Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)

i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)

i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie.

A Wtryski CI nie leją???wymontuj i sprawdź na maszynie do wtrysków.a tak na szybko to nawet możesz zakręcić na zewnątrz zobaczysz jak rozpyla???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz problem bo to najprawdopodobniej nie jest wina rozrusznika ani akumulatorów, może to być wina np. wtryskiwaczy lub pompy, niskiego stopnia spręzania spowodowanego nieszczelnością zaworów lub pierścieni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie też nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienie w cylindrach???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ciśnienie sprężania w cylindrach, dodatkowo ciśnienie wtrysku obu sekcji tłoczących w pompie i ciśnienie na wtryskiwaczach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tam kolumnie kierowniczej masz taka śróbke do regulacji.Jesli to nie pomożę to trzeba wymienić slimak .

 

W którym miejscu ona jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze musisz odkręcić nakrętkę a sama śruba regulacyjna jest na klucz inbusowy tak jak np w żuku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a popytaj znajomych lub kogoś kto prowadzi warsztat mechaniczny to ci sprawdzą,to robi się raz na kilka lat???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pisze kolega popytaj w warsztatach gdzie robią ciągniki lub tiry tam mają bo samemu nie warto kupowac bo to drogi interes Podjedziesz to ci sprawdzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orientujecie sie moze ile kosztuje taki manometr ?
Witam.Ja kilka lat temu do iskrowych kupiłem za 25zł.Do C-360 to wytoczyłem sobie sam profil w kształcie zbliżonym do wtryskiwacza z jednej strony dałem zawór z dętki,a z drugiej manometr.Zdj.na.www.chomikuj.pl/habza.m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko pomysł, ale czym go przykręcasz do głowicy aby bokiem ciśnienie nie uciekało i nie było start między gniazdem wtryskiwacza a manometrem??. Ten manometr ma blokade wskzania, zerujesz go dopiero po wciśnieciu guzika bo na fotce cos z boku widać ale nie jestem pewien czy to jest to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Między manometrem a kołnierzem jest ruchoma obejma(oryginalna od ciągnika)którą przykręcam w miejsce wtryskiwacza i jest uszczelnione jak normalny wtryskiwacz.Wentyl trzyma powietrze,po wyjęciu spuszczasz powietrze jak z dętki.Może nie jest zbyt dokładny(za duża skala,niema możliwości zerowania),ale do wykazania różnicy między poszczególnymi cylindrami wystarczy.Już kilku skorzystało z pozytywnym wynikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie to najprostrzy sposób aby we własnym zakresie sprawdzić, zgodze się skala jest troche za duza do 50 barów by wystarczyła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Czy ktoś może uchylić rąbka tajemnicy gdzie u władka znajduje się numer nadwozia , bo w ten namalowany farba raczej nie wierzę . Chyba musi być gdzieś wybity, tak jak w innych traktorach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o ile znam władka to nie przypominam sobie by były gdzieś nabite prucz tabliczki znamionowej z prawej strony na komorze akumulatorów i malowany na pół ramie pod rozrusznikiem tam też jest na tabliczce nr silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)

i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie.

 

 

mi bardziej chodzilo ze jemu lepiej kreci /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Możesz spróbować sprawdzić połączenia przewodów(styki) również masowego czy nie są zaśniedziałe(spadek napięcia).Olej właściwy (za gęsty będzie stawiał większy opór) i oczywiście właściwa regulacja silnika(zawory,ciśnienie i moment wtrysku,dawka paliwa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Możesz spróbować sprawdzić połączenia przewodów(styki) również masowego czy nie są zaśniedziałe(spadek napięcia).Olej właściwy (za gęsty będzie stawiał większy opór) i oczywiście właściwa regulacja silnika(zawory,ciśnienie i moment wtrysku,dawka paliwa).

 

O które styki Ci chodzi ?

Olej mam taki sam (superol)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko sprawdz od akumulatorów zaczynając kabel prądowy wszystkie klamry żeby luzu na nich nie było a na rozruszniku kończąc, dalej mase musi być dobra masa między rozrusznikiem a ciągnikiem i tak samo miedzy akumulatorem wyłącznikiem masy i ciągnikiem, zerknij na wyłacznik masy czy nie nadpalone styki, na próbe podłącz bezpośrednio bez wyłącznika może w nim tkwić problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem jak tu wchodze to az sie Jemu lepiej kreci ale po co Ci to wiedziec kiedy masz pod kierownica odpreznik i bez zadnego problemu krecisz i palisz... Czemu z tego nie korzystacie A co do instalacji pneumatycznej to powiem tak ze zdjec narazie nie zrobie bo projekt jest zaczety jeszcze nie skonczony i ciagnik stoi zastawiony... ale manele mam takie sprezarka jakas ruska zakupiona za czasow kiedy ruscy byli w kraju nowka czeka na montaz lat 22 a podstawe mam zrobiona na polska ktora mam uzywana i nie wiem jeszcze która wpakowac odolejacz zbiornik od czterdziestki zawor od szedziesiatki wezyki i szybkozłacze i cisnieniomierz... Zdjecia pogladowe beda nie długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasem jak tu wchodze to az sie Jemu lepiej kreci ale po co Ci to wiedziec kiedy masz pod kierownica odpreznik i bez zadnego problemu krecisz i palisz... Czemu z tego nie korzystacie

 

Mi na odpreżniku nawet przy -8 nie chce krecić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...