cwerg1 0 Napisano 13 Stycznia 2010 jak ustawiłem rozrząd na cechy to na trybiena wale korbowym jest punkt na dole a na kole pośrednim ani na kole pompy oleju nie ma nic,też mnie to żdziwło bo nie pierwszy raz rozbieram silnik a z przeciwwagami przy pompie oleju mam do czynienia pierwszy raz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 13 Stycznia 2010 jak ustawiłem rozrząd na cechy to na trybiena wale korbowym jest punkt na dole a na kole pośrednim ani na kole pompy oleju nie ma nic,też mnie to żdziwło bo nie pierwszy raz rozbieram silnik a z przeciwwagami przy pompie oleju mam do czynienia pierwszy raz. Ja rozbierałem z mechanikiem silnik i rzeczywiście na popie nie ma znaków więc nie ma co ich szukać, ja o tym wiedziałem i poznaczyłem kredą na kole zamachowym i trybach pompy i rozrządu. Ale zauważyłem że przeciwwagi w pompie są w dolnym położeniu a dwa tłoki w górnym najwyższym, zazwyczaj dwa skrajne. Proponował bym założyć i pokręcić wałem a w tedy zobaczysz jak to wszystko działa i ile obrotów na jeden sów tłoków przypada. U mnie silnkiem nie trzęsie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Gdzie moge dostać program Agco cd-rom 2000 lub skąd moge taki pobrać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 13 Stycznia 2010 dzięki kolego kip też mi się tak zdawało jak piszesz ale wole zapytac zeby nie rozbierac silnika jeszcze raz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Kurde podałem niedawno linka do Agco epsilon dużo lepsze od agco cdrom, bo się wszystko ładnie podświetla i zaznacza na schematach i ma katalogi do wszystkich maszyn mf. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Mam takie pytanie, co może być powodem niedziałanie nagrzewnicy w kabinie?? bo w ogóle nie działa... A jest cyrkulacja? Dobierz się do nagrzewnicy i zdejmij przewód dolotowy i zapal silnik. Powinno być ciśnienie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Witam mam pytanie:jakie powinno byc cisnienie wtryskiwaczy w MF-ie 3070?? Z gory dzieki za pomoc:) W instrukcji piszą że w 3070 szedł silnik A T4.236, yo chyba nowsza wersja A4.236 ale pewno się kosmetycznie bardziej różnią, dla tych silników ciśnienie robocze to 170 atm, a dla nowego wtrysku lub po wymianie sprężyny należy ustawić 175. Ale silnik może być inny bo szły różniste kombinacje w ferdkach, dla A4.248 są to analogicznie ciśnienia 170 i 185 atmosfer. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Chyba A4. albo A T4 różnią się tylko turbem reszta to samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Chyba A4. albo A T4 różnią się tylko turbem reszta to samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Najprawdopodobniej A4.236 i A T4.236 różnią się turbem tylko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 14 Stycznia 2010 Kuźwa przez tego iplusa 3 razy się wyprodukowało a moderatorzy są w d...e i nie ma z nimi gadki żadnej. Chyba byli obecni tylko jak je zakładali dlatego taki burdelnik na tym forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 16 Stycznia 2010 Witam. Jakie powinno być ustawione ciśnienie na wtryskiwaczach i jakie powinny być luzy na zaworach w 6180? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 19 Stycznia 2010 czy na forum jest jakiś użytkownik modelu 399/?może ktoś wypowie sie na temat tego mf'a? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 19 Stycznia 2010 czy na forum jest jakiś użytkownik modelu 399/?może ktoś wypowie sie na temat tego mf'a? In the late '80s, one of the greatest selling tractors of all time was released- the 300 series Massey Ferguson. Excellent power, simplicity of cab, high range of gears and components made the MF 300 series a roaring success especially in Europe. The range included the MF 362,375,390, 390T, 393, 394, 395, 398, and the most powerful and popular Massey Ferguson 399. Ranging from 72HP to 104HP, It was reputed that "there was nothing this tractor could not do for a farmer of that time and still to this day". Nie jestem użytkownikiem, ale uważam że to bardzo dobry traktor. Na angielskich forach bardzo go chwalą. Mają już rewers, wygodniejszą kabinę. Trzeba tylko przed kupnem sprawdzać jak w serii 600 czy przód dobrze chodzi i czy przekaźnik da się wyłączyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam. Jakie powinno być ustawione ciśnienie na wtryskiwaczach i jakie powinny być luzy na zaworach w 6180? 0,20mm, 0,45mm a co do ciśnienia to trzeba zobaczyć oznaczenie wtryskiwacza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 19 Stycznia 2010 Ciśnienie najprawdopodobniej 223 bar ale lepiej wtryskiwacz sprawdzić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 20 Stycznia 2010 ja mam 390 róznia sie tylko silnikiem reszta to samo i na swojego nie nazekam prosta konstrukcja tani w eksploatacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 20 Stycznia 2010 Wielkie dzięki congo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel46 0 Napisano 20 Stycznia 2010 Witam.Szukam wąskich kół do Masseya 11,2R38.Średnica piasty ok. 154 mm.Rozstaw środków szpilek ok.205 mm.Proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek3510 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam Posiadam Mf 3085. mam problem z zapowietrzającymi się hamulcami- co może być tego przyczyną? gdy pracuje nim codziennie hamulce są lecz jak postoi 2-3 dni giną. co należy przejrzeć?również zapala sie kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, lecz jak załącze przedni napęd wszystko gra. również gdy dodam trochę gazu kontrolka gaśnie. kiedy zapali się kontrolka nie można włączyć przekaźnika wałka, oraz sprzęgło jest bardzo agresywne bardzo szarpie, a cięgnik reaguje tak jak by go coś trzymało, wydaje się jak by hamował. Dodam jeszcze ze problem z kontrolką pojawił się po odkręceniu przedniego napędu. był na spawywany frez na wałku ataku- czyżby coś było zapowietrzone??? było to robione 2 sezony temu. przez to praktycznie cały czas jeżdżę na przodku. jedynie jak jest zimny to kontrolka się nie świeci. olej i filtr też już wymieniony Proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam, chcę założyć pneumatykę do MF6180, mam już zamówioną sprężarkę od C330, mam pytanie jak jest sprawa rozwiązana z napędem sprężarki? Wydaje mi się że po wytoczeniu miejsca do paska napędzającego może pasek ocierać o smigło wiatraka, prosiłbym o jakieś zdjęcia jak macie to zrobione. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam Posiadam Mf 3085. mam problem z zapowietrzającymi się hamulcami- co może być tego przyczyną? gdy pracuje nim codziennie hamulce są lecz jak postoi 2-3 dni giną. co należy przejrzeć?również zapala sie kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, lecz jak załącze przedni napęd wszystko gra. również gdy dodam trochę gazu kontrolka gaśnie. kiedy zapali się kontrolka nie można włączyć przekaźnika wałka, oraz sprzęgło jest bardzo agresywne bardzo szarpie, a cięgnik reaguje tak jak by go coś trzymało, wydaje się jak by hamował. Dodam jeszcze ze problem z kontrolką pojawił się po odkręceniu przedniego napędu. był na spawywany frez na wałku ataku- czyżby coś było zapowietrzone??? było to robione 2 sezony temu. przez to praktycznie cały czas jeżdżę na przodku. jedynie jak jest zimny to kontrolka się nie świeci. olej i filtr też już wymieniony Proszę o pomoc.jeżeli nie masz wycieków z pompek hamulcowych to możesz mieć zdarte okładziny tarcz hamulcowych bo gdy tarcza jest już cienka to tłok hamulcowy wysuwa sie zbyt daleko poza cylinder hamulcowy i przepuszcza olej znakiem tego jest już cienka tarcza hamulcowa która podlega wymianie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam Posiadam Mf 3085... olej i filtr też już wymieniony Proszę o pomoc. Co do hamulców to najpierw napisz czy ubywa płynu czy nie.Co do hydrauliki to masz coś zwalone z ciśnieniem oleju i to może być od jakiegoś zaworu zależne, skoro po załączeniu napędu jest ok. Niektórzy piszą o ferdkach że np. musieli wstawić dławik bo zawór źle działał i napęd nie ciągnął. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 21 Stycznia 2010 maciek3510 napisał:Witam Posiadam Mf 3085... A, to są hamulce olejowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
congo 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam Posiadam Mf 3085. mam problem... Z tego co widać w instrukcji to może być wina zaworu rozdzielczego, który jest odpowiedzialny za zasilanie:speedshiftaA/Bżółw/zajączałączanie napędublokadę mechanizmuWOMhamulcesprzęgło które pracują w obwodzie niskiego ciśnienia (17 bar). Jest on umieszczony chyba gdzieś przy mocowaniu maski?[/img]http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/105509/zawor.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach