tatamarty.323a 0 Napisano 24 Marca 2007 Miras!!! jesteś WIELKI, właśnie miałem wstawić ten sam obrazek, wyprzedziłeś mnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal26 0 Napisano 24 Marca 2007 Dziękuję wam panowie za pomoc super jest to forum pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuś 0 Napisano 24 Marca 2007 Przecież jasne jest to ze czujnik temp. i licznik muszą być kontabilne, ostatnio kupiłem nowy licznik i czujnik podobno był do wladimirca, po 5minutach tamperatura rośnie do 120C i nic nie mogę na to poradzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 24 Marca 2007 A co się stało z starym czujnikiem i licznikiem Jak ci pozostało to mozesz sprawdzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Marca 2007 czy ręczna pompka zasilająca może byc przyczyną nie wchodzenia władka na obroty???Nie mogę rozwiązać mojego problemu wczoraj wymieniłem pompe po regeneracji ale założyłem tą samą zasilającą i nic sie nie zmieniło dalej na 3/4 obratów zaczyna kopcić i nie idzie dalej...!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre 0 Napisano 25 Marca 2007 Hej ja u siebie też zmieniłem pompę tyle, że pompkę ręczną miałem razem więc tylko założyłem i pali bez problemu. Może to być wina pompki gdzieś łapie powietrze albo ten pierwszy filterek masz zapchany i nie dostaje tyle paliwa co potrzebuje popatrz na przewód nadmiarowy czy tam nie zbiera się czasem samo powietrze to łwpie wtedy przez ta nieszczęsną pompkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Marca 2007 Jesteś pewien że obrotomierz dobrze liczy, bo ja mam taki że pokazuje z pewnością dużo za mało. Objaw też podobny jakby był źle ustawiony początek wtrysku Znajomy też miał w prawie nowym Bizonie Rekordzie, że zasysał powietrze przez uszczelkę filtra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Marca 2007 gadałem własnie z mirasem i on tez twierdzi ze to początek wtrysku! tylko co jak przyspieszyć wtrysk? teraz pompe mam na max od silnika ? zeby przyspieszyć to mam ją docisnąc?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Marca 2007 zeby przyspieszyć kąt początku wtrysku, to musisz pompe przesunąć górą do silnika, czyli tak jak mówisz, docisnąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 Po lektórze instrukcji Władka do ustawienia dobrze pompy trzeba sie pobawić Przyspiesza się wtrysk krecac pompe do silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Marca 2007 Dokładnie jak mówisz Miras, najlepiej na pracującym silniku regulować kąt wtrysku, obserwować przy tym końcówke komina i dobrze nastawić ucho Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 Ale trzeba mieć ucho nie którzy chcą by czrne było czarne a białe białym. Dlatego bedzie trzeba zrobić jakiś zlocik maszyn Takich jak Władek! Ostatnio jechałem do Warszawy i miałem czas to po drodze naliczyłem aż 5 Władków, a ciapków kupe prawie co 5 km Tylko miejscówe trzeba by jakaś obczaić Dlatego myslcie nad tym, czas moze gdzieś koło czerwca kiedy w swojei maszynie radio i instalke załoze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t25a176 0 Napisano 25 Marca 2007 WitamJestem od 3 tygodni posiadaczem T25a1 r.76. Ogólnie jestem zadowolony, choć mam jeden problem. Po 1-2 godzinach pracy, wyrzuca mi paliwo przez odpowietrznik w korku pompy paliwa. Po spuszczeniu nadmiaru przez korek kontrolny wszystko jest ok. do czasu. Czego może to być objawem i jak taką usterkę usunąć? Z góry dzięki za pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Marca 2007 Masz zużytą pompke zasilającą i przepuszcza paliwo do komory pompy, lub też masz zużytą sekcje tłoczącą w pompie wtryskowej, jedyne wyjście z problemu - regeneracja pompy, lub zakup nowej lub po regeneracji, bo regeneracja nieraz jest droższa jak koszt zakupu pompy, oto pompy, wystarczy zamówić:http://agroman.otomoto.pl/index.php?sect=offer&sub=&page=4&sortby=make&order=asc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t25a176 0 Napisano 25 Marca 2007 Dzięki za szybką odpowiedź tatamarty.323a. Tego się obawiałem. Jeszcze jedno pytanie w związku z tym. Czy da się na takiej zużytej pompie zrobić wiosenne prace na 2 ha? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 Ja na zużytej pompie smigam już od kupe lat tylko ze mi tak szybko nie napływa ropa do pompy! Bez problemu zrobisz 2 ha Na twoim miejscu bym nie wymieniał pompy jak ładnie chodzi silnik i masz 2 ha. Jedynie sprytny sposób na zrobienie patentu bym podsunoł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t25a176 0 Napisano 25 Marca 2007 Dobrze, że nie muszę wymieniać pompy. A co masz na myśli z tym patentem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Marca 2007 Zbiorniczek na wyciekający nadmiar? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t25a176 0 Napisano 25 Marca 2007 Poza tym pozostaje jeszcze kwestia oleju w pompie, bo po zmieszaniu z ropą, trzeba go pewnie zalewać od nowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 No zbiorniczek na wyciekajacy nadmiar A u mnie juz na samej ropie pompa smiga od 20 lat na ( 3ha-15lat na 5 ha od 5) i nic mu nie jest! Jedynie coraz wiecej leci że czesciej spuszczam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 25 Marca 2007 Ja mam podobny problem-oleju mi z pompy ubywa,ostatnio jak zapomnialem dolać a bylo to po żniwach to doleje dopiero we wtorek(spr w sobote) bo będe na CPN.A jak spr to miarka sie ledwo maczała.Pompa bez oleju chodziła przez 10ha kultywatorowania i orania I jeszcze teraz na wiosne przez 5ha uprawy i siewu Jakoś musi się trzymać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Marca 2007 dzieki chłopaki za rade mój problem jest troche dziwny poniewaz władek nie wchodzi na obroty tylko je\ak jest zimny i tak łatwo to mu nie przechodzi trzeba go naprawde dobrze rozgrzać np .20 min orki lub kultywatorem i zaczyna działać możecie mi coś jeszcze o tym powiedziec!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 No podobne tylko ze u ciebie ubywa bo zimering poszedł na wałku pompy i olej ucieka do rozrzadu A u nas jest taka sprawa ze przybywa "oleju" to znaczy do pompy tam gdzie ma być olej leci jeszcze olej napedowy i az odpowietrznikiem lub ciegnem dodawania gazu leje się. Dlatego spuszczam do stanu oleju, a szpuszczam do stanu ponieważ nie bede lał oleju bo szkoda go jak i paliwa! Bo nadmiar pózniej znowu do zbiornika leje jest tego około od 0,5 do 0,8 litra to zależy kiedy jescze spuszczam i mam czas! Ale umie rozpoznaje po tym, kiedy to ciegno do dodawania gazu robi się wilgotne. Dlatego jak kolega we Władku zrobi sobie zbiorniczek to pozniej z niego bedzie lał paliwo do zbiornika paliwa! Ja spuszczam raz lub czasem 2 razy na rok! Zawsze przed orką a czasami po wszystkich pracach polowych! to zależy od tego czy dam mu w podłoge lub nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Marca 2007 dzieki chłopaki za rade mój problem jest troche dziwny poniewaz władek nie wchodzi na obroty tylko je\ak jest zimny i tak łatwo to mu nie przechodzi trzeba go naprawde dobrze rozgrzać np .20 min orki lub kultywatorem i zaczyna działać możecie mi coś jeszcze o tym powiedziec!!!! Własnie tak jest jak ktoś sie uczy, a nie bawi w małego majterkowicza od 7 roku życia! To z tego powodu co podałeś daje 99% ze jest to kat ustawienia pompy wtryskowej Bo jak sie zagrzeje to wtedy spali lepiej to paliwo zle podane dlatego nie dymi i jedzie, ale pełnej mocy nie ma Bo jak by było co innego to nie chciał by za bardzo na nisklich obrotach chodzić! Tylko jak tak pisze bo jeszcze nie robiłem u swego kapitalki Dlatego jak coś to bedzie sie trzeba wybrac do kolegi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t25a176 0 Napisano 25 Marca 2007 Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach