BOLO11 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ciśnienie po zapaleniu i bez obciążenia pokazuje 3,5 ale po 20 minutach pracy z bronami spadło do poniżej 2. Na tym skończyłem bronowanie bo nie wiem ile może być minimum. Jakie powinno ono być przy rozgrzanym silniku 9praca pod obciążeniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ciśnienie po zapaleniu i bez obciążenia pokazuje 3,5 ale po 20 minutach pracy z bronami spadło do poniżej 2. Na tym skończyłem bronowanie bo nie wiem ile może być minimum. Jakie powinno ono być przy rozgrzanym silniku 9praca pod obciążeniem?[/quoteCiśnienie normalne ,to od 1.5-3,5 wskażówka powinna być na zielonym.Zawsze po nagrzaniu ciśnienie maleje.Ciśnienie masz dobre.Pamiętaj o oleju."Te typy tak mają", ze lubią brać olej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 Nie wiem co sie dzieje gdy odpale to musi troche pochodzic i dopiero wchodzi na obroty gdy jade jade to czasem przygasa i nie wchodzi na maksymalne obroty . Nie zapowietrza sie !!! Filtry byly zmieniane pol roku teu odstojnika chwilo nie mam to napewno czysty przewody niby tez drozne ale co jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Nie wiem co sie dzieje gdy odpale to musi troche pochodzic i dopiero wchodzi na obroty gdy jade jade to czasem przygasa i nie wchodzi na maksymalne obroty . Nie zapowietrza sie !!! Filtry byly zmieniane pol roku teu odstojnika chwilo nie mam to napewno czysty przewody niby tez drozne ale co jest Spróbuj podpompować ręczńą pompką i wtedy zapal jeżeli pomoże to cos z zaworem pompki(wraca paliwo).Nic nie można wykluczyć ,również filtr potrafi się szybko zabrudzić.Ale gdyby filtr,to silnik traciłby moc.Miałem przypadek korka z syfów w przewodach i co jakiś czas przytykało.Sprawdz czy nie ma wody w zbiorniku paliwa.Spokojnie wszystko trzeba sprawdzić.Przecież to nie samolot. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Masz starą czy nową pompkę zasilającą? Znam taki przypadek, że gość miał Władymirca i jak miał pół baku paliwa to za cholerę nie mógł robić w polu gdy był pod obciążeniem, a gdy chodził bez obciążenia to było wszystko git. Czy to przygasanie to wygląda tak jakby chodził ma 1 gar i potem mu przychodziło, czy jak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 Witam!Mam problem a mianowicie wymieniałem podkładkę pod śrubą koło pompki a t25a, i później za jakiejś 5 godzin poszedłem aby wjechać do garażu i jak zapaliłem to nie chce wejść na obroty ma cały czas niskie, zapowietrzył się układ??Proszę o pomoc jak odpowietrzyć?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 30 Kwietnia 2010 Witam Muszę wymienić simerniga tego w pokrywie kół rozrządu bo cieknie spod koła napędu alternatora i wentylatora .Potrzebuję informacji czy przestawię zapłon na pompie jak ją wyjmę bez rozkręcania tych śrub od regulacji którymi jest przykręcona listwa napędu licznika motogodzin.ewentualnie proszę o opis ustawienia zapłonu tylko taki zrozumiały nie książkowy. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 30 Kwietnia 2010 A po co do wymiany uszczelniacza wału chcesz wyjmować pompe??Odkręć tylko koło pasowe i uszczelniacz wydłubiesz, z nabiciem nowego też nie będzie problemu.A jak pompę wyjmniejsz odkręcająć ją od obudowy ( nie tymi śrubami co się reguluje kąt) to nic nie przestawisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 30 Kwietnia 2010 Witam!Mam problem a mianowicie wymieniałem podkładkę pod śrubą koło pompki a t25a, i później za jakiejś 5 godzin poszedłem aby wjechać do garażu i jak zapaliłem to nie chce wejść na obroty ma cały czas niskie, zapowietrzył się układ??Proszę o pomoc jak odpowietrzyć??1.Ręczną pompką podpompować dość długo , aż poczujesz opór.2.Jeżeli paliwa nie ma w całym ukladzie,to popuścić śrubę na filtrze prowadzącą do nadmiaru( na górze).3. Pompować ,aż się pokaże paliwo4.Dokręcić śrubę.5.Z tyłu pompy kluczem 19 oczkową popuścić nakrętkę na przewodzie doprowadzającym paliwo, z filtra do pompy.6.Pompować dotąd ,aż w paliwie nie będzie pęcherzyków powietrza7.Dokręcić nakrętkęPrzy niedużym zapowietrzeniu nie trzeba odpowietrzać filtra.Sposob jest sprawdzony i wielokrotnie stosowany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2010 Dzięki spróbuje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2010 Nic to nie pomogło, postępowałem zgonie z twoimi punktami, jest tak samo jak było czyli zapalam i obroty bardzo małe i nie chce wejść na większe, ale zdziwiło mnie jedno nie ma w ogóle paliwa na wtryskach na pompie, proszę o pomoc z góry dziękuje!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł10 0 Napisano 1 Maja 2010 Nic to nie pomogło, postępowałem zgonie z twoimi punktami, jest tak samo jak było czyli zapalam i obroty bardzo małe i nie chce wejść na większe, ale zdziwiło mnie jedno nie ma w ogóle paliwa na wtryskach na pompie, proszę o pomoc z góry dziękuje!!!Jeśli wymieniałeś na pompie zasilającej od spodu co tam są dwie śrubki chyba 17 mm odkręć jeszcze raz i zobacz czy nad tą śrubka jest taki plastikowy zaworek ze sprężynką,miałem podobną sytuację Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2010 Wymieniałem pod śróbą koło pompki na pompie tak podchodzi wtrysk, i tak sie dzieje zrobiłem tak jak mi podał wirus i nic to nie pomogło, pomóżcie proszę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2010 Wymieniałem podkładkę pod śrubą koło pompki ręcznej na pompie nie od dołu , i postępowałem tak jak radził wiarus i nic to nie dało, proszę pomóżcie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Maja 2010 Wymieniałem podkładkę pod śrubą koło pompki ręcznej na pompie nie od dołu , i postępowałem tak jak radził wiarus i nic to nie dało, proszę pomóżcie!Z twojego opisu nie mogę pokapować o którą śrubę chodzi. Wygląda na to że masz coś z pompą zasilająca(nie mylic z pompką ręczną).Wykręcić pompę zasiląjącą. Sprawdzić czy działają zawory i pompa naciskając na rolkę. Najlepiej kupić nową.Nie jest droga.Podkładki miedziane założyć nowe,lub rozgrzać i włożyć do zimnej wody , wtedy odzyskają plastyczność. Przy odpowietrzaniu postępować jak poprzednio.Sciąg katalog z internetu będzie ci łatwiej.Powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Maja 2010 Witam.Nie chodzi czasami o śrubę oznaczoną na rysunku nr. 21.1106019 http://i39.tinypic.com/2j43j9h.jpg Jeżeli ją ruszał to być może w jakiś sposób zablokował tłoczek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2010 Postępowałem zgodnie z tymi punktami:1.Ręczną pompką podpompować dość długo , aż poczujesz opór. 2.Jeżeli paliwa nie ma w całym układzie,to popuścić śrubę na filtrze prowadzącą do nadmiaru( na górze). 3. Pompować ,aż się pokaże paliwo 4.Dokręcić śrubę. 5.Z tyłu pompy kluczem 19 oczkową popuścić nakrętkę na przewodzie doprowadzającym paliwo, z filtra do pompy. 6.Pompować dotąd ,aż w paliwie nie będzie pęcherzyków powietrza 7.Dokręcić nakrętkę Przy niedużym zapowietrzeniu nie trzeba odpowietrzać filtra. Sposób jest sprawdzony i wielokrotnie stosowany. 1.Pompką pompowałem i stawiała opór to jest ok2. Na tej śrubie od nadmiaru było paliwo popuściłem raz ruszyłem pompką i paliwo było4.Dokręciłem śrubę5. Z tyłu pompy były dwie śruby popuściłem tą dolną która szła od filtra i tam paliwo leciało czyste bez pęcherzyków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Maja 2010 Wymieniałem pod śróbą koło pompki na pompie tak podchodzi wtrysk, i tak sie dzieje zrobiłem tak jak mi podał wirus i nic to nie pomogło, pomóżcie proszę!Zozumniałem że dalej niesprawny.Nie mogę Cię zrozumieć o którą śrubę chodzi. Z opisu wynika ,że do pompy wszystko sprawne.Pozostała pompa.Jeżeli pompka zasilania daje ciśnienie,to spróbuj jeszcze odpowietrzyć sekcję.Dotego służy śruba na środku sekcji pomiędzy przewodami wysokiego ciśnienia.Jest silnie dokręcona.Trzeba ją silnie dokręcić.Jaknie pomoże to pozostało oddać pompę do warsztatu.Może ci coś wypadło podczas odkręcania, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 2 Maja 2010 Wiarus a możesz zrobić jakieś zdjęcie i zaznaczyć mi tą śrubę od sekcji, był bym ci wdzięczny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Maja 2010 Wiarus a możesz zrobić jakieś zdjęcie i zaznaczyć mi tą śrubę od sekcji, był bym ci wdzięczny?Teraz nie mam aparatu.To jest o ile pamiętam na klucz 17 na samym środku sekcji.Trzeba mieć mocny specjalny klucz.Trzeba mocno dokręcić bo pomimo podkladki może się sączyć paliwo. Z boku wychodzą 2 śruby do których przykręca się rurki wc.Na stronie http://mtz. com.pl/katalogi.php masz darmowy katalog do sciągnięcia. U W A G A !Przy odpowietrzaniu ja pisałem o śrubie,,która prowadzi od filtra do pompy,a to jest śruba górna-ty piszesz o dolnej. Nie pamiętam ,ale nie jest to obojętne.Trzeba uważać które rurki są ssące ,a które tłoczące. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Maja 2010 Wiarus a możesz zrobić jakieś zdjęcie i zaznaczyć mi tą śrubę od sekcji, był bym ci wdzięczny?Nie napisałem,że sekcję nie wystarczy dokręcić Trzeba popuścić śrubę.przekręcić wałem na odprężniku i porządnie dokręcić ,ale z wyczuciem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 2 Maja 2010 witam. Mam taki problem, robiłem nie dawno remont silnika, wymieniałem tłoki,tuleje i głowice zrobiłem. nie wiem dlaczego jak ciągnik popracuje 20-30 minut to łapie temperaturę oleju. jaka może być przyczyna? i przy uruchomieniu silnika ciśnienie oleju jest takie jakie powinno być a po rozgrzaniu silnika spada do 1-1,5. proszę o radę . Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 2 Maja 2010 Wiarus a możesz zrobić jakieś zdjęcie i zaznaczyć mi tą śrubę od sekcji, był bym ci wdzięczny?Nie napisałem,że sekcję nie wystarczy dokręcić Trzeba popuścić śrubę.przekręcić wałem na odprężniku i porządnie dokręcić ,ale z wyczuciem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2303fcbb4ac8426e.html Ta śruba jest na sekcji tłoczącej obok tych końcówek wc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 3 Maja 2010 witam. Mam taki problem, robiłem nie dawno remont silnika, wymieniałem tłoki,tuleje i głowice zrobiłem. nie wiem dlaczego jak ciągnik popracuje 20-30 minut to łapie temperaturę oleju. jaka może być przyczyna? i przy uruchomieniu silnika ciśnienie oleju jest takie jakie powinno być a po rozgrzaniu silnika spada do 1-1,5. proszę o radę . Z góry dzięki[/quoteZrozumiałem ,,ze nie robileś wału bo głaż była dobra.Ja w takim wypadku wymieniam jeszcze panewki na nowe nominalne.Ciśnienie 0,8 na wolnych obrotach uwazane jest jeszcze za dopuszczalne.Sprawdz dzialanie dmuchawy i naciąg paska, oraz czystość żeberek tuleji.Smarowany pod ciśnieniem jest cały silnik nie tylko panewkii tam też mogą być luzy i nieszczelności .Trzeba sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 3 Maja 2010 wymieniałem panewki korbowodowe, sprawdzałem tez dmuchawę i naciąg paska i jest ok. Słyszałem że jak łapie temp. to może być przestawiony zapłon, co o tym sądzisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach