pawlo36 0 Napisano 28 Grudnia 2010 załóż z przekładnią, ja przy swoim założyłem i aku mam 12V 125Ah i nie ma problemu z kręceniem, nie wiem czy jest różnica w rozruszniku miedzy 328 a 330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tygrysek1 0 Napisano 28 Grudnia 2010 Jest różnica rozrusznik w 328 jest mocowany na dwie śruby a w 330 na tzy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 30 Grudnia 2010 Witam.Poszukuje obciążników do c330 na tył,stary typ.6 sztukNajlepiej z okolic Sieradza,Wieruszowa.Kontakt - watt123@interia.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_464 0 Napisano 30 Grudnia 2010 ostatnio regenerowałem pompe paliwa i wtryski po włozeniu pompy i ustawieniu zapłonu na znaki kopci ale nie odpala prosze o rade co mam zrobic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 31 Grudnia 2010 musisz początek wtrysku ustawić prawidłowo 30* przd GMP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam.Poszukuje obciążników do c330 na tył,stary typ.6 sztukNajlepiej z okolic Sieradza,Wieruszowa.Kontakt - watt123@interia.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 2 Stycznia 2011 do Roberta ustaw zapłon jeśli nie pomoże sprubój go przyśpieszyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 2 Stycznia 2011 sorki to miało by ćdo dawida a nie roberta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 7 Stycznia 2011 Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 8 Stycznia 2011 Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowytrzeba kupić nowy, nie jest rozbieralny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 8 Stycznia 2011 Witam ! Dzisiaj wymieniłem podstawkę filtra oleju na innego producenta i dalej wyje. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 8 Stycznia 2011 Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowytrzeba kupić nowy, nie jest rozbieralny Nie wiem jak wyglądał mój ale ja go rozebrałem, sa tam 3 styki pierwsze do świec a potem rozrusznik załącza możne się zabrudził i dlatego nie łapie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 8 Stycznia 2011 Ja też rozbierałem i wcale nic wielkiego (elektromagnes przy rozruszniku trudniej rozebrać ale też się da i też uratowałem już raz) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 9 Stycznia 2011 a jak to zrobiliście?? przecież to jest wszystko zaprasowane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Stycznia 2011 Były wersje rozkręcane.Wystarczyło rozkręcić i był dostęp do styków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam ! Dzisiaj wymieniłem podstawkę filtra oleju na innego producenta i dalej wyje. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?Wymiary podstawy z mojego silnika http://i55.tinypic.com/nv1ame.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladimir34 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ?To jest trzydziestka a nie samolot,5at.ma mieć przy 2200obr.Ciśnienie nie musitakie wzorcowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ?skoro teraz jest dobrze to zostaw jak jest, 3atm na wolnych to jest ok (minimun na wolnych obrotach to 1,2 atm) a jak zwiększysz obroty wtedy wzrośnie do 5 atm więc ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju......Ciśnienie w C-330 wg.instrukcji wynosi 1,2-5kG/cm*.Być może poprzedni właściciel założył twardszą sprężynę,aby zwiększyć ciśnienie smarowania.Czy wymiary Twojej podstawy są takie same jak te podane przez mnie?Czy otwory w podstawie pokrywają się z otworami w bloku silnika?Czy głębokość wyżłobienia wynosi 11mm?Musisz sobie odpowiedzieć na te pytania,żeby mieć pewność czy dopływa dostateczna ilość oleju do układu smarowania.Czy przesłonięcie otworu na połączeniu blok-podstawa filtra nie działa hamująco?Jeżeli będzie wszystko się zgadzać to czekać do cięższych robót kiedy silnik porządnie się nagrzeje i obserwować ciśnienie smarowania.Pomyślności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Sprzedam części do rozdzielacza hydrauliki zewnętrznej w C-330: Dokładnie jest to część oznaczona nr 22 o nazwie: ,,SPRĘŻYNA ZATRZASKOWA II" Jej uszkodzenie powoduje nieprawidłową pracę rozdzielacza m. in. całkowite zablokowanie dźwigni rozdzielacza (brak możliwości sterowania) lub też brak blokady tłoka rozdzielacza w poszczególnych pozycjach, przez co rozdzielacz nie nadaje się do pracy. Owa część nie jest dostępna w żadnym sklepie z częściami do maszyn rolniczych ani również w Agromach. Przez co konieczne staje się zakup nowego rozdzielacza w kwocie 600 zł. Oferowana przeze mnie jest nowa i oryginalna montowana. Poniżej przedstawiam skany strony katalogowej które pokazują dokładnie o którą cześć chodzi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/948ce28439254066.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d6b0b5593659eeed.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a05363146f5336ed.html Do kompletu GRATIS dokładam również komplet uszczelnień typu ,,Oring", które trzeba wymienić podczas naprawy. koszt wraz z wysyłką: 50zł KONTAKT: 508-228-452 całą dobę semos@wp.plA masz może inne części rozdzielacza zewnętrznego C-330? chodzi mi konkretnie o uszczelkę kuli dźwigni i pierścień uszczelniający dźwigni rozdzielacza zewnętrznego C-330. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 21 Stycznia 2011 a jak to zrobiliście?? przecież to jest wszystko zaprasowane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 24 Stycznia 2011 co zrobic jesli nie dawno wymieniłem tarcze sprzegła a sprzegło dalej slizga??docisk juz nie był wymieniany ponad 10 lat moze to byc przez niego?? z góry dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Stycznia 2011 przede wszystkim najwazniejsza sprawa to je wyregulować a dokładniej "popuścić" skoro sie ślizgadruga sprawa to może idzie na sprzęgło olejdocisk to juz ostateczność i musiałby być naprawde w fatalnym stanie zeby sie kwalifikował do wymiany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakus% 0 Napisano 24 Stycznia 2011 olej nie idzie bo wymieniłem symering i nie widac sladów oleju.....chciałem je regulowac ale jak juz popuszcze sruby tak aby nie slizgało to znów biegi jak wchodza to strasznie trzeszcza......wogóle da sie jezdzic ale mnie to wkuza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach