Grześ 0 Napisano 23 Października 2006 W agrofota są zdjęcia kilku honekerów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras 1232 0 Napisano 24 Października 2006 Wczoraj przerobiłem układ kierowniczy (przedłużyłem główne ramie i naciąłem ograniczniki) jest spora różnica. Dałoby się skręcac mocniej, ale główki centralnego drążka haczą o obudowę przedniego mostu. Jak zmierzę promień skrętu to podam. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorak 0 Napisano 24 Października 2006 to walnij fotki na agrofoto albo na maila zorak@op.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin323a 0 Napisano 24 Października 2006 Ja tez bym prosił fotki :] marcingwiazda2@wp.pl Nie wiecie kog jest ten forszaj z agro foto ten niebieski z przerobiona maska ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorak 0 Napisano 25 Października 2006 dzięki bardzo fotki doszły. Hmm wystarczy przeróbka taka jak Ty zrobiłeś i wystarczy ?? O ile się poprawił skręt - jest to odczuwalne ?? No to w wolnej chwili mam co już prace Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 25 Października 2006 Zorak przerzuć fotki również do mnie tlonski@op.pl. Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras 1232 0 Napisano 25 Października 2006 Zmierzyłem promień skrętu 6,4m (było 8,4m przed przeróbką, więc chyba warto). Jeszcze jedno, przeglądałem historię i zaskoczyła mnie ilość oleju, jaki podajecie w skrzyni biegów. Pewien gość, który sprowadza te traktory od 16lat powiedział mi, że główną przyczyną awarii skrzyni jest niski poziom oleju. Ciągnik jest stabilny i jadąc po polu dość wolno nie rozchlapie oleju na wszystkie łożyska. Dlatego zawsze powinny miec maksymalny stan oleju (u mnie na pełnej skrzyni to ok. 70 litrów) Użytkuje go na kilkudziesięciu hektarach od 4lat bez awarii skrzyni) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezeso323a 0 Napisano 25 Października 2006 hej!! czy ja też mógłbym prosić o zdjęcia przerobionego układu kierowniczego?? moj adres to interprezesnet@wp.pl .też mam okazję pojeździć sobie forszajem i jak zapewne wszystkich denerwuje mnie ten duży promień skrętu! z góry dzięki!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin323a 0 Napisano 25 Października 2006 Mi też doszły fotki Dzięki wielkie :* Więc nie trzeba podcinac żadnych ograniczników, błotników itp ?? /edit - Sro Paź 25 17:13:42ah sorry ograniczniki tak, ale czy błotniki ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras 1232 0 Napisano 25 Października 2006 Błotniki dochodzą do ramy a ograniczniki trzeba naciac boschem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 25 Października 2006 Najlepiej wrzuć foty na agrofoto i bedą dostępne dla wszystkich, chyba ze chcesz to opatentować i bić na tym kase Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin323a 0 Napisano 25 Października 2006 Ja jeszcze raz w sprawie tego NIEBIESKIEGO FORSZAAJA Z agrofoto.pl ta maska wygląda dużo lepjej od zwykłej nie wiecie jaka jest jej wysokość przy szybie (wysokośc od tego orginalnego brozowego ) ?? Ciekawe czy widocznośc strasznie ograniczona ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Października 2006 Ten Forszaj ma nie tylko zmienioną maske, ale również inny silnik, mercedesa, a jeśli Chcesz poznać właściciela tego sprzętu, to po prostu wejdź na jego nick w AF i napisz do niego, wporzo gościu jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 25 Października 2006 podobno silniki Mercedesa zakładali też fabrycznie (tak mi mówił jeden handlarz) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 25 Października 2006 Też to słyszałem, jest to prawda, bo silnik ifoski, ten który jest w forszaju, jest robiony na licencji MANa, od MANa pasują prawie wszystkie części, a te z kolei były robione na wzór silnika mercedesa, bo niektóre części też pasują (ale są cholernie drogie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin323a 0 Napisano 25 Października 2006 Ciekawe ile kucyków ma pod maską w Tym Forszajomerolu ;]Ciekawe jak rozwiązał połączenie silnika ze sprzęgłem i resztą dupereli ?? mam ochote zrobić taką maske do mojego ale nie wiem czy będe coś widział zza niej ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Października 2006 Podwyższona maska tuż za szybą raczej nie ogranicza widoczności, chodzi o to aby przód maski był jak najniżej, wtedy ładnie widać przed ciągnikiem. /edit - Czw Paź 26 20:58:36Dziś zamontowałem do mojego forszaja tłumik od 385 (nówke), oryginalny był już tak przepalony, że podczas orki sam odpadł, kawałek ponad maską, narazie nie próbowałem go pod obciążeniem, ale różnica jest ogromna, słyszalny jest tylko taki specyficzny szum z rury, ale ogólnie bardzo cichutko.A jakie wy macie tłumiki przy swoich forszajach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras 1232 0 Napisano 27 Października 2006 Ja mam taki za 200zł kupiony w Grene. Chyba jest od osiemdziesiony, ale dżwięk faktycznie super. Dałem wspornik pod maską żeby się nie urywał (w Pszennie za org. używkę chcieli 600 zł ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrfire 0 Napisano 28 Października 2006 (w Pszennie za org. używkę chcieli 600 zł ) Tam zawsze jest drożej ja części kupuję w Pankowie 5 km dalej ale i taniej ostatnio kupowałem pierścienie w Pankowie 25 zł kpl a w Pszennie 34 , a jeśli chodzi o tłumik to akurat w Pankowie mieli uzywkę za 300zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_s 0 Napisano 28 Października 2006 mam pytanie do użytkownikówczy wie ktoś w czym tkwi różnica w układzie smarowania ZT 303 a ZT 305 lub ZT 323 a ZT325. Przy mocniejszym przechyle na prawa stronę maleje ciśnienie oleju w silniku , chyba za sprawą płytkiej miski olejowej. Czy jest możliwość przeróbki układu smarowania , może ktoś poradził sobie z tym problemem ?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Października 2006 . Przy mocniejszym przechyle na prawa stronę maleje ciśnienie oleju w silnikutroche dziwny objaw może masz za mało oleju w silniku, optimum to 15 l, max 17l Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_s 0 Napisano 28 Października 2006 poziom oleju w silniku mam maksymalny, z tego co wyczytałem modele 300, 303, 323 miały takie objawy przy pracy na pochyłościach, na warunki górskie opracowano modele 305, 325 i jednym z usprawnień była modyfikacja układu smarowania silnika. Interesuje mnie właśnie skala zmian, czy ograniczała sie tylko do zmaiany miski olejowej ( jeżeli tak to na jaką ?) , czy też jeszcze coś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Października 2006 Możesz sobie popatrzeć na budowe silnika:http://www.ddr-landmaschinen.de/sonderseiten/sonders.zt300.htm może coś wypatrzysz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_s 0 Napisano 29 Października 2006 znam te strony, niestety nie ma tam konkretów, stąd moje pytanie na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Października 2006 Spadek cisnienia może mieć miejsce jak przy niskim stanie oleju w misce jak poprostu ucieka spod smoka. Mi nigdy nie spadało ciśnienia jak wjeżdżałem na pochyłości czy kopiec. Dziwne jest to o czym piszesz. Może problem tkwi w jakims duperelu. A jak duży jest ten spadek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach