Jurand 0 Napisano 28 Listopada 2005 W starej polskiej instrukcji do t25a z 76 roku faktycznie pisze że ma 25km, ale to musi być według normy Din niemieckiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Listopada 2005 silnik w T 25 ma niecałe 29 KM ale moc skuteczna tzn po odjęciu wszystkich oporów (napędu pompy, toczenia itp itd.) wychodzi 25 KM tzw. mocy skutecznej Na tabliczce znamionowej silnika D21A1 pisze że według SAE (amerykańskiej normy pomiaru mocy) ma 31km czyli 22.5kw. czekać tylko kiedy moc t25 wzrośnie do 40 KM, np według normy radzicekiej Naszojtraktoroj Moc czy według tej czy tamtej normy to i tak nie ma znaczenia.Prawdziwa moc ciągnika wychodzi w polu, a przy tym to t25 wypada bardzo słabo. Najpierw forum opanowali pierdolce ktorzy pisali o potedzę 360 teraz z kolei psychole t25 rządzą. Ciekawe zwolennicy jakiego ciągnika zwariują następni. sam mam t25 i jak przychodzi do orki to tylko płacz i zgrzytanie zębów Co z tego ze według jakiś tam norm t25 ma nawet i 100 kon kiedy przez to się możliwości tego ciągnika nie zwiekszają.T25 jest dobry do lekkich prac typu grabienie siana itp.Trzeba sie z tym pogodzić.W tym roku orałem t25 na jedną skibe i nie było lekko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand 0 Napisano 28 Listopada 2005 Nie wchrzaniaj się prymitywie w czająś rozmowę jak cie nikt nie prosi o zdanie!!! A jak ci się coś nie podoba to nie wchodź na ten temat, bo kto ci karze wsadzać tu ryja!!! Nikt z nas nie zaśmieca forum wypowiedziami o T25A i na grubo ponad 100 tematów jest tylko jeden z nim związany na którym będę pisał to co uważam za godne uwagi i żaden budz ni tego nie zabroni!!!Twoja wypowiedź świadczy jedynie o tępocie nie znajomości tematu.Jakoś nie widzę żeby na forum ktoś pisał głupoty o t25a. A jeśli chodzi o orke to najwyższa pora byś się dowiedział że jest coś takiego jak zróżnicowanie ziem pod względem zwięzłości i od tego czynnika zależy uciąg w orce ciągnika!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 28 Listopada 2005 Nie ma co przekonywać nikogo i podawać rzetelnych danych bo i tak znajdą się mądrale co wiedza lepiej i więcej . A silniki sa różne , zmiany w tłokach , głowicy pompie i wiele innych .A ile uciągnie to nie tylko zależy od mocy ale w większym stopniu od operatora . Najpierw forum opanowali pierdolce ktorzy pisali o potedzę 360 teraz z kolei psychole t25 rządzą. Ciekawe zwolennicy jakiego ciągnika ztomasz3wariują następni. sam mam t25 i jak przychodzi do orki to tylko płacz i zgrzytanie zębów Co z tego ze według jakiś tam norm t25 ma nawet i 100 kon kiedy przez to się możliwości tego ciągnika nie zwiekszają To jest akurat forum ciągnika T25 i mam prawo się wypowiadać .To co się pisze swiadczy o nim samym . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Listopada 2005 Masz rację piszą tu takie osoby jak Turbiny , które nie wiedza o czym pisza i jak.Moce sa podawane według róznych norm ale tak naprawdę najpowszechniejszą jest ta Ursus 4514Moc znamionowa według DIN 70020 przy 2000 obr/min 48,5 kW=66KMCzęsto ludzie moce podane według różnych norm i moce podane przy okreslonej pracy silnika.Nie mówiąc już o tym że nie rozróżniaja kW o KMPomyślcie może najpierw co piszeciePozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 29 Listopada 2005 http://vtz2000.chat.ru/td.xls Tu się dobiera odpowiednie moce ........................................................A tu zobacz sobie więcej http://vtz2000.chat.ru/t25a2.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand 0 Napisano 29 Listopada 2005 Pora to zakończyć. Moc silnika może być mierzona zgodnie z różnymi normami, ale najpowszechniej stosowane są dwie: -DIN (pomiar dokonywany jest na silniku z pełnym osprzętem) -SAE (pomiar mocy na silniku bez między innymi: filtru powietrza, sprzęgła, układu wylotowego).Stąd ten rozrzut mocy,który może wynosić nawet 20% .Według Din moc T25a wynosi:-z silnikiem D21A 25km-z silnikiem D120-17 27kma według Sae 31km.Więc zakończmy ten wątek! Bo temat jest już chyba wyczerpany! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 30 Listopada 2005 http://vtz2000.chat.ru/td.xls Tu się dobiera odpowiednie moce ........................................................A tu zobacz sobie więcej http://vtz2000.chat.ru/t25a2.htmTe dane dotyczą t25 obecnie produkowanych.Stare t25 miały 25 koni a potem zwiększyli do 27 koni (nie wiem w którym roku). Potym zwiększeniu mocy zwiększyli moc t25 do 30 koni(tak przynajmniej słyszałem).Kiedyś też miałem t25 ale był z 1981 roku i miał 25 koni.Nie wiem po co ten cały spór.Przecież powszechnie przyjeło sie podawanie mocy według DIN bo te dane bardziej odpowiadaja rzeczywistości.Nikogo nie chcę dotknąć ale bez sensu jest podawnie mocy której i tak traktor nie ma.Jeśli 7211 ma 62 konie według DIN to bez sensu jest podawanie mocy 7211 według SAE której i tak w rzeczywistości ciagnik nie ma, bo te parę koni się zawsze traci.Proponuje pozostać przy mocy DIN bo ona bardziej odpowiada prawdzie.jeśłli jedni będą podawali moc t25 według SAE (30 KM)a inni np moc MF 235 według DIN (38 koni) to to będzie wprowadzać zamęt i zamieszanie tylko bo po co mieszać dwie różn normy.Tak samo nie można mieszać mocy obecnie produkowanych t25 i tych sprzed 30 lat bo tu też występują rożnicę.Tylko niech mnie nikt nie wyzywa bo napisałem co myśle i co uważam że jest słuszne dla uniknięcia bałąganu i kłótni Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand 0 Napisano 30 Listopada 2005 Wreszcie ktoś mądrzejszy się wypowiedział!Popieram przedmówcę, że powinno się podawać moc w Din, gdyż jest najpowszechniejsza i najbardziej zbliżona do realnej.Jak wcześniej zaznaczyłem, że jest coś takiego jak Sae i różne metody pomiarów. Dlatego podczas odczytywania mocy silnika zwracać uwagę na to, według jakiej normy tyle wynosi, by nie dochodziło do nieporozumień. I jeszcze w ramach korekty:to już od kilku lat nie produkują T25A, jego następcą jest T30-69 z mocniejszym 30-konnym silnikiem i kilkoma innymi ulepszeniami. Jeśli natomiast ktoś chce dowiedzieć się więcej, to załaczam link fabryki Владимирский моторо-тракторный завод: http://vladtractor.ru/ct_D120/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 30 Listopada 2005 cieszę sie ze w temacie o t25 wreszcie zapanowała zgoda A od kiedy przestali produkować t25? Pozdarwiam Wszystkich; zwolenników DIN i zwolenników SAE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 10 Grudnia 2005 czy t25 poradzi sobie z kultywatorem na 2,1 mytra typu mars????mogę w poniedzialek kupić coś takiego, kusi mnie cena 300 zl a niepokoi duza ilosc zebowco o tym myslicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 10 Grudnia 2005 Za tą cene to kupuj... najwyżej odkręcisz pare zębów po bokach:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 10 Grudnia 2005 poradzi sobie z małym problemem.ja mam taki do t 25 ciągnie spokojnie.za ta cene to sie oplaca bierz się nie zastanawiaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand 0 Napisano 14 Grudnia 2005 Czy masz na myśli pospolicie mówiąc drapacz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer z Turza 0 Napisano 14 Grudnia 2005 A czy trzeba jeździć ze wszystkimi zębami? Poodczepiasz kilka i pojedziesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 30 Grudnia 2005 Witam,kupiłem niedawno okazyjnie t25 z 1995, i mam pytanie gdzie jest w nim blokada mechanizmu różnicowego? Jeśli to jest to pomiędzy nogami przy siedzeniu to w którą stronę to się włącza(wyciąga ,wciska?) U mnie nie chce się ruszyć w żadną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 30 Grudnia 2005 Wciska. Powinna się lekko pruszać w czasie jazdy wciskając, kiedy oba koła są równo obciążone pzostaje włączona, kiedy tylko jedno z kól jest mniej obciążone wyłączy się sama.Usunąć zabrudzenie pomiędzy podłogą a skrzynią i spróbować uruchomić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ades 0 Napisano 30 Grudnia 2005 U mnie tez nie działało dopóki nie musiałem zrobić remontu skrzyni biegów, dźwigenka była zatarta w zawiasie na skutek działania nawozu, pamietam ze aby to rozruszać poświęciłem pare godzin i sporą ilość WD-40, POWODZENIA ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 31 Grudnia 2005 Dzięki za odpowiedzi,Jak trochę się pogoda poprawi to poświęce mu trochę czasu,Martwią mnie jeszcze luzy na przekładni kierowniczej, a nie widzę tam żadnej śruby do regulacji jak w samochodzie gdzie jest śruba którą się kontruje nakrętką, tutaj jest tylko sama śruba przykręcona do oporu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ades 0 Napisano 31 Grudnia 2005 Śruba regulacyjna kolumny jest z prawej strony, jeśli wkręcanie lub wykręcanie tej śruby nic nie daje to trzeba wymienić ślimaka i rolkę, zeby pozbyć sie tych luzów. a to koszt zdaje się ok 700 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 31 Grudnia 2005 Wydaje mi się że troszkę przesadziłeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ades 0 Napisano 1 Stycznia 2006 to jest cena jaka usłuszałem w agromie w sępólnie i zrezygnowałem z zakupu, ale nie jestem pewien czy czasem gość z obsługi nie podał mi ceny całej kolumny, mimo wszystko życze udanego taniego zakupu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 17 Lutego 2006 Panowie.chciałbym załozyc do t25 4 reflektory robocze. 2 z przodu i 2 z tyłu.da rade to załozyc. elektryka nie bedzie sie walic???i jak to podłaczyc?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 17 Lutego 2006 W czym jest problem? /edit - Sob Lut 18 0:21:55Orginał ma instalację na dwa reflektory w tył więc nie powino być kłopotu jezeli chce się założyc je do góry trzeba tylko przedłużyć przewody założyc lampy w obranym przez siebie miejscu i jest ok .A z przodu najlepiej zrobić odejśće przewodem od włącznika świateł tych do przodu , tak żeby po włączeniu świateł prąd był na przewodzie dołożonym,obrać miejsce i zamontować włącznik żeby można było włączyc i włączyć .Montaż samych reflektorów może być dowolny ponieważ zależy od kabiny i reflektorów .Jeżeli cię zainteresuje to moge przesłać rysunek tego połączenia ,to podaj e:maila Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 21 Lutego 2006 czasty11@wp.pl /editprzesłałes juz mi ten schemat tej instalacji?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach