Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
W tej nowej serii tylko to jest dobre, że zastosują silniki Martina, bo perkins to padło i nie wiem po co w ogóle go biorą.

 

Ale masz ty pojęcie... Chyba nigdy nie pracowałeś perkinsem... Zetor sprzedaje tyle tych ciągników tylko dlatego, że ma lepsze kabiny i dzięki opinii, że te ciągniki mają wspaniały silnik. Tylko ta opinia pasowała 25 lat temu. Jak URSUS wprowadzi ten silnik perkinsa to między nim a ZETOREM będzie przepaść. Silniki Zetora wykorzystują najstarsze technologie wtrysku. Nowe silniki w Ursusach to nie tylko norma EURO 2 tak jak w Zetorze. Pozatym już nie długo ciągniki z silnikiem perkisa będą miały do 115 kW (o 160 km). Wtedy dopiero będzie przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej nowej serii tylko to jest dobre, że zastosują silniki Martina, bo perkins to padło i nie wiem po co w ogóle go biorą.

 

Ale masz ty pojęcie... Chyba nigdy nie pracowałeś perkinsem... Zetor sprzedaje tyle tych ciągników tylko dlatego, że ma lepsze kabiny i dzięki opinii, że te ciągniki mają wspaniały silnik. Tylko ta opinia pasowała 25 lat temu. Jak URSUS wprowadzi ten silnik perkinsa to między nim a ZETOREM będzie przepaść. Silniki Zetora wykorzystują najstarsze technologie wtrysku. Nowe silniki w Ursusach to nie tylko norma EURO 2 tak jak w Zetorze. Pozatym już nie długo ciągniki z silnikiem perkisa będą miały do 115 kW (o 160 km). Wtedy dopiero będzie przepaść.

Stary masz problem!!! to weź sobie taki kup i jeździj sobie jak ci sie tak podoba to będziesz mógł w nim nawet spać a moze ksiądz da ci ślub z tym ciagnikem za 3 gęsi bo przeżywasz to tak jakby ludzie sie tu wypowiadali o twojej dziewczynie. Komu sie spodoba ten kupi a komu nie to nie... A z tym obiecywaniem to wiesz jak jest... Zetor mówi że zrobi silnik o mocy 148kw taki co chodzi na wode i piasek:P:P Poczekajmy na ich obietnice i se kupimy:P:P IObawiam sie że z obietnicami ursusa może być podobnie:P:P W naszym swiecie wszyscy tylko obiecują... gorzej ze spełnieniem tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej nowej serii tylko to jest dobre, że zastosują silniki Martina, bo perkins to padło i nie wiem po co w ogóle go biorą.

 

Ale masz ty pojęcie... Chyba nigdy nie pracowałeś perkinsem... Zetor sprzedaje tyle tych ciągników tylko dlatego, że ma lepsze kabiny i dzięki opinii, że te ciągniki mają wspaniały silnik. Tylko ta opinia pasowała 25 lat temu. Jak URSUS wprowadzi ten silnik perkinsa to między nim a ZETOREM będzie przepaść. Silniki Zetora wykorzystują najstarsze technologie wtrysku. Nowe silniki w Ursusach to nie tylko norma EURO 2 tak jak w Zetorze. Pozatym już nie długo ciągniki z silnikiem perkisa będą miały do 115 kW (o 160 km). Wtedy dopiero będzie przepaść.

 

Tak tak, ma pojęcie a ty go nie masz skoro nie odróżniasz silnika zetora i zts'a

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie! nie widze nic zlego w silniku perkinsa.uwazam te silniki za bradzo dobre i ekonomicne przede wszystkim!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co złego jestw silniku perkinsa - to że mało pali???

 

Tak tylko gadają, że mało palą, a w rzeczywistości jak dostanie po garach to spali więcej jak Martin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam perkinsa 6 garów 110km i chla więcej jak ursus 1234

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Miałem kombajn Volvo z silnikiem perkinsa z roku 1974.Wszystko w tym kombajnie wysiadało oprucz silnika i z ciekawości zaglodaliśmy do panewek,wyglądały jak nowe.Teraz mam Claasa z silnikiem perkinsa i silnik jest w porządku.W obu kombajnach denrwowało mnie zapowietrzanie silnika,cięższko odpowietrzyć.Jeszcze mam ciągnik Ursus 5714 z silnikiem perkinsa,ciągnik posiadam prawie dwa lata,jest bardzo oszczędny pali z plugiem 4-skibowym dużym grudziąckim na głbokość orki 28-30cm. 7,5l/mtg.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem kombajn Volvo z silnikiem perkinsa z roku 1974.Wszystko w tym kombajnie wysiadało oprucz silnika i z ciekawości zaglodaliśmy do panewek,wyglądały jak nowe.Teraz mam Claasa z silnikiem perkinsa i silnik jest w porządku.W obu kombajnach denrwowało mnie zapowietrzanie silnika,cięższko odpowietrzyć.Jeszcze mam ciągnik Ursus 5714 z silnikiem perkinsa,ciągnik posiadam prawie dwa lata,jest bardzo oszczędny pali z plugiem 4-skibowym dużym grudziąckim na głbokość orki 28-30cm. 7,5l/mtg.Pozdrawiam.

siemka gosc

mozesz mi powiedziec czy dobrze sprawuje ci sie ten 5714 czy sie nic nie psuje itp. czy mugl bys zamiescic zdjecie. wiem jak wqyglada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ursus 5714 jak do tej pory sprawuje się bez zarzutów.Ogulnie dużo nim nie jeżdzę poniewasz oprucz niego mam jeszcze dwa ciągniki.W moim nie zadużym gospodarstwie wykorzystywany jest do ciężkich prac jak i do pracy z ładowaczem czolowym ponieważ ma założony ładowacz czołowy o udzwigu 1500kg.Przy pracy z ładowaczem pali średnio 4,5l/mtg.Zdięcie mogę zamieścic pod koniec tygodnia. Ogulnie jestem z niego zadowolony chociaż mogłby mieć lepszą kabinę bardziej kąfortową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

chcialbzm cos sie dowiedyiec na temaz ususy 6014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to mnie najbardziej demerwuje ze ludzie sie chwala że perkins mu małopali na mth. A nie zastanowi sie lub nie wie o tym ze w perkinsach licznik motogodzin leci prawie 2 razy szybciej niz w np zetorach. Było juz o tym pisane w kilku postach.

 

Moge założyć sie za jakbysmy staneli razem na jednym polu z jednakowymi pługami ja swoim 7341 78Km i twoim 5714 80Km to spalanie by wyszło bardzo podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Moj problem wygląda następująco: Mam zamiar zakupic poniższy traktor

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81440453

 

Byłem już go nawet obejrzeć. Od razu pisze ze mechanikiem to ja raczej nie jestem. W czym rzecz. Ciągnik na pierwszu rzut oka wyglada nieżle (w realu też ) nic nie malowane, nie naprawiane, opony mniej wecej 60%. Gdy bylem go oglądac był duży mróz ok. - 15 C, mimo to ciągnik odpalił bez wiekszych problemów lecz z odmy z najdujące sie z boku silnika wylatywały dość intensywnie opary. Specjalistą nie jestem ale domyslilem sie ze to żle, to samo bylo gdy odkręcilem korek wlewu oleju. Ciągnik chodzil ładnie równo. Żadnych przecieków. Filter powietrza cały zawalony ziemia, i olej w silniku czarny jak smoła. Sprawny wzmacniacz momentu. W kabinie całkiem całkiem chociaż w sumie z elektryki działało tylko jedno przednie światło ale to mi sie wydaje szczegółem.

Na masce widac oznaczenie 934 czyli jest taka nasza stara c-380 w nowym opakowaniu. Niemiec jednak dołożył jej turbo w 2003r. przez co oznaczenie to w tej chwili 1034. Ciągnik za 57.000. Chce kupic cos z tej serii. Z częściami nie ma problemu. Mam 20 ha ziemie głownie 2 i 3 klasa tak że sie nie namęczy. Ciekaw jestem odnosnie pługa 4x40cm obracanego czy da sobie z nim rade i agregatem zwykłym uprawowym 4m. Prosze o wasze opinie na ten temat. Bede berdzo wdzieczny za udzielone wskazówki. W tej chwili posiadam ursusa c-330, c-360 i c-3603P ale czas na coś konkretniejszego. Czekam na opinie, dziekuje uprzejmie i pozdrawiam wszystkich na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej nowej serii tylko to jest dobre, że zastosują silniki Martina, bo perkins to padło i nie wiem po co w ogóle go biorą.

 

Ale masz ty pojęcie... Chyba nigdy nie pracowałeś perkinsem... Zetor sprzedaje tyle tych ciągników tylko dlatego, że ma lepsze kabiny i dzięki opinii, że te ciągniki mają wspaniały silnik. Tylko ta opinia pasowała 25 lat temu. Jak URSUS wprowadzi ten silnik perkinsa to między nim a ZETOREM będzie przepaść. Silniki Zetora wykorzystują najstarsze technologie wtrysku. Nowe silniki w Ursusach to nie tylko norma EURO 2 tak jak w Zetorze. Pozatym już nie długo ciągniki z silnikiem perkisa będą miały do 115 kW (o 160 km). Wtedy dopiero będzie przepaść.

No to ciesz się tymi nowymi normami spalin (każdy nowy ciągnik po przejściu na Tier 2 zaczyna chlać jak głupi mogę to stwierdzić choćby w moim przypadku-mówię tu oczywiście o przypadku w którym wykorzystywana jest mechanicznie sterowana -nie elektronicznie-pompa wtryskowa)-po prostu chyba nie da się ustawić silnika tak aby spełniał nowe normy i jednocześnie utrzymywał niskie jednostkowe zużycie paliwa.Co do Perkinsa to jak ktoś tu już napisał pali mało przy małych obciążeniach i na mtg-ale co on w ciągu tej motogodziny zrobi ?Według mnie najbardziej miarodajne jest porównanie zużycia paliwa na hektar a wtedy okazuje się,że mój stary ,paliwożerny 7211 spala mniej niż superoszczędny 3p-jeżeli masz okazję zrobić takie porównanie-sprawdź-a rezultaty możesz tu opisać...

PS.Co to są najstarsze technologie wtrysku ?Miałeś na myśli pompę rzędową ?TECHNOLOGIA ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej nowej serii tylko to jest dobre, że zastosują silniki Martina, bo perkins to padło i nie wiem po co w ogóle go biorą.

 

Ale masz ty pojęcie... Chyba nigdy nie pracowałeś perkinsem... Zetor sprzedaje tyle tych ciągników tylko dlatego, że ma lepsze kabiny i dzięki opinii, że te ciągniki mają wspaniały silnik. Tylko ta opinia pasowała 25 lat temu. Jak URSUS wprowadzi ten silnik perkinsa to między nim a ZETOREM będzie przepaść. Silniki Zetora wykorzystują najstarsze technologie wtrysku. Nowe silniki w Ursusach to nie tylko norma EURO 2 tak jak w Zetorze. Pozatym już nie długo ciągniki z silnikiem perkisa będą miały do 115 kW (o 160 km). Wtedy dopiero będzie przepaść.

No to ciesz się tymi nowymi normami spalin (każdy nowy ciągnik po przejściu na Tier 2 zaczyna chlać jak głupi mogę to stwierdzić choćby w moim przypadku-mówię tu oczywiście o przypadku w którym wykorzystywana jest mechanicznie sterowana -nie elektronicznie-pompa wtryskowa)-po prostu chyba nie da się ustawić silnika tak aby spełniał nowe normy i jednocześnie utrzymywał niskie jednostkowe zużycie paliwa.Co do Perkinsa to jak ktoś tu już napisał pali mało przy małych obciążeniach i na mtg-ale co on w ciągu tej motogodziny zrobi ?Według mnie najbardziej miarodajne jest porównanie zużycia paliwa na hektar a wtedy okazuje się,że mój stary ,paliwożerny 7211 spala mniej niż superoszczędny 3p-jeżeli masz okazję zrobić takie porównanie-sprawdź-a rezultaty możesz tu opisać...

PS.Co to są najstarsze technologie wtrysku ?Miałeś na myśli pompę rzędową ?TECHNOLOGIA ?

 

szóstka martin nie jest gorsza od perkinsa

 

Ja osobiście wolałbym żeby ursus zastosował w ciężkich nie perkinsa a polski dobry silnk 6ct107(sw400)

znajomy kiedyś kupił 1044 ursusa i on z 1014 nie miał wcale polotu i zaraz go sprzedał chlał więcej od 1014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko dotyczące skrzyni biegów w 914 i całej serii tych ciągników. Chodzi mi o zwiększenie prędkości ciągnika. Słyszałem że można zmienić w skrzyni coś (chyba tryby) aby maszyna szybciej się zbierała. Wiem że Ursus orginalnie miał coś takiego żę przy obrotach 1800 uzyskiwał 30km/h. Słyszałe że można od Zetora wcisnąć tryby i wtedy pujdzie koło 40km/h. Więc może ktoś z wac to przerabiał i podzieli się jak to zrobić ile to kosztuje itd. Wiem że przez to stracę na mocy więc pomińmy ten wątek i nie radrabniajmy się nad tym..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te ursusy mają dwa rodzaje prędkości 25 i 35 km/h. Generalnie moc nie spada bo III i IV bieg jest szybszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w ursusach 4 jest bezpośrednim biegiem ze zwykło skrzynio

 

ciekawe jak jest z szybka skrzynią bo jeśli trybami w skrzyni to 4 musiałaby być nadbiegiem najprawdopodobniej tak jest bo w 1234 jest obok siebie 2 i 3 a nie 1 i 3

 

Nie wiem czy to się opłaci robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem dopisać że trzeba wyjąc cała skrzynię przekładniową, zmienić wałek i koła stałego zazębienia na te "skrzynia przekładniowa 35 km/h" i koło zębate 3 biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To muszę wymienić 4 tryby i wałek

Wałek napędzany, Koło stałego zazębienia i koło napędowe III biegu.

 

0087.123.002

0087.123.004

0086.121.003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam wszystkich mam pytanie co do spalania urusów 1234 i 1634 i opinie na ich temat będa min chodzic w pługach obrotówkach chcę kupic któregos z nich Dziekuję za informacje[/b][/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To muszę wymienić 4 tryby i wałek

Wałek napędzany, Koło stałego zazębienia i koło napędowe III biegu.

 

0087.123.002

0087.123.004

0086.121.003

To są numery katalogowe tych potrzebnych części. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zmieniał bo to masa pracy, chyba że skrzynia by sie sypła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...