tatamarty.323a 0 Napisano 20 Grudnia 2007 szybko obrotowy znaczy z przekładnią planetarną?? z takim rozrusznikiem zapali przy -15?Czy zapali to zależy od stanu silnika, ale kręcił będzie elegancko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 20 Grudnia 2007 Żeby lepiej odpalał przy wysokim mrozie załóż grzałke w blok silnika i akumulator o dużej pojemności. Wtedy zima nie powinna cię zaskoczyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 20 Grudnia 2007 tuleja pękłaGdyby pękła tuleja, to woda byłaby tylko na jednym tłoku, a to mi wygląda na defekt głowicy, pękła centralnie między kanałem wodnym a kanałem dolotowym lub wydechowym.Najlepiej to sprawdzić podczas zdjętej głowicy, nalać wody równo z górą bloku, jeśli wody ubędzie to wiadomo, że leci cylindrem, a jeśli wody nie ubędzie, to winna głowica. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 21 Grudnia 2007 Żeby lepiej odpalał przy wysokim mrozie załóż grzałke w blok silnika i akumulator o dużej pojemności. Wtedy zima nie powinna cię zaskoczyć.jest miejsce w blogku na grzałke ?? a co do akumulatorów to włozyłem 4x6v (190Ah) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 21 Grudnia 2007 ile litrów powinno być w u902 w skrzyni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 21 Grudnia 2007 ok 50l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter200 0 Napisano 21 Grudnia 2007 Żeby lepiej odpalał przy wysokim mrozie załóż grzałke w blok silnika i akumulator o dużej pojemności. Wtedy zima nie powinna cię zaskoczyć.jest miejsce w blogku na grzałke ?? a co do akumulatorów to włozyłem 4x6v (190Ah) Miejsce na grzałke jest po prawej stronie. Tak wygłada grzałka http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=286760725 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianReich 0 Napisano 23 Grudnia 2007 koledzy nie wiem na ilu tlokach jest woda poniewaz przed rozebraniem tego silnika jeszcze ciagnik zaplilem i woda poszla kominem:(wiec ta wode z tlokow wyrzucilo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 23 Grudnia 2007 w chłodnicy ubyło wody?? może napadało do tłumika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 23 Grudnia 2007 jesli masz wode na tlokach, to uruchomienie silnika jest praktycnie niemozliwe, po prostu woda nie jest w stanie sie prezyc tak jak powietrze - pewnie wode miales w kominie lub bylo jej bardzo malo na tloku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 23 Grudnia 2007 U mnie było tak (1012), że czasami nie chciał gad kręcić, oczywiście wody w chłodnicy ubywało na początku mało. Więc gdy nie chciał przekręcić (bo na jednym tłoku była woda), wtedy kręciłem ręcznie ( za ząbki łyżką) jeden obrót kołem zamachowym i palił wywalając na dach i szybę to co było w cylindrze. Ale sytuacja zaczęła się pogłębiać i wody wywalało coraz więcej podczas pracy w polu przez korek chłodnicy. Zdjeliśmy głowice i okazało się, że uszczelka pod głowicą w jednym miejscu między cylindrem, a kanałem wodnym jest jak miniaturowy durszlak. Założona jest nowa i wszystko gra już jakieś 650/mtg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 23 Grudnia 2007 koledzy nie wiem na ilu tlokach jest woda poniewaz przed rozebraniem tego silnika jeszcze ciagnik zaplilem i woda poszla kominem:(wiec ta wode z tlokow wyrzuciloAle miałeś problemy z odpaleniem ciągnika czy normalnie zapalił tylko wyrzuciło wode z tłumnika?Jeśli miał byś wode na tłokach to ciężko było by go wogóle odpalić a po odpaleniu to tłumnikiem szła by para wodna ze spalinami czyli dymił by na biało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianReich 0 Napisano 23 Grudnia 2007 No bylo go bardzo ciezko zapalic musialem go zaciagac innym ciagnikiem i wlasnie bylo tak ze juz od dluzszego czasu ubywalo wody w chlodnicy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianReich 0 Napisano 23 Grudnia 2007 I wlasnie tak jak kolego mowisz jak juz zaczal chodzic to szedl z tlumnika taki bialy dym i wyrzucalo duzo wody i zaraz go zgasilem bo wiedzialem mniej wiecej co jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SLawe 0 Napisano 24 Grudnia 2007 "Swietnie radzi sobie z pługiem na 3 skiby nawet w najcięższej ziemi. Mój 4514 jest 2001 roku na kołach 16-30 z tyłu i z 12biegami do przodu i 4 w tył. W lekkich ziemia da się nim orać nawet na 4 skiby. ZAczepiam mu rozrzutnik na 5,5 tony". Ja mam model niższy 4512 w trzech skibach to nie bardzo ma co robić nawet na cięzkiej ziemi, rozrzutnik 6 tonowy ciągnie bez problemów, w mojej okolicy każdy 4514 chodzi z pługiem czteroskibowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 30 Grudnia 2007 Mam takie pytanie, co mogło się stać w U-912 z dzwignią od szybkozłączy. W jedną stronę działa a w drugą nie. Czyli np podnoszę talerzówkę hydrauliczną i idzie w górę, lecz gdy chcę żeby koła poszły po opuszczeniu maszyny do góry to nie podnosi, to samo z kiprowaniem przyczepy, podniosę, lecz w drugą stronę nie mogę wymusić opadania tylko powoli pod swoim ciężarem opadnie. Podnośnik bez problemu podnosi pług. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 30 Grudnia 2007 nie wymusisz opadania to ursus a nie np.mf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 30 Grudnia 2007 nie wymusisz opadania to ursus a nie np.mf Może się żle wyraziłem, ale chodzi o to że jak zapodam siłownik dwustronnego działania to mogę ten siłownik wysunąć, ale już go nie schowam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 30 Grudnia 2007 a co robiłeś ostatnio przy podnośniku? może przestawiałeś coś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 30 Grudnia 2007 Mam takie pytanie, co mogło się stać w U-912 z dzwignią od szybkozłączy. W jedną stronę działa a w drugą nie. Czyli np podnoszę talerzówkę hydrauliczną i idzie w górę, lecz gdy chcę żeby koła poszły po opuszczeniu maszyny do góry to nie podnosi, to samo z kiprowaniem przyczepy, podniosę, lecz w drugą stronę nie mogę wymusić opadania tylko powoli pod swoim ciężarem opadnie. Podnośnik bez problemu podnosi pług.a ile masz wyjsc szybko złączy jak masz 4 to moze nie wte co trzeba podłańczasz, bo jak 2 to nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 30 Grudnia 2007 Mam takie pytanie, co mogło się stać w U-912 z dzwignią od szybko złączy. W jedną stronę działa a w drugą nie. Czyli np podnoszę talerzówkę hydrauliczną i idzie w górę, lecz gdy chcę żeby koła poszły po opuszczeniu maszyny do góry to nie podnosi, to samo z kiprowaniem przyczepy, podniosę, lecz w drugą stronę nie mogę wymusić opadania tylko powoli pod swoim ciężarem opadnie. Podnośnik bez problemu podnosi pług.a ile masz wyjsc szybko złączy jak masz 4 to moze nie wte co trzeba podłańczasz, bo jak 2 to nie wiem. Mam 4 szybko złącza, i na pewno wkładam w te co trzeba(po prawej stronie patrząc z tyłu, mam te dwa ursusy od kilku lat), wcześniej działało ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 30 Grudnia 2007 moga być po prostu wyrobione końcówki od węży i olej nie chce "wracać" szybciej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 30 Grudnia 2007 moga być po prostu wyrobione końcówki od węży i olej nie chce "wracać" szybciejNie wże są ok sprawdzane pod innym ciągnikiem. Na szybko złączu w ciągniku na jednym z wyjść/wejść brakuje ciśnienia, kulkę można palcem wcisnąć i olej nie leci. Usterka tkwi gdzieś w ciągniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 30 Grudnia 2007 a nie podłączasz czasem pod swobodny powrót tej jednej?weż podłącz po górne gniazda prawe i lewe i zobacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gacusek-s 0 Napisano 30 Grudnia 2007 a nie podłączasz czasem pod swobodny powrót tej jednej?weż podłącz po górne gniazda prawe i lewe i zobacz Jeszcze raz podkreślam, że mam tylko ciśnienie na jednym z szybko złączy. Dwa po lewej stronie działają ale jak używam podnośnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach