luki21 0 Napisano 21 Lutego 2007 oj już mi ojciec opowiadał ze zdarzały sie takie zimy za jego czasow ze farelką grzeł przewody paliwowe by pozamarzały ale naszczęście teraz już nie ma na niegi mocnych! Kto sie może pochawlic czymś takim co jest wkrecone w kolektor ssący nie wiem co to jest moze jakaś świeca żarowa daje to coś kto to ma? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 21 Lutego 2007 Dokładnie, jest to świeca żarowa do podgrzania zasysanego powietrza, troche pomaga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Lutego 2007 ale wydaje mi sie że to nie żadna rewelacja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 21 Lutego 2007 Ja tej swiecy w kolektorze dolotowym nigdy nie używam do temperatury ok -10. Bo jak jest zimniej to troche pomaga! Ale nie tak jak odpreżnik, bo na odpreżniku aku ma siłe rozchulać koło zamachowe które pózniej potrafi z predkoscią i dobrymi cylindrami zapalić ON, bo tylko na ON smigam. Wiec nie wim ja się sprawuje na czymś innym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 21 Lutego 2007 Eh mii tam -30stopni ja w tamtym roku przy 32 odpaliłem tylko na akumulatorach 2X12V po 100A odpalił na dotyk, az mnie to zdiwiło, i nie dodawałem zadnych samostartów ale 24V robi swoje Tak, tak, a świstak dalej zawija te sreberka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 21 Lutego 2007 możesz nie wierzyć, jak by ktoś to napisał a nie widziałbym na własne oczy to też bym nie uwierzył Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 21 Lutego 2007 2x 12v naprawde sie sprawdza nawet w bardzo duze mrozy kreci jak szalony plai lekko jak benzynka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 21 Lutego 2007 możesz nie wierzyć, jak by ktoś to napisał a nie widziałbym na własne oczy to też bym nie uwierzył Dziś właśnie miałem naoczny przykład, i gdyby nie poczciwa Niva napewno T25A by zapalił. I mróz zdaje się nie wielki(12°C). Ciągnik też o.k. . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 21 Lutego 2007 Eh mii tam -30stopni ja w tamtym roku przy 32 odpaliłem tylko na akumulatorach 2X12V po 100A odpalił na dotyk, az mnie to zdiwiło, i nie dodawałem zadnych samostartów ale 24V robi swoje Tak, tak, a świstak dalej zawija te sreberka. Człowieku ja silniki c330 zawsze na 24 pale bo inaczej umnie kicha bo są nie dotarte jeden ma 14 mtg a drugi 89 mtg i to wszystko w oryginale! Ja w c330 się nie boję bo jest prądnica gorzej gdyby miał alternator jak władek Dlatego władka jak coś to pale na dwa aku po 12V równolegle na 12v a c330 na dwa 12v ale szeregowo na 24v. A dodam ze tak pale zawze bez róznicy czy lato czy jesień czy zima. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał2007 0 Napisano 21 Lutego 2007 Ja swoją 30 byłem na syberi i miałem zalany borygo w chłodnicy.Odpalała mi w -40C na akumulatorze 12V ale musiałem ją przeciągnąć z pół kilometra władimircem zanim odpaliła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 21 Lutego 2007 Tak, tak, a świstak dalej zawija te sreberka.Też nie uwierzę, jeśli tego nie zobaczę. Ja przy dwuletnich akumulatorach, rozrusznik z nowymi szczotkami kręci bardzo dobrze, w chłodnicy woda 80st i o odpaleniu na dotyk nie ma mowy 2-3 sekundy kręcenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 21 Lutego 2007 Zapraszam na pokaz krecenia dwa aku 12v szeregowo na 24v! Ja nie takie cuda musze robić by odpalić te nie dotarte c330! Moze jak skołuje kamere to wam nagram ale też powiedzie ze to nie to! wiec na własne oczy zobaczycie! Zapraszam! A dodam jeszcze ze na odpeżniku też musze je zapalac, bo ktoś chyba panewki za dobrze spasował! silniki oryginały plomby są A wizualny stan też bdb. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 21 Lutego 2007 wam nagram ale też powiedzie ze to nie to! wiec na własne oczy zobaczycieCzekam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał2007 0 Napisano 21 Lutego 2007 Poważnie mówiąc to ja swoją c330 zapalam na dorobionej siajbie, silnikem 7KW nie ma prawa nie odpalić. Przypuszczam ze w -50 by odpallł [/b][/u][/code][/url] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 21 Lutego 2007 Władek odpali w każdy mróz, tylko największy problem jest z przerzuceniem kompresji po wciśnięciu odprężnika, jak przerzuci, to zapali. Ale jest na to rada - rozrusznik szybkobieżny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Lutego 2007 najlepiej jak sie rozpali ognisko pod miską olejową jeszcze nie widziałem takiego co by nie odpalił....! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 21 Lutego 2007 szkoda, bo sie okopci, ale farelka pod miche jak najbardziej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 21 Lutego 2007 rzecz jasna szkoda lakieru ale fakt autentyczny widziałem na własna oczy jak dwóch kolesi paliło ognisko pod starą Białorusią ktora całą zime nie była palona bo do lasu chciali jechac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 22 Lutego 2007 Zapraszam na pokaz krecenia dwa aku 12v szeregowo na 24v! Ja nie takie cuda musze robić by odpalić te nie dotarte c330! Moze jak skołuje kamere to wam nagram ale też powiedzie ze to nie to! wiec na własne oczy zobaczycie! Zapraszam! A dodam jeszcze ze na odpeżniku też musze je zapalac, bo ktoś chyba panewki za dobrze spasował! silniki oryginały plomby są A wizualny stan też bdb. Nie panewki ! Poprostu olej gęstnieje. Może te silniki są zalane letnim olejem np. typu Superol CB 40 ? Jak temp spadnie ponizej zera to go mozna nożem kroić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał2007 0 Napisano 22 Lutego 2007 Ja Wam dobrze radze doróbcie sobie siajbe i podepnijcie silnik 7KW i w najgorszy mróz traktory odpalą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 22 Lutego 2007 Nie siajbe tylko kolo pasowe,a jeszcze lepiej-zamontuj se palnik pod miska olejową,a butla z gazem na blotniku,bedzie sie to uruchamialo automatycznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 22 Lutego 2007 A najlepsze rozwiązanie, to po prostu mieć ciągniczek w ogrzewanym garażu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 22 Lutego 2007 Jaki ma być luz na zaworach w władimircu, na którym ma być wiekszy na sąącym czy wydechowym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 22 Lutego 2007 We władku luz na zaworach jest jednakowy dla zaworów ssących i wydechowych i wynosi 0,2 mm. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basti23 0 Napisano 22 Lutego 2007 Jakie ma być ciśnienie w kołach w t-25A2 z tyłu i z przodu? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach