Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

załóż z przekładnią, ja przy swoim założyłem i aku mam 12V 125Ah i nie ma problemu z kręceniem, nie wiem czy jest różnica w rozruszniku miedzy 328 a 330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio regenerowałem pompe paliwa i wtryski po włozeniu pompy i ustawieniu zapłonu na znaki kopci ale nie odpala

prosze o rade co mam zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowy

trzeba kupić nowy, nie jest rozbieralny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Dzisiaj wymieniłem podstawkę filtra oleju na innego producenta i dalej wyje. Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko czy da sięnaprawić włącznik rozrusznika w c330 cz yrzeba od razu kupić nowy

trzeba kupić nowy, nie jest rozbieralny

 

Nie wiem jak wyglądał mój ale ja go rozebrałem, sa tam 3 styki pierwsze do świec a potem rozrusznik załącza możne się zabrudził i dlatego nie łapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też rozbierałem i wcale nic wielkiego (elektromagnes przy rozruszniku trudniej rozebrać ale też się da i też uratowałem już raz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były wersje rozkręcane.Wystarczyło rozkręcić i był dostęp do styków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ?

To jest trzydziestka a nie samolot,5at.ma mieć przy 2200obr.Ciśnienie nie musi

takie wzorcowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju. Skróciłem ją jakieś 15mm. Wszystko złożyłem odpaliłem ciągnik przejechałem się i wycie w końcu ucichło. Podłączyłem zegar i zbadałem ciśnienie oleju. Spadło z 5 atm do 3atm na wolnych obrotach. Teraz mam pytanie czy takie ciśnienie może zostać czy jest ono za małe ?

skoro teraz jest dobrze to zostaw jak jest, 3atm na wolnych to jest ok (minimun na wolnych obrotach to 1,2 atm) a jak zwiększysz obroty wtedy wzrośnie do 5 atm więc ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj zdjąłem jeszcze raz miskę olejową i obciąłem sprężynę która dociska zaworek w pompie oleju......

Ciśnienie w C-330 wg.instrukcji wynosi 1,2-5kG/cm*.Być może poprzedni właściciel założył twardszą sprężynę,aby zwiększyć ciśnienie smarowania.Czy wymiary Twojej podstawy są takie same jak te podane przez mnie?Czy otwory w podstawie pokrywają się z otworami w bloku silnika?Czy głębokość wyżłobienia wynosi 11mm?Musisz sobie odpowiedzieć na te pytania,żeby mieć pewność czy dopływa dostateczna ilość oleju do układu smarowania.Czy przesłonięcie otworu na połączeniu blok-podstawa filtra nie działa hamująco?Jeżeli będzie wszystko się zgadzać to czekać do cięższych robót kiedy silnik porządnie się nagrzeje i obserwować ciśnienie smarowania.Pomyślności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprzedam części do rozdzielacza hydrauliki zewnętrznej w C-330:

 

Dokładnie jest to część oznaczona nr 22 o nazwie: ,,SPRĘŻYNA ZATRZASKOWA II"

 

Jej uszkodzenie powoduje nieprawidłową pracę rozdzielacza m. in. całkowite zablokowanie dźwigni rozdzielacza (brak możliwości sterowania) lub też brak blokady tłoka rozdzielacza w poszczególnych pozycjach, przez co rozdzielacz nie nadaje się do pracy.

 

Owa część nie jest dostępna w żadnym sklepie z częściami do maszyn rolniczych ani również w Agromach. Przez co konieczne staje się zakup nowego rozdzielacza w kwocie 600 zł.

Oferowana przeze mnie jest nowa i oryginalna montowana.

 

Poniżej przedstawiam skany strony katalogowej które pokazują dokładnie o którą cześć chodzi.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/948ce28439254066.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d6b0b5593659eeed.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a05363146f5336ed.html

 

Do kompletu GRATIS dokładam również komplet uszczelnień typu ,,Oring", które trzeba wymienić podczas naprawy.

 

koszt wraz z wysyłką: 50zł

 

KONTAKT:

 

508-228-452 całą dobę

 

semos@wp.pl

A masz może inne części rozdzielacza zewnętrznego C-330? chodzi mi konkretnie o uszczelkę kuli dźwigni i pierścień uszczelniający dźwigni rozdzielacza zewnętrznego C-330.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co zrobic jesli nie dawno wymieniłem tarcze sprzegła a sprzegło dalej slizga??

docisk juz nie był wymieniany ponad 10 lat moze to byc przez niego?? z góry dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim najwazniejsza sprawa to je wyregulować a dokładniej "popuścić" skoro sie ślizga

druga sprawa to może idzie na sprzęgło olej

docisk to juz ostateczność i musiałby być naprawde w fatalnym stanie zeby sie kwalifikował do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej nie idzie bo wymieniłem symering i nie widac sladów oleju.....chciałem je regulowac ale jak juz popuszcze sruby tak aby nie slizgało to znów biegi jak wchodza to strasznie trzeszcza......wogóle da sie jezdzic ale mnie to wkuza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...