Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

małorolny2 jedż z tą skrzynią do mechanika? już bo jak pójdzie wiosna to trzeba w polu robic , a nie ładowac. Ja w swojej sześdziesiątce robiłem skrzynie i od razu cichutko.Ze znajomym w C-330 zmieniliśmy aby jedną zębatkę i hałas nie do wytrzymania okazała sie kilka mm szersza.Jeżeli nie rozpołowisz jej teraz to pamiętaj że te opiłki swoje zrobią nie tylko w skrzyni, ale pompie i podnośniku.W blokadzie trzeba skrucic trochę sprężynęi podpiłowac trochę zęby trochę pomaga
Dzięki za drogocenne wskazówki Weź chłopie poczytaj ...... akurat nie ja miałem problem .........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyjechałem 60 tką po remoncie skrzyni. Nic nie wyje wszystko ok tylko troche ciezko biegi chodzą bo do bezpieczników mechanik pozakładał mi podkładki żeby koła zębate pracowały między sobą całymi powierzchniami (przynajmniej tak powiedział).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie czy taki alternator nadawał by sie do ciągnika ??

Stanowczo za drogi.Poszukaj na szrocie alternator od VW golfa lub passata

one mają już wbudowane regulatory napięcia podłaczasz tylko przewód do akumulatora i do kontrolki ładowania.Prąd max tych alternatorków to 70A .U mnie taki działa już bez awari 8 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas remontu URSUS C-360 powypadały przewody z gniazda bezpiecznikowego. Nie wiem jak je podłączyć. Czy ktoś ma schemat instalacji elektrycznej URSUS C-360. Pilnie proszę o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję.

Mój e-mail to: zenek121@poczta.onet.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłałem ci na pocztę schemat tylko możesz miec problem z kolorami bo nie zawsze pasują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z moim c-345 nikt na wyścigi nie wygra!wiem że ciągnik nie jest do ścigania ale ten trakor ma wszystko od c-360 tylko skrzynia jest od 4011...

trzeba bedzie go aprawic na wiosne...głowice do wymiany :/

 

Nie wiem czemu tak jest ale mój c345 ma wiekszego kopa niż case 856 z 90roku...może to sprawa tej wymienionej skrzyni....

Domyslam sie również że to za sprawą turbodziury case ma taki słaby start.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemu
Sprawdź pompkę zasilającą .......... Zaworek nie trzyma ... według mnie , mogę sie mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam taki mały ciekawy problem z odpalaniem ciągnika mianowicie cofa mi sie paliwo nie wiem jak to możliwe przecież bak jest wyżej co mi sie nigdy nie działo poprostu zeby zapalić musze bardzo długo kręcić aż zaciągnie paliwo napewno nie są to filtry bo świerzo wymienione i dalej nic przewody też są drożne i bak też jest czysty ogólnie znam sie na mechanice mojego ursuska bo i kapitalke se zrobie jak trzeba a co do blokady to zeby niestać i nietrzymać nogą bo to bardzo ciężkie i trudne a i tak nietrzyma to trzeba po stronie gdzie znajduje się blokada przykręcić ciegno z hamulca ręcznego i zrobić to na ręczny ciągnik ogólnie jest do tego przystosowany nawet sa dziury na to zeby to tam przykręcić zaciągasz sobie tak jak hamulec ręczny i wszystko gra takie proste prawda??:) czekam na porade co do mojego problemu

może masz zabardzo szczelny bak paliwa i wytwarza sie podciśnienie i zaciaga paliwo spowrotem do baku, nastepnym razem jak zgasisz ciagnik odkręć korek od wlewu paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kazdy korek ma (powinien miec) mala dziurke ktora dostaje sie powietrze do zbiornika, moze masz ta dziurke przytkana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to prawda z dziurką w korku.

u nas w bizonie trzeba ją przedmuchiwać co jakiś czas, bo jak sie zabrudzi to najzwyczajniej gaśnie silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbóje jutro z tym korkiem bo dziś nie było jakoś czasu ale jak sie moge domyślić to też niebedzie korek bo jest nawet lekko pęknięty od dawna a pompa też raczej nie znaczy sie coś w pompie raczej nawet napewno ale chyba niezasilająca bo czemu by miała puszczać paliwo zpowrotem jak bak jest wyżej i to paliwo co w nim jest też jest jednak wyzej zawór zwrotny nowy wiec też nie jezeli top niebedzie korek to co moż ejeszcze robić ciśnienie zwrotne co bym mógł spróbować zanim musiałbym sie udać do fachowca jak to niebyłby korek????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o oponach 16.9 R28 jak sie na nich jeżdzi bo przeczytałem ze ktoś tam musiał kabine przerabiać i coś z błotnikami gdzie indziej znowu przeczytałem ze tylko 3 cm jest od błotnika a jeszcze przeczytałem ze ktoś tam musiał zwonenice przestawiać o jedną dziure bo sie niemieściły i ze spalanie spada przy orce

prosze o dorade bo moje oponki już by chciały powoli przejśc na emeryturke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co sądzicie o oponach 16.9 R28 jak sie na nich jeżdzi
Wybacz, czegoś tu nie kapuje. Miałeś fabrycznie założone takie? Jak nie , to nie kombinuj, do normalnej eksploatacji to się nie nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do fabryki to ty wile nie porównój bo nie zawsze to co fabryka zrobi jest najlepsze i z tym trzeba sie liczyć wiec chche wysłuchać wypowiedzi zanim takowe kupie czy kupić czy nie proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do fabryki to ty wile nie porównój bo nie zawsze to co fabryka zrobi jest najlepsze i z tym trzeba sie liczyć wiec chche wysłuchać wypowiedzi zanim takowe kupie czy kupić czy nie proste
Przełóż mi to na polski!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spróbóje jutro z tym korkiem bo dziś nie było jakoś czasu ale jak sie moge domyślić to też niebedzie korek bo jest nawet lekko pęknięty od dawna a pompa też raczej nie znaczy sie coś w pompie raczej nawet napewno ale chyba niezasilająca bo czemu by miała puszczać paliwo zpowrotem jak bak jest wyżej i to paliwo co w nim jest też jest jednak wyzej zawór zwrotny nowy wiec też nie jezeli top niebedzie korek to co moż ejeszcze robić ciśnienie zwrotne co bym mógł spróbować zanim musiałbym sie udać do fachowca jak to niebyłby korek????
Nie mam zamiaru się więcej produkować ........ pomyśl jak zaworek zwrotny nie trzyma to ............ pompka wytwarza ciśn.~ 1 at. ~reszty się domyśl ............ a jakie jest ciśnienie atmosferyczne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU
No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ...........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU
No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ...........

MAłOROLNY2 TO NIE DO CIEBIE Z TYM SPADAJ DZIADU TYLKO DO TEGO DRUGIEGO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przełóż mi to na polski! SPADAJ DZIADU
No widzisz .... ja jestem dziadem a ty idiotą ............. poczytaj o podstawch fizyki potem zgrywaj szpeca ...........

MAłOROLNY2 TO NIE DO CIEBIE Z TYM SPADAJ DZIADU TYLKO DO TEGO DRUGIEGO

Aaaaaaaaa , ale ja i tak mimo wszystko dziadem sie czuję .........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz
Powiem ci inaczej ....... poprostu Ci się zapowietrza ........... coś jest nieszczelne ............ a ja dalej będę się upierał przy zaworku .........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A CO DO POMPKI ZASILAJąCEJ JEśLI JEST SPRAWNA MóWIł MI TO MECHSANIK I SPRAWDZAłEM JAK ZAPALISZ TRAKTYO I ODKRęCISZ to do pompowania to powinno pójść do góry i tak misię też robi wiec pisze co wiem fakt nie próbowałem czy mi z butelki zaciągnie paliwo no ale wiesz
Powiem ci inaczej ....... poprostu Ci się zapowietrza ........... coś jest nieszczelne ............ a ja dalej będę się upierał przy zaworku .........

 

 

no ale zaworek zwrotny nówke założyłem i zadnej poprawy chyba ze tobie chodzi o coś innego bo już sięcałkiem pogubiłem :)javascript:emoticon(':oops:')

Embarassedjavascript:emoticon(':oops:')

Embarassed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...