piotrek1990 0 Napisano 30 Listopada 2009 Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 30 Listopada 2009 Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie. A Wtryski CI nie leją???wymontuj i sprawdź na maszynie do wtrysków.a tak na szybko to nawet możesz zakręcić na zewnątrz zobaczysz jak rozpyla??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 30 Listopada 2009 masz problem bo to najprawdopodobniej nie jest wina rozrusznika ani akumulatorów, może to być wina np. wtryskiwaczy lub pompy, niskiego stopnia spręzania spowodowanego nieszczelnością zaworów lub pierścieni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 30 Listopada 2009 ciśnienie też nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienie w cylindrach??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 30 Listopada 2009 tak ciśnienie sprężania w cylindrach, dodatkowo ciśnienie wtrysku obu sekcji tłoczących w pompie i ciśnienie na wtryskiwaczach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavo88 0 Napisano 30 Listopada 2009 Tam kolumnie kierowniczej masz taka śróbke do regulacji.Jesli to nie pomożę to trzeba wymienić slimak . W którym miejscu ona jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 30 Listopada 2009 pod kabiną na przekładni kierowniczej z prawej strony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 1 Grudnia 2009 pierwsze musisz odkręcić nakrętkę a sama śruba regulacyjna jest na klucz inbusowy tak jak np w żuku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 1 Grudnia 2009 A jak sprawdzić ciśnienie w cylindrach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 1 Grudnia 2009 sprawdza się specjalnym manometrem wstawianym w miejsce od wtryskiwacza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 1 Grudnia 2009 Orientujecie sie moze ile kosztuje taki manometr ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 1 Grudnia 2009 a popytaj znajomych lub kogoś kto prowadzi warsztat mechaniczny to ci sprawdzą,to robi się raz na kilka lat??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 1 Grudnia 2009 jak pisze kolega popytaj w warsztatach gdzie robią ciągniki lub tiry tam mają bo samemu nie warto kupowac bo to drogi interes Podjedziesz to ci sprawdzą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Grudnia 2009 Orientujecie sie moze ile kosztuje taki manometr ?Witam.Ja kilka lat temu do iskrowych kupiłem za 25zł.Do C-360 to wytoczyłem sobie sam profil w kształcie zbliżonym do wtryskiwacza z jednej strony dałem zawór z dętki,a z drugiej manometr.Zdj.na.www.chomikuj.pl/habza.m Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 1 Grudnia 2009 spoko pomysł, ale czym go przykręcasz do głowicy aby bokiem ciśnienie nie uciekało i nie było start między gniazdem wtryskiwacza a manometrem??. Ten manometr ma blokade wskzania, zerujesz go dopiero po wciśnieciu guzika bo na fotce cos z boku widać ale nie jestem pewien czy to jest to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Grudnia 2009 Witam.Między manometrem a kołnierzem jest ruchoma obejma(oryginalna od ciągnika)którą przykręcam w miejsce wtryskiwacza i jest uszczelnione jak normalny wtryskiwacz.Wentyl trzyma powietrze,po wyjęciu spuszczasz powietrze jak z dętki.Może nie jest zbyt dokładny(za duża skala,niema możliwości zerowania),ale do wykazania różnicy między poszczególnymi cylindrami wystarczy.Już kilku skorzystało z pozytywnym wynikiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 1 Grudnia 2009 pewnie to najprostrzy sposób aby we własnym zakresie sprawdzić, zgodze się skala jest troche za duza do 50 barów by wystarczyła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam .Czy ktoś może uchylić rąbka tajemnicy gdzie u władka znajduje się numer nadwozia , bo w ten namalowany farba raczej nie wierzę . Chyba musi być gdzieś wybity, tak jak w innych traktorach . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 2 Grudnia 2009 o ile znam władka to nie przypominam sobie by były gdzieś nabite prucz tabliczki znamionowej z prawej strony na komorze akumulatorów i malowany na pół ramie pod rozrusznikiem tam też jest na tabliczce nr silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie. mi bardziej chodzilo ze jemu lepiej kreci / Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam.Możesz spróbować sprawdzić połączenia przewodów(styki) również masowego czy nie są zaśniedziałe(spadek napięcia).Olej właściwy (za gęsty będzie stawiał większy opór) i oczywiście właściwa regulacja silnika(zawory,ciśnienie i moment wtrysku,dawka paliwa). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 3 Grudnia 2009 Witam.Możesz spróbować sprawdzić połączenia przewodów(styki) również masowego czy nie są zaśniedziałe(spadek napięcia).Olej właściwy (za gęsty będzie stawiał większy opór) i oczywiście właściwa regulacja silnika(zawory,ciśnienie i moment wtrysku,dawka paliwa). O które styki Ci chodzi ? Olej mam taki sam (superol) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 3 Grudnia 2009 wszystko sprawdz od akumulatorów zaczynając kabel prądowy wszystkie klamry żeby luzu na nich nie było a na rozruszniku kończąc, dalej mase musi być dobra masa między rozrusznikiem a ciągnikiem i tak samo miedzy akumulatorem wyłącznikiem masy i ciągnikiem, zerknij na wyłacznik masy czy nie nadpalone styki, na próbe podłącz bezpośrednio bez wyłącznika może w nim tkwić problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 3 Grudnia 2009 Czasem jak tu wchodze to az sie Jemu lepiej kreci ale po co Ci to wiedziec kiedy masz pod kierownica odpreznik i bez zadnego problemu krecisz i palisz... Czemu z tego nie korzystacie A co do instalacji pneumatycznej to powiem tak ze zdjec narazie nie zrobie bo projekt jest zaczety jeszcze nie skonczony i ciagnik stoi zastawiony... ale manele mam takie sprezarka jakas ruska zakupiona za czasow kiedy ruscy byli w kraju nowka czeka na montaz lat 22 a podstawe mam zrobiona na polska ktora mam uzywana i nie wiem jeszcze która wpakowac odolejacz zbiornik od czterdziestki zawor od szedziesiatki wezyki i szybkozłacze i cisnieniomierz... Zdjecia pogladowe beda nie długo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Czasem jak tu wchodze to az sie Jemu lepiej kreci ale po co Ci to wiedziec kiedy masz pod kierownica odpreznik i bez zadnego problemu krecisz i palisz... Czemu z tego nie korzystacie Mi na odpreżniku nawet przy -8 nie chce krecić . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach