Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

jak nie maż hamulców przyczepy to się coś zwarło pewno weź wyjmij kontrolkę:] Swoją drogą ma ktoś oryginalną instalacje pneumatyczną w MF? Bo szukałem w katalogu części i jakoś nie mogłem znaleźć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki problem ,pod obciążeniem w MF 6180 słychać głuche uderzenie gdzieś z tylnego mostu lub skrzyni i ciągnik w tym momęcie wyrażnie słabnie poczym wszystko wraca do normy,występuje to na każdym biegu i tylko pod obciążeniem i nieregularnie,częściej jak się da mocniej w komin.Olej był zmieniany i nic w nim nie było.dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ten odpowietrznik hamulców w serii 61XX (6110) wygląda jak kalamitka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie wymieniałem pompę hydrauliczną na nową a przy okazji filtry i olej i teraz pompa ta dziwnie gwiżdże jak pracuje czego przedtem nie było – czy ktoś się z tym zetknął

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ten odpowietrznik hamulców w serii 61XX (6110) wygląda jak kalamitka??
Odpowietrzniki w ciągniku są takie same jak w samochodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ten odpowietrznik hamulców w serii 61XX (6110) wygląda jak kalamitka??
Odpowietrzniki w ciągniku są takie same jak w samochodzie

 

tak już wiem, udało się odpowietrzyć ale trochę, w poniedzialek posiedze nad tym z tatą bo samemu nic nie zrobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej załoz wezyki na kalamitki i do jakegos słoika wpuszcz tylko zeby było troche oleju w nim i cały czas pompuj pedałem az pecherze wyjda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo powietrza nie było ale zapewne jest w układzie no ale do tego są potrzebne 2 osoby bo trzeba zakręcać odpowietrznik jak się pompuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA JAK POMPOWAŁEM TO NIE ZAKRECAŁEM ZA KAZDYM RAZEM WCISNOŁEM TRZY RAZY NA PEDAŁ I TRZYMAŁEM TROCHE I KILKA RAZY TAK POWTARZAŁEM TYLKO MUSI BYC TA RÓRKA W OLEJU CAŁY CZAS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba już czas wyjaśnić choć trochę zasadę odpowietrzania tych hamulców bo cuda wypisywane i wdrażane w praktyce osiągnęły już szczyt.

A sprawa jest bardzo prosta.

1.Układ hamulcowy napełniany jest olejem z lini niskiego ciśnienia.

2.Wystarczy poluzowac odpowietrzniki, założyć na nie wężyki a ich końce włozyć do naczynia.

3. Uruchamiamy silnik , a sami obserwujemy olej wypływający do naczynia, celem zabicia czasu "jaramy faję" albo spijamy browca (to umozliwi tez pomiar upływającego czasu). Słowem robimy wszystko ,aby tylko nie wleźć do kabiny i zacząć pompować pedałem hamulca.

4. Zakręcamy odpowietrzniki i powinno być OK.

5. Z doświadczenia wiem że o wiele szybciej to idzie na lekko rozgrzanym oleju niż żimnym zaraz po uruchomieniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i miro ma świętą racje w tych ciągnikach się nie pompuje... Z sprzęgłem jest tak samo... Dodam jeszcze że hamulce wypadało by odpowietrzyć też na zaworze hamowania przyczepy - tez tam odpowietrznik jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w mf 3125 jak włącze półbiek to tak jagby się ślizgał co może być przyczyną tego czy tam są jakieś tarczki i jak to się wymienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuję górnego zaczepu transportowego do MF 690. Ponoć ma pasować ten: http://allegro.pl/massey-ferguson-zaczep-135-235-550-565-590-i2226324189.html

Czy Ktoś się orientuje czy tak jest. Może od jakiegoś Ursusa podejdzie?

Na allegro znalazłem taki chyba od 60: http://allegro.pl/hak-zaczep-transportowy-ursus-zobacz-polecam-i2218412659.html

 

Doradzcie coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myli się tylko ten co coś robi a ten co nic nie robi błędów nie popelnia Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie zaobserwowałem jakby troche spadek mocy w massey ferguson 3645 zastanawiam sie czy to niewysiada turbina przy zapalaniu ostro przydymia na zimnym silniku na biało zastanawiam sie czy to pompa wtryski czy turbo czy przy pompie lub wtryskach byłby spadek mocy a jeśli turbo czy tak by przydymiał jakieś wskazówki można prosić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka

 

no johan to pewno ten nieszczęsny WYSPRZĘGLIK albo symeryngi skrzyni,u mnie ta blacha jeśli o tym też myślę jest na dwa śruby.dwa lata temu to przeżyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nio troche jest(rozpołowienie)jeśli sam wysprzęglik to wszystko na wierzchu lecz potem jego rozebranie ,a najgorsze wsadzenie pierścieni wewnętrznych są twarde .Pierścienie jakies (1160zl)nowy wysprzęglik ponoć 7600.00zł,jeśli uszczelniacze na wałku od skrzyni to też ciężko i nie wygodnie.Ale nie przejmuj sie dasz rade tylko najpierw musisz zobaczyć co tam jest,jak blache odkręcisz to na uruchomionym zobaczysz gdzie leci,i czy mocno leci.U mnie to si lało ,więc musiałem bo olej drogi,no i sprzęgło uciekało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale no jak tylko czasem kapnie i się z sprzęgłem nic nie dzieje to zostaw;) szkoda zachodu za 2l oleju na rok;) a zawsze to nowy olej świeży w skrzyni:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na początek ciśnienie sprężania i doładowania. to 2 nawet łatwiej sprawdzić. Chodź biały dym to jakoś słabym sprężaniem pachnie. Ale ja tutaj znawca anie jestem;) tylko takie małe przypuszczenia;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba już czas wyjaśnić choć trochę zasadę odpowietrzania tych hamulców bo cuda wypisywane i wdrażane w praktyce osiągnęły już szczyt.

A sprawa jest bardzo prosta.

1.Układ hamulcowy napełniany jest olejem z lini niskiego ciśnienia.

2.Wystarczy poluzowac odpowietrzniki, założyć na nie wężyki a ich końce włozyć do naczynia.

3. Uruchamiamy silnik , a sami obserwujemy olej wypływający do naczynia, celem zabicia czasu "jaramy faję" albo spijamy browca (to umozliwi tez pomiar upływającego czasu). Słowem robimy wszystko ,aby tylko nie wleźć do kabiny i zacząć pompować pedałem hamulca.

4. Zakręcamy odpowietrzniki i powinno być OK.

5. Z doświadczenia wiem że o wiele szybciej to idzie na lekko rozgrzanym oleju niż żimnym zaraz po uruchomieniu.

 

Zrobiłem tak jak radziłeś olej był średnio rozgrzany chodził około 15 min i zacząłem odpowietrzać. po 10 min zakręciłem odpowietrznik wsiadłem a tam prawie w ogóle pedała nie ma kilka razy przepompowałem i pod koniec jak się wciśnie pedał zaczyna brać. dodam że z prawą stroną jest wszystko okey a lewa prawdopodobnie zapowietrzone albo coś jest nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...