Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

jak byś obrabiał ze 20 ha to te 5 litrów na rok też byłoby dużo, ja przyznam też wymieniam rzadko, co 2 czy 3 lata ( jeżdzę na TURDUSie ), ale przez ten czas to nie wiem czy z 1 litr dolewam. Ma teraz koło 2 tys. mth, teraz się nie narobi ale wcześniej to dostawał naprawdę w kitę, czasem w orce to szedł jak parowóz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam 6ha pola, pod maske to tylko zagladam jak dolewam rope,

olej w silniku czesto mam na max

 

 

 

 

Ja dolewam podobną ilosc oleju za cały sezon przy podobnym areale , silnik ma przebieg ???????? mth , czyli go nie znam bo jestem właścicielem tego ciagnika od 5 lat , ale nikt ani nic przynajmniej raz w roku nie zwalnia mnie ze zmainy oleju w silniku , zmiany filtra olejowego , paliwowych , wymainy oleju w filtrze powietrza i pompie wtryskowej. Każdy olej z upływem czasu traci właściwości smarne. A na miarce najlepiej utrzymywać stan 1/2 lub 3/4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak byś obrabiał ze 20 ha to te 5 litrów na rok też byłoby dużo, ja przyznam też wymieniam rzadko, co 2 czy 3 lata ( jeżdzę na TURDUSie ), ale przez ten czas to nie wiem czy z 1 litr dolewam. Ma teraz koło 2 tys. mth, teraz się nie narobi ale wcześniej to dostawał naprawdę w kitę, czasem w orce to szedł jak parowóz

 

 

Normy zużycia oleju na pewno nie liczy sie w stosunku do obrabianych hektarów ! Mozna policzyć w stosunku do zużytego paliwa albo do przepracowanych mth !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniam co 250 mth.

Czyli w czasach świetności ojciec musiałby wymieniać go 4-5 razy w roku Watpię by tak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie ile moze kosztowac slimak obrotów bo mi coś nawalił i sie nie kręci.

Mam juz przepracowane 5400mtg a silnik to nie wiem czy był remontowany

to jest (82rok)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to przebieg duzy ale i tak nie zwalnia ciebie z wymiany oleju! Lub chociaż doktorki dolej do tego oleju. A slimak ze 30 zł bedzie kosztował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodzimierz 25 co ty masz za wynalazek opisz go troche i co chcesz wiedzieć o tym silniku daj adres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktś budowe podnośnika ruska t-25

 

ale idzie ci o silownik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obudowy to chyba nikt nie ma! Jak ja się ciesze ze mam ustawione na 3 otworze tuz. Bo przez tą cholernie silną pompe wyrywa uchwyty siłownka a wtedy obudowe trza nowa, lub z nie urwanym oczkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego silnik w t25 który był remontowany w niepamiętnych czasach i ma przepracowane xxxxxmth jest równy silnikowi w 330M. jak to jest zrobione ze w 1960cm3 jest tyle mocy co w 1260cm3??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edziu podaj mi swoje gg to Ci wyjaśnie Widze ze nie dokładnie się zapoznałeś z maszyną którą posiadasz, pisac ze masz pojemnosć 1260 kiedy Władek ma 2000 Własnie to jest najgorsze ze polacy takie bzdury pisali na Władka (tu chodzi o dowody jak ksiazki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silniczek jak na razie chodzi jak zegareczek dlatego jeszcze nie zaglądałem do środka

 

Z którego roku ten silnik??

1981 - podobno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Jak tam znam ludzi to ten ciągnik mają ludzie tacy jak ja czyli bawiacy się w rolnictwo Wiec mam pytanie jak obczajacie ten pomysł i jak by to wypaliło w naszej konstrukcji silnika http://www.godula.pl/index.php?mode=Elektryczne%20turbo, oraz czy ktoś zakładał radio i da się je słuchać w czasie jazdy czy tylko na zgaszonym silniku Bo według mnie radio bedzie słyszalne, a z tą turbiną to się zastanawiam czy to bedzie lepsze, czy polerowanie dolotów ( bo rozwiercanie gniazd chyba nie wchodzi w gre) Co o tym myślicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silniczek jak na razie chodzi jak zegareczek dlatego jeszcze nie zaglądałem do środka

 

Z którego roku ten silnik??

1981 - podobno

 

To niezle.Do czego używasz tego silnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu dla nie których co piszą ze podkrecenie obrotów nic nie daje:

 

Trochę fizyki /mało, żeby nie zanudzić/.

 

Analizując zasady fizyki, na których opiera się funkcjonowanie silnika spalinowego, dojdziemy do przekonania, że istnieją zasadniczo trzy sposoby na zwiększenie mocy, wynikające bezpośrednio z najbardziej podstawowego wzoru na moc silnika.

 

W uproszczeniu moc silnika to:

 

P (moc) = n (obroty) x V (pojemność) x p (średnie ciśnienie użyteczne)

 

 

 

Pierwszy sposób to zwiększenie prędkości obrotowej silnika - n. Rozwiązanie bardzo ciekawe, ale wymagające dokonania bardzo poważnych zmian konstrukcyjnych silnika.

Np. wzrost obrotów maksymalnych z 6000 na 8500, powoduje dwukrotny wzrost sił działających na układ korbowy, co powoduje konieczność zastosowania wzmocnionych tłoków, korbowodów, wału, zaworów, sprężyn zaworowych, itd., itd.

 

 

 

Sposób drugi, również wynikający z równania na moc, stosowany nie tylko przez producentów silników, ale także z powodzeniem przez tunerów - szczególnie niemieckich, polega na zwiększaniu pojemności skokowej silnika V.

 

 

 

Trzecim sposobem na poprawę parametrów silnika jest zwiekszenie średniego ciśnienia użytecznego p, czyli wtłoczenie do cylindrów większej ilości mieszanki paliwa i powietrza w odpowiednim ich stosunku.

Samo zwiększenie ilości paliwa nic nie daje, bowiem bez obecności odpowiedniej ilości powietrza, nie uległoby ono spaleniu.

 

Wiec jak Rolnicy myślicie o tuningu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich! Jak tam znam ludzi to ten ciągnik mają ludzie tacy jak ja czyli bawiacy się w rolnictwo Wiec mam pytanie jak obczajacie ten pomysł i jak by to wypaliło w naszej konstrukcji silnika http://www.godula.pl/index.php?mode=Elektryczne%20turbo, oraz czy ktoś zakładał radio i da się je słuchać w czasie jazdy czy tylko na zgaszonym silniku Bo według mnie radio bedzie słyszalne, a z tą turbiną to się zastanawiam czy to bedzie lepsze, czy polerowanie dolotów ( bo rozwiercanie gniazd chyba nie wchodzi w gre) Co o tym myślicie

 

To elektryczne turbo to gowno Ile to wytrzyma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radyjka da sie słuchać we władku, miałem kiedyś taki przenośny zestaw stereo, który mocowałem sobie do władka i muzyczka sobie płynęła podczas wielogodzinnych prac polowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czterdziestce nie montowałem jeszcze radia, ale miałem kiedyś w 355 zamontowane, niestety ciągnik ten miał kabinke "łupinke", ale na szczęscie skrzynia pracowała bardzo cicho, bez wycia i spokojnie mozna było sobie radyjka słuchać, mam jeszcze zamontowane radio w kombajnie E 512, ale mam kabine przy nim, więc to zupełnie inna bajka, oraz w forszaju 323.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 1500 obr wątpię by radio było słyszalne... Oczywiście bez żadnych tub, czy głosników o potężnej mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...