pawlo36 0 Napisano 17 Lipca 2012 marek ja Tobie podawałem adres do gościa co robi pompy wtryskowe w wolsztynie bo nie pamiętam już? czy może komuś innemu? bo miał ktoś napisać jak po naprawie i nikt sie nie pochwalił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 17 Lipca 2012 marek mf ja robiłem tłumik drgań w 6150 potrzeny wózek do "rozjechania" ciągnika w sumie w 2 osoby idzie się uwinąć w 1 dzień [dużo rozkręcania przewodów i musisz kabine lekko dźwignąć].Ja kupowałem w " http://agrochlopecki.pl/product_info.php?cPath=1_26_326_1126&products_id=681 " nr seryjny 3714122M4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Lipca 2012 a jak wam sie objawia, objawiał ten tłumik drgań? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 17 Lipca 2012 Tłumik drgań skrętnych przenosi cały napęd z silnika na skrzynie i pompe ,w moim przypadku ciągnik się zatrzymał i nie dziłało nic ani podnośnik ani wspomaganie ani napędy mimo pracy silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Lipca 2012 no to już klapa kompletna, tylko rozbierać i nic więcej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Lipca 2012 Marek a tobie co się dzieje że chcesz wymieniać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Lipca 2012 tak wiem że trzeba rozjechać zrobiłem wózek rozjechałem ,zamówiłem nowy amortyzator , ja miałem takie objawy że była głośna praca do 1500 obr.kiedyś pisałem o tym nie wiedziałem co to, a teraz wyszło że ta śruba na wałku nie była dokręcona i dawało olej na amortyzator i ta guma puchła i ta środkowa część z frezem dotykała do koła zamachowego i jargotało ,on jest cały nie rozleciał się można było jeżdzić ale to jargotanie ,jak by gdzie stanoł daleko od domu ?, jak by nie miał współosiowości czy co , bo z jednej strony jest bardziej wytarty . Dlatego pisałem bo chciałem sie dowiedzieć jak sprawa wygląda czy ta środkowa część ta z tym frezem ma żeczywiście dotykać do koła zamachwego, bo w instrukcji obsługi niby nie dotyka , a jak wyglądają wasze te po wymianie, i czy kupiliście gumowy czy na sprężynach amortyzator?. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolekm88 0 Napisano 19 Lipca 2012 witam mam problem z mf 6150. Padł mi czujnik na pompie paliwowej(chyba czujnik gaszenia), wymieniłem go a teraz nie wiem dlaczego nie dzieła mi rewers?? co to może byc?? jakiś bezpiecznik?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 19 Lipca 2012 Witam mam taki problem z mf 3090, 89r, nie działa napend blokada, wom, i został na biegach terenowych, nie zapala sie kontrolka cisnienia oleju skrzyni wogule, czujnik ciśnienia jest ok mase ma, komputer ma zasilanie i mase, podnośnik działa poprawnie, świeci sie zielona kontrolka obok napendu puste zielone pole, bezpieczniki sprawdzone, nie ma napiecia na kablach pod pedałem sprzęgła, półbieg działa, czujnik od przebitki na terenowe jest cały czas zwarty to hyba zepsuty? bardzo prosze o jakieś wskazówki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 19 Lipca 2012 Witam mam taki problem z mf 3090, 89r, nie działa napend blokada, wom, i został na biegach terenowych, nie zapala sie kontrolka cisnienia oleju skrzyni wogule, czujnik ciśnienia jest ok mase ma, komputer ma zasilanie i mase, podnośnik działa poprawnie, świeci sie zielona kontrolka obok napendu puste zielone pole, bezpieczniki sprawdzone, nie ma napiecia na kablach pod pedałem sprzęgła, półbieg działa, czujnik od przebitki na terenowe jest cały czas zwarty to hyba zepsuty? bardzo prosze o jakieś wskazówki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 19 Lipca 2012 witam mam problem z mf 6150. Padł mi czujnik na pompie paliwowej(chyba czujnik gaszenia), wymieniłem go a teraz nie wiem dlaczego nie dzieła mi rewers?? co to może byc?? jakiś bezpiecznik?? zobacz czy nie spadł ci przewód na rozruszniku ten taki na wsuwkę co idzie do automatu, na tym przewodzie jest też bezpiecznik sprawdź go. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej,jeszcze pewno masz bezpiecznik przy EHR tzn.pod tą konsolo,od strony przycisków(napęd itp.) i pytanko ile w waszych jest luzu ma wałek WOM w stronę do siebie i do wewnątrz? nie mylić z luzem na boki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej,jeszcze pewno masz bezpiecznik przy EHR tzn.pod tą konsolo,od strony przycisków(napęd itp.) i pytanko ile w waszych jest luzu ma wałek WOM w stronę do siebie i do wewnątrz? nie mylić z luzem na boki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej,jeszcze pewno masz bezpiecznik przy EHR tzn.pod tą konsolo,od strony przycisków(napęd itp.) i pytanko ile w waszych jest luzu ma wałek WOM w stronę do siebie i do wewnątrz? nie mylić z luzem na boki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej,jeszcze pewno masz bezpiecznik przy EHR tzn.pod tą konsolo,od strony przycisków(napęd itp.) i pytanko ile w waszych jest luzu ma wałek WOM w stronę do siebie i do wewnątrz? nie mylić z luzem na boki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej,jeszcze pewno masz bezpiecznik przy EHR tzn.pod tą konsolo,od strony przycisków(napęd itp.) i pytanko ile w waszych jest luzu ma wałek WOM w stronę do siebie i do wewnątrz? nie mylić z luzem na boki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolekm88 0 Napisano 20 Lipca 2012 hej sprawdziłem chyba wszystkie bezpieczniki i już nie wiem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 21 Lipca 2012 Karolek, a czy Twój ehr wskazuje jakieś błędy rugającymi diodami, czy wszystko "spi"? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Lipca 2012 informacja o ładowaniu do ehr dochodzi? jeszcze mógł przekaźnik go załączający paść (nie czytałem wszystkich twoich wypowiedzi teraz tak tylko strzelam) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Lipca 2012 hej,no chłopaki czy nie może nikt zobaczyć tego luzu WOM?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Lipca 2012 hej,no chłopaki czy nie może nikt zobaczyć tego luzu WOM?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Lipca 2012 Pewnie Chłopakom przy tych wolnych dniach zablokowało I zero "luzu" Ps.Jeżeli błąd to kliknąć na " Forum PPR Strona Główna" a nie wracać str. i klonować posty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Lipca 2012 Ja mam z 8mm luzu;) Ale delikatnie tam olej cieknie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 22 Lipca 2012 Kris - a ja stary jestem i mam sklerozę jutro masz to jak w banku Teaz wydaje mi się , że tam luzu nie mam, jedynie jak na małych obrotach idzie to wałek jakby klepał gdzieś tam w środku, ale jak dodam lekko obrotów to idzie płynnie i na razie nic nie cieknie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fendt Xaver Farmer 0 Napisano 23 Lipca 2012 Witam serdecznie, Poszukuję danych regulacyjnych zaworów silnika do czterocylindrowego ciągnika MF 165 z rocznika 1969. Dziękuję z góry za informacje Pozdrawiampiotrpiotrowski@autograf.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach