wiarus 0 Napisano 26 Marca 2010 opuszczał mi podnośnik, wymieniłem cylinder, tłok z pierscieniami, założyłem też za jednym machem pompe po regeneracji.teraz nie opuszcza ale... też nie podnosi.mówiąc dokładniej- jak zimny to podnosi, jak sie rozgrzał trzeba trzymać i trzymać a podnosi jak żółw w czym jest problem?Nie ma skutku bez przyczyny.Jeżeli jesteś pewny pompy ,to musisz sprawdzić stan połączeń przewodu zasysającego,i rozdzielacz. Czasem podejdzie pod zawór jakiś opiłek.Nie masz wyjścia Wszystko wskazuje na to, że pompa nie daje ciśnienia.Jak znajdziesz napisz ,sam jestem ciekawy co to. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monster 0 Napisano 26 Marca 2010 Ja tez tak mialem i probowalem wszystkiego z podnosnikiem. Proponuje zmniejszyc dociazenie na rzecz podnoszenia. tzn. obok dzwigni podnosnika jest taka dluga sruba zakontrowana przy rozdzielaczu. popusc ja i obroc pokretlem i sprobuj podnosic jesli pogorzszy sie to znaczy ze krecisz w zlym kierunku. Moja trzydziestka po takim zabiegu podnosi 400 litrowy opryskiwacz na wolnych obrotach Zaznaczam ze w moim przypadku to pomoglo!!!!!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 26 Marca 2010 wina leżała po stronie pompy (tej zregenerowanej)po oględzinach zauważyłem, że zimering pod zębatką jest przerwany i jakby wypchnięty na zewnątrz tak, że az seger zabezpieczający sie wygiął.wymieniłem zimering, montaż, popracawałem kilkanascie minut i znowu nie podnosi. demontaż i znowu to samo- przerwany i wypchnięty zimering.rozebrałem starą pompe, która dotychczas chodziła, wymieniłem oringi i narazie śmiga, wszystko ok.tak więc nie wiem co jest przyczyną, że wywala ten zimering ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Marca 2010 Wg. mnie masz za wysokie ciśnienie w układzie hydraulicznym.Każdy układ ciśnieniowy ma zawór przeciążeniowy (przelewowy lub bezpieczeństwa )Niektórzy podkręcają ciśnienie .Nie wiem jak jest w twoim przypadku.Maksymalne ciśnienie jest obliczone i zawór powinien być zaplombowany .Nie wykluczam że moglo się coś zaciąć w zaworach. Przyczyn szukaj w rozdzielaczu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 28 Marca 2010 ale gdyby było za duże ciśnienie to ta druga pompa tez by mi wywalała, a narazie śmiga elegancko i wszystko jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 28 Marca 2010 Obym się mylił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 28 Marca 2010 Jak teraz wszystko chodzi to znaczy że to była wina pompy i tyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 29 Marca 2010 Coś koło 1800kg na pewno nie przekroczy 2000kg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 31 Marca 2010 Jest sprawa. Z kiego grzyba skrzynia wyje na 4 nieco mniej na 5 i najgłośniej na wstecznym. Na pewno to skrzynia, bo odzywa się tylko na tych biegach, ale chodzi mi o wasze opinie - może ktoś już robił coś takiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 31 Marca 2010 Ja też miałem coś takiego ale to ci sę dzieje jak zjeżdżasz z góry i obroty kół są większe niż silnika czy co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 31 Marca 2010 Jest sprawa. Z kiego grzyba skrzynia wyje na 4 nieco mniej na 5 i najgłośniej na wstecznym. Na pewno to skrzynia, bo odzywa się tylko na tych biegach, ale chodzi mi o wasze opinie - może ktoś już robił coś takiegoMoże była robiona wcześniej.Gdy się nie wymieni pary kół współpracyjących w używanym ciągniku to wyje.Chyba że ma luzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 31 Marca 2010 Ja też miałem coś takiego ale to ci sę dzieje jak zjeżdżasz z góry i obroty kół są większe niż silnika czy co? po pierwsze, to że skrzynia wyje na na zjazdach to chyba mankament każdej skrzyni, a moja gra cały czas - prawie jak zwolnice w sześćdziesiątkach Może była robiona wcześniej.Gdy się nie wymieni pary kół współpracyjących w używanym ciągniku to wyje.Chyba że ma luzy. nic nie było ruszane, jeśli chodzi ci o docieranie materiału, a jeśli nie to raczej że ma gdzieś luzy skoro wyje, chyba że od niedawna zmieniły się standardy i wycie jest rzeczą normalną, dlatego pytam się tych którzy mają jakieś doświadczenie w remontach skrzyń Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 31 Marca 2010 Witam.Ściągnij pokrywę i sprawdż stan zębatek.Wtedy może coś się wyjaśni?Wystarczy że któreś zęby będą wykruszone i już będzie wyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 1 Kwietnia 2010 z całym szacunkiem dla legendy tego forum, ale według mnie to może być zużycie jakiejś tulei dystansowej, a nie wykruszenie zęba, z resztą ostatnio przy wymianie uszczelniaczy na wale między sprzęgłem a skrzynią ściągałem dekiel i nic nie zauważyłem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 2 Kwietnia 2010 U mnie jakoś nie wyje a wyła trzeba było zaspawać jakąś częśćjuż nie pamiętam którą ale się luzowała i od tamtego momentu nie wyje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 3 Kwietnia 2010 nie pamiętasz co to było ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Kwietnia 2010 Witam.Skoro sprawdziłeś stan zębów to i z pewnością sprawdziłeś zużycie łożysk ,luz w połączeniach wielowypustowych,oraz nakrętki poz.19 http://i40.tinypic.com/eqteef.jpg Wspomniałem o wyszczerbieniu zębów bo sam miałem z tym problem,a nie chciałem wszystkiego wypisywać bo skoro zajrzysz do skrzyni to i dostrzeżesz nieprawidłowości .Pomyślności tej pozytywnej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 4 Kwietnia 2010 A dziękować, a za skrzynie będzie się trzeba wziąć trochę później, bo teraz czasu nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 7 Kwietnia 2010 Czy wiecei może czy są w sprzedaży pompy hydrauliczne do "trzydziestki" o jakimś wiekszym wydatku?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asus 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 witam. Mam c-330 z 1985 roku i mam taki problem a mianowicie pojawił się wyciek oleju pomiędzy pochwą a zwolnicą tylko nie na łączeniu są tam takie niewielkie otwory i to ztych otworów leci czy żeby usunąć ten wyciek muszę zdjąć całą zwolnice dodam że jest to prawa strona a więc jest tam blokada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Musisz sciągnąć zwolnice innej rady nie ma , padł ci simering w pochwie , przy okazji warto wymienic też ten w zwolnicy oraz sprawdzić stan łożysk na półosi , przy wymienianie simeringu w pochwie nie musisz jej odkrecac od obudowy , można to zrobic przez dekiel blokady . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asus 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 dzięki też tak myślałem że bez zdejmowania się nie uda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 16 Kwietnia 2010 Czy wiecei może czy są w sprzedaży pompy hydrauliczne do "trzydziestki" o jakimś wiekszym wydatku?? Ja jak kupowałem to koleś w agromie oferował trzy: jedną normalną, drugą wzmocnioną z takim samym wydatkiem i trzecią ze zwiększonym wydatkiem ta która cie interesuje powinna kosztować coś koło 200,- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 witam którą stroną wkładamy tarcze sprzęgłową pierwszego stopnia dłuszym kołnieżem do przodu czy dotyłu do c -330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asus 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam co może być przyczyną wyrzucania oleju przez korek wlewu oleju? czy to jest spowodowane złym stanem silnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach