23 Października 2011 czyli pompa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Października 2011 pompa to juz ostateczność, trzeba by wszystko sprawdzic od poczatku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 24 Października 2011 Kolego, u siebie założyłem nową pompkę, po godzinie racy przestała podawać paliwo. Okazało się, że jakiś syf podlazł w pompce pod zaworek i większość paliwa wracała do zbiornika. Ledwo dotoczyłem się do domu. Mówisz, że przewody suche - tak będzie, nie ma ciśnienia na ssaniu ze zbiornika - zazwyczaj nie ma widocznych wycieków. Rozwiązanie jest dość proste - sprężarka i kontrola szczelności przewodów. No i ktoś do pomocy, samemu będzie ciężko. Ja bym zaczął od tego. Korek - przewody - filterki zgrubne - filtry paliwa - odstojnik - pompka. Pompa paliwowa na końcu. Może nie masz filterka w pompie, bo ktoś go już stamtąd wyp..... wcześniej i teraz syf poszedł na pompę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 24 Października 2011 dzisiaj odpalił. tata poorał nim 3 godziny, odpalał normalnie. teraz próbowałem odpalić i ni (słowo zostało usunięte)a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 24 Października 2011 a wlane miał dzisiaj 35 litrów więc napewno ich nie spalił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Października 2011 a wlane miał dzisiaj 35 litrów więc napewno ich nie spaliłWITAM to znaczy jak masz więcej paliwa to ci odpala a jak mniej to nie chce palić ? sprawdź to! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcineek6 0 Napisano 25 Października 2011 dzisiaj dolane 20,i nie odpala Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Października 2011 Właśnie rozpocząłem ładowanie katalogu części do MF, Jeżeli by ktoś chciał będzie tutaj: http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje+obs*c5*82ugi*2c+napraw+ci*c4*85gnik*c3*b3w*2c+napraw/Massey+Katalog+cz*c4*99*c5*9bci Opis instalacji w folderze, wszystkie części powinny się do 2-3 dni pojawić. Do scalenia i rozpakowania potrzebny jest program np. "7zip" Całość ma ponad 900MB i jest to program z katalogiem - nie dało się bardziej skompresować (1,2GB po wypakowaniu) Może komuś się przyda;) Pozdrawiam Gustlik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Października 2011 Już załadowałem - jakoś szybko poszło - dziwne:) http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje+obs*c5*82ugi*2c+napraw+ci*c4*85gnik*c3*b3w*2c+napraw/Massey+Katalog+cz*c4*99*c5*9bci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 26 Października 2011 witam,a chociaż dym jaki puszcza?może sprawdz jeszcze czy w pompie ten czujnik zapłonu działa ?jeśli taki tam jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach