małorolny2 0 Napisano 23 Lutego 2008 małorolny2 jedż z tą skrzynią do mechanika? już bo jak pójdzie wiosna to trzeba w polu robic , a nie ładowac. Ja w swojej sześdziesiątce robiłem skrzynie i od razu cichutko.Ze znajomym w C-330 zmieniliśmy aby jedną zębatkę i hałas nie do wytrzymania okazała sie kilka mm szersza.Jeżeli nie rozpołowisz jej teraz to pamiętaj że te opiłki swoje zrobią nie tylko w skrzyni, ale pompie i podnośniku.W blokadzie trzeba skrucic trochę sprężynęi podpiłowac trochę zęby trochę pomagaDzięki za drogocenne wskazówki Weź chłopie poczytaj ...... akurat nie ja miałem problem ......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek.1970 0 Napisano 23 Lutego 2008 Masz rację Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 23 Lutego 2008 Wczoraj wyjechałem 60 tką po remoncie skrzyni. Nic nie wyje wszystko ok tylko troche ciezko biegi chodzą bo do bezpieczników mechanik pozakładał mi podkładki żeby koła zębate pracowały między sobą całymi powierzchniami (przynajmniej tak powiedział). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sfera4011 0 Napisano 24 Lutego 2008 Mam pytanie czy taki alternator nadawał by sie do ciągnika ?? Stanowczo za drogi.Poszukaj na szrocie alternator od VW golfa lub passataone mają już wbudowane regulatory napięcia podłaczasz tylko przewód do akumulatora i do kontrolki ładowania.Prąd max tych alternatorków to 70A .U mnie taki działa już bez awari 8 lat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZenonK 0 Napisano 25 Lutego 2008 Podczas remontu URSUS C-360 powypadały przewody z gniazda bezpiecznikowego. Nie wiem jak je podłączyć. Czy ktoś ma schemat instalacji elektrycznej URSUS C-360. Pilnie proszę o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję. Mój e-mail to: zenek121@poczta.onet.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 25 Lutego 2008 Posłałem ci na pocztę schemat tylko możesz miec problem z kolorami bo nie zawsze pasują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek070294 0 Napisano 26 Lutego 2008 a z moim c-345 nikt na wyścigi nie wygra!wiem że ciągnik nie jest do ścigania ale ten trakor ma wszystko od c-360 tylko skrzynia jest od 4011...trzeba bedzie go aprawic na wiosne...głowice do wymiany :/ Nie wiem czemu tak jest ale mój c345 ma wiekszego kopa niż case 856 z 90roku...może to sprawa tej wymienionej skrzyni....Domyslam sie również że to za sprawą turbodziury case ma taki słaby start. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 27 Lutego 2008 witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 27 Lutego 2008 witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemu Sprawdź pompkę zasilającą .......... Zaworek nie trzyma ... według mnie , mogę sie mylić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 27 Lutego 2008 witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemumoże masz zabardzo szczelny bak paliwa i wytwarza sie podciśnienie i zaciaga paliwo spowrotem do baku, nastepnym razem jak zgasisz ciagnik odkręć korek od wlewu paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 27 Lutego 2008 Kazdy korek ma (powinien miec) mala dziurke ktora dostaje sie powietrze do zbiornika, moze masz ta dziurke przytkana Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 27 Lutego 2008 to prawda z dziurką w korku.u nas w bizonie trzeba ją przedmuchiwać co jakiś czas, bo jak sie zabrudzi to najzwyczajniej gaśnie silnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 spróbóje jutro z tym korkiem bo dziś nie było jakoś czasu ale jak sie moge domyślić to też niebedzie korek bo jest nawet lekko pęknięty od dawna a pompa też raczej nie znaczy sie coś w pompie raczej nawet napewno ale chyba niezasilająca bo czemu by miała puszczać paliwo zpowrotem jak bak jest wyżej i to paliwo co w nim jest też jest jednak wyzej zawór zwrotny nowy wiec też nie jezeli top niebedzie korek to co moż ejeszcze robić ciśnienie zwrotne co bym mógł spróbować zanim musiałbym sie udać do fachowca jak to niebyłby korek???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 a co sądzicie o oponach 16.9 R28 jak sie na nich jeżdzi bo przeczytałem ze ktoś tam musiał kabine przerabiać i coś z błotnikami gdzie indziej znowu przeczytałem ze tylko 3 cm jest od błotnika a jeszcze przeczytałem ze ktoś tam musiał zwonenice przestawiać o jedną dziure bo sie niemieściły i ze spalanie spada przy orce prosze o dorade bo moje oponki już by chciały powoli przejśc na emeryturke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Lutego 2008 a co sądzicie o oponach 16.9 R28 jak sie na nich jeżdzi Wybacz, czegoś tu nie kapuje. Miałeś fabrycznie założone takie? Jak nie , to nie kombinuj, do normalnej eksploatacji to się nie nadaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 do fabryki to ty wile nie porównój bo nie zawsze to co fabryka zrobi jest najlepsze i z tym trzeba sie liczyć wiec chche wysłuchać wypowiedzi zanim takowe kupie czy kupić czy nie proste Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 28 Lutego 2008 do fabryki to ty wile nie porównój bo nie zawsze to co fabryka zrobi jest najlepsze i z tym trzeba sie liczyć wiec chche wysłuchać wypowiedzi zanim takowe kupie czy kupić czy nie prostePrzełóż mi to na polski! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Lutego 2008 spróbóje jutro z tym korkiem bo dziś nie było jakoś czasu ale jak sie moge domyślić to też niebedzie korek bo jest nawet lekko pęknięty od dawna a pompa też raczej nie znaczy sie coś w pompie raczej nawet napewno ale chyba niezasilająca bo czemu by miała puszczać paliwo zpowrotem jak bak jest wyżej i to paliwo co w nim jest też jest jednak wyzej zawór zwrotny nowy wiec też nie jezeli top niebedzie korek to co moż ejeszcze robić ciśnienie zwrotne co bym mógł spróbować zanim musiałbym sie udać do fachowca jak to niebyłby korek???? Nie mam zamiaru się więcej produkować ........ pomyśl jak zaworek zwrotny nie trzyma to ............ pompka wytwarza ciśn.~ 1 at. ~reszty się domyśl ............ a jakie jest ciśnienie atmosferyczne ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Lutego 2008 Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ........... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ........... MAłOROLNY2 TO NIE DO CIEBIE Z TYM SPADAJ DZIADU TYLKO DO TEGO DRUGIEGO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Lutego 2008 Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ........... MAłOROLNY2 TO NIE DO CIEBIE Z TYM SPADAJ DZIADU TYLKO DO TEGO DRUGIEGOAaaaaaaaa , ale ja i tak mimo wszystko dziadem sie czuję ......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Lutego 2008 A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz Powiem ci inaczej ....... poprostu Ci się zapowietrza ........... coś jest nieszczelne ............ a ja dalej będę się upierał przy zaworku ......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Lutego 2008 A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz Powiem ci inaczej ....... poprostu Ci się zapowietrza ........... coś jest nieszczelne ............ a ja dalej będę się upierał przy zaworku ......... no ale zaworek zwrotny nówke założyłem i zadnej poprawy chyba ze tobie chodzi o coś innego bo już sięcałkiem pogubiłem :)javascript:emoticon(':oops:')Embarassedjavascript:emoticon(':oops:')Embarassed Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach