Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzęgło maż takie jak w każdym innym 1 informacja większość usterek w tych ciągnikach to usterki mechaniki po prostu nic związanego z elektrozaworami i tym "strasznym rodem z piekła komputerem" A sprzęgło możesz spróbować odpowietrzyć choć to na 99% nie to tylko docisk albo tarcza - najprawdopodobniej tarcza. Odpowietrza się z prawej strony dołu pod kabina za słupkiem przednim taki dzyndzel wystaje jakby szybko złącz na zapalonym wciskasz środek śrubokrętem i zacznie się lać olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki mały a właściwie wielki problem.. zaświecała mi sie kontrolka od ciśnienia w skrzyni.. dowiedziałem się tutaj że moze to być skutkiem braku masy przy autotroniku.. i rzeczywiście po wyczyśczeniu masy wszystkie kontrolki pracują idealnie...tylko że nie działa zaden z przypisanych do nich urządzeń..!! jak włączę półbieg to ię kontrolka zapala ale biegu nie przłacza..jak właczę czy wyłaczę napęd to kontrolka zapala się i gaśnie tyle ze napęd cały czas jest wąłczony .. jak przełaczę z żólwia na zajaca to też kontrolki przeskakują ale zmiany nie ma.. ktoś ma może jakkiś pomysł co się stało.. mogłam przypadkiem przepalić autotronik..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katalogi części zamiennych do ciągników marki;

 

MASSEY FERGUSON

 

Katalogi są dostępne w języku niemieckim lub angielskim !

Dostępne w formie książkowej lub elektronicznej

Zawierają schematy oraz numery katalogowe części.

 

Informacje

@-mail; katalogi_maszyn@interia.pl

Tel ; 698145380

GG 37462277

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie odłączyłeś przypadkiem wtyczki która idzie do elektrozaworów?

 

Odłączałem kostki i pozapinałem od nowa.. wsunięte są niby dobrze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli na wyswietlaczu sa to musiales zle wpiac kostke od wyjscia na zawory a jaki to mf i ktory komp rozkrecany czy zalany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli na wyswietlaczu sa to musiales zle wpiac kostke od wyjscia na zawory a jaki to mf i ktory komp rozkrecany czy zalany

To mf 3125 moduł jest zalany , kostek raczej nie da się podpiąc inaczej bo każda jest inna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak ci nikt nie będzie w razie uszkodzonego zalanego modułu zrobić to się polecam;) Może przycisnąłeś kable idące na elektrozawory? Weź sprawdź czy maż prąd na odpowiednich złączach w tym "komputerze". mała żarówka i do masy;) Mała tzn np od pozycyjnych;) Powinna być akurat do sprawdzania:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jak ci nikt nie będzie w razie uszkodzonego zalanego modułu zrobić to się polecam;) Może przycisnąłeś kable idące na elektrozawory? Weź sprawdź czy maż prąd na odpowiednich złączach w tym "komputerze". mała żarówka i do masy;) Mała tzn np od pozycyjnych;) Powinna być akurat do sprawdzania:)

 

jutro sprawdzę jeszcze raz z tą żarówką ... podaj swój tel może się przydasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

 

A czy orientuje się ktoś jak odpowietrzyć hamulce w Mf 6110?

a jakie masz objawy tego zapowietrzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

 

A czy orientuje się ktoś jak odpowietrzyć hamulce w Mf 6110?

a jakie masz objawy tego zapowietrzenia?

 

późno biorą jak się wciska pedał hamulców

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!

 

A czy orientuje się ktoś jak odpowietrzyć hamulce w Mf 6110?

a jakie masz objawy tego zapowietrzenia?

 

późno biorą jak się wciska pedał hamulców

zobacz czy nie masz opiłków w oleju bo to może wskazywać na zużyte tarcze hamulcowe a odpowietrzyć też można z próbować trzeba dwie osoby jedna do naciskania pedału hamulca a druga do odpowietrzania odpowietrznikiem który się znajduje na tylnym moście za ramionami podnośnika na klucz 10 albo 11 dobrze nie pamiętam odpalić ciągnik, jeden naciska pedał kilka razy i trzyma a drugi odkręca odpowietrznik olej z powietrzem wyleci zakręca odpowietrznik a drugi pompuje i tak w koło aż pęcherzyki powietrza przestaną lecieć ,Jeżeli nadal będą się zapowietrzać trzeba sprawdzić tarcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyciek oleju w MF 6170 spod końcówki WOM. Jaki tam jest uszczelniacz jak go wymienić i gdzie taki kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co 2 do odpowietrzania? Zapalić ciągnik popuścić odpowietrznik i będzie wyciskać olej z powietrzem? W serii 30xx tak jest więc czemu w 6xxx by tak nie było? Cofnęli by się do tyłu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co 2 do odpowietrzania? Zapalić ciągnik popuścić odpowietrznik i będzie wyciskać olej z powietrzem? W serii 30xx tak jest więc czemu w 6xxx by tak nie było? Cofnęli by się do tyłu?

 

@marek mf dzięki za info. Olej jest okey tylko od kiedy go kupiłem hamulce późno brały a ostatnio oglądałem 6120 i brały po położeniu nogi na (słowo zostało usunięte):) spróbuje w 2 osoby bo możliwe że może się olej cofnąć z powietrzem i bd jeszcze gorzej. a wciskać osobno (pojedynczo) czy razem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje pojedynczo: wpierw np. lewy pedał i lewy odpowietrznik, potem prawy i prawy odpowietrznik. Proponuje przeźroczysty przewód rurkę z 50 cm dopasowany grubością, tak aby ciasno wszedł na główkę odpowietrznika, jakiś słoik i deptać (: wszystko ładnie widać i jest czyściutko - olej można wlać z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 6xxx nie ma ciśnienia wstępnego na hamulcach? Jak jest ciągnik zapalony? tzn nie leci samo z siebie na zapalonym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proponuje pojedynczo: wpierw np. lewy pedał i lewy odpowietrznik, potem prawy i prawy odpowietrznik. Proponuje przeźroczysty przewód rurkę z 50 cm dopasowany grubością, tak aby ciasno wszedł na główkę odpowietrznika, jakiś słoik i deptać (: wszystko ładnie widać i jest czyściutko - olej można wlać z powrotem.

 

Dobry pomysł tylko ma ktoś może jakieś zdjęcie gdzie znajduje się odpowietrznik, bo mam przykładowe zdjęcie ale w moim MF wydaje mi się że jest on gdzieś dalej ułożony niż od razu za ramionami podnośnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego odpowietrznika może on jest zawalony błotem więc może być niewidoczny ale on znajduje się za ramionami podnośnika tam jak idzie rurka od blokady mostu z lewej strony to zaraz obok jest odpowietrznik a z prawej drugi , wygląda taki jak w samochodach przy cylinderkach,[[ z tym że jak ktoś ma instalację pneumatyczną to jest w miejsce odpowietrznika z lewej jest wstawiona rurka która idzie do reduktora sterującego i tam jest odpowietrznik więc lewą stronę odpowietrzamy przy tym reduktorze tym odpowietrznikiem na klucz chyba 8 tj.]] by najmniej u mnie tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam wyciek oleju w MF 6170 spod końcówki WOM. Jaki tam jest uszczelniacz jak go wymienić i gdzie taki kupić?
Jak będziesz wymieniał uszczelniacz tego wałka to zobacz sobie na schemat bo ten uszczelniacz wyjmuje się razem z wałkiem musisz wypuścić olej ze skrzyni albo wjechać ty tyłem na jakieś wzniesienie[ bo olej sięga do płowy wałka] żeby olej przepłyną do przedniej części skrzyni tak że to nie jest takie proste i trzeba przytrzymać śrubami koło zębate więc mówię zobacz na schemat jak to leci . Tutaj ktoś miał schemat serii 3100 to jest to samo zobacz to ważne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...