kserkses 0 Napisano 5 Marca 2007 jak byś obrabiał ze 20 ha to te 5 litrów na rok też byłoby dużo, ja przyznam też wymieniam rzadko, co 2 czy 3 lata ( jeżdzę na TURDUSie ), ale przez ten czas to nie wiem czy z 1 litr dolewam. Ma teraz koło 2 tys. mth, teraz się nie narobi ale wcześniej to dostawał naprawdę w kitę, czasem w orce to szedł jak parowóz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 5 Marca 2007 mam 6ha pola, pod maske to tylko zagladam jak dolewam rope, olej w silniku czesto mam na max Ja dolewam podobną ilosc oleju za cały sezon przy podobnym areale , silnik ma przebieg ???????? mth , czyli go nie znam bo jestem właścicielem tego ciagnika od 5 lat , ale nikt ani nic przynajmniej raz w roku nie zwalnia mnie ze zmainy oleju w silniku , zmiany filtra olejowego , paliwowych , wymainy oleju w filtrze powietrza i pompie wtryskowej. Każdy olej z upływem czasu traci właściwości smarne. A na miarce najlepiej utrzymywać stan 1/2 lub 3/4. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 5 Marca 2007 jak byś obrabiał ze 20 ha to te 5 litrów na rok też byłoby dużo, ja przyznam też wymieniam rzadko, co 2 czy 3 lata ( jeżdzę na TURDUSie ), ale przez ten czas to nie wiem czy z 1 litr dolewam. Ma teraz koło 2 tys. mth, teraz się nie narobi ale wcześniej to dostawał naprawdę w kitę, czasem w orce to szedł jak parowóz Normy zużycia oleju na pewno nie liczy sie w stosunku do obrabianych hektarów ! Mozna policzyć w stosunku do zużytego paliwa albo do przepracowanych mth ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 5 Marca 2007 Ja wymieniam co 250 mth. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 5 Marca 2007 wymieniam co 250 mth.Czyli w czasach świetności ojciec musiałby wymieniać go 4-5 razy w roku Watpię by tak było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 5 Marca 2007 Wiecie ile moze kosztowac slimak obrotów bo mi coś nawalił i sie nie kręci.Mam juz przepracowane 5400mtg a silnik to nie wiem czy był remontowanyto jest (82rok) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 6 Marca 2007 No to przebieg duzy ale i tak nie zwalnia ciebie z wymiany oleju! Lub chociaż doktorki dolej do tego oleju. A slimak ze 30 zł bedzie kosztował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zulus 0 Napisano 6 Marca 2007 Włodzimierz 25 co ty masz za wynalazek opisz go troche i co chcesz wiedzieć o tym silniku daj adres Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz121 0 Napisano 7 Marca 2007 budowa podnośnika moze ktos ma?? T25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz121 0 Napisano 7 Marca 2007 ma ktś budowe podnośnika ruska t-25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 7 Marca 2007 ma ktś budowe podnośnika ruska t-25 ale idzie ci o silownik?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 8 Marca 2007 Obudowy to chyba nikt nie ma! Jak ja się ciesze ze mam ustawione na 3 otworze tuz. Bo przez tą cholernie silną pompe wyrywa uchwyty siłownka a wtedy obudowe trza nowa, lub z nie urwanym oczkiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 9 Marca 2007 dlaczego silnik w t25 który był remontowany w niepamiętnych czasach i ma przepracowane xxxxxmth jest równy silnikowi w 330M. jak to jest zrobione ze w 1960cm3 jest tyle mocy co w 1260cm3?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 9 Marca 2007 Edziu podaj mi swoje gg to Ci wyjaśnie Widze ze nie dokładnie się zapoznałeś z maszyną którą posiadasz, pisac ze masz pojemnosć 1260 kiedy Władek ma 2000 Własnie to jest najgorsze ze polacy takie bzdury pisali na Władka (tu chodzi o dowody jak ksiazki) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@Esiak Edziu 0 Napisano 10 Marca 2007 10765862 mojgg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodzimierz_25 0 Napisano 12 Marca 2007 Silniczek jak na razie chodzi jak zegareczek dlatego jeszcze nie zaglądałem do środka Z którego roku ten silnik??1981 - podobno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Marca 2007 Witam wszystkich! Jak tam znam ludzi to ten ciągnik mają ludzie tacy jak ja czyli bawiacy się w rolnictwo Wiec mam pytanie jak obczajacie ten pomysł i jak by to wypaliło w naszej konstrukcji silnika http://www.godula.pl/index.php?mode=Elektryczne%20turbo, oraz czy ktoś zakładał radio i da się je słuchać w czasie jazdy czy tylko na zgaszonym silniku Bo według mnie radio bedzie słyszalne, a z tą turbiną to się zastanawiam czy to bedzie lepsze, czy polerowanie dolotów ( bo rozwiercanie gniazd chyba nie wchodzi w gre) Co o tym myślicie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Marca 2007 Silniczek jak na razie chodzi jak zegareczek dlatego jeszcze nie zaglądałem do środka Z którego roku ten silnik??1981 - podobno To niezle.Do czego używasz tego silnika?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 12 Marca 2007 A tu dla nie których co piszą ze podkrecenie obrotów nic nie daje: Trochę fizyki /mało, żeby nie zanudzić/. Analizując zasady fizyki, na których opiera się funkcjonowanie silnika spalinowego, dojdziemy do przekonania, że istnieją zasadniczo trzy sposoby na zwiększenie mocy, wynikające bezpośrednio z najbardziej podstawowego wzoru na moc silnika. W uproszczeniu moc silnika to: P (moc) = n (obroty) x V (pojemność) x p (średnie ciśnienie użyteczne) Pierwszy sposób to zwiększenie prędkości obrotowej silnika - n. Rozwiązanie bardzo ciekawe, ale wymagające dokonania bardzo poważnych zmian konstrukcyjnych silnika. Np. wzrost obrotów maksymalnych z 6000 na 8500, powoduje dwukrotny wzrost sił działających na układ korbowy, co powoduje konieczność zastosowania wzmocnionych tłoków, korbowodów, wału, zaworów, sprężyn zaworowych, itd., itd. Sposób drugi, również wynikający z równania na moc, stosowany nie tylko przez producentów silników, ale także z powodzeniem przez tunerów - szczególnie niemieckich, polega na zwiększaniu pojemności skokowej silnika V. Trzecim sposobem na poprawę parametrów silnika jest zwiekszenie średniego ciśnienia użytecznego p, czyli wtłoczenie do cylindrów większej ilości mieszanki paliwa i powietrza w odpowiednim ich stosunku. Samo zwiększenie ilości paliwa nic nie daje, bowiem bez obecności odpowiedniej ilości powietrza, nie uległoby ono spaleniu. Wiec jak Rolnicy myślicie o tuningu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Marca 2007 Witam wszystkich! Jak tam znam ludzi to ten ciągnik mają ludzie tacy jak ja czyli bawiacy się w rolnictwo Wiec mam pytanie jak obczajacie ten pomysł i jak by to wypaliło w naszej konstrukcji silnika http://www.godula.pl/index.php?mode=Elektryczne%20turbo, oraz czy ktoś zakładał radio i da się je słuchać w czasie jazdy czy tylko na zgaszonym silniku Bo według mnie radio bedzie słyszalne, a z tą turbiną to się zastanawiam czy to bedzie lepsze, czy polerowanie dolotów ( bo rozwiercanie gniazd chyba nie wchodzi w gre) Co o tym myślicie To elektryczne turbo to gowno Ile to wytrzyma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 12 Marca 2007 Radyjka da sie słuchać we władku, miałem kiedyś taki przenośny zestaw stereo, który mocowałem sobie do władka i muzyczka sobie płynęła podczas wielogodzinnych prac polowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 12 Marca 2007 A w 4011(o ile dobrze pamietam,ze taki masz) montowales radio?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 12 Marca 2007 W mojej 40 się nie da Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 12 Marca 2007 W czterdziestce nie montowałem jeszcze radia, ale miałem kiedyś w 355 zamontowane, niestety ciągnik ten miał kabinke "łupinke", ale na szczęscie skrzynia pracowała bardzo cicho, bez wycia i spokojnie mozna było sobie radyjka słuchać, mam jeszcze zamontowane radio w kombajnie E 512, ale mam kabine przy nim, więc to zupełnie inna bajka, oraz w forszaju 323. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 12 Marca 2007 Powyżej 1500 obr wątpię by radio było słyszalne... Oczywiście bez żadnych tub, czy głosników o potężnej mocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach