Chochlik23 0 Napisano 27 Listopada 2007 Diler diler, a co to jakiś wszechwiedzący autorytet?, niektórzy nawet nie maja pojecia co reprezentują (osobiste doświadczenia z wystaw), a co dopiero prawienie morałów o szczegółach technicznych maszyn, które sprzedają. No właśnie cytuje "a skąd Pan wie że proxima ma turb coła seriia ma silniki wolnossace.. " , lub najlepsze to co podają w katalogach to pomyłka kioti ma 5 t udzwigu podnośnik.. ", a jak zapytałem gdzie produkują NH td lub lambo R3 to już nawet spodziewałem się odpowiedzi ze na marsie co do tura, to czy ktoś ciąga przyczepke nowym samochodem, ludzie skrzynia sprzęgło i silnik musi się ułozyć pod płynnym obciązeniem ale bez przesady a nie przy chwilowych przeciążeniach i szarpaniu na niedotartym sprzęcie, przecież, chyba że ktoś pracował by delikatnie, ale kupcie sobie nowy sprzęt i posadźcie pracowanika, sam wiem np. po kosiarce że stara i darń kosiła i w rów jak zaryłem wychamowało i nc sie nie działo, no nową tylko zj*bałem lekko słumek i ośke zcieło, zkaładać na nowy ciągnik ok ale nie od razu pracować z turem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian 0 Napisano 27 Listopada 2007 a co byscie powiedzieli o ladowaczu tur 6? nadaje sie on do belarusa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 27 Listopada 2007 Chochlik23napisal ,,co do tura, to czy ktoś ciąga przyczepke nowym samochodem'' Mysle ze z hakiem to widziales i nowy samochod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 27 Listopada 2007 a co byscie powiedzieli o ladowaczu tur 6? nadaje sie on do belarusa?ja mam 6 na MTZ-cie TUR spisuje się dobrze za to MTZ troche mniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart123i 0 Napisano 2 Grudnia 2007 mi serwisant powiedział ze w 50 mth nie przeciążać a poźniej wstawiać póki na gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrudy 0 Napisano 12 Stycznia 2008 Witam....mam pytanie...kto z was ma ladowacz czolowy stoll...mysle ze lata 90-97..nie wime dokladnie jaki model...zeby byl 3 sekcyjny...mam wlasnie problem bo nie dzial mi dobrze ta 3 sekcja i chcialbym zaciagnac rady itd...prosze o pomoc..pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARKPANTER 0 Napisano 19 Stycznia 2008 mam pytanie czy ma ktoś może schemat rozdzielacza do tur 6 pol-motu najlepszy byłby katalog bo mi trochę cieknie wymieniałem uszczelki ale nie pomogło więc to jest coś w środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danekbu 0 Napisano 20 Stycznia 2008 Wcześniej czy póżniej założony ten ładowacz i tak odpadnie bo mija się to z zasadniczym wykożystaniem maszynCIĄGNIK - służy do ciagnięcia, a do ładowania - ŁADOWARKA , a jeśli ktoś zdecyduje się na coś do wszystkiego to po pewnym czasie ma do niczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 21 Stycznia 2008 to kup sobie to wszystko oddzielnie hihihi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barszcz17 0 Napisano 26 Stycznia 2008 A co nazywasz duzym obciązeniem?? jeśli wapno i 2 m łyżka to owszem bo raczej TUR dla samego silnika nie stanowi większego problemu. Ale nawet z tą 2 m łyżką - dobierasz odpowiednio niskie przełożenie. Ja bym na przykład wolał docierac nowy ciagnik z TUR-em np przy silopakach niż miałby stać i pykać na pusto. I co to jest 10 mtg?? niecałty dzień pracy. Zgadam się z kolegą, sama taka pompa hydrauliki przecież mocno silnika nie obciąży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamot 0 Napisano 27 Stycznia 2008 mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
309LS 0 Napisano 27 Stycznia 2008 mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamot 0 Napisano 27 Stycznia 2008 mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barszcz17 0 Napisano 27 Stycznia 2008 mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno. Zmiana orbitolu na większy nic nie da. Orbitol nie dławi przepływu oleju bo cała hydraulika połączona jest równolegle. Pompa już na pewno słaba. A na zimnum oleju jak chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barszcz17 0 Napisano 27 Stycznia 2008 ja widzialem u goscia w 360 tura 3 sekcyjnego,nie wiem jaki to producent ale wygladal ciekawie,ja mam tura w c 360 i i c 330,w c 360 jest do dupy słaby udzwig i nisko podnosiZałóż mu pompe na wałku od ostrówka albo chociaż od UNHZ500 przedłuż ramiona a zaraz zmienisz zdanie. Znajomy tak zrobił to układa 3 baloty z sianokiszonki 360 oczywiście z obciążeniem ale podnosi. Co do ceny to w mnie prywaciarze robią beż rozdzielacza przedłużone bez poziomowania z łyżką i do balotów za 3 200 do 330 360 i MF. Jak z poziomowaniem chcą 300 więcej a jak z łamana chydraulicznie łyszką i rozdzielaczem 2 sekcyjnym powyżej 4 500. Szkoda ciągnika na takie kaskaderskie numery. Ciekawe też jak długo by wytrzymała rama w ładowaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szamot 0 Napisano 28 Stycznia 2008 mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba.oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno. Zmiana orbitolu na większy nic nie da. Orbitol nie dławi przepływu oleju bo cała hydraulika połączona jest równolegle. Pompa już na pewno słaba. A na zimnum oleju jak chodzi? nie ma różnicy czy zimny czy cieply olej jutro sprawdze cisnienie na pompie . To wdlug mnie wyglada tak jak by byl zapowietrzony uklad ale slysze ze nie ma takiej mozliwosci bo odpowietrza sie samoczynnie, mialem juz raz taki przypadek ze poprostu uszkodzila sie przesowka od 1 i 2 biegu i bylo tak jezdzone przez miesiac az stanela kierownica i nikt nie wiedzial dlaczego wszyscy mowili ze pompa a okazalo sie ze opilki dostaly sie do orbitrola i go zablokowaly tak powiedziano mi w zakladzie naprawczym w Pniewach i tur tez wtedy przestal dzialac ale to bylo prawie 2 lata temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroon 0 Napisano 29 Stycznia 2008 koledzy mam tura VETO 3 sekcyjny na ihc 844s powiedzcie czy jest w stanie w oryginale podnieść ok 1tony a jeśli nie to co zrobić żeby podniósłma ktoś taki ładowacz bez poziomowania ile u Was podnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthil007 0 Napisano 9 Lutego 2008 masz racje nie ma sensu przepalcac, zastanawialem sie tez nad krokodylem z AGRO-maszu ale zrezygnowałem z niego bo cena 3600zł a wykonanie okropne, tamdeta totalna słome da rady jeszcze tym ładować ale w oborniku to by pewnie zaraz sie rozpierdzielił... ja kupilem 8 kutych kłów, porzyczylem od goscia orginalnego krokodyla, pojechalem do znajomego spawacza zdjelismy wymiary z orginału i zrobil mi dwa razy solidniejszego krokodyla a kosztowało mnie to w sumie z silownikami, material i szczęka górna 2300zł, jestem zaadowolony z niego kolego moglbys powiedziec ile placiles za te kły i gdzie je kupiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek070294 0 Napisano 16 Lutego 2008 oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno. jak chcesz podnosic i jednocześnie kręcić kierownicą a ciężko się kręci to nie ma bata żeby pompa nie była do regeneracji. Zakładam teraz ładowacz firmy riko TN390p na case'a 856xl i jestem ciekaw czy ten ładowacz nie jest za duży jak na ciągnik z 85 mustangami....może ktos ma taki ładowacz i przesłał by mi jego dane i na jaki ciągnik musi być zamontowany? radek070294@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 16 Lutego 2008 oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.My mieliśmy tura w 3350 i tam była sprawa tego typu ze gdy kręciło sie kierownica to tur przestaje podnosić albo zwalnia, i nie wazne ile pompa oleju poda moze nawet byc nowa, tam jest taki "zawór pierwszenswa" przepływu oleju, i układ kierowniczy ma zawsze pierwszenswo, proponuje sprawdzic ten zawór,ale ponad wszystko jesli sie cięzko kieruje to pompa jest juz zużyta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukbold 0 Napisano 19 Lutego 2008 Który model ładowacza czołowego firmy MALLUX bezie pasował na Ursusa 5314? Szukam jakieś używki w ogłoszeniach no ale symbole to mi mało mówią a sprzedający nieżadko tez nie wiedzą do czego ich ładowacz pasuje. Może którys z ND5 albo Quicke będzie pasował. Wiem że dobry jest polski TUR 4 no ale żadko kiedy pojawiają się takie ogłoszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 20 Lutego 2008 ja bym na twoim miejscu nie bawaił sie w jakies kombinowane ładoawcze z innych ciagników. Jak juz to jakis polski jesli od innego ciagnika to dokupic oryginalne mocowania, bo przerabianie to za dużo roboty i wiecej moga przynieść szkody ciagnikowi niz to warte. Chyba że jakis zachodni i napewno od ursusa lub MF ze starej seri , na licencji której były produkowane polskie ursusy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cemik 0 Napisano 21 Lutego 2008 Ma ktoś fotkę ramienia tura z pokazanym zamocowaniem łyżki,chodyi mi o jakies zdjecie z bliska. Bylbym ogromnie wdziecznz za przeslanie mi na cemik(malpka)o2.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyczek_2 0 Napisano 6 Marca 2008 koledzy wiecie może jaki jest optymalny przepływ oleju potrzebny do sprawnego obsługiwania TUR-a1 do c-330. Mam zamiar założyć rozdzielacz jedno sekcyjny i zastanawiam się jaki przepływ oleju na minutę jest wymagany oraz jakie ciśnienie robocze(bar) czy wystarczający będzie rozdzielacz o przepływie 34l/min i 240bar np taki http://www.allegro.pl/item318688033_rozdzielacz_hydrauliczny_zawor_sterujacy_34l.html a może wiecie gdzie można kupić taniej nowy rozdzielacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 7 Marca 2008 koledzy wiecie może jaki jest optymalny przepływ oleju potrzebny do sprawnego obsługiwania TUR-a1 do c-330. Mam zamiar założyć rozdzielacz jedno sekcyjny i zastanawiam się jaki przepływ oleju na minutę jest wymagany oraz jakie ciśnienie robocze(bar) czy wystarczający będzie rozdzielacz o przepływie 34l/min i 240bar np taki http://www.allegro.pl/item318688033_rozdzielacz_hydrauliczny_zawor_sterujacy_34l.html a może wiecie gdzie można kupić taniej nowy rozdzielacz Ale przecież w C-330 do tura można wykorzystać rozdzielacz od podnośnika albo ten na błotniku... Oczywiście ten z aukcji też będzie pasował, jeśli chodzi o parametry.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach