Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników forum MF

Posiadam mf 2685 elektronik i w czasie rocznej ekspluatacji pojawiło się parę problemów, początki to elektronika raz działało raz nie działało, ale czyszczenie styków pomogło,podnoszenie, w jakim czasie powinien podnieś od dołu do max wysokości u mnie jest to ok 10s w tym czasie pali się zielona dioda od podnoszenia, opuszczanie zajmuje mu już dłużej ok 12s pali się dioda czerwona ciągle a przy końcu miga i tak zostaje chocią ramina są na samym dole, jak przekręce potencjometrem z pozycji 9 do poz. 7 to zgaśnie a ramiona się nie ruszą, do czego jest potencjometr oznaczony jako "sensitivity" z tłumaczenia to czułość ale ja nie widze jego działania jak sprawdzić jego działanie, ostatnio problem z silnikiem, przypracy z agregatem jak miał trochę pod górkę nagle straci moc i gaśnie, nie można go zapalić, nic nie kopci z rury, za n razem zapali i jest dobrze i tak może być parę dni i nagle to samo. Proszę o jakieś podpowiedzi

może masz pokrętło od szybkości podnoszeni ustawione na żółwia i dlatego tak wolno podnosi umnie jak jest ustawione na zająca to trwa to może dwie sekundy w agregacie na brzegu wogule sie niezatrzymuje opada równie szybko i koniecznie wymień filtry paliwa

u mnie chyba nie ma takiego przeł. ma 3 potencjometry d głębokości, wysokości podnoszenia i ta czułość(sensitiw)przełącznik 3pozycyjny którym można opuścić, podnieść lub zatrzymać podnoszenie w określonym miiejscu, przełącznik 6 pozycyjny którego do końca nie rozgryzłem, wybiera się nim np czy podnosimy z kabiny czy np. z przecisków na błotnikach i położenia w których nie wiem co można zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie tego gasnięcia pod górkę co jakiś czas itd sprawdź czy cos w baku nie plywa filtry oczywiscie też na górze pompki paliwa zasilajacej tez jest filterek ogólnie trzeba przejzec cały układ paliwowy. Z tym gaszeniem miałem kiedys w mf 255 wlałem paliwo bez sitka. A co do elektroniki mi sie wydaje że sensiwity to jednak czas reakcj szybkie wolne podnoszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie . mam mf 6150 na małych obrotach z odpowietrznika od silnika idzie lekki dymek .Silnik pali dobrze czuły na gaz nie dymii oleju raczej nie bierze .

P.S Podpowiedzcie co może być.Niepasuje na padnięcie silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam takie pytanie . mam mf 6150 na małych obrotach z odpowietrznika od silnika idzie lekki dymek .Silnik pali dobrze czuły na gaz nie dymii oleju raczej nie bierze .

P.S Podpowiedzcie co może być.Niepasuje na padnięcie silnika

 

moze masz zuzyte prowadnice zaworow i stad ten przedmuch, sprawdz miernikiem kompresje na poszczegolnych cylindrach i wszystko bedzie jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może byc przedmuch a olej jakiś tam widac , sprawdź odkręcając korek zreszta dymek zawsze troche jest jesli ciągnik nie traci mocy pod obciązeniem to jest ok jesli zdycha to motor sie kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam takie pytanie . mam mf 6150 na małych obrotach z odpowietrznika od silnika idzie lekki dymek .Silnik pali dobrze czuły na gaz nie dymii oleju raczej nie bierze .

P.S Podpowiedzcie co może być.Niepasuje na padnięcie silnika

 

To normalne w silnikach perkinsa. nic sie nie martw tak ma byc.ja mam 3 fergusony i w karzdym idzie dymek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może byc przedmuch a olej jakiś tam widac , sprawdź odkręcając korek zreszta dymek zawsze troche jest jesli ciągnik nie traci mocy pod obciązeniem to jest ok jesli zdycha to motor sie kończy

Traktor co do mocy to jest mocny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam takie pytanie . mam mf 6150 na małych obrotach z odpowietrznika od silnika idzie lekki dymek .Silnik pali dobrze czuły na gaz nie dymii oleju raczej nie bierze .

P.S Podpowiedzcie co może być.Niepasuje na padnięcie silnika

 

Jak nie bierze oleju i mam moc to jest ok.U mnie na wolnych obrotach z JD tez lekko dymi a na podwyzszonych troszke bardziej ale pomyslcie logicznie,to jest odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika.A tam tłoki raz w góre raz w dół wiec cisnienia musza sie jakos wyrównac przez co raz wyrzuca a raz troszke zaciaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz racje ale zastanów sie skąd w skrzyni korbowej dym. zaden silnik nie ma 100 % szczelnosci na tłokach. więc są niewielkie przedmuchy dlatego jest dymek, Który nie świadczy o padniętym silniku spotkałem sie z tym w kilku silnikach tdi z przebiegiem 100 - 120 tys km po odkreceniu korka po zgaszeniu motoru dymiło sie i to wcale nie tak mało a silniki były ok. Miałem tez przypadek w mf 255 przepalona uszczelka pod głowicą między dwoma kolejami prze kanał odporwadzający olej z głowicy do miski z odmy dymilo się a motor pracował ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym ze oczywiście stracił moc hehe

Kolego traktor mocy nie starcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba znalazłem przyczynę gaśniecia mojego mf-a 2685, po takim przypadku gdy chciałem odkręcić korek od baku to miałem problem aby odkręcić korek, duże podciśnienie, czyli bak zapowietrzony,może ktoś wie gdzie znajdują się odpowietrzniki w zbiorniku, bo raczej się coś catkało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie poszukuje dolnego zaczepu do MF 390 ale bedzie pasowac takze od innych ciagnikow z tego typu tylnym mostem np. URSUS 5314 , mf 690 itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba znalazłem przyczynę gaśniecia mojego mf-a 2685, po takim przypadku gdy chciałem odkręcić korek od baku to miałem problem aby odkręcić korek, duże podciśnienie, czyli bak zapowietrzony,może ktoś wie gdzie znajdują się odpowietrzniki w zbiorniku, bo raczej się coś catkało

odpowietrznik jest w korku jak nie to zrób mały otwór i poproblemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem w C360 3P. Maska dociskała do korka i zatykała odpowietrznik.

 

A jak mi raz w polu przy prasowaniu słomy w MTZ zginął korek, to wziąłem folię i okręciłem wlew. Ciągnik przechodził cały dzień i nie było problemu. JAk na drugi dzień rano przyszedłem to przewody paliwowe aż się scisnęły, takie było podciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wie ktoś może przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie wtrysku w mf595 mk II? silnik A4.318 moc 88 koni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. posiadam Mf 3120 i mam taki oto problem: ciągnik pod obciążeniem traci prędkość.Silnik pracuje idealnie biegi też wchodzą dobrze jeżeli podejrzewam że ślizga się tarcza od sprzęgła ale nie jestem pewien Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktos posiada konto na eBay i moglby mi zamowic instrukcje i katalog do MF 390 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z EHR -em w MF 3050 tzn ciągnik mial remontowany silnik i był przepoławiany po złożeniu podnośnik nie dział kontrolki te od podnodszenia i opószczania podnośnika nie działają tzn nie świecą się, na pierwszy rzut oka wszystko dobrze podłączone. Czego mam szukać i na co zwrucuć uwagę wygląda mi na to jak by pąd nie dochodził może macie jakieś pomysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam problem z EHR -em w MF 3050 tzn ciągnik mial remontowany silnik i był przepoławiany po złożeniu podnośnik nie dział kontrolki te od podnodszenia i opószczania podnośnika nie działają tzn nie świecą się, na pierwszy rzut oka wszystko dobrze podłączone. Czego mam szukać i na co zwrucuć uwagę wygląda mi na to jak by pąd nie dochodził może macie jakieś pomysły.
A przewód od akumulatora do autortoniku podłączony (przewód z bezpiecznikiem prowadzący pod prawą strone kabiny-może przy rozpoławianiu rozerwaliscie i zapomieliscie połączyc po złożeniu)-myśle że to będzie najbardziej prawdopodobne

-ewentualnie jeszcze sprawdz kostki przy kabinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o pomoc w naprawie 3060 nie działa sterowanie przedniego napędu. Doszedłem do tego, że napięcie z przycisku wchodzi na złącze w Autotronik, ale nie zapala się kontrolka i przód nie działa. Co ewentualnie blokuje załączenie, bo pozaostałe funkcje działają.Który zawór odpowiada za załączenie, bo chciałbym go sprawdzić "na krótko"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak zmieniam biegi pod obciązeniem to zgrzytną a najczesciej trójka nawet jak wcisnę sprzęgło do konca, a gdy jadę samym ciagnikiem to wszystko jest ok.

co może być przyczyną ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem w necie pelno katalogow i instrukcji na jakiejs holenderskiej stronce do seri 31xx , 30xx , 5xx ale niema akurat do mojego tzn 390 nikt z was nie widzial instrukcji obslugi do mf 390 lub katalogu w necie do sciagniecia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pawel5314 to może wklej tu linka do tej holenderskiej strony?? Albo Przynajmniej wyślij mi na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...