MarcinO-10 0 Napisano 26 Maja 2009 Od jakiegoś czasu władek ma nierówne obroty, szczególnie na niskich. Wzrastają i spadają cyklicznie. Czyżby pompa, a dokładniej regulator obrotów????ps. Układ paliwowy szczelny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pabloo5 0 Napisano 26 Maja 2009 Z tego co wiem to Władek ma pompę paliwową ssąco-tłoczącą a to ze na wolnych obrotach buja go to w gór to w duł to standart. Mój miał tak od nowości wiec to zaden defekt tylko normalna praca. P.S. Poradziłem sobie z oringami na rurce zwrotnej siłownika.Tak jak podejrzewałem komplety naprawcze dostepne w kazdym sklepie średnio nadają sie do naprawy. Z regóły wrzucane są tam oringi o rozmiarze 16.0x3.0 i są za luźne a idealnie pasują 15.0x3.5. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 30 Maja 2009 No tak to bywa z tymi zestawami naprawczymi... a co do pompy to kolega dobrze napisał standart i nie przejmuj sie nimi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 31 Maja 2009 Władek jest u nas już ponad 20 lat, więc parę spraw już przerabialiśmy. Po sprawdzeniu szczelności układu paliwowego ewidentnie nawala pompa wtryskowa. Obroty wachlują w dość wysokim zakresie. Po osiągnięciu maksymalnych obrotów silnika także da się wyczuć skoki prędkości.A tak z innej beczki: czy ktoś montował w rusku wydajniejszą pompę hydrauliki? przy owijaniu bel, aby osiągnąć przyzwoitą prędkość trzeba dać mu tak ponad 1500 obr/min. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 31 Maja 2009 A powiedz kolego jaki ma przebieg Twoj ciagniczek moze to juz zuzyta pompa... Kombinowac zawsze mozna... To jest ciagnik dwu cylindrowy najwyzej mozesz mu troche zapłon ustawic i nie babraj sie w pompie paliwowej bo efekty sa i tak nie porzadane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 3 Czerwca 2009 Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można jeszcze gdzieś dostać uszczelki do fabrycznej kabiny do władymirca?Aha i chciałbym jeszcze wiedzieć czy spalanie ok. 2,5-3 litrów/mth ropy jest normalne, bo ostatnio zrobiłem 2mth i ze zbiornika wyparowało mi ok. 6 litrów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
micio122 0 Napisano 5 Czerwca 2009 Witam Mam wladka juz dlugiiii okres kupilem go nowego jakies 20 lat temu po jakims czasie hamulce przestaly dzialac... podkrecilem je tymi czterema srobami ktore sa umieszczone obok dekielkow od tasmy. ale kiedy zrobilem to za mocno wladek ledwie ruszyl z miejsca. A kiedy je deczko zluzowalem hamulcow jak nie bylo tak nie ma. wie ktos moze jaka jest przyczyna braku hamulcow????? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 5 Czerwca 2009 Witam Mam wladka juz dlugiiii okres kupilem go nowego jakies 20 lat temu po jakims czasie hamulce przestaly dzialac... podkrecilem je tymi czterema srobami ktore sa umieszczone obok dekielkow od tasmy. ale kiedy zrobilem to za mocno wladek ledwie ruszyl z miejsca. A kiedy je deczko zluzowalem hamulcow jak nie bylo tak nie ma. wie ktos moze jaka jest przyczyna braku hamulcow????? pozdrawiamMusisz podcjągnąć taśmę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 5 Czerwca 2009 Dobrze Kolega przed napisał naciagnij tasme pod dekielkiem a nie srubami wokół tasmy ksiazke powinienes miec i tam jest opisane jak to robic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
micio122 0 Napisano 5 Czerwca 2009 w ksiazce mam opisany tylko zasade dzialania i to na rysunku czyli odkrecic dekielek i tam podciagnac tasme??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 6 Czerwca 2009 Tak ale ostroznie z tym kreceniem po obrocie nakretka sprawdz jak hamuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 7 Czerwca 2009 Witam . Chciałbym podmienić do Władka pompę podnośnika o większej wydajności . Istnieje taka możliwość ? chodzi mi o pompy z ciągników wschodnich ..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 7 Czerwca 2009 Nic mi nie wiadomo o tym ale znajac zycie bez przeróbek chyba sie nie obejdzie jesli potrzebujesz do czegos inna pompe to dołoz ja do silnika na pasek tam gdzie ma byc sprezarka i bedzie zamiatac na osobnym obwodzie hydraulicznym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 22 Czerwca 2009 HejNaszło mnie by uruchomić dodatkową hydraulikę tj. założyć na te metalowe zaślepione rurki szybkozłącza. Mam zamiar wykorzystać je do podnoszenia przyczepy i do siłownika dwustronnego działania podnoszącego i opuszczającego bronki za siewnikiem. Tylko na razie nie wiem czy wystarczy przewód przyczepy podłączyć do jednego wyjścia i do którego ? Bo siłownik podwójnego działania to raczej podłączę dwoma przewodami do obu wyjść zewnętrznej hydrauliki.Przyczepa ma jeden tłok jednostronnego działania . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 24 Czerwca 2009 Witam . Chciałbym podmienić do Władka pompę podnośnika o większej wydajności . Istnieje taka możliwość ? chodzi mi o pompy z ciągników wschodnich ..... Istnieje.Wczoraj założyłem do mojego Władka większą pompę. Orginalnie była założona NSZ10, Wymieniłem na NSZ16. Większej już nie produkują, jest jeszcze NSZ14. Dodam że taka wymiana nie wymaga żadnej przeróbki, koszt pompy ok 140-150 zł. Wymieniłem ze względu na pracę z owijarką i nie żałuję, kręci sporo szybciej, a i podnosi sprawniej. O pompę pytaj w składnicach części do ciągników wschodnich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 24 Czerwca 2009 HejNaszło mnie by uruchomić dodatkową hydraulikę tj. założyć na te metalowe zaślepione rurki szybkozłącza. Mam zamiar wykorzystać je do podnoszenia przyczepy i do siłownika dwustronnego działania podnoszącego i opuszczającego bronki za siewnikiem. Tylko na razie nie wiem czy wystarczy przewód przyczepy podłączyć do jednego wyjścia i do którego ? Bo siłownik podwójnego działania to raczej podłączę dwoma przewodami do obu wyjść zewnętrznej hydrauliki.Przyczepa ma jeden tłok jednostronnego działania . Tez o tym myslałem by tak zrobic ale jakos odeszło w czasie... moze zabraknac Tobie oleju do wywrotu przyczepy (zalezy od przyczepy) trzeba montowac osobny zbiornik oleju powiekszajacy ilosc oleju w układzie... Kiprowac bedzie mozna bez problemu ale co do spuszczania to tez nie bedzie problemu kiedy bedziesz przełaczał dzwignie na druga strone w połozenie pływajace... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Czerwca 2009 Aby kiprować przyczepę musisz podłączyć gniazdo do przewodu z lewej strony patrząc od tyłu traktora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 26 Czerwca 2009 Dzięki Luki. Właśnie o taką informację mi chodziło. W takim razie pozostało mi już tylko zamówić przewód giętki z końcówkami 20/22 mm i montować szybkozłącze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 28 Czerwca 2009 Istnieje.Wczoraj założyłem do mojego Władka większą pompę. Orginalnie była założona NSZ10, Wymieniłem na NSZ16. Większej już nie produkują, jest jeszcze NSZ14. Dodam że taka wymiana nie wymaga żadnej przeróbki, koszt pompy ok 140-150 zł. Wymieniłem ze względu na pracę z owijarką i nie żałuję, kręci sporo szybciej, a i podnosi sprawniej. O pompę pytaj w składnicach części do ciągników wschodnich. gdzie na podlasiu szukać takich sklepów i jaką ma wydajność większa pomp ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 30 Czerwca 2009 gdzie na podlasiu szukać takich sklepów i jaką ma wydajność większa pomp ? Czarna Białostocka, lub Farmer w Sokółce. Co do wydajności to nie mam pojęcia. Na obudowie nie napisali, ale symbole pomp mówią o ich pojemności ,,chyba" 10, a 16 to wzrost o 60%. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziewoja89 0 Napisano 10 Lipca 2009 Witam nie wiem czy to forum jeszcze jest aktywne bo daty ostatnich postów dosyć są odległe. Mam pytanie dotyczące zaworów w T 25 ,a dokładnie ile mm wynosi szczelina na zaworze, ponieważ ostatio robiliśmy kapitalke i traktor hula, lecz klawiatura gra dość głośno. Powodem jest za duża szczelina ale nie mam pojęcia ile powinna ona wynosić Mam nadzieje że dostane odp. Dzieki z góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziewoja89 0 Napisano 10 Lipca 2009 Przepraszam pomyliłem daty postów z datami dołaczenia użytkowników Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziewoja89 0 Napisano 11 Lipca 2009 Nie wiem czy tak jest ale dowiedziałem sie od znajomego że szczelina wynosi 0,25 mm na wydechowym i 0,20 na ssawnym Jeżeli to nie prawda prosze o poprawienie mnie ja ide ustawiać, może nic nie zepsuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 11 Lipca 2009 Podałes piekne wyniki ale dla silnika benzynowego... Jak dobrze pamietam we władimircu ma byc 0,3 mm jutro sprawdze i jak cos poprawie.. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Lipca 2009 Tak wiec nawet znalazłem oryginalnie dawana do ciagnika blaszke scieliniomierza i jest to 0,3 na ssacym i wydechowym... Poniewaz jest to disel to wieksze temeratury panuja w cylindrze i na dodatek chłodzony powietrzem wiec podobne temeratury sa i panuja dla wszystkich zaworów dlatego jednakowy luz... Miłej niedzieli zycze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach