piotrek1990 0 Napisano 20 Kwietnia 2011 Panowie czy tym przewodem który idzie z filtrów do wtryskiwacza moze się zapowietrzac czy juz nim się nie zapowietrza ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 21 Kwietnia 2011 kolego "wiarus" w jaki sposób odpowietrzyć układ hydrauliczny?Powietrze-jako gaz- w układzie hydraulicznym nie pozwala na należyte napełnienie przewodów cieczą a tym samym na prawidłową pracę .Do odpowietrzenia układu T 25 służą przede wszystkim korki u góry siłownika.Trzeba pamiętać,że jest to siłownik dwustronnego działania oraz ostrożnym odpowietrzaniu ze względu na wysokie ciśnienie cieczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 21 Kwietnia 2011 Panowie czy tym przewodem który idzie z filtrów do wtryskiwacza moze się zapowietrzac czy juz nim się nie zapowietrza ?Nadmiarem Ci się nie zapowietrzy ,ale musi być szczelny bo będzie kapać paliwo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian77 0 Napisano 21 Kwietnia 2011 Panowie nie wiem co jest. Podczas pracy w polu ciagnik przestał pracowac na wyzszych obrotach przyjechalem do domu i juz zgasl. I co spostrzeglem to paliwo z filtrów dochodzi do pompy a pompy juz nie wtryskuje czasem tylko wytrsnie podczas krecenia rozrusznikiem ale nie zawsze . Nie wiem co jest pomóżcie . Czy sekcje padły ? Miałem dokładnie taki sam problem. Wymień zaworek, który jest wkręcony w korpus pompy wtryskowej od strony silnika, to jest tam skąd odchodzi taki cieniutki przewód paliwowy do pompki zasilającej. Kosztuje ok. 20 - 30 zł i na 100% po problemie , bo takie są objawy jak on się zużyje, zatnie, lub pęknie sprężyna. Wtedy paliwo krąży zamiast wchodzić do pompy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietiagoras 0 Napisano 21 Kwietnia 2011 Ile oleju leje się do napędu pompy hydralicznej ? a ile do wtryskowej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 22 Kwietnia 2011 Panowie nie wiem co jest. Podczas pracy w polu ciagnik przestał pracowac na wyzszych obrotach przyjechalem do domu i juz zgasl. I co spostrzeglem to paliwo z filtrów dochodzi do pompy a pompy juz nie wtryskuje czasem tylko wytrsnie podczas krecenia rozrusznikiem ale nie zawsze . Nie wiem co jest pomóżcie . Czy sekcje padły ? Miałem dokładnie taki sam problem. Wymień zaworek, który jest wkręcony w korpus pompy wtryskowej od strony silnika, to jest tam skąd odchodzi taki cieniutki przewód paliwowy do pompki zasilającej. Kosztuje ok. 20 - 30 zł i na 100% po problemie , bo takie są objawy jak on się zużyje, zatnie, lub pęknie sprężyna. Wtedy paliwo krąży zamiast wchodzić do pompy. A możesz mi napisać gdzie on jest dokładnie i jak go wyjąć ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 23 Kwietnia 2011 Ile oleju leje się do napędu pompy hydralicznej ? a ile do wtryskowej? W obydwu masz srubki kontrolne ale w pompe wtryskową wchodzi 100 ml a w naped hudraulicznej to nie wiem ale wykrec srubke kontrolną i lej a zacznie kapac z kontrolnej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian77 0 Napisano 23 Kwietnia 2011 od strony silnika są tylko dwa przewody paliwowe, tym grubszym,wyżejprzychodzi paliwo z filtra, tego nie ruszaj, poniżej jest przykręcony taki cienki, odkręć nakrętkę, zdejmij przewód i wykręć śrubę na której był przewód, bo to jest właśnie ten zaworek. Korpusik sprężynka kuleczka ot i wszystko. Napisz jak wymienisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 24 Kwietnia 2011 Witam! w moim władku wczoraj olej poszedł kominem to ze jest do naprawy wiem ale co dokładnie to już nie jeśli ktoś może to niech poda mi mniej więcej ile może kosztować naprawa i czy to jakaś grubsza sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 24 Kwietnia 2011 Witam! w moim władku wczoraj olej poszedł kominem to ze jest do naprawy wiem ale co dokładnie to już nie jeśli ktoś może to niech poda mi mniej więcej ile może kosztować naprawa i czy to jakaś grubsza sprawa.[/quote/] Sprawdż wtryski czy nie leją.To podobnie wygląda.Olej to może wydmuchać miarką. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 rozebrałem dzisiaj głowice i mam pytanie gdzie jest uszczelka bo u mnie nie znalazłem i druga sprawa jak można rozkręcić zawory od głowicy ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 koledzy potrzebuje pomocy odnośnie hydrauliki, wymieniłem tłok i wszystkie uszczelniacze, kupiłem nową pompę, w rozdzielaczu wymieniłem zaworki, podczepiłem kultywator i podnosi ale tylko na wysokich obrotach, wajcha nie odbija, na wolnych obrotach nie chce podnosić, w dodatku nowa pompa bardzo szybko się nagrzewa do dość dużej temperatury... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 rozebrałem dzisiaj głowice i mam pytanie gdzie jest uszczelka bo u mnie nie znalazłem i druga sprawa jak można rozkręcić zawory od głowicy ? Bo w rusku nie ma upg, cylindry dociera się do głowicy ot tak działa to urządzenie. Mam pytanie, czy brak owiewki na cylindrach z lewej strony może mieć wpływ na temp oleju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 co mam zrobić z tłokami bo są cholernie uwalone nie wiem czy zanieść je do planowania z głowicą czy co ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 Bo w rusku nie ma upg, cylindry dociera się do głowicy ot tak działa to urządzenie. Mam pytanie, czy brak owiewki na cylindrach z lewej strony może mieć wpływ na temp oleju? Raczej tak bo powietrze nie będzie trafiać bezpośrednio na cylindry, zauważ ze ta owiewka ma odpowiedni kształt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 co mam zrobić z tłokami bo są cholernie uwalone nie wiem czy zanieść je do planowania z głowicą czy co ? Proponuję zakup i montaż nowych wraz z głowicami nowego typu ze świecami żarowymi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 Wygraj bon 1000 PLN na PALIWO. Sprawdź!Kliknij tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 koledzy potrzebuje pomocy odnośnie hydrauliki, wymieniłem tłok i wszystkie uszczelniacze, kupiłem nową pompę, w rozdzielaczu wymieniłem zaworki, podczepiłem kultywator i podnosi ale tylko na wysokich obrotach, wajcha nie odbija, na wolnych obrotach nie chce podnosić, w dodatku nowa pompa bardzo szybko się nagrzewa do dość dużej temperatury...Coś sknociłeś.Próbuj jeszcze raz zgodnie z rysunkiem w katalogu.Nagrzewanie pompy wskazuje na jej dławienie,tzn ze coś jest żle poskładane i na pompie jest za duże ciśnienie. Po prostu jakiś zawór żle działa.Spróbuj przemienić przewody na próbę na ten od przyczepy jeżeli go nie ruszałeś.Budowę mają identyczną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 rozebrałem dzisiaj głowice i mam pytanie gdzie jest uszczelka bo u mnie nie znalazłem i druga sprawa jak można rozkręcić zawory od głowicy ?Nowy T25 nie ma uszczelki pod głowicę,ale po wielokrotnym odkręcaniu stosuje się uszczelkę miedzianą-są w sprzedaży.Zaworów teraz nikt sam nie robi,oddaje się głowicę do remontu,ale do T 25 lepiej kupić nową.Tłoki jeżeli są dobre można oczyścić,ale ostrożnie ciepłym roztworem sody kaustycznej-do kupienia w sklepach chemicznych.Jeżeli jednak zmieniasz coś to najlepiej cały komplet wymień na nowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 28 Kwietnia 2011 Witam! Mam problem Panowie, a mianowicie kiedy jedzie się Władkiem, w szczególności od górki i na włączonym przekaźniku to coś dziwnie rzęzi- nie potrafię tego dźwięku opisać, ale nie koniecznie na włączonym przekaźniku czasem jak się jedzie normalnie, co to może być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 29 Kwietnia 2011 To koła stożkowe w skrzyni. Należałoby znajdującymi się tam podkładkami dystansowymi wyregulować luz międzyzębny albo cierpliwie czekać aż się dotrą - ja tak zrobiłem! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 1 Maja 2011 Czyli nie mam się czym martwić ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 2 Maja 2011 Jeśli jest to na 100% to o czym mówie to nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 5 Maja 2011 Witam! Mam pytanie Panowie bo zauważyłem w swoim Władku ze jak dostanie obciążenia np głębokie gruberowanie pod górę to kopci spod maski od lewej strony co to może być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Maja 2011 Być może kolektor wydechowy nie jest dokręcony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach