Grześ 0 Napisano 24 Sierpnia 2006 Może mi ktoś powiedzieć które węże idą do sprzęgła a które do wzmacniacza monentu i z którymi załącznikami to jest połączone. Bo mam coś żle podłączone. Jak wciskam do oporu sprzęgło to zapala się ostatnia kontrolka z prawej i załącza wzmacniacz. A nie powinno tego ostatniego robić. Może żle kabelki są podłączone. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 Musisz "iść" po kabelkach od sterowania elektrozaworami pneumatycznymi, ja nie wiem jak jest oryginalnie, bo przy moim, jak go kupiłem, to nic nie było i robiłem sam po swojemu, od drugiego stopnia sprzęgła, włącznik jest w górnej częsci pedału sprzęgła, idż po kabelku, to zobaczysz, który zawór jest z nim połączony, i dokąd idzie wężyk z ciśnieniem od tego zaworu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 A od tego czujnika na sprzęgle ma iść kabelek do zaworu na ten tłok powietrzny przy sprzęgle? A do zaworu od tego tłoczka pod kierownicą co włącza wzmacniacz to powinien iść tylko kabelek od przełącznika na desce? A wiesz po co jest ten ostatni z prawej przełącznik obok tego od wzmacniacza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Sierpnia 2006 Jeśli chodzi o sprzęgło, dokładnie tak!!!!!, a ten tłoczek pod kierownicą jest od wzmacniacza i włączany jest włącznikiem na desce, a powinny być jeszcze dwa włączniki- od włączania przedniego napędu i od włączania blokad mechanizmów różnicowych, obydwa na desce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Sierpnia 2006 A gdzie kupowałeś tryby do skrzyni bo coś mi głośno chodzi na 4 i pewnie będę musiał po roboci zmienić je. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 29 Sierpnia 2006 Tryby kupowałem u handlarza w Zakrzewie za Piłą, ale jak chcesz dam ci namiar do gościa koło Wrocławia, w Pszennie, zajmuje sie częściami do Forszaja, ma nowe i używane, w Poznaniu też jest gdzieś sklep, jak znajde, to dam ci namiar. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Sierpnia 2006 Do Pszenna mam namiry a tych z Poznania gdzieś widziałem ich stronę. Ile moga one kosztować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 29 Sierpnia 2006 co do cen, kupowałem komplet łożysk do skrzyni, to tryby gościu dał mi za 20 zł za szt, a normalnie, to nie wiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba.znany.jako.Władzio 0 Napisano 30 Sierpnia 2006 Mam problem z podnośnikiem w 323a im dłużej pracuje tym wolniej podnosi. Czy ktoś zna ten problem co mu jest i jak to usunąć pozdraiwma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Sierpnia 2006 U mnie jest to samo podejrzewam że olej jest za cienki albo pompa podjechana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 30 Sierpnia 2006 Pompa do remontu, ale wymieńcie olej na gęściejszy, chyba HL 100 by sie nadał, może pomoże, tylko policzyć koszt oleju, to za tą kase jest profesjonalnie zregenerowana pompa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 31 Sierpnia 2006 Czy może mi ktoś wyjaśnić czy w 303a jest wzmocniacz momentu obrotowago. Ja mam jakąś dżwignie koło włączania napędu WOM. nie wiem jak ona działa i czy coś nie jest uszkoszone. Bardzo proszę o poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 31 Sierpnia 2006 Popatrz sobie na tej stronie:http://www.ddr-landmaschinen.de/sonderseiten/sonders.zt300.htmjest tam schemat całego forszaja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 31 Sierpnia 2006 Tak dzięki, to się nazywa ULS, brakuje mi w takim razie dżwigni do pedału sprzęgła u góry, czy ktoś moze objaśnić jak to ma być podłączone. Dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 31 Sierpnia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T152024zobaczcie jakie ma wyposażenie po co mu nawigacja, chyba żeby wiedzieć kiedy zaczynać krecić aby wyrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom323 0 Napisano 2 Września 2006 Posiadam ZT323. Mam pytania dotyczące ULS (półbiegu): - kiedy to można włączyć i w jaki sposób (są dwa przełączniki)? - czy można na takim biegu jechać długo np. orać? - jak się zatrzymać (sprzęgło działa inaczej)? Dziękuję za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 2 Września 2006 Aby włączyć półbiegi, należy wcisnąć do końca sprzęgło, tak aby siłownik pneumatyczny zadziałał i rozłączył drugi stopień sprzęgła, przełącznikiem włączyć półbiegi, wrzucić bieg w skrzyni biegów, puścić sprzęgło, puszczając lekko sprzęgło pojedziesz na półbiegu, a puszczając całkowicie, na pełnym biegu i tak możesz sobie jechać, wciśniesz lekko sprzęgło, przestanie ciągnąć pierwszy stopień i pojedziesz na półbiegu i heja, można jechać, nie ma żadnych ograniczeń, można również w czasie jazdy włączyć półbiegi, bez zatrzymywania się, procedura stosowania taka sama, możesz orać, jechać po szosie robić cokolwiek, zatrzymujesz sie wciskając do końca sprzęgło, aby rozłączyć jego drugi stopień. Do włączenia półbiegów jest jeden włącznik na desce rozdzielczej, pozostałe są od blokad mechanizmów różnicowych (przód, tył), oraz włączania napędu 4x4. Powodzenia!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom323 0 Napisano 3 Września 2006 Dziękuje za odpowiedz. Widocznie mam źle wyregulowany drugi stopień sprzęgła bo ciągnik nie zawsze staje na półbiegu i są kłopoty z włączeniem półbiegu na postoju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gogi123 0 Napisano 5 Września 2006 . Do włączenia półbiegów jest jeden włącznik na desce rozdzielczej, pozostałe są od blokad mechanizmów różnicowych (przód, tył), oraz włączania napędu 4x4. Powodzenia!!! Ja mam 2 do półbiegów. Przedostatni jak wlacze to mam żółwia po nacisnieciu sprzęgła a jak przełącze dodatkowo ostatni to mam zółwia włączonego na stałe. Pytanie jak to poustawiac?? Jak włącze żółwia to czesto mi szarpie strasznie przy ruszaniu. Po przestawieniu śruby regulacyjej na tloku pod silnikiem bylo ok ale po kilku włączeniach po duzym obciążeniem ciągnik staje a za chwile rusza tak jakby sie ślizgał, albo wcale nie jedzie Generalnie aby działał zółw musi zadziałac tloczek nad skrzynią oraz ten duży pod skrzynią ale nie wiem jak to ustawic /edit - Wto Wrz 5 18:57:00Położenia plywającego nie znalazłem. Chyba go poprostu nie ma a zamiast niego sa te podłuzne otwory w ramionach. Napewno można sobie ustawic wysokośc z jaka ma pracowac maszyna. Te dodatkowe 2 dzwignie podnosnika ktorych nie ma w 303 wydaje mi sie ze sa do ustawienia pracy z kolem podporowym lub bez - na 1 jest kropka a na 2 strzalka stad moj wniosek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 5 Września 2006 Gdzie tanio kupić nowe częsci do E 281 C wcześniej dzwoniłem do agromy gorzów wielkopolski a w tamtym w gazecie zobaczyłem ogłoszenie i troche taniej było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 5 Września 2006 A co potrzebujesz bo w moich stronach to dużo do nich części mają po zwykłych sklepach. Mogę dać ci telefony do sklepów gdzie sprzedają części do Forszajów. Już je wcześniej podawałem ale nie wiem czy w tym temacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 5 Września 2006 Jeśli szarpie przy ruszaniu na żółwiu, to musisz wyregulować łapki na sprzęgle, te od drugiego stopnia sprzęgła, a ten drugi włącznik od żółwia, to nic innego, jak ręczne sterowanie siłownika pneumatycznego od drugiego stopnia sprzęgła, jak go włączysz, to po prostu pierwszy stopień sprzęgła jest rozłączony ( tak, jak byś wcisnął sprzęgło na "raz"), i wciskając normalnie sprzęgło nogą, podczas załączonego tego włącznika, sterujesz pedałem sprzęgła, tylko drugim stopniem sprzęgła, tym na którym ciągnie żółw. Jest to pewne udogodnienie, ale cały przebieg stosowania i sterowania, to kwestia przyzwyczajenia. Teraz dla Piootra: Agroma Wągrowiec- tel 67 262 08 26handlarz w Zakrzewie koło Piły- tel 67 26673 09, kom. 604 633 216 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 5 Września 2006 dzięki za namiary jutro podryndam bo musze całe dno kupić i chcę z tarką bo w tamtym roku odkręciła się stalinica i troche szmeli wyleciało z bębna 2600 dałem za noże , trzymaki przyciski i 2 dni kręcenia, a dna nie wymieniłem tylko pospawałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gogi123 0 Napisano 5 Września 2006 te łapki od żółwia reguluje sie na silownikach czy trzeba pod traktor wejsc?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 5 Września 2006 to są łapki od drugiego stopnia sprzęgła, jak przy każdym innym ciągniku, a dojście do nich chyba najlepsze od spodu, bo bocznym okienkiem w obudowie sprzęgła chyba nie dojdziesz a tak apropo- nie regulowałeś nigdy sprzęgła, żeby równo brało? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach