Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

czyli jak jest zimno też nie powinno tak być u mnie nie ma tej emulsji tylko takie jakby kropelki są na bagnecie

Woda może dostawać się też przez uszczelkę głowicy.Ale kto stosuje teraz wodę.

Ja stosuje cały rok........gdyż ciągniki mam w garażu ciepłym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie co może być przyczyną że w mojej 30-tce nie chce podnosić podnośnik ostatnio jest coraz gorzej stało się tak po wymianie wałka w skrzyni i zalaniu nowym olejem hipol dzisiaj rano jak był zimny po całej nocy poszedłem odpaliłem zapiąłem siewnik do zboża zasypałem ziarnem i podniósł bez problemu ale jak tylko w polu objechałem okrążenie to już słabo podnosił tylko na ful obrotach. Czy to się dzieje przez ten olej wymieniłem go w sierpniu. Jaki wy lejecie do skrzyni olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sąsiad kupił taki rozrusznik do bizona, przepracował dwa sezony i nie ma zastrzeżeń. Nie widziałem by ktoś w okolicy miał taki w ciągniku. Nie wiem jak jest z dostępnością części a że go jeszcze nie rozbierałem, to nie mogę ocenić jego konstrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie co może być przyczyną że w mojej 30-tce nie chce podnosić podnośnik ostatnio jest coraz gorzej stało się tak po wymianie wałka w skrzyni i zalaniu nowym olejem hipol dzisiaj rano jak był zimny po całej nocy poszedłem odpaliłem zapiąłem siewnik do zboża zasypałem ziarnem i podniósł bez problemu ale jak tylko w polu objechałem okrążenie to już słabo podnosił tylko na ful obrotach. Czy to się dzieje przez ten olej wymieniłem go w sierpniu. Jaki wy lejecie do skrzyni olej.

Olej nie ma znaczenia do podnośnika , ale przeważnie stosuje się hipol, bo to przekładniowy.Mogło wybić uszczelkę w pompie , to się zdarza.Czasem się coś przytka lub popuści przewód zasysający.Czasem się pompa zapowietrzy ,ale chyba nie w twoim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymień symeryng i 2 oryngi w pompie i ma być najprawdopodobniej odwróciło symeryng

ja tamtej zimy z tymi uszczelniaczami się bawiłem i stwierdziłem że przy wiekowej pompie nie ma sensu, i tak zaraz je rozwalało z powrotem, lepiej kupić nową pompę, 250 zł i z głowy kłopot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a zakładał ktoś kiedyś końcówki wtrysków do c-330 od Poloneza 1.9GLD , kolega z pracy założył i oczy mu wyszły jak odpalił ciągnik ...wyczytał gdzieś i zaexperymentował , pasują mówi idealnia.Podają tylko inaczej wtrysk paliwa przez to ciągnik inaczej pracuje, sam nie wieżyłem i pojechałem dzis po pracy.Jutro zakupuje końcówki i zakładam bo mnie scieło jak kolega traktor odpalił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się kolego , kolega mówił że to jest patent sprawdzony!!!!!!!!!!!Ciągnik chodzi jak Perkis głos ma pomiędzy c-330 a perkinsem i bardzo mało kopci jak perkins w dodatku dużo szybciej sie zbiera całkiem inny ciągnik żwawsze i nie tylko a moc napewno wieksza.Dymku w polu nie uświadczy w orce 4 nie ma mowy by my zabrakło i w kultywatorze.Ja dziś założyłem i sąsiad jak zobaczył to też bedzie zakładał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam części do rozdzielacza hydrauliki zewnętrznej w C-330:

 

Dokładnie jest to część oznaczona nr 22 o nazwie: ,,SPRĘŻYNA ZATRZASKOWA II"

 

Jej uszkodzenie powoduje nieprawidłową pracę rozdzielacza m. in. całkowite zablokowanie dźwigni rozdzielacza (brak możliwości sterowania) lub też brak blokady tłoka rozdzielacza w poszczególnych pozycjach, przez co rozdzielacz nie nadaje się do pracy.

 

Owa część nie jest dostępna w żadnym sklepie z częściami do maszyn rolniczych ani również w Agromach. Przez co konieczne staje się zakup nowego rozdzielacza w kwocie 600 zł.

Oferowana przeze mnie jest nowa i oryginalna montowana.

 

Poniżej przedstawiam skany strony katalogowej które pokazują dokładnie o którą cześć chodzi.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/948ce28439254066.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d6b0b5593659eeed.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a05363146f5336ed.html

 

Do kompletu GRATIS dokładam również komplet uszczelnień typu ,,Oring", które trzeba wymienić podczas naprawy.

 

koszt wraz z wysyłką: 50zł

 

KONTAKT:

 

508-228-452 całą dobę

 

semos@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaka firma robi najlepsze kąplety naprawcze? prima Łódż , mahle Krotoszyn?czy jakać inna?
Kup komplet naprawczy ZETOR i dokup osobno pierscienie PRIMA i masz orginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Farm Expres-> zestaw ZETOROWSKI jest tak dobry jak orginalny pod warunkiem że wyrzucimy pierścienie zetorowskie i założymy PRIMY!!!!!!!!! Nie raz sie przewiozłem na pierścieniach Zetorowskich!!!!!!!!!!!!! Tyle w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam problem w mojej 330, otoz na wonych obrotach zapala sie kontrolka smarowania, wiec zmierzylem cisnienie zegarem, i okazuje sie ze spada prawie do zera na cieplym silniku,a na zimnym spada do ok 0,5...

co moze byc przyczyna? wal ,tłoki itd byly w tamtym roku zmieniane...

czy mozna jakos podrkrecic cisnienie ann pompie olejowej silnika? jesli tak,to w jaki sposob?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że jeżeli masz filtr oleju odśrodkowy,a będzie już wybity to też będzie tracił ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,wie moze gdzie jest jakas firma ktora przerabia c-360 ,chodzi mi o przedni naped kabine i maske od ferguson prosze o namiary ,najlepiej w wielkopolskim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam już kiedyś pytałem jaki polecacie rozrusznik bo muszę kupić ale jakoś uzyskałem mało odpowiedzi. Więc spytam się tak który z tych trzech według was będzie najlepszy pod względem łatwości odpalania, wytrzymałości i możliwości naprawy.

http://farmexpert.pl/rozrusznik_r_11a_import_c_330_360_produkt3515.aspx

 

http://farmexpert.pl/rozrusznik_z_reduktorem_c_330_360_zetor_import_produkt4429.aspx

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/8431

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/10760

 

I jeszcze mam pytanie jaka jest różnica między rozrusznikiem R11a Kwidzyń a Import. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam problem w mojej 330, otoz na wonych obrotach zapala sie kontrolka smarowania, wiec zmierzylem cisnienie zegarem, i okazuje sie ze spada prawie do zera na cieplym silniku,a na zimnym spada do ok 0,5...

co moze byc przyczyna? wal ,tłoki itd byly w tamtym roku zmieniane...

czy mozna jakos podrkrecic cisnienie ann pompie olejowej silnika? jesli tak,to w jaki sposob?

 

Słuchaj kolego miałem taki sam problem niedawno ciągnik też po remoncie i zgadnij co było miałem ten filtr odśrodkowy i tak się zawalił że ciśnienia nie miałem w końcu zmieniłem na ten nowy wymienny i jest wszystko ok nawet po zgaszeniu silnika przez 10s lampka kontrolna się nie zapala a to był koszt ok60zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Popsuł mi sie rozdzielacz hydrauliczny w c -330 nowy oryginalny to koszt ok 550zł i zastanawiam sie nad zakupem takiego 2 lub 3 sekcyjnego rozdzielacza (takiego jakiego używa się w tyrach o przepływie 40 l/min)ogolnie dostępnego i w niższej cenie. Czy taki rozdzielacz po zalozeniu koncówek szybkozłączy moze pracować z przyczepa??? a po przełączeniu z Turem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam problem w mojej 330, otoz na wonych obrotach zapala sie kontrolka smarowania, wiec zmierzylem cisnienie zegarem, i okazuje sie ze spada prawie do zera na cieplym silniku,a na zimnym spada do ok 0,5...

co moze byc przyczyna? wal ,tłoki itd byly w tamtym roku zmieniane...

czy mozna jakos podrkrecic cisnienie ann pompie olejowej silnika? jesli tak,to w jaki sposob?

 

Słuchaj kolego miałem taki sam problem niedawno ciągnik też po remoncie i zgadnij co było miałem ten filtr odśrodkowy i tak się zawalił że ciśnienia nie miałem w końcu zmieniłem na ten nowy wymienny i jest wszystko ok nawet po zgaszeniu silnika przez 10s lampka kontrolna się nie zapala a to był koszt ok60zł

 

w tym odśrodkowym filtrze jest jeszcze taki zaworek i on też jest nieraz winny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wymienić na ten nowy filtr to nie draga sprawa a nie trzeba nic czyścić tylko sie wymienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam podobny problem w mojej C330. Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka oleju i cały czas się pali. Jak ciągnik chwilę postoi na wyłączonym silniku to po uruchomieniu przez chwile się nie zapala a potem znowu się pali. Od czego zacząć ? Mam również filtr odśrodkowy czy to będzie jego wina ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...