Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie czy mechanik zrobił tak jak sie należy, czy odpowiednie wtryski, odpowiedni luz na zaworach

na początek zawież go spowrotem i niech poprawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak go zawiozę jak nie odpala:/mechanik znany tutaj na okolicę. części kupował ponoć oryginały u gąsek kupował. wtryski mówił ze pasowały od naszego polskiego 4514. a zawory chyba oryginalne do tego typu silnika kupił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze tutaj nie mam mowy o czyms takim że pasowały, ze chyba itp

tu musi być tak a nie inaczej jak ma to chodzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcześniej tak mi sie zachowywał w zimie.teraz wziąłęm maszynkę do grzania podstawiłęm pod mise zeby go ogrzać i jeszcze spróbuje zapalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,może najpierw sprawdz korek wlewu ropy tak dla wszystkiego. Kiedyś umnie tak się zapowietrzał poradzil mi tu ktoś właśnie rozebrać i wyczyśćić korek(brak odpowietrzenia,korek zasyfiony i w przepływomierzu nie było paliwa gdy zajrzałem tam a po odkręceniu korka aż strzelało)oczyśćiłem i ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej,może najpierw sprawdz korek wlewu ropy tak dla wszystkiego. Kiedyś umnie tak się zapowietrzał poradzil mi tu ktoś właśnie rozebrać i wyczyśćić korek(brak odpowietrzenia,korek zasyfiony i w przepływomierzu nie było paliwa gdy zajrzałem tam a po odkręceniu korka aż strzelało)oczyśćiłem i ok.

 

jak rozebrać korek?u mnie korek to zwykłą taka zakrętka coś jak w c-360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej,no to mamy inne. U mnie zbiornik z tyłu i ma dużo większy korek plastikowy złożony z dwóch częśći który się rozbiera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u nas tak jest ale 690 ma inny

moze po wymianie wtrysków (jeśli były wymienione całkowicie) pompa nie wytrzymała i siadła lub też po prostu coś nie tak z pompką podającą albo z przewodami i łapie powietrze

zacząłbym od końca tego co napisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, sprawdź ten korek jednak. Ten od C-360 też ma odpowietrzenie i gumę uszczelniającą. No i sprawdź sobie przewody metalowe i uszczelki. Metalowy przewód na "ssaniu" ze zbiornika zazwyczaj nie cieknie. Ja tak walczyłem w kombajnie, pękł przewód między odstojnikiem a pompką. Właściwie, to nie pękł, tylko się rozlutował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzyłęm po przewodach i wszystkei są suche więc chyba nie ma mowy o przecieku. ale ciagnik chodził w robocie normalnie. ostatnio tata zaorał nim 3 hektary i postawił go koło domu i od tej pory nie idzie go odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Może ciągnąć powietrze na gumowych uszczelkach metalowych przewodów

2.Może być zapchane sitko na wejściu pompy wtryskowej

3. Może świeca płomieniowa być uszkodzona.

4. Pompki podającej nie żałować tylko wymienić.

5.Może nie wracać do końca dźwignia gaszenia.

Spróbuj odpalić go na samostart coś się na pewno okaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, u siebie założyłem nową pompkę, po godzinie racy przestała podawać paliwo. Okazało się, że jakiś syf podlazł w pompce pod zaworek i większość paliwa wracała do zbiornika. Ledwo dotoczyłem się do domu. Mówisz, że przewody suche - tak będzie, nie ma ciśnienia na ssaniu ze zbiornika - zazwyczaj nie ma widocznych wycieków. Rozwiązanie jest dość proste - sprężarka i kontrola szczelności przewodów. No i ktoś do pomocy, samemu będzie ciężko. Ja bym zaczął od tego. Korek - przewody - filterki zgrubne - filtry paliwa - odstojnik - pompka. Pompa paliwowa na końcu. Może nie masz filterka w pompie, bo ktoś go już stamtąd wyp..... wcześniej i teraz syf poszedł na pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odpalił. tata poorał nim 3 godziny, odpalał normalnie. teraz próbowałem odpalić i ni (słowo zostało usunięte)a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wlane miał dzisiaj 35 litrów więc napewno ich nie spalił
WITAM to znaczy jak masz więcej paliwa to ci odpala a jak mniej to nie chce palić ? sprawdź to!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozpocząłem ładowanie katalogu części do MF, Jeżeli by ktoś chciał będzie tutaj:

 

http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje+obs*c5*82ugi*2c+napraw+ci*c4*85gnik*c3*b3w*2c+napraw/Massey+Katalog+cz*c4*99*c5*9bci

 

Opis instalacji w folderze, wszystkie części powinny się do 2-3 dni pojawić. Do scalenia i rozpakowania potrzebny jest program np. "7zip"

 

Całość ma ponad 900MB i jest to program z katalogiem - nie dało się bardziej skompresować (1,2GB po wypakowaniu) Może komuś się przyda;)

 

Pozdrawiam Gustlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,a chociaż dym jaki puszcza?może sprawdz jeszcze czy w pompie ten czujnik zapłonu działa ?jeśli taki tam jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...