wladimir34 0 Napisano 27 Listopada 2010 Dodam jeszcze że po zgaszeniu silnika kontrolka oleju od razu się zapala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 27 Listopada 2010 Wymień ten filtr bo to najtańsza sprawa a jak to nie pomoże to bież się za silnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 27 Listopada 2010 Na początku sprawdź ciśnienie manometrem jak jest ok to wymień tylko czujnik a jak nie ma ciśnienia to napisałem niżej co trzeba zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 27 Listopada 2010 A czemu zaraz silnik ? A może pompa oleju pada ? Miałem w planach wymienić olej więc kupie zaraz tą podstawkę oraz nowy filtr i zobaczymy co się będzie działo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 28 Listopada 2010 Masz rację najlepiej zacząć od tego filtra a mając na myśli silnik chodziło mi o to czy:1nie padła pompa czasami lub ściąć klin 2czy silnik nie jest zużyty ,kiedy miał robiony remont i ile pola obrabiał? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 30 Listopada 2010 Dzisiaj zmieniłem podstawkę, filtr oraz czujnik ciśnienia i problem z kontrolką zniknął. Wszystko jest ok ale pojawił się kolejny problem. Filtr oleju dziwnie buczy i wibruje. Znajomy podłączył zegar i ciśnienie oleju wychodzi 5 atmosfer. Nie znam się ale wydaje mi się że ciśnienie jest trochę duże. Czy zbyt duże ciśnienie może powodować właśnie takie buczenie z filtra oleju ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 30 Listopada 2010 Ciśnienie jest w porządku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 30 Listopada 2010 Dzisiaj zmieniłem podstawkę, filtr oraz czujnik ciśnienia i problem z kontrolką zniknął. Wszystko jest ok ale pojawił się kolejny problem. Filtr oleju dziwnie buczy i wibruje. Znajomy podłączył zegar i ciśnienie oleju wychodzi 5 atmosfer. Nie znam się ale wydaje mi się że ciśnienie jest trochę duże. Czy zbyt duże ciśnienie może powodować właśnie takie buczenie z filtra oleju ?Ciśnienie oleju 5 atm(0,5MPa),przy2200obr. a 4(0,4MPa) przy 600obr.Za duże ciśnienie potrafi rozerwać filtr.Nie powinien warczeć,może wewnątrz uszkodzony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 30 Listopada 2010 Filtr oleju jest nowy dzisiaj kupiłem. Myślałem że może wadliwy i kupiłem drugi ale nic nie pomogło. Ciśnienie oleju jest takie same na wolnych obrotach i na wysokich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 30 Listopada 2010 Witam.Nie wiem co jest,ale może podstawa jest jakaś wadliwa(otwory nie zgadzają się dokładnie). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 1 Grudnia 2010 drgania wskazuja na zjawisko kawitacji. Pewnie gdzies jak mowi Tekmie nie zgadzaja sie otwory lub gdzies jest zwezenie otworu.sprobuj zamienic podstawe najlepiej na innego producenta . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 1 Grudnia 2010 Filtr oleju jest nowy dzisiaj kupiłem. Myślałem że może wadliwy i kupiłem drugi ale nic nie pomogło. Ciśnienie oleju jest takie same na wolnych obrotach i na wysokich.[/quoteCiśnienie aż za dobre. Musisz uważać żeby nie bylo za duże. bo mógł ktoś wcześniej podkręcić na zaworze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 1 Grudnia 2010 Znajomy mechanik mówił że mam wymontować pompę oleju i zbadać ten zaworek bo może się zawiesił lub ewentualnie zmniejszyć ciśnienie i zobaczyć co się będzie działo. Dodam że te buczenie filtra oleju występuje dopiero po rozgrzaniu silnika, na zimnym nic nie słychać. Pomaga też zmniejszenie obrotów prawie do zera ale tylko na chwile bo po chwili znowu zaczyna buczeć. Szkoda że tak zimno się zrobiło bo bym zaraz się zabrał za ta pompę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 1 Grudnia 2010 no to jak to sie dzieje na rozgrzanym to na pewno jest to zjawisko kawitacji. czasem sie tak dzieje. zmniejsz cisnienie i moze minie. zobacz czy otwory na podstawce maja ta sama srednice co te co dochodza do podstawki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 8 Grudnia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GT1WUvGAJK0 Oto link do filmiku na którym słychać wycie mojego filtra. Pod koniec filmu zmniejszyłem obroty i wycie ucichło ale po chwili zaczyna znowu wyć. Jutro będę miał chwilę czasu to zmniejszę te ciśnienie na pompie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Grudnia 2010 Witam.Ja w C-360 mam ciśnienie dochodzące do 5 i nie zauważyłem tego brzęczenia.Bardziej bym obstawiał na podstawę filtra.Jeżeli to się dzieje po rozgrzaniu(rozszerzenie pod wpływem ciepła) to może gdzieś jest nieszczelność(pęknięcie) i olej się przeciska pod ciśnieniem przez tą nieszczelność.Ale to są tylko moje domysły,bo nie miałem takiego przypadku.Dodam tylko że zauważyłem że podobny głos wydają zawory przelewowe w hydraulice w kombajnie,tylko może z mniejszy natężeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Dzisiaj przełożyłem zawleczkę na pompie oleju i wycie nie znikło. Najlepsze jest to że ciśnienie się nic nie zmieniło (czyli od 5.5 atm do 6 atm). Więc z ciekawości założyłem stary filtr oleju (bąk) i okazało się że ciśnienie spadło (na niskich obrotach jest 2 atm a na wysokich 3.5 atm). Nie rozumiem już nic. Czy podstawka może w jakiś sposób zwiększać ciśnienie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 9 Grudnia 2010 ja podobnie jak Tekme mowie ze to bedzie podstawka. to ten sam dzwiek. kazdy kto troche sie zna na projektowaniu hydrauliki to powinien wiedziec co to jest kawitacja. jak dotykasz podstawki/filtra to czuc takie szybkie minimalne drgania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Grudnia 2010 Jeszcze się wypowie w tym temacie.Jeżeli filtr wymieniany na tą samą markę,to może jakaś wadliwa seria filtrów?Jakiś ograniczony przepływ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 10 Grudnia 2010 to ja tez jeszcze:P sprobuj zmniejszyc jeszcze cisnienie na zaworze moze wpada w drgania jakies. wiecej pomyslow nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Grudnia 2010 a kanały są drożne w tej nowej podstawce? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 10 Grudnia 2010 Jutro kupie jeszcze podstawkę innego producenta. Jak to nic nie pomorze to zmieniam filtr na bąka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk28 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Dzisiaj przełożyłem zawleczkę na pompie oleju i wycie nie znikło. Najlepsze jest to że ciśnienie się nic nie zmieniło (czyli od 5.5 atm do 6 atm). Więc z ciekawości założyłem stary filtr oleju (bąk) i okazało się że ciśnienie spadło (na niskich obrotach jest 2 atm a na wysokich 3.5 atm). Nie rozumiem już nic. Czy podstawka może w jakiś sposób zwiększać ciśnienie ? Kolego nie masz podkładek blaszanych pod pompą oleju i dlatego masz wycie.Załóż podkładki pomiedzu obudowe pompy a korpus silnika , podkladki okoo 0.7 -1.0 mm grubości i wycie ustanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Grudnia 2010 jak na jednym filtrze wyje a na drugim nie wyje to tu nie maja nic do rzeczy podkładki!!!!!!! nie wiem jak w filtrze wymiennym (a dokładnie w podstawce) ale w odśrodkowym jest zaworek utrzymujący ciśnienie bo kiedys robiłem znajomemu to bo po remoncie silnika okazło sie ze jest małe ciśnienie i po wymianie tego wróciło do normy wiec domyślam sie ze w podstawie filtra wymiennego tez cos jest co utrzymuje ciśnienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tygrysek1 0 Napisano 28 Grudnia 2010 witam mam problem z odpaleniem U-328 słabo kręci rozrusznik może da się założyć mocniejszy bo ten orginalny jest dużo słabszy niż w u-330 a jeśli to jaki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach