Lis 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 z doświadczeń warsztatowych wiem tyle, że ursus 4011 ma inne mocowanie wału niż 60-ka i 55-ka. Dlatego, że 40-ka ma nominalne obroty 2000/min, a 60-ka i 55-ka maja po 2200/min. Nominalna moc 40-ki to 47 KM, a 55 ma 52 KM. Różnice między 40 i 55 łatwo też poznać po predkości jazdy. 40-ka jest szybsza bo ma inne przełożenie na zwolnicach. Tyle wiem napewno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 a w czym go kuźwa umyjesz, w zmywarce do naczyń?????Kasetę filtrującą myjesz w ropie, benzynie (najszybciej wysycha) , nafcie czekasz aż obcieknie i zakładasz z powrotem, nawet jeśli jakaś kropla zostanie na kasecie to przy odpalaniu trafi do komory spalania i przy odpaleniu zadymi, to wszystko. Zatem jeśli nie w ropie to w czym you silly bitch (to do Nowego)?????? Poziom oleju w filtrze powinien sięgać do górego wcięcia znajdującego się na obwodzie miseczki olejowej. W filtrach nowego typu pojemność miseczki to 1,8 l.Najbardziej denerwują mnie ludzie tacy jak ty you silly bitch ktozy nie umią mądze odpowiadać na posty innych użytkowników w sposób wyrozumiały i prosty a nie kuzwa jak ty lis bo nie każdy urodził sie encyklopedia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 a w czym go kuźwa umyjesz, w zmywarce do naczyń?????Kasetę filtrującą myjesz w ropie, benzynie (najszybciej wysycha) , nafcie czekasz aż obcieknie i zakładasz z powrotem, nawet jeśli jakaś kropla zostanie na kasecie to przy odpalaniu trafi do komory spalania i przy odpaleniu zadymi, to wszystko. Zatem jeśli nie w ropie to w czym you silly bitch (to do Nowego)?????? Poziom oleju w filtrze powinien sięgać do górego wcięcia znajdującego się na obwodzie miseczki olejowej. W filtrach nowego typu pojemność miseczki to 1,8 l.Najbardziej denerwują mnie ludzie tacy jak ty you silly bitch ktozy nie umią mądze odpowiadać na posty innych użytkowników w sposób wyrozumiały i prosty a nie kuzwa jak ty lis bo nie każdy urodził sie encyklopedia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiterekW 0 Napisano 30 Sierpnia 2007 mam pytanie nie wie ktoś co może być przyczyną że jak załanczam wom w c360 to wyje a w kosiarce rotacyjnej jak wśćiekły aż w całej wsi go słychać myślę ,że łożysko gdzieś się rozsypało i jakiś wałek się odsunoł od trugiego i tryba tylko końcami zębów zabierają.Które może to być łożysko lub jaka przyczyna miał już ktoś z was taką(usterkę). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo_mateo 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 no panowie pomóżcie z tym rozdzielaczem, bo mnie już szlag trafia! toż to jest nienormalne -dźwignia obwodu zewn. nie może wpoływać na wewn. cylinder! HELP HELP! jest możliwość że mam zamienione rozdzielacze? np. mam oryginalnie od 4011 a teraz kupiłem od 360? albo na odwrót? HELP! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 witam ponownie. tak jak kolega Lis napisał wymieniłem łożysko uszczelniacze i koszyczek a olej nadal dostaje mi sie do sprzegła jak właczam pompe podnosnikowa..juz nie mam nerwów do tego..poradzcie co mozna jeszcze zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 mam pytanie nie wie ktoś co może być przyczyną że jak załanczam wom w c360 to wyje a w kosiarce rotacyjnej jak wśćiekły aż w całej wsi go słychać myślę ,że łożysko gdzieś się rozsypało i jakiś wałek się odsunoł od trugiego i tryba tylko końcami zębów zabierają.Które może to być łożysko lub jaka przyczyna miał już ktoś z was taką(usterkę). musisz go rozjechac na 3 i wymienic wszystkie walki zdawcze w skrzyni bo to jest ich wina, nie sadze zeby to bylo lozysko bo wogole by nie ruszylo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 WITAM orientujecie sie ile kosztuje remony w c 360 3p skrzynia biegow cala kosz satelitow przednia os do regeneracji silnik pompa podnosnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 31 Sierpnia 2007 Regenerowany podnośnik u nas 700 zł plus oddajesz swój przednia oś kupowałem w tamtym roku 250 zł + 40 zł bolec ale rama na którą to się osadza nie była wyjechana więc nie trzeba było do tokarza, tak by koszt jeszcze wzrósł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 7 Września 2007 http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?showuser=2273 Moja 60 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 8 Września 2007 A mógłbyś wrzucić jakiś filmik??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 8 Września 2007 Ooooooo z tym to ciężko a raczej nie wrzuce,bo mój aparat kręci baaardzo słabe filmy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 8 Września 2007 Szkoda bo zdjęcia super i maszyna tez fajnie by było ja zobaczyć w pracy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 10 Września 2007 Mam problem ponieważ cieknie mi olej z tej małej dzwigenki która sie wołacza sprężarkę ta która sie pociąga do góry czego to może byc przyczyna czy tam jest jakiś uszczelniacz czym może to być spowodowane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 13 Września 2007 Witam mam problem z podnośnikiem zamierzam wymienić uszczelniacze na tłoczysku podnośnika bo są odwrotnie założone przez co opada ale nie wiem czy pompa jest dobra ostatnio miałem okazje ja sprawdzić gdy kiprowałem 6 tonowy ładunek 2000obr/min i dopiero zaczęło kiprować czy to dobrze czy źle czy pompę tez trzeba wymienić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 13 Września 2007 INstrukcja obsługi do C360 http://www.uploading.com/files/ZW62RUPM/Instrukcja_obs__ugi_C_360.rar.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Września 2007 Witam mam problem z podnośnikiem zamierzam wymienić uszczelniacze na tłoczysku podnośnika bo są odwrotnie założone przez co opada ale nie wiem czy pompa jest dobra ostatnio miałem okazje ja sprawdzić gdy kiprowałem 6 tonowy ładunek 2000obr/min i dopiero zaczęło kiprować czy to dobrze czy źle czy pompę tez trzeba wymienić No raczej pompe wymienić,u mnie jest to samo.Wczoraj jak siałem to siewnika nie podnosił w ogóle,ale jak dałem 2000 obr./min. to dopiero ledwo podnosił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 15 Września 2007 U mnie tez tak był o okazało się że jest mało oleju po dolewce mineło. A tak przy okazji się pochwale moją 360, czerwona jakby ktoś niewiedział......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 15 Września 2007 Uszczelniacze zmieniłem na tłoczysku i oringa z cała tulejka od kanału olejowego bo już tam nie było oringa jest różnica dosyć znaczna ale to nie jest to co powinno być jaka dobra pompę kupić może ta wzmacniana do tura ale jest trochę droga ok 300zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 16 Września 2007 Uszczelniacze zmieniłem na tłoczysku i oringa z cała tulejka od kanału olejowego bo już tam nie było oringa jest różnica dosyć znaczna ale to nie jest to co powinno być jaka dobra pompę kupić może ta wzmacniana do tura ale jest trochę droga ok 300zł Sprawdz zawór redukcyjny przy tulei podnośniki to może być jego wina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 16 Września 2007 To chyba nie to bo jak zagaszę ciągnik na podniesionym podnośniku opada do pewnego momentu i wisi z kultywatorem i 3 osobami zapewne dla dlatego ze z początku jest porysowany cylinder słabo podnosi bo pompa to przeczyła swoje i nie pamiętam kiedy była zmieniana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemko83 0 Napisano 16 Września 2007 To chyba nie to bo jak zagaszę ciągnik na podniesionym podnośniku opada do pewnego momentu i wisi z kultywatorem i 3 osobami zapewne dla dlatego ze z początku jest porysowany cylinder słabo podnosi bo pompa to przeczyła swoje i nie pamiętam kiedy była zmieniana słuchaj KamilC360 weź i przeczyść ten filter oleju co jest pod siedzeniem tam jest takie siteczko i magnesy na ktorych beda opiłki ze skrzyni i ogólnie błoto. napisz czy pomogło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 16 Września 2007 kolejna wada mojej c360 otóż na właczonym silniku nie moge wrzucić rzadnego biegu a jak mi sie juz uda to przy zwalnianiu sprzegła coś trzeszczy i strzela w skrzyni , moscie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 16 Września 2007 słuchaj KamilC360 weź i przeczyść ten filter oleju co jest pod siedzeniem tam jest takie siteczko i magnesy na ktorych beda opiłki ze skrzyni i ogólnie błoto. napisz czy pomogło No odkręciłem ten filterk ale tam nic nie ma pod ta pokrywko nie wiem czy to dobrze czy źle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilC360 0 Napisano 16 Września 2007 Zaślepienie tych dziurek to "dożynanie" pompy... Będzie chodzić elegancko gdzieś przez rok, a po dówch bedzie już tylko do wymiany... Już 2 razy robilem z ojcem taki experyment... Braliśmy od kogoś starą podobno już nie nadajacą sie do niczego pompę, zaślepialismy te 2 dziurki i 2 lata śmigala Jak wyjmiesz z dekla pompe to odkrec od pompy dekielek pod ktorym sa te uszczelniacze i w dekielku zaspawaj dwie dziurki zeby nie byly przelotowe wtedy bedzie pompa prawie ze nowa. pozdr miccao i kamilZ czy te otwory znajduja sie w obudowie pompie czy w deklu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach