luki21 0 Napisano 19 Maja 2011 Tak jak kolega bronek mówi to blokada, trzeba włożyć, przycisnąć i czymś zablokować pedał blokady o siedzenie lub inny element.A z bębnami miałeś hard core ale teraz złóż taśmy zabezpiecz bolcami i włóż na miejsce i ostatnim elementem jaki montujesz to bęben, trzeba go zabić na półoś i włożyć na taśmę. Jak włożysz bęben wcześniej niż taśmę to później nie zepniesz tych bolców od góry gdzie jest regulacja. uporałem się już ze wszystkim, ale zakładałem trochę w innej kolejności pierw bęben nabiłem a później taśme wsunołem i też bez problemu założyłem bolce na taśme. A co do blokady skrzyni biegów to się zgadza, to był ten tryb co spadł bo wyciągałem półoś na wyciśniętej blokadzie. Taśmy sam sobie nabijałem, zrobiłem grubsze niż oryginalne, więc hamulce powinny być jak brzytwa. zacznij od ustawienia kąta wtrysku paliwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 20 Maja 2011 Jak myślicie czy na Ukrainie bedzie tańsza niż w Polsce pompa wtryskowa ?? Moze ktoś kupował ? W tamtym roku stałem właśnie przed dylematem czy kupić nową pomę, ale zostałem przy starej, kosztowała w granicach 700 zł, na ukrainie to nie mam pojęcia, ale tam to wszystko jest tańsze. A teraz swoją pompę muszę oddać gdzieś do regeneracji bo nierówno mi chyba dawkuje paliwo na wtryski, widzę jak w komin idzie za dużo paliwa. No i pod obciążeniem ciągnik był słaby nie dodawał sobie obrotów i nawet bron nie mogłem uciągnąć po ornym, pokręciłem tymi śrubami regulacyjnymi na pompie i teraz jest silny, ale i tak mi się nie podoba praca tej pompy, myślę że taka regeneracja by załatwiła sprawe. A ktoś wie czy po takiej regeneracji pompy wtryskowej trzeba na nowo ustawiać ciśnienie na wtryskach?> Wtrysków nie trzeba ustawiać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 22 Maja 2011 Proponuję zakup i montaż pompy rzędowej 2 sekcyjnej a nie to badziewie rotacyjne, byle jak wykonane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merkol 0 Napisano 25 Maja 2011 Witam wszystkich. Mój problem dotyczy skrzyni. Kupiłem Władka kilka lat temu (dźwignia lewa biegi: II/I, 3/1, 4/2, 6/5, prawa: nawrót i reduktor) i od razu zakleszczała się prawa dźwignia w położeniu nawrotu. Przyjechał fachowiec – wymienił sprężyny, zatrzaski i prawą dźwignię (twierdził, że za płytko wchodzi). Podregulował też sprzęgło i rzeczywiście od tamtego czasu wsteczny nie zakleszcza się. Nie działa jednak reduktor – po prostu w prawej dźwigni mam tylko (patrząc od strony prawej): nawrót, luz i przód. Przy czym to położenie „do przodu” trochę dziwne, bo dźwignia lata w nim w przód i tył i trochę w przód na lewo. Nie wiem, czy to są szosowe czy polowe i nie mogę ich zmieniać. Reduktor nie działa. Jaka może być przyczyna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 25 Maja 2011 Kolego Merkol sądzę że masz źle włożoną dźwignie od reduktora.Ta dźwignia obsługuje dwa wodziki. Musisz zdjąć wieżyczkę z tą dźwignią. Przesunąć wodzik trzeci licząc od przodu ciągnika w prawo do oporu, wodzik czwarty przesunąć w lewo do oporu, wycięcia wybieraka na dźwignię obu wodzików ułożą się w jednej linii w tej pozycji , włożyć dźwignię.Drugą przyczyną może być wytarte wycięcie na dźwignię w pokrywie skrzyni biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merkol 0 Napisano 25 Maja 2011 Dzięki Bronek, miałeś rację - dźwignia była źle włożona. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietiagoras 0 Napisano 29 Maja 2011 Witam. Po zamontowaniu pompy wtryskowej (po przeglądzie i regulacji w warsztacie naprawczym) silnik nie ma wolnych obrotów i trzeba go trzymac na duzych zeby nie zgasł. Jak ten problem usunąc ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 29 Maja 2011 Witam. Po zamontowaniu pompy wtryskowej (po przeglądzie i regulacji w warsztacie naprawczym) silnik nie ma wolnych obrotów i trzeba go trzymac na duzych zeby nie zgasł. Jak ten problem usunąc ??Jeżeli pompa zamontowana prawidłowo pozostaje oddać do reklamacji gdyż wg. mnie są problemy z regulatorem obrotów.Warsztat poza wymianą sekcji powinien sprawdzić i ustawić dawkę paliwa pompę ma przyrządzie,a często tego nie robi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 29 Maja 2011 witam,powiedzcie mi co może być ze silnik się grzeje,dmuchawa dobrze działa. pojechałem wczoraj na łąkę siano poprzewracać i jak wróciłem zgasiłem silnik i chciałem ponownie odpalic to nie przełamał nawet z odpreżnikiem, dopiero jak ostygł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 29 Maja 2011 witam,powiedzcie mi co może być ze silnik się grzeje,dmuchawa dobrze działa. pojechałem wczoraj na łąkę siano poprzewracać i jak wróciłem zgasiłem silnik i chciałem ponownie odpalic to nie przełamał nawet z odpreżnikiem, dopiero jak ostygł. Silnik został przegrzany i jak sie rozgrzeje to tłoki puchną i nie moze przelamac . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 29 Maja 2011 ale to tak się dzieje cały czas,sąsiad śmiga swoim ruskim i u niego 50 stopni nie przekracza a u mnie normalnie padaka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 29 Maja 2011 No bo zostal przegrzany raz i teraz bedzie sie tak grzał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 29 Maja 2011 to co robić teraz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 29 Maja 2011 to co robić terazPrawdopodobnie został w wyniku przegrzania zakłócony system smarowania , który w tym ciągniku pełni również funkcję chłodzącą.Trzeba rozebrać silnik i wszystko się okaże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 29 Maja 2011 ale smarowanie jest, bo olej idzie przez klawiature zaworów, a może co z pompą może żle coś z zapłonem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 29 Maja 2011 ale smarowanie jest, bo olej idzie przez klawiature zaworów, a może co z pompą może żle coś z zapłonemNie o to chodzi że olej jest,ale że nie wszędzie dochodzi. Zapłon się nie przestawił sam jak nie było nic ruszane.Masz dwa wyjścia -sprawdzić, albo jechać do końca aż sam się wykończy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 30 Maja 2011 Przypuszczam że są zakoksowane rowki i otworki na pierścienie w tłokach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 31 Maja 2011 Lukas pio sprawdź również ciśnienie oleju, dziwna sprawa ja nigdy nie miałem takiego czegoś żeby się silnik we władku przegrzał, ale widocznie. U mnie kiedyś to pękła tuleja, ale czy to miało związek z przegrzaniem to nie wiem. Napewno jest tak jak mówi wiarus, może coś pozatykało kanały olejowe. Napewno pompa wtryskowa nie ma nic z tym wspólnego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaspio 0 Napisano 31 Maja 2011 dzięki za radę, jak trochę będę miał wolnego czasu to postaram się rozebrać i zobaczyć może faktycznie coś tam się zapchało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 1 Czerwca 2011 ale to tak się dzieje cały czas,sąsiad śmiga swoim ruskim i u niego 50 stopni nie przekracza a u mnie normalnie padaka* U mnie nigdy 70 st nie przekroczył. Może żeberka cylindra zabite szajsem, brudne kanały głowicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 1 Czerwca 2011 W wielu przypadkach mała temperatura silnika jest wynikiem zapchania dysz wirówki ( filtra oleju) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 1 Czerwca 2011 W wielu przypadkach mała temperatura silnika jest wynikiem zapchania dysz wirówki ( filtra oleju) Dysze czyste, filtr czyszczę dokładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbens 0 Napisano 2 Czerwca 2011 ale to tak się dzieje cały czas,sąsiad śmiga swoim ruskim i u niego 50 stopni nie przekracza a u mnie normalnie padaka* U mnie nigdy 70 st nie przekroczył. Może żeberka cylindra zabite szajsem, brudne kanały głowicy. Ja swojego władka w zeszłym roku przy orce zagrzałem do 110 stopni. I mam pytanie jak mi się olej sączy spod głowicy to można próbować dokręcać głowicę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 2 Czerwca 2011 kol.UrbensSpod głowicy- jeżeli jest szczelina- może dmuchać kompresją a nie olejem.Może cieknąć jedynie spod wtryskiwacza (zmienić uszczelkę),lub olejem spod prowadnicy popychacza.Prąd powietrza przedmu(słowo zostało usunięte)e i trudno ustalić miejsce wycieku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietiagoras 0 Napisano 2 Czerwca 2011 Jakie ciśnienie oleju macie w swoim władku na rozgrzanym silniku ? u mnie jest ok od 2,7 do 3,9 kg/cm na wysokich obrotach przy ok 95 stopniach. Ma ktos większe ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach